Jump to content

Probleme specifice Kodiaq


stryder
 Share

Postare recomandată

On 8/23/2021 at 12:39 PM, Fyl said:

...butonul de actionat geamul din stinga fata (sofer) la prima apasare nu coboara geamul pina la capat (chiar daca nu ma opresc la primul click), la urmatoarele apasari/ridicari complete merge si geamul singur pina la capat

 

n-am observat vreo problema la faruri (inca)

 

 

 

Va salut domnilor. De aproximativ 6 luni sunt proprietar de Kodiaq si sunt destul mulțumit de masina. Am întâmpinat mici probleme dar le-am remediat cu ușurință.

Am cautat destul de mult o discuție despre butoanele geamurilor și aceasta pe care am citat-o este cam singura. La mine geamul șoferului nu coboară deloc automat. Problema este ca uneori se ridica automat alteori nu. Am încercat procedura de "învățare a geamului" standard la VAG, dar tot nimic. Interesant este ca uneori celelalte geamuri urca și coboară alteori nu. Cel de la șofer nu face nimic automat ci doar dacă țin butonul.

Dacă este discutat în alta parte va rog sa ma direcționați.

Mulțumesc și drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este procedura de invatare a geamului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac referire la apăsarea butonului pe prima poziție pana geamul ajunge jos/sus după care se apasa pe a doua poziție și se tine apăsat câteva secunde (eu țineam apăsat până număram la 5). De-obicei după ce scoți bateria trebuie făcută procedura. Din păcate la mine nu funcționează la geamul șoferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adidc-o problema similara a avut un coleg, acum vreo 2 ani, dar la un alt model din gama Skoda. Am rezolvat cu vcds-ul, procedura standard nefunctionand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe alte forumuri am citit ca procedura la Kodiaq (si la altele, cred) este sa se tina apasat pe buton 10 secunde dupa ce se coboara geamul pana jos, apoi se ridica geamul complet si se tine apasat inca 10 secunde. Cu contactul pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri să schimb anvelopele de iarnă cu cele de vară.

 

Am făcut poze la discurile de frână de pe spate:

 

 

            20220412_090800.thumb.jpg.b7293f0ea44ad742c47aec6b2664e128.jpg

 

            

20220412_090807.jpg

 

20220412_090827.thumb.jpg.9f19650ef740306bfaa3f805f23e01bc.jpg

 

20220412_090839.thumb.jpg.87920c863e74bd18bf43947c1d52216f.jpg

 

Am dat cu degetul peste discuri și nu am simțit șanțuri.

 

Așa cum arată discurile, este normal, sau este o problemă și trebuie să trec pe la reprezentanță?

 

Modificat de drign
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

nu de mult timp am luat si eu un Kodiaq SH 2018 / 180k km, 

masina impecabila, merge bine, consum f mic, dar dupa aprox 1 saptamana mi-a aparut pe bord ESP off , brake error , tyre pressure error, mi-a taiat gazul si dupa aprox 5 secunde s-a oprit motorul ... dupa ce am decuplat contactul / masina a repornit. Problema apare aleator, odata la 3-4 zile, la prima pornire sau cand ti-e mai draga lumea.

In ultimele 2 saptamani nu a mai vrut sa porneasca la prima decuplare / cuplare a contactului

a mai patit cineva aceasta problema ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa au fost si la mine vizual, insa se simteau vibratii in masina in spate la franare. Daca tu nu simti nimic anormal la comportamentul de franare ,eu zic ca nu are sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/11/2022 at 12:31 PM, icename said:

De pe alte forumuri am citit ca procedura la Kodiaq (si la altele, cred) este sa se tina apasat pe buton 10 secunde dupa ce se coboara geamul pana jos, apoi se ridica geamul complet si se tine apasat inca 10 secunde. Cu contactul pus.

Am incercat si aceasta varianta si la geamul meu la sofer nu functioneaza. Am observat ca butonul are si un mic jos deci cel mai probabil butonul este obosit.

 

 

On 4/13/2022 at 1:54 PM, drign said:

Am fost ieri să schimb anvelopele de iarnă cu cele de vară.

 

Am făcut poze la discurile de frână de pe spate:

 

 

            20220412_090800.thumb.jpg.b7293f0ea44ad742c47aec6b2664e128.jpg

 

            

20220412_090807.jpg

 

20220412_090827.thumb.jpg.9f19650ef740306bfaa3f805f23e01bc.jpg

 

20220412_090839.thumb.jpg.87920c863e74bd18bf43947c1d52216f.jpg

 

Am dat cu degetul peste discuri și nu am simțit șanțuri.

 

Așa cum arată discurile, este normal, sau este o problemă și trebuie să trec pe la reprezentanță?

 

 

Prea normal nu pare, sa arate discul asa. Sincer sa fiu, indiferent ca este Kodiaq sau alta masina (nu am patiti la nici una asa ceva) eu cred ca merita monitorizat. Daca placutele nu sunt foarte uzate atunci probabil au ajuns la o zona mai abraziva in compozitia lor. Mai ales daca spui ca nu se simte la deget.

 

On 4/13/2022 at 10:17 PM, dnmitru said:

salutare,

nu de mult timp am luat si eu un Kodiaq SH 2018 / 180k km, 

masina impecabila, merge bine, consum f mic, dar dupa aprox 1 saptamana mi-a aparut pe bord ESP off , brake error , tyre pressure error, mi-a taiat gazul si dupa aprox 5 secunde s-a oprit motorul ... dupa ce am decuplat contactul / masina a repornit. Problema apare aleator, odata la 3-4 zile, la prima pornire sau cand ti-e mai draga lumea.

In ultimele 2 saptamani nu a mai vrut sa porneasca la prima decuplare / cuplare a contactului

a mai patit cineva aceasta problema ?

 

Clar diagnoza este prima solutie. Nu am avut astfel de probleme la Kodiaq dar cel mai probabil ceva senzori joaca feste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa aproximativ 5 ani, butonul de start/stop engine a trebuit inlocuit (pornea/oprea la a 3-4-a apasare)

Nu stiu daca e o problema specifica modelului, insa am vazut multi posesori de Kodiaq care se plangeau de acelasi lucru.

 

Modificat de stryder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu l-am schimbat dupa 3 ani si vreo 4 luni pe garantie. Problema este la toate modelele cu Kessy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, stryder said:

 

Nu stiu daca e o problema specifica modelului, insa am vazut multi posesori de Kodiaq care se plangeau de acelasi lucru.

 

Acum ca ai scris si eu constientizez ca uneori o ia aleator la a doua apasare(evident, frâna apăsată). E costisitor ca preț?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yanq 300 lei (200 butonul, 100 manopera). Dureaza 10 minute, e usor de schimbat. Il poti schimba chiar tu daca te pricepi (vezi youtube).  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Referitor la discurile de frână spate din postul de mai sus: am fost pe 28 aprilie la revizie la reprezentanța din Piatra Neamț și în urma constatării au spus că schimbă discurile pe garanție. Dar trebuiau comandate piesele care veneau săptămâna următoare și nu mai puteam sta în zonă până atunci.

 

Au scris și pe factură că trebuie schimbate discurile și plăcuțele.

 

Dau un e-mail la PBV1 și sunt sunat și invitat la diagnoză/ constatare. Măcar au piesele pe stoc și dacă se confirmă, le schimbă în aceeași zi. Mi s-a comunicat că dacă se constată utilizare defectuoasă (frânări agresive) sunt bun de plată 😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum constata ei asta? Sunt aceiasi care scrisesera clientului cu dsg ca a condus subturat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat de 2 saptamani un Kodiaq an de fabricatie 2019 50000 de km. Dupa ce am plecat de la dealer a crescut temperatura la apa pana la 130 de grade, dupa ce am repornit masina a revenit la 90 de grade. A fost schimbata pompa de apa pe garantie, se pare ca este o problema cunoscuta la motoarele diesel, al meu are 190 ps. 
Problema este ca in sistem nu se salveaza nici o eroare eu am facut poze ca sa pot dovedi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PBV1 a schimbat pe garanție discurile și plăcuțele de frână spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Referitor la elementele cromate din jurul geamurilor, voi cum reusiti sa le mentineti nepatate?

A descoperit cineva secretul?

Multumesc anticipat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cel mai mare inamic al lor este spuma activa de la spalatoriile de cartier, unde se folosesc niste concentratii foarte mari de substante, pentru a usura munca spalatorilor. La spalatoriile self service, e mai safe, dar si mai mult de munca. 

Daca nu rezista, le infoliezi negre si aia e. 

Nu stiu daca se poate ca dupa polishare sa le aplici folie transparenta si sa reziste frumoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Skodiaq21din pacate acele elemente "cromate" sunt de foarte proasta calitate iar petele ramase dupa spalarea masinii nu ies la niciun polish.

Singura solutie este infolierea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Skodiaq21 Spăl mașina doar la self service. Nu aplic spumă activă/ soluție contra insectelor din programe. Doar spălare cu detergent, dau peste tot cu mănușa, apoi clătire cu apă osmozată și ștergere cu prosop.

 

Vara, pentru îndepărtarea insectelor decedate de pe mașină dau cu un fâs-fâs de la Sonax.

 

Periodic (la începutul sezonului rece) se aplică o protecție ceramică pe vopsea (nu știu dacă se dă și pe elementele cromate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 5/12/2022 at 8:44 PM, Skodiaq21 said:

Salutare.

Referitor la elementele cromate din jurul geamurilor, voi cum reusiti sa le mentineti nepatate?

A descoperit cineva secretul?

Multumesc anticipat.

 

Eu le-am infoliat negre. La fel si ornamentul de la grila fata si oglinzile. Masina este alba deci am dus-o undeva catre look-ul RS-ului (sa zicem). Mie imi place cum arata si asta e destul :) . Am vrut sa fac si barele longitudinale dar baietii au zis ca nu pot da garantie la alea si ca o sa se desfaca. Nu am insistat pt ca folosesc suporti de schiuri si alte agregate de-asupra.

Black trim.jpeg

Modificat de Adidc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu stiu daca este o problema specifica sau nu, dar ma enerveaza ceva la sistemul de climatizare al masinii. Masina baga aer cald sau rece in functie de setarea temperaturii si atunci cand este oprita (pe OFF) climatizarea. De exemplu, am setat intr-o dimineata de vara racoroasa temperatura la 26, am ales sa bata spre geamuri si, in timpul zilei, cu climatizarea pe OFF ma trezesc cu aer cald in masina prin fantele din bord. Trebuie sa pornesc climatizarea, sa dau pe 22 si apoi sa o opresc ca sa nu mai intre caldura. 

 

Ideea este ca sistemul nu se opreste si baga aer cald sau rece in masina in functie de cum era setata temperatura cand climatizarea era pornita. Pe alte masini (VW Passat CC, VW Tiguan, Skoda Octavia) nu-mi amintesc sa se intample asa ceva. La voi cum este? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca se activeaza incalzirea stationara, verifica daca nu ai setata sa porneasca singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are incalzire stationara masina. Baga aer rece sau cald (nu foarte tare) in functie de cum era setata climatizarea inainte de a o opri (off).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!