Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Verifica surub fulie daca e strâns. Daca da, electrovalva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut să verific dacă e slăbită piulița de la cuplajul electromagnetic al compresorului (e Sanden pxe14), dar spre surprinderea mea nu e nicio piuliță🤔. Zilele următoare am să demontez plasticul de protecție pentru a vedea mai bine ce e acolo.

 

20210411_181035.jpg

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piulita e fix sub plasticul ala..Am avut aceiasi problema ca a ta,tot la Sanden PXE 14 si s-a rezolvat dupa inlocuirea electrovalvei cu una Vemo.Acum incepe sa bage rece la f scurt timp dupa ce pornesc ac-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Tatal meu are un passat b6 2008 cbab.Acum ceva timp eram cu el in masina.Am plecat la drum ac-ul mergea si deodata s-a oprit,numai baga.Dupa cativa km a inceput sa bage iar aer,dupa aceea s-a oprit iar si asa a ramas.Cand apas pe ac nu se aude nimic,nu cupleaza compresorul.Am fost la un mecanic recent,s-a uitat la sigurante,la fire pe acolo si zice ca,compresorul nu primeste curent,Treaba asta cu ac-ul s-a intamplat cand masina avea 3-4 ani,deci chiar asa repede sa se duca compresorul.?Pe vremea aia i am bagat freon si avea o gramada de freon.De atunci eu m-am luat cu altele si nu ma m-ai intersat ce face el cu masina,insa vrreau sa ii rezolv cu aerul asta.El a pus-o pe tester dar cum este el atehnic nu prea a inteles ce are.Ma gandesc sa ma duc la un electrician poate o fi ceva de la fire pt ca de ceva timp cand vreau sa schimb din rotita de climatronic puterea sau temperatura mai mic mai mare schimb o treapta si o ia razna,eu schimb un grad ea se duce cu 10 mai mult dau inapoi 2-3 grade se duce 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori apar pe tester ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, yoloyo said:

pt ca de ceva timp cand vreau sa schimb din rotita de climatronic puterea sau temperatura mai mic mai mare schimb o treapta si o ia razna,eu schimb un grad ea se duce cu 10 mai mult dau inapoi 2-3 grade se duce 5.

Asta este din panoul de clima, se rezolva. Legat de problema cu AC ul,  trebuie scanare, asa cum a zis si bundy, dupa care se verifica cablaj sau ce se constata , dupa diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu mi se mai alimenteza panoul de clima..

 

Care este siguranta? Am cautat pe net si imi da F39 pe partea dreapta, iar eu nu am panou de sigurante acolo. Masina este din 2010.

 

edit: 

 

Adresa 08: Clima automata
Nu poate fi accesat
 

de pe motor: 1 cod a gasit:
049508 - Nu este comunicaþie cu modul comandã climatizare (J301) 
               U0164 - 000 - 
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Prioritate defect: 6
                    Frecventa defect: 12
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 226250 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.09.09
                    timp: 17:19:38

             împrejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 17.1*C
                    tensiune: 12.31 V
                    valori binare: 00000000
                    cuplu: 219.0 Nm
                    temperatura: 16.2*C

 

de pe Electr. centrala: 00834 - Semnal pentru activare încãlzire lunetã 
            009 - întrerupere/scurt la masã - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00101001
                    Prioritate defect: 5
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 28
                    rulaj: 225603 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurari cod:
                        Con.
                    tensiune: 12.15 V
                        Con.
                        Con.
                        Dec.
                        Dec.
                        Dec.

 

01320 - Modul comandã climatronic (J255) 
            004 - lipsã semnal/comunicaþie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Prioritate defect: 6
                    Frecventa defect: 3
                    Resetare contor: 252
                    rulaj: 226250 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurari cod:
                        Dec.
                    tensiune: 12.45 V
                        Dec.
                        Con.
                        Dec.
                        Dec.
                        Dec.

 

de pe CAN: 01320 - Modul comandã climatronic (J255) 
            004 - lipsã semnal/comunicaþie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 251
                    rulaj: 226250 km
                    Indicator de timp: 0

 

de pe confort: 01320 - Modul comandã climatronic (J255) 
            004 - lipsã semnal/comunicaþie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Prioritate defect: 4
                    Frecventa defect: 16
                    Resetare contor: 251
                    rulaj: 226250 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.09.09
                    timp: 17:19:40

Modificat de Raduchu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea stanga, la sofer. Verifica. Daca nu identifici cu aparatul de masura, ma uit mai tz pe diagrame

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma duc in pauza de masa (~12) sa scot toate sigurantele una cate una sa vad daca e vreuna arsa.

 

Ieri am schimbat plafonul si cand am montat plafonierele nu functionau..era siguranta arsa. Dar clima a functionat pana sa demontam plafonul + stalpii interiori, desi nu vad legatura dintre astea doua lucruri. Sper sa fie siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o poza la panou inainte, sa nu le incurci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat..2 sigurante lipsa pe al treilea rand de jos in sus. Ieri a mai umblat cineva la ea cat timp nu am fost eu si probabil s-a jucat cu ele.

 

Mai ramane sa sterg erorile cu vcds-ul si aia e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in imaginea de mai jos apare la numarul 1 piesa cu denumirea "cover for air inlet for the A/C system" respectiv cu denumirea "cabin filter housing trim cover" si are codul 3C1 815 159 C. Nu stiu daca piesa are legatura piesa numarul 12 din aceiasi schema "intake manifold" ca asa ar reiesi de pe schema. Am o intrebare pentru cunoscatori: unde anume se monteaza acea piesa (3C1 815 159 C), are sau nu legatura cu A/C-ul sau este pentru a impiedica apa sa intre in masina redirectionand-o spre gura de scurgere dinspre dreapta? Multumesc. Scuze daca nu am postat unde trebuie deoarece nu cunosc rolul piesei numarul 1 si mi-a plouat in masina. Iata schema: 

 

Si piesa: 

460819300.png

s-l1600.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deasupra gurii de intrare a aerului in gabitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

la fiecare 1,5 - 2 luni pierd freonul din instalatie. La ultima incarcare de anul trecut, am rugat sa-mi puna cat mai multa substanta de contrast si dupa 7 zile au verificat cu lampa si ochelari UV si tot NU am gasit pe unde scapa, in partea din fata a masinii. Am inlocuit si garnitura de la teava care intra in compresor si tot nimic. 

 

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi cum sa rezolv ?

Trebuie sa demontez tot bordul ca sa verific si tevile din masina ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa verifici evaporator, etc....da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stefanutz30 radiatorul de clima e in stare buna? E destul de expus la pietricele si eu am reusit sa schimb 3 in 7 ani.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
serbanviorel86

Salutare,

Vin si eu cu o problema legata de clima passat ul meu B6. Mai exact nu baga foarte rece indiferent ce as face. Am tot insistat pe reincarcare cu freon an de an dar parca nici asta nu mai este o solutie.Tin sa precizez ca atunci cand activez clima se aude si un zornait sub bord care se accentueaza odata cu accelerarea motorului. Acum 2 saptamani am fost la un domn inginer frigotermist ( de service sunt satul ca cei de acolo stiu doar doua lucruri este compresorul defect sau nu ai freon) care mi-a facut urmatoarele operatiuni:

- vidarea instalatiei la 7 bari ( motor oprit) aproximativ 10 minute. Presiunea a ramas constanta.

- a eliminat condensul ( cu un compresor si o mini butelie gen) aproximativ 20 de minute.

- a introdus un sigilant ( o solutie verde intr-o seringa) pentru a astupa eventualii pori

- a cantarit ( cu un cantar de bucatarie si o butelie mica de freon) 600 de g de freon pe care la introdus in instalatie.

- a verificat eventuale scurgeri de freon cu un aparat care piuie dar care nu a detectat nimic.

- a verificat ventilele cu o solutie gen spery de curatat discuri  tot nimic.

- am pornit clima pe low a verificat cu manometrele si totul era ok ( el asa mi a zisl.  Mi a recomandat sa tin motorul pornit 30- 40 de minute pentru a se amesteca acel sigilant cu freonul ceea ce am si facut. In acele 40 de minute masina baga foarte rece. Dupa o saptamna am plecat cu masina prin oras si fiind cald am pornit clima unde am observat ca nu mai baga la fel de rece. Mai mult dupa ce am oprit motorul am observat dupa 30 de minute de stationare ca era o balta mica in partea dreapta a masini de culoare galbuie. In prezent masina baga rece dar foarte slab. Am tot citit pe forumuri si se zicea ca ar putea fi supapa de expansiune  de vina si tot ea sa faca acel zornait din bord sau mai se zicea de dezumidificator ca ar fi problema. Ma gandesc ca daca in acele 40 de minute baga foarte rece compresorul ar fi in regula. Ma puteti ajuta ce as mai putea verifica / schimba ca sa pot rezolva problema ca ma chinui de ceva ani? Sau un coleg priceput din Brasov care sa ma ajute ( platind serviciile bineînțeles)Multumesc.

PS: Am si tester VAG Com dar nu stiu foarte bine unde ca caut sa vad cam ce parametri am la clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA 7 bari aia nu e vidare.

Aia verde nu e sigilant, este solutie sensibila la ultraviolete ca sa vada pe unde scapa.

CAt era presiunea pe inalta si cat era pe joasa in functionare ?

 

 

Deci, totcu VCDS determini problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serbanviorel86

Multumesc pentru raspuns. Poti sa imi zici te rog cu VCDS pe ce grup de valori sa intru sa vad exact ce presiuni sunt in functionare? Am VCDS dar nu ma pricep sa il folosesc in detaliu. Eventual sa fac si niste poze sa vedeti si voi cam ce parametri am la clima. Astazi am fost la acest ,,inginer in frigotermie,, sa ii spun ca nu a rezolvat nimic si a repetat procesul adica a extras condensul aproximativ 20 de minute si a reintrodus freonul cei drept fara bani de data asta. Ca si data trecuta in momentul cand am plecat de la el masina baga foarte rece. Sa vedem peste cateva zile. Apropo in instalatie aveam 4 bari presiune cand am ajuns la el cu motorul pornit. La verificarile pe care le a facut el zicea ca am compresorul care baga foarte lent si de asta nu baga rece. Dar nu a stiut sa imi explice de ce imediat dupa ce a bagat  freonul in instalatie masina baga rece foarte bine. Ma gandesc si eu logic. Daca ar fi compresorul defect ar trebui sa nu bage aer rece chiar daca ia bagat freon ca doar este defect. Acum sa vad zilele urmatoare ca se anunta temperaturi mai mari cum se comporta clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Daca citesti paginile de pe acest topic , macar 10-15pagini in urma, o sa intelegi exact ce grupuri trebuie sa urmaresti, sa vezi parametrii compresorului, presiuni si temperaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, clima nu baga rece , pe tester  am aceste valori in grupurile 01,02,03... ventilatorul mic de la motor cupleaza, cele din habitaclu se aud ...nu sunt erori pe clima . Daca se poate o parere, va multumesc3044575F-4DD4-4E76-BCD1-40C4418DD320.jpeg.8bed86d1dc30798b5854066be5f72657.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanutz30
On 4/28/2021 at 8:14 AM, F l o r i n said:

Ca sa verifici evaporator, etc....da.

Daca scapa pe acolo freon, nu as fi simti miros urat in masina ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca ai o pierdere mica, un por, nu cred. Daca ai pierdere in compartimentul motor, cu o lampa UV se constata pe unde pierde, daca au bagat suficienta substanta de contrast. Doar prin habitaclu e mai greu de verificat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

In ultimul timp compresorul meu de aer se opreste dupa o folosire mai indelungata (30-40 min). Dupa ce se opreste si pun pe tester imi da eroarea 00229 Refrigerant Pressure 002 - Lower Limit Exceeded. Daca stationez mai mult (30 min - 1 ora) si pornesc din nou motorul si AC, compresorul pleaca si pe tester nu mai da nici o eroare. Atasez mai jos print screen-uri. Sa fie de la electrovalva?

 

 

20210520_192113.jpg

20210521_092302.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu. Ai verificat/umplut instalatia cu freon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!