Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

stryder

Probleme specifice Kodiaq

80 postări în acest subiect de discuţie

stryder

Fie ca sunt mici si enervante sau grave, va invit sa listati in acest topic problemele intampinate de-a lungul timpului la masinile voastre.

Incep eu:

Kodiaq 1.4 TSI @150hp 4x2
Km actuali: 7000

Probleme aparute pana acum, manifestate la putin timp dupa ce am trecut de 6000 km:

- zgomot la viraje sub scaunul soferului: se aude ca o lovitura metalica slaba, posibil ceva nefixat sau care se deplaseaza la viraje. Se manifesta doar la primul viraj.

- zgomot geam sofer: pare ca atinge ceva de plastic la coborarea geamului, la inchidere nu se aude nimic.

- zgomot usa pasager la denivelari: se aude ca un carait de plastic/geam nefixat; pt. cei cu urechi fine ca mine, e destul de enervant :)

- uzura prematura piele volan: o bucata de aproximativ 5cm, din partea de sus a volanului, a inceput sa se toceasca (vezi poza).
Mi se pare inadmisibil ca dupa 6 luni de la achizitie sa se toceasca pielea de pe volan. Pana acum pentru intretinere s-au folosit solutii Skoda OEM pt. curatarea si hidratare, cu exceptia acestei suprafete restul volanului aratand ca in prima zi, adica mat. Masina sta in garaj atat acasa cat si la locul de munca, deci protejata de soare.

Sper sa rezolv problemele de mai sus pe garantie, candva luna asta.

 

20171231_134148.jpg

Modificat de stryder

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
yanq

Este greu sa mentii activ un astfel de topic cu doar 2 proprietari de Kodiaq activi pe forum.

Ma pregateam sa scriu ca mai este un caz identic pe forumul uk cu pielea de pe volan deteriorata 🙄 ...ai o opinie de la dealer? E acoperit de garanție?

De prin alte tărâmuri ca si probleme  apărute la mai mult de un utilizator as rezuma:

- bandouri de protectie laterale ce se dezlipesc ( cele de la aripile față in special)

- mânere interioare portiere ce scârție daca se aplica o forta mai mare pe ele

-  blind spot si rear assist ce se dezactiveaza singure aleator ( suspecta fiind caroseria spate murdara in zona radarelor desi, personal nu cred ca acesta sa fie motivul)

- camera față (de la area view) ce se aburește foarte repede rezultand o imagine "în ceață", probabil sticla/plasticul protector nu sunt tratate in acest sens

- TJA "uitat" inactiv din fabrica. Unele au facut obiectul rechemarii pentru activare, altii au fost refuzati pe motiv ca VIN-ul lor nu face obiectul campaniei.

- sistemul multimedia nu se conecteaza automat la wifi memorat desi e bifata optiunea in meniu

- prestatia woofer-lui din roata de rezerva sub asteptarile melomanilor

- probleme cu protectiile mult laudate pentru deschiderea portierelor ce raman blocate si duc la imposibilitatea inchiderii.

- emergency call inactiv - (cu ledul rosu aprins) destul de multe cazuri raportate.

In rest doar cazuri izolate...

Modificat de yanq
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
SMO

Salut!

 

Din problemele enumerate mai sus pot sa-ti confirm urmatoarele:

"- uzura prematura piele volan: o bucata de aproximativ 5cm, din partea de sus a volanului, a inceput sa se toceasca (vezi poza)" - o sa fac o poza si revin mai tarziu

"- probleme cu protectiile mult laudate pentru deschiderea portierelor ce raman blocate si duc la imposibilitatea inchiderii" - la mine nu se deschid de tot ca sa protejeze usa

Cu masina merge in general sotia insa voi face un drum in week-end si o sa fiu atent la cele de mai sus.

 

La mul ani!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tucson

Particip și eu cu o lista de probleme:

- Închiderea automata la geamul șoferului da rateuri la frig și se deschide singur deși acționezi butonul pentru închidere (am avut și la Octavia problema asta, de soft a fost atunci)

- zgomot in mânerul ușii dreapta fata. S-a rezolvat la ultima vizita in service (nu știu exact care a fost fix-ul, probabil mai mult lipici)

- o data la câteva luni Skoda Connect pierde legătura cu SIM-ul mașinii, care probabil nu mai e online. Își revine singur in câteva zile, nu știu cum

- suspensia fata troncăne la denivelări, inclusiv la bumpere, când le coboară (la gropi mai puțin). Am primit asigurari ca așa e normal dar tot nu pot accepta asta. Un Ford Fiesta model 2016 reacționează simțitor mai bine

Cu pielea de pe volan nu am avut probleme; nu am aplicat pe ea nicio soluție niciodată in afara de cârpa uda la spălătorie

Protectiile ușilor sunt destul de prost făcute dar nu am avut inca probleme

Modificat de tucson
Typo

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
75NOR

@yanq: apreciez efortul de a spicui din impresiile celor "de afara", dar propunerea mea, ca sa ramanem on topic este sa ne rezumam DOAR la problemele specifice Kodiaq intampinate de colegii din tara.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Skodiaq

Salut! Am un kodiaq 2.0 tdi dsg 150cp Style 7 locuri.

1. Fiecare zi fac un drum de 10+10km Din august in total am facut 13000 km si masina porneste greu(baterie descarcata).Dupa un drum mai lung problema se rezolva pt o zi,doua,dupa ce din nou se chinuie motorul.Bateria se descarca atat de mult ca Start Stop se dezactiveaza singur,pt a nu ramane in pana....

In Italia firme de rent a car, au renuntat la masinile VAG,pt ca bateria se descarca complet cu GPS-ul masinii,care este obligatorie la masini inchiriate!

2. Alta problema  la Adaptive Frontlyght System (full LED) nu se poate regla inaltimea luminilor...ar trebui sa faca automat in functie de viteza si de incarcarea masinii.Practic pe autostrada ca sa tin 130,trebuie sa schimb mereu faza lunga-scurta(pt a nu orbi ceilalti),sperand in Bunul Dumnezeu si radarul de la tempomat adaptiv...pt ca de vazut nu vad nimic.Nu vad nimic nici la 70-90 pe DN.

Faza scurta ramane totdeauna (cu selectorul luminilor pus pe automat) la 28-30 metri,iar distanta de franare este muuult mai mare!!!NU am prea mari pretentii ,dar cu masina precedenta ,un Logan diesel din 2005 vedeam mai bine!!!

3. Stopurile la colturile inferioare se umple cu tantari,care trag la lumina si raman capturati.

4. La pornire de pe loc,(la prima pornire) cand masina se pune in miscare  ,in dreapta bordului se aude un zgomot ca si cum ar porni pt o secunda stergatorul.

Daca cineva a intampinat aceleasi probleme(mai ales primele doua),daca  imparte experienta....

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vdragos

Ca sa-ti raspund punctual:

1. Daca bateria are o problema, de ce nu te duci la garantie? Forumul asta e plin de VAG-uri, nu prea reclama nimeni ce reclami tu. Iar SS asa functioneaza: opreste motorul doar cind necesitatile energetice nu sunt ridicate. Asta nu are neaparat legatura cu bateria ... SS nu functioneaza cind PTC merge, cind e o regenerare de DPF, cind merge clima pe maxim, cind e foarte frig afara, cind merg stergatoarele la viteza mare... Iar aia cu GPS -ul din Italia e petarda: orice consumator conectat direct la baterie o curata. Daca lasi plafoniera sau pozitiile o noapte, iti cam curata bateria. GPS -urile alea trebuie sa aiba sursa autonoma de curent daca merg non stop.

2. Eu cred ca tu confunzi reglajul cu adaptarea. Adaptarea la greutate functioneaza corect daca farurile sunt bine reglate ... in orice situatie mergi la dealer, daca AFS nu functioneaza, se vede la diagnoza, ai garantie ... daca farurile nu sunt corect reglate din fabrica (s-a mai intimplat la multi) se regleaza in 3 minute, costa 200 de lei.

3. Nu sunt la curent cu problema dar stopurile trebuie sa fie inchise ermetic. Oricum nu cred ca tine de masina ...

4. Posteaza un film. Stergatoarele au un zvic la cheie ca sa alterneze partea pe care lamela sta in repaos. Ajuta durata de viata.

Drumuri bune ...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
GTD
Publicat (modificat)

vdragos nu exista stop sau far inchis ermetic toate au orificii tehnologice de ventilatie

Modificat de GTD

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vdragos

Nu vreau sa ne contrazicem degeaba dar eu nu am vazut pina acum stopuri cu orificii de ventilatie in afara masinii ... ca sa intre tintarii in ele. Sper ca acum am fost clar. Respecte.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius82

Sustin afirmatia colegului @vdragos si adaug ca singura zona pe unde se face ventilatia stopului, este partea din spatele acestuia, locul pe unde se schimba becurile, prin interiorul masinii. Partea ce ia contact cu exteriorul este perfect ermetica.

On 1/1/2018 at 2:07 PM, stryder said:

- zgomot usa pasager la denivelari: se aude ca un carait de plastic/geam nefixat; pt. cei cu urechi fine ca mine, e destul de enervant :)

Problema aceasta a aparut si la mine, credeam ca am scapat de greierii specifici Reno', dar se pare ca ma urmaresc :biggrin:

In mers, pe denivelari, in zona superioara a usii soferului spre partea de sus a capitonatiei plafonului, se aude cantand un greiere.

Mie imi da impresia ca in spatele capitonatiei este ceva ce nu este prins/strans bine.

  • Downvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Rave
15 hours ago, Skodiaq said:

1. Fiecare zi fac un drum de 10+10km Din august in total am facut 13000 km

2. Alta problema  la Adaptive Frontlyght System (full LED) nu se poate regla inaltimea luminilor...

3. Stopurile la colturile inferioare se umple cu tantari,care trag la lumina si raman capturati.

4. La pornire de pe loc,(la prima pornire) cand masina se pune in miscare  ,in dreapta bordului se aude un zgomot ca si cum ar porni pt o secunda stergatorul.

1. Pe scurt, mergi cam putin si bateria nu se incarca suficient, consumul masinii fiind destul de mare :) cu atat mai mult daca mergi incet in bara la bara

2. La niciun far led/xenon nu se poate regla inaltimea, cel putin nu manual din interior, doar automat. Daca ai impresia ca bat prea jos incearca sa le stingi noaptea, sa vezi cum e si fara ele - asta e un mod frumos de a-ti spune ca e posibil sa ti se para pentru ca nu lumineaza ca niste halogene, iti ia putin sa te obisnuiesti si 1.300 km in 6 luni e destul de putin. 

Daca nu, poti sa te duci la reprezentanta sa ceri cerificarea lor, poate chiar bat prea aproape. 

In ultimul rand, toate masinile au reglaje manuale pe faruri, daca te uiti in carte o sa descoperi unde este reglajul manual. Practic, bagi o surubelnita intr-o gaura din far si il ridici sau cobori. Nu ti-as recomanda sa faci asta pentru ca daca le ridici prea sus ii poti orbi pe cei care vin din sens opus desi tu ai impresia ca vezi mai bine. 

3. Se mai poate intampla, da. Cat timp nu se strica nu e nicio problema. Daca te duci la reprezentanta pentru faruri poti sa pui o intrebare. 

4. La fiecare 5 porniri ale motorului stergatoarele isi schimba automat pozitia de pe parbriz ca sa se toceasca lama uniform. Daca te uiti o sa vezi ca lama stergatoarelor se schimba de la a sta “in sus” la “in jos” sau invers. 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Skodiaq
Publicat (modificat)

1.13000km ...nu 1300.Da,drumurile Sunt scurte într-adevăr,dar le fac la 70-90 km/h.

2.Am pus o doză de coke pe asfalt si m-am apropiat de el noaptea,până când lumina bătea pe ea:30 metri.Oricum,acum duc la service să schimb uleiul.Vreau să schimb eu anticipat.

4.nu știam de acest truc, dar mi se pare idee bună.

Mulțumesc pt. observații

On 3/7/2018 at 18:06, vdragos a scris:

Ca sa-ti raspund punctual:

1. Daca bateria are o problema, de ce nu te duci la garantie? Forumul asta e plin de VAG-uri, nu prea reclama nimeni ce reclami tu. Iar SS asa functioneaza: opreste motorul doar cind necesitatile energetice nu sunt ridicate. Asta nu are neaparat legatura cu bateria ... SS nu functioneaza cind PTC merge, cind e o regenerare de DPF, cind merge clima pe maxim, cind e foarte frig afara, cind merg stergatoarele la viteza mare... Iar aia cu GPS -ul din Italia e petarda: orice consumator conectat direct la baterie o curata. Daca lasi plafoniera sau pozitiile o noapte, iti cam curata bateria. GPS -urile alea trebuie sa aiba sursa autonoma de curent daca merg non stop.

2. Eu cred ca tu confunzi reglajul cu adaptarea. Adaptarea la greutate functioneaza corect daca farurile sunt bine reglate ... in orice situatie mergi la dealer, daca AFS nu functioneaza, se vede la diagnoza, ai garantie ... daca farurile nu sunt corect reglate din fabrica (s-a mai intimplat la multi) se regleaza in 3 minute, costa 200 de lei.

3. Nu sunt la curent cu problema dar stopurile trebuie sa fie inchise ermetic. Oricum nu cred ca tine de masina ...

4. Posteaza un film. Stergatoarele au un zvic la cheie ca sa alterneze partea pe care lamela sta in repaos. Ajuta durata de viata.

Drumuri bune ...

1.Mie treaba cu masinile rent a car descărcate mi-a povestit electricianul auto (un particular),so că avea multe masini cu același problema.Dacă este un fals,nu știu...doar că am întâlnit aceleași probleme si eu...

4.Părerea mea este că ai dreptate în legătură cu ștergătoarele...nu stiam de această funcție

 

Quote la postul anterior este inutil si se sanctioneaza!

Modificat de ForceTurbo

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tucson

Salutare,

După ceva chin și mers in spate, am reușit sa identific “cuibul” unor greieri care mi-au stat pe creier mult timp.

Se pare ca in anumite poziții ale podelei portbagajului (mai înspre bancheta) se freacă una de alta doua izolații (cele din poza)

Eu am rezolvat cu 2 bucăți de hârtie lucioasa (asta am avut la îndemâna) și de atunci a dispărut sunetul enervant.

C1975B8C-DBA1-4EBF-A619-D4F1ED6FFA85.jpeg

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
yanq

@stryder

Cum ai rezolvat cu pielea deteriorata in partea superioara a volanului?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
stryder
Publicat (modificat)

@yanq am fost la service insa mi-au zis  sa revin cand se va toci pe  o suprafata mai mare. Aparent Porsche ar fi refuzat sa inlocuiasca volanul doar pentru atat. Mi s-a parut cam bullshit treaba, am plecat dezamagit de acolo. Intre timp s-a extins zona afectata si am vorbit la un atelier de detailing pt. a exclude varianta murdariei. Sper sa ajung la ei undeva saptamana viitoare, si, daca se va confirma depigmentarea prematura, ma voi duce din nou la service. Daca nici de data asta nu rezolv n-am alta solutie decat OPC.

Modificat de stryder
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
andrei0241

Cati km/ ore de functionare are acum masina?

Poti reveni cu o poza actuala?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
razvan.ac

La mine (11.000km) se vede uzura atat pe volan, cat si pe nuca schimbatorului.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
yanq

De curiozitate, il aveti pe cel incalzit? Sa fie diferenta de calitate intre ele? Sau structural pielea este aceeasi indiferent daca este cel clasic, cel multifunctional sau cel incalzit?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
stryder

@andrei0241 Masina are 9000 km.

@yanq fara incalzire la mine.

Cam asta e starea actuala. Sper totusi sa nu fie vorba de uzura prematura, mai vad pe parcurs ce si cum.

 

20180310_184312.jpg

20180310_184615.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
razvan.ac

Desi nu am fratele urs, a mea Octavia, produsa tot anul trecut, prezinta urme de uzura exact ca in pozele tale; e volan multifunctional, fara incalzire.

  • Sad 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius82

:scratch: deci sa ma astept si eu?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tucson

Eu am fix 20.000km și nicio problema cu volanul. Este varianta încălzit.

Condus cu verigheta și mâini aspre :)

Nu l-am curățat niciodată cu nimic altceva decât apa

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius82

E clar, deteriorare volan incalzit vs. volan fara incalzire 

  • Downvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
andrei0241

Nu cred ca inseamna ca toate volanele fara incalzire se vor deteriora rapid, cel mai probabil a fost un anumit lot, daca se va dovedi ca problema e izolata

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
stryder
Publicat (modificat)

Din pacate varianta murdariei nu s-a confirmat. E clar acum ca e vorba de uzura prematura. Ma voi programa la service pt. solutionarea problemei pe garantie.

later edit: intreband si pe un forum dedicat Kodiaq din afara, am observat ca au inceput sa mai apara cazuri.

Modificat de stryder

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri