Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

V159 este cel de reglare temp dreapta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy Am reusit sa il desfac pe mister V159. Am o intrebare si anume daca actionez manual pargia care e atasata de el ar trebui sa reusesc sa directionez aerul pe partea dreapta?

Din cate am probat eu ce el montat se misca in doua pozitii - oprit se duce spre spatele masinii total - pornit se duce spre fata total. Asta e tot ce face indiferent de alte comenzi sau temperaturi setate. Mufa are 5 fire deci teoretic ar avea si alte pozitii de lucru. 

Modificat de V.M.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minutes ago, V.M. said:

sa directionez aerul pe partea dreapta?

Da, trebuie sa faca cald-rece, daca actionezi manual parghia la flaps.

Mufa are mai multi pini, deoarece are un rezistor reglabil in interior, care ajuta la identificarea pozitiei flapsului...nu pt cateva pozitii prestabilite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, F l o r i n said:

Da, trebuie sa faca cald-rece

Am miscat parghia manual si se aude clar cum inchide flapsul. Aceeasi treaba - stanga fiebinte - dreapta caldut. Am bagat si actuatorul in mufa si l-am vazut ca misca in multiple pozitii in functie de temperatura setata. Nu mai inteleg. O idee ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzor temperatura este ok, servomotor lucreaza, atunci este calorifer partial infundat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.06.2022 at 18:46, Dolfin a scris:

Da, "swash plate" are urme vizibile de uzura, ceva la care te astepti la unele cu vechime de peste 10-12 ani.

Pistoanele nu par roase, nici camasile cilindrilor, ramane se te mai uiti tu.

Ce ulei avea service-ul ala de cartier, cat a introdus, cat de bine era calibrat robotul acela...am mai scris.

 

Pare ca a functionat sub stres termic mare.

Bine ca n-a facut span.

Sa ne spui daca functioneaza corect si peste 1 luna, sper sa fie bine.

A mers mai bine de o luna, acum s-a oprit de tot. Pornesc clima din on-off, apare temperatura si atat.

Acum am pe vcds pe modulul clima 00532 - Supply Voltage B+, sters si reapare, iar pe compresor codul 13.

Pe terminal 30 in clima am 0.60. Pe test secvential din tester ventilatorul porneste,si celelate butoane cand le activez manual se activeaza vcds.

Electricianul pe care l-am gasit a zis sa schimb panoul de clima din masina, doar cat a masurat bateria. Cu contactul pus am 12.5 V iar cu masina pornita 14-14.4 V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi daca nu ai tensiune de ce sa schimbi clima ? Schimba electricianul. Vezi de ce nu ai tensiune.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la codul 13 tensiune prea mare pe terminal 30, probabil un scurt circuit. 

 

IMG_1087.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Negasind pe altcineva priceput, am desfacut bordul si am schimbat panoul de clima cu unul aproape identic (atat am gasit sh) fara buton de dual, si acum functioneaza . Al meu l-am desfacut, era putin oxidat intr-un colt, l-am sters cu alcool izopropilic si la fel, fara viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Intampin o problema ciudata legata de climatronic. Servomotoarele fac zgomot cand este pornita clima si stiu ca s-a mai discutat despre asta. Cand clima este oprita este liniste totala. Am schimbat deja 2 dintre ele v71 si v159 cu unele noi Valeo si acum face zgomot v113. Este cumva de vina panoul de clima sau altceva? Pur si simplu se plimba clapetele de la servomotoare sau ce s-o plimba pe acolo cum si cand vor fara a actiona butoanele de la climatronic. Ma gandesc sa nu fie ceva legat de tensiunea lor de alimentare sau probleme de soft ceva. Mentionez ca le recalibrez periodic dar degeaba. Daca a descoperit cineva de ce se strica si daca pot preintampina defectarea lor in vreun fel il rog sa ma lumineze si pe mine pentru ca partea electrica nu prea e domeniul meu. La diagnoza nu apar erori. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu este vina panoului....servomotoarele, de regula 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara colegi. Vă rog să mă ajutați cu o problemă pe care o întâmpin și nu reușesc să găsesc rezolvare. Dețin de câteva luni un Passat B6 cu Webasto din fabrică și nu reușesc să pornesc sistemul cu telecomanda T91 (sistemul funcționează din butonul din mașină și din CB). Menționez că la apăsarea butoanelor de pe telecomandă, ON/OFF, nu face decât să clipească intermitent, rapid, cca 4 sec și atât (pe ON verde și pe OFF roșu). Ca idee, am încercat următoarele, fără succes:

- am schimbat bateria de la telecomandă.

- în VCDS nu merge "învățarea". Pe lângă asta, menționez că am o eroare la climă, ceva gen Function Restricted due to Missing Messages. Mi s-a spus că s-ar putea să fie din cauza faptului că am montat un panou de climă gen.3 (cod modul 3aa907044E) și nu este recunoscut de către calc. (am remontat panoul de B6 și deși e defect fiindcă îmi dă erori la niște motorașe de climă, tot nu funcționează telecomanda).

- am încercat cu bornele de la bateria mașinii (mașina are 2 baterii), cu siguranțele fuzibile din compartiment mașină și din compartiment motor.

O seară bună vă urez și aștept cu sufletul la gură câteva păreri/ sfaturi referitoare la problemă.

Modificat de johansenVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Vin si eu cu o intrebare. Am tot vazut pe internet ca se vorbeste despre un senzor de temperatura interioara, care ar fi responsabil de faptul ca nu baga cald pe partea dreapta, sau stanga. Nu am reusit sa identific locul unde se gaseste acest senzor. Imi poate spune cineva, daca stie despre ce este vorba, unde este localizat? Este vorba despre acest senzor...

VEMO Original Quality V10-72-0949 Senzor, temperatura interioara 

Modificat de geosev37
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce eroare ai la diagnoza? ce valori indica senzorii ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut o diagnoza. De vreo 2 ani, cand am cumparat masina si i-am schimbat distributia, s-a inlocuit (sau completat) antigelul..., de atunci a inceput sa nu mai bage caldura pe partea dreapta. Am fost pe la mai multi meseriasi care au zis ca este caloriferul de caldura infundat. Tot ce este posibil. Antigelul in vasul de expansiune este curat. Initial am avut o problema si cu vestitul motoras V159 dar l-am ''rezolvat''. Apoi am vazut pe site-uri ca e vorba de niste senzori (sau un senzor) de temperatura interioara. Va multumesc !

Modificat de geosev37
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/10/2022 at 7:32 PM, F l o r i n said:

Daca senzor temperatura este ok, servomotor lucreaza, atunci este calorifer partial infundat 

Unde este pozitionat acest senzor de temperatura ? si, daca se poate, un cod ptr el...Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce ceri coduri de senzori ( sunt vreo 5 in tot sistemul de climatronic) fara sa faci o diagnoza sa vezi ce probleme sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am un B6 care nu-mi baga caldura decat pe grila de la parbriz si putin pe dreapta. Am un test facut in primavara si as vrea sa-mi spuneti daca puteti identifica pb. Motorasele cand schimb directia aerului se aud ca functioneaza....multumesc anticipat.

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl
   Part No SW: 3C0 907 044 DG    HW: 3C0 907 044 DG
   Component: ClimatronicPQ46 133 0909  
   Revision: 00133024    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 69D95B2F408C395623D-803C

3 Faults Found:
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 165
                    Reset counter: 31
                    Mileage: 279276 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 08:00:00

01592 - Air Quality Sensor (G238) 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111110
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 247
                    Reset counter: 248
                    Mileage: 279382 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 16:36:54

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 10
                    Reset counter: 30
                    Mileage: 286842 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 16:44:13
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primavara?

Eu zic sa faci acum o diagnoza si verificare, ca sa vezi care este exact problema... in primavara masina avea erori pe ambele servomotoare,  stanga si dreapta...in tot acest timp, ai schimbat v158 sau v159?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc dl. Florin. am urmat sfatul dvs. si am refacut testul.

am posibilitatea sa refac testul daca este nevoie sau sa va postez alte informatii din test.

 

eu nu inteleg mare lucru si de aceea astept un sfat de la dvs. multumesc

 

VIN: WVWZZZ3CZ9P064469   

01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
61-Battery Regul. -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl
   Part No SW: 3C0 907 044 DG    HW: 3C0 907 044 DG
   Component: ClimatronicPQ46 133 0909  
   Revision: 00133024    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 69D95B2F408C395623D-803C

3 Faults Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 220
                    Mileage: 298131 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 17:06:50

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 220
                    Mileage: 298131 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 17:06:50

01592 - Air Quality Sensor (G238) 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 220
                    Mileage: 298131 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 17:06:50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/22/2022 at 2:31 PM, geosev37 said:

Unde este pozitionat acest senzor de temperatura ? si, daca se poate, un cod ptr el...Va multumesc!

Asa cum a zis si Al Bundy, sunt mai multi senzori de temperatura, din ce am observatu eu, cate unul pe fiecare grila de aer. cu VCDS poti verifica cat indica fiecare.

Eu am rezolvat problema prin inlocuirea caloriferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand comuti de LO sau HI, nu tine cont de senzori temperatura 

Se verifica functionalitatea servomotoarelor, se inlocuiesc daca nu fac serviciu. Daca tot nu ai caldura si servomotor lucreaza, atunci se inlocuieste caloriferul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Recent ma confrunt cu o problema la al meu Passat B6 2.0tdi. De cand a venit iarna nu mai baga cald deloc, am desfundat si caloriferul si nici un rezultat.

 

asta vara tin minte ca am umblat la gurile de ventilatie si la cea din dreapta (pasager fata) in interior era o lamela (senzor) pe care am rupt-o din greseala, ulterior sa aflu ca este senzorul de temperatura interioara. Oare din cauza ca am rupt acel senzor nu mai baga acum cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!