Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

On 25.02.2018 at 22:02, Adriannnnn a scris:

Am facut screenshots, sper sa fie de ajutor. Dar pe site arata si unde este pozitionat fiecare motoras.

Dupa orice schimbare de motoras trebuie facut basic settings din vcds. Sau macar resetare cu econ + aer fata.

Screenshot_20180225-230009.png

Screenshot_20180225-230005.png

Screenshot_20180225-230001.png

Salutare, probleme am avut și am și acum cu căldura, am schimbat ceva timp în urma v158 și V70 a funcționat o vreme și iarăși  cu venirea frigului bag de seama ca nu am căldură pe partea dreapta, am făcut scan cu vcds și am eroare pe v158 care este pe partea stingă, dar rece pe dreapta, am o mare curiozitate cu ce ai postat adică fiecare motoraș vine cu un cod, dacă eu din neglijenta nu respect poziția și codul respectiv adică în locul lui v158 montez V70 funcționează la fel ori fiecare e cu locu lui? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi nou, daca o sa te duci la magazin sa cumperi un motoras o sa vezi ca toate au acelasi cod si pe original vin fara levierele de actionare, daca o sa cumperi setul de leviere le ai pe toate de pe masina. deci nu conteaza care si unde le pui, doar levierele de actionare sa fie cele corecte.

LA tine ai calorifer infundat, daca baga rece pe dreapta si motorasul V159 functioneaza corect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos Al Bundy, mai liniști,am sa verific v159 sa vad vizibil dacă funcționează. 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.12.2021 at 21:51, sake75 said:

Am schimbat 2 motorașe pe partea stingă (partea șoferului cam greu dar am avut ceva tutoriale și am reușit) fără să dau bordul jos

Salut,imi poti da si mie tutorialele?tu ai schimbat v213 si v70...cu v70 am si eu probleme,si am inteles ca se poate schimba fara sa dai bordul jos....mai greu,dar se poate

Eu l-am depistat cand am vrut sa fac retrofit la panou de clima gen2,atunci am observat ca dupa BS nu mai baga la picioare si pe grilele de pe centru

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, mirceamad a scris:

 

Salut, ce aveam eu nu se mai deschide era ceva rusesc dar bine explicat, eu am desfăcut ambele părți în stînga v158 și V70, dreapta v159, acum am văzut pe YouTube tutoriale și în română încearcă cu servicetutoriale vw, pentru prima oara e complicat trebuie sa urmărești videoul pas cu pas trebuie răbdare și îndemânare un pic dar nui greu, trebuie sa fi pregătit și cu ceva scule. Se poate sigur fără sa dai bordul jos eu și mulți alții am făcuto. Succes. 

https://youtube.com/playlist?list=RDCMUCwObVGIK_LGIYEoJxL6k-bg&playnext=1

2 minute în urmă, sake75 a scris:

Salut, ce aveam eu nu se mai deschide era ceva rusesc dar bine explicat, eu am desfăcut ambele părți în stînga v158 și V70, dreapta v159, acum am văzut pe YouTube tutoriale și în română încearcă cu servicetutoriale vw, pentru prima oara e complicat trebuie sa urmărești videoul pas cu pas trebuie răbdare și îndemânare un pic dar nui greu, trebuie sa fi pregătit și cu ceva scule. Se poate sigur fără sa dai bordul jos eu și mulți alții am făcuto. Succes. 

https://youtube.com/playlist?list=RDCMUCwObVGIK_LGIYEoJxL6k-bg&playnext=1

Da tocmai ce vream eu să-ți arat nu este în playlist-ul acesta, cauta ca sigur găsești 👍

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am urmarit acest chat cu speranta ca voi gasii o solutie.

Am un passat b6 din 2007. Saptamana trecuta am schimbat motorul ce baga aer in masina , pentru ca nu mai baga aer in masina de loc.

A functionat cred ca 40 min si cand sa plec la drum din nou, aceeasi problema.

Am pornit masina, am dat drumul la aer si nimic, nu intra aer in masina de loc, doar in timpul mersului din ineltia masinii. 

Aseara am schimbat sigurantele cu speranta ca poate se va rezolva si nimic.

Va multumesc daca v-ati obosit sa citit problema mea pana acum. Ce as putea face? O zi frumoasa si numai bine!

Modificat de Galben Casian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva webasto pe masina ? Si baterie suplimentara in portbagaj ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Galben Casian - daca aeroterma se invarte dar nu ai flux de aer la grile insemna ca ai v71 sau v113 cu probleme (cele care inchid - deschid clapetele de recirculare a aerului). Am patit la fel, cand am bagat in marsarier a trecut automat pe recirculare insa clapetele (ambele de la recirculare) au ramas inchise asa ca aeroterma nu avea de unde sa traga aer ca sa il bage in masina. Poat te ajuta, (dar doar daca aeroterma functioneaza). Ar fi bine sa faci o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut!
Recent am observat ca butoanele panoului de clima nu mai raspundeau corespunzator la comenzi, atunci cand apasam butonul OFF, se reactiva singur; s-a intamplat lucrul acesta la cateva apasari, apoi problema a disparut. Apoi am observat ca dezaburirea lunetei nu mai functiona (ledul se Aprindea) si am inlocuit siguranta (pozitia 32), desi cea veche era buna. Mentionez ca am facut inlocuirea sigurantei avand contactul pus. Panoul climatronic raspundea la restul comenzilor. Dupa ce am verificat si alte sigurante, panoul nu se mai aprinde deloc. Am scanat cu OBDeleven si am atasat rezultatul mai jos. Ma puteti ajuta? Multumesc!
Passat b6 rezultat scanare.txt
IMG_E6719_401.thumb.jpg.73e261876adaebc29151bce979cc1f44.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca ai pus toate sig la loc. Daca da, scoate borna cateva minute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Din nou probleme si probleme, acum la clima. Am schimbat compresorul acum 4 ani, deoarece originalul a murit, si am pus Hella 8FK 351 322-741 ( 7SEU16PXE16DCS-17E )

Acum iar nu mai vrea, merge clima doar dimineata si seara, cand sunt temperaturi sub 22 grade, si doar in mers. Cand s-a verificat freonul, totul ok, 11 bar pe inalte si aproape 4 pe joase. Reviziile la freon si ulei s-au facut anual. Dupa ce am schimbat senzorul de temperatura exterioara, si dupa o recomandare am spalat radiatorul din fata cu turbojetul, si a mers clima foarte bine pret de 20 de minute. Acum am comandat radiatorul de climatizare, dar nu stiu daca sa schimb si supapa regulatoare, am gasit NRF 38450 compatibila cu 6SEU si 7SEU.

Totusi acum am vazut o diferenta, la ultima verificare s-au reciclat 396 g freon si cc 21 ulei, iar la incarcare 525 g freon, UV cc. 2 si ulei cc. 1, iar pe un site apare pentru compresorul meu: Cantitate umplere ulei [ml]180

 

Adresa 08: Clima automată  (1K0 907 044 BH)

 

14:04:14 Grup 002: compresor
  0.820 A  CurentCompresor (măsurat)
  0.820 A  CurentCompresor (valPrescr)
  1000 /min  compresor- Turaţie
  6.4 Nm  SarcinăCompresor 

 

14:04:14 Grup 003
  11.8 bar  PresRefrigerant 
  48.4 %  e-ventilator (V7) valMăsur
  49.6 %  e-ventilator (V7) valPrescr
  Con.    turaţieRalanti- Ridicat
  
 14:05:02 Grup 004
  36.0*C  TemperaturaExter (nefiltrat)
  28.5*C  TemperaturaExter (filtrat)
            -  Temp. (G89) canalAerIntr.
  72.0*C  Antigel- Temp.
  
 14:04:57 Grup 005
  30.0*C  DuzăPrincipală ST. (G150)
  24.0*C  DuzăPrincipală DR. (G151)
  32.0*C  DuzăPicioare. ST. (G261)
  31.0*C  DuzăPicioare. DR. (G262)
  
 14:04:50 Grup 006
  23.0*C  TempIeşire. Evaporator (G263)
  31.0*C  Temp. Bord (G56)
  840.0  RazeSolare. ST. (G107)
  830.0  RazeSolare. DR. (G107)

 

14:04:14 Grup 007
                ventiAerProaspăt (V2) valMăsur
  12.20 V  ventiAerProaspăt (V2) valPrescr
  96.8 %  SarcinăTurbină 
  13.30 V  Tensiune Terminal 30

Modificat de hydr0xygen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat radiator cu filtru… aceleași simptome. Acum am pe LP 5.5 și pe HP 12.5 Mai investigăm in continuare, dacă nu rămâne compresorul de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand consumul electric, presiunea si sarcina pe compresor sunt ok dar nu scade presiunea pe joasa, vinovata este valva de expansiune (agata).

Valva este al doilea punct de separatie intre presiunile de joasa si inalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat acum și supapa regulatoare, sa văd ce se întâmpla. Ce simptome mai văd de când nu funcționează clima, începând de la 1800 pana pe la 2200 de ture cu clima pornita se aude ca un aspirator in spatele volanului, sub capota; lucru de care nimeni nu știe de unde provine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa freon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa freon nu prea vad de ce ar fi, mai jos de 396 de grame n-am avut niciodata, si am inteles ca sub o anumita cantitate nu porneste compresorul. Doar daca o fi infundat pe undeva. Schimbam si supapa regulatoare si vedem ce-o urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva , am comandat ieri electrovana  NRF 38450 pentru compresorul meu Hella 8FK 351 322-841 iar cei de la AutoKarma îmi zic ca nu-i compatibila, oferindu-mi una aproape dublu la preț. Așa mai pun ceva și schimb tot compresorul. Se găsește ceva mai de buget compatibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, florilar1 a scris:

Cand consumul electric, presiunea si sarcina pe compresor sunt ok dar nu scade presiunea pe joasa, vinovata este valva de expansiune (agata).

Valva este al doilea punct de separatie intre presiunile de joasa si inalta.

Acum vad ca este alta piesa fata de ce am comandat eu, am gasit supapa expansiune clima NRF 38417 si am sa comand si comutator presiune AC NRF 38935.

supapa.jpg

comutator.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costi Radu Marius

Salutare. In speranta ca nu dernajez pe nimeni si ca am postat unde trebuie am si eu urmatoarea problema:

Am un passat b6 2.0, 140 cp din 2008 iar de cateva zile nu mai baga rece neam. Am fost la  servis, au verificat freonul este ok, au concluzionat ca este compresorul.I-am rugat sa extraga freonu sa goleasca instalatia urmand sa schimb eu compresorul apoi sa revin la ei sa reumple instalatia.Am deco ectat ali.entarea de la electovalva inainte sa dau compresorul jos si am observat ca are in permanenta 4.48 v pe ea,indiferent daca este sau ac pornit ,wste suficient sa pun contactul si are tensiune 4.48v. M-am gandit ca asa e normal si ca tensiunea creste atunci cand dau drumul la ac sa actioneze electrovalva dar nu este cazul.Indiferent cat turez motorul sau cat de tare este ventilatia la aeroterma , tensiunea este tot 4.48. Intrebarea mea este: asa trebuie sa fie sau am un scurt pe undeva lq alimentarea electrovalvei? Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am niste zgomote foarte deranjante provocate de ventilatorul aerotermei,indiferent de treapta setata.Va rog sa-mi recomandati si mie o marca,poate si un cod daca stiti.Passat B6 2.0 TDI an fabricatie 2009,cu clima automata pe doua zone.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seria sasiu a masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am intampinat o problema la sistemul de climatizare. Mai pe scurt, atunci cand ac-ul este pornit, pe racire, dupa 10-15 minute de functionare nu mai scoate aer prin fantele de ventilare. Daca opresc ac ul, dupa un timp,5-10minute, incepe sa sufle aer, asa cum ar trebui sa sufle in mod normal, prin ele. Mentionez ca atunci cand scoate aer prin ele, in acele 10-15 minute, aerul este rece, adica totul pare sa functioneze corect. Aveti idee ce anume cauzeaza problema aceasta? Momentan nu am posibilitatea de a o pune pe un tester, dar m-am gandit ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si macar sa aflu de unde sa o apuc. Masina in cauza este un CC/B7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neaparat tester, nu ai cum afla altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Seria este: WVWZZZ3CZ9E138012

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!