Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat și eu, 210 lei electrovalva, pe compresor Sanden, acum funcționează perfect, mersi! 

Modificat de petro.ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am si eu o problema cu AC-ul la CFFB 2.0 TDI/140cp/Sanden compresorul.

In fiecare an sunt nevoit sa schimb electrovalva de pe compresor. Am pus Termotech de fiecare data si functioneaza perfect dupa ce este inlocuita cateva luni(o vara).Ieri am observat ca din nou compresorul nu mai porneste,am inlocuit-o cu cea de acum doua veri care mai lucra cat de cat  si compresorul a pornit dar nu lucreaza normal(cand face rece cand nu) cred ca nu inchide bine...nu am gasit span pe sita sau pe valva.
Sa iau alta marca de electrovalva sa iau alt compresor? Cine a mai inlocuit cu Termotech are aceleasi probleme? Ma gandeam la Vemo sau daca stie cineva alta marca mai buna..

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit aceeasi marca si nu am probleme cu ea de 6 ani.Interesant ar fi sa masori curentul care ajunge in electrovalva poate ai undeva probleme de cablaj .Nu e normal sa se strice in fiecare an .Poate totusi ai span foarte fin care intra in valva si o deterioreaza.Schimba si filtrul de pe radiator sa vezi acolo daca exista span.Nu cred ca trebuie sa schimbi compresorul daca lucreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin,posibil sa fie span foarte fin sa intre in valva,nu este vizibil. Nici eu nu mai stiu...Este clar ca am o alta problema daca am inlocuit cate una pe an, 3 ani la rand. O sa incerc o inlocuire de filtru. Compresorul cum pun valva noua lucreaza bine dar doar o vara.

Daca tu ai de 6 ani tot Termotech si nu ai probleme,ramane sa schimb filtrul cum ai spus tu,ori pun alt compresor+filtru.
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

instalatia a fost curatata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde pot face rost de electrovalva pentru compresorul sanden de pe passatul meu B6 125 kW? Am ramas cu mufa mufa electrovalvei in mana... Era rupta si oxidata, de aia cred ca nu mergea bine clima la mine.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu Florin nu a fost curatata,doar schimbate valvele si vizibil nici pic de span. Cum se poate curata?

Si eu m am gandit ca poate fi ceva mizerie(span fin) doar i am dat freonul jos ieri,schimbat valva cu una folosita acum doua veri(curatata putin inainte) si a plecat compresorul..intr.adevar are momente cand nu lucreaza cum trebuie. 
Cu Vcds se pot vedea valorile pe valva si pe compresor daca fac presiunea optima fiecare in parte,?chiar daca valva nu este noua.. Sau poate fi filtrul(uscatorul)?

Atasez si poze cu valva pusa anul treecut si data jos ieri. Daca era ceva in instalatie nu se vedea ceva si pe sita valvei sau in capatul ei?

 

Merci.

7B5E1B49-309A-47B1-A0AB-FAD663689506.jpeg

Modificat de Skampia
Adaugare detalii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca tot supapa este cu probleme,La cea data jos de pe masina(poza din postul anterior)am pus doua fire pe bateria masinii si doua pe pinii valvei si nu pleaca..se poate masura cumva cu multimetrul? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate....dar daca nu acționează,  verificarea nu are valoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face nimic(moarta).. cea pe care am pus-o pe masina tine 80-90% presiune. Tot asa am testat-o. Inca functioneaza sa zic binisor,uneori aerul nu e chiar ce trebuie,sincer ma gandesc ca am avut ghinion si am prins una care nu mai tine chiar asa bine presiunea in doar o vara si cea data jos,cumparata vara trecuta s a prajit de tot intr-o vara...Ciudat..
Era bun si un test cu vcds-ul pentru valori si totusi cred ca voi incerca si o a treia supapa,Nu stiu daca pot face din doua una intreaga.Cred ca daca erau probleme mai grave, compresorul nu ar mai fi plecat cu supapa refolosita...Merge dar usor intermitent(uneori aerul pierde din iuteala)..dar merge.

* ****

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara una Vemo si scapi de probleme.Iti spun din proprie experienta ca Thermotec e o firma de rahat!Doua produse am luat de la ei si ambele au fost proaste(un radiator pt antigel care la scurt timp dupa montaj a inceput sa curga pe la o laterala de plastic,si un vascocuplaj care a fost defect de nou).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi sincer si eu ma gandesc la varianta asta. Am resuscitat valva data jos din poza de mai sus care era moarta.Era blocata dar nu ma intreba de ce se blocase. I am desfacut varful,i am dat sita alba jos,am dat cu spray de frana  si a inceput sa lucreze si sa inchida perfect. 
Repet,nu am vazut mizerie sau urme de span fin..Poate ca loturile mai vechi erau mai calitative,un coleg de aici avand Termotech de 6 ani pe masina.
Mi e teama sa montez tot Termotech..Voi incerca Nrf sau Vemo. Daca nu tine in timp nici asa,voi lua compresor nou,filtru uscator si o sa am nevoie de o curatare a instalatiei pt. ca ar fi clar ca totusi e ceva mizerie invizibila pe instalatie.
Ma poate ajuta cineva cu o recomandare pentru curatarea instalatiei profesional?

Multumesc
 

Modificat de Skampia
Rectificare text
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Revin cu rezolvarea la problema mea:

La scanarea cu VCDS am avut codul de eroare circuit deschis pe electrovalva (*cea la care am ramas cu mufa in mana) si am dat comanda de alta noua; la service au demontat compresorul de pe instalatie (era cel din fabrica, nu s-a intervenit niciodata la el); au incercat sa scoata electrovalva din el, dar surpriza era blocata, cu semne vizibile de oxid; mi-au recomandat sa caut unul SH, dar am refuzat, si am dus compresorul la un mecanic de incredere care a scos zeama din el :), si mi-a schimbat electrovalva.

Intr-un final a fost montat compresorul meu la loc pe instalatie, cu electrovalva noua, au executat curatarea, testarea sistemului si incarcarea cu freon. Acum pot spune ca in masina se ingheata de frig pe setarea Low a climei.

Costuri: 220 RON electrovalva, 260 RON demontare/montare compresor si umplere instalatie (+ 100 RON bacsis la mecanicul de incredere);

Multumesc pentru sfaturi si datele tehnice la care am avut acces in discutiile de pe acest topic, fara de care sigur as fi fost pus sa cheltui mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti ? E dusă electrovalva ? Tiguan 1.4 tsi. Ce tip de compresor am ? Este acelasi sanden ca pe b6 ?

Pe net am gasit cum ca ar fi pini de la compresor indoiti, am o singura eroare pe clima(vezi imgur)

https://imgur.com/a/bFvy7s7

afs.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva nu e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca am acelasi sanden ca pe b6 ? Tiguan 1.4 tsi 4motion 90kw

 

Screenshot_20200717-185558_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica mufa si cablaj pana in panou climatronic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o problema cu panoul de clima, cand este pe LOW (16grade) imi baga AC iar daca ii cresc valoarea la 16,5 grade imi baga caldura maxim. Am pus-o pe un tester acum ceva vreme si imi citea temperatura din habitaclu -30 de grade (in momentul in care ii cresteam valoare) si de aceea cica ar baga caldura. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Trebuie schimbat senzorul de temperatura? Unde se afla el? 

 

Multumesc.

panou-comanda-clima-passat-b6-95ad6f1b52fe812165-0-0-0-0-0.jpg

Modificat de Manuel N.
Foloseste functia search - vei gasi raspunsuri! Citeste regulamentul! First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In panou, caz in care se schimba panoul. Dar mai bine pune o poza cu blocurile de masura, sa vedem exact daca acesta e senzorul vinovat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

AndreiFota:

Senzorul de temperatura este in centrul butonului de On/Off- Dual din panoul de clima (daca demontezi o sa vezi ca are 3 fire). Eu am avut un fir dezlipit si l-am reparat la un electrician.Din pacate daca nu mai functioneaza nu gasesti de cumparat separat ci doar panou clima cu totul asa cum a zis si Florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se deface si se verifica,  mai rar cazuri cu banda rupta. Oricum, se verifica inainte daca acesta e de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.07.2020 at 9:09, Skampia a scris:

Va salut,

Am si eu o problema cu AC-ul la CFFB 2.0 TDI/140cp/Sanden compresorul.

In fiecare an sunt nevoit sa schimb electrovalva de pe compresor. Am pus Termotech de fiecare data si functioneaza perfect dupa ce este inlocuita cateva luni(o vara).Ieri am observat ca din nou compresorul nu mai porneste,am inlocuit-o cu cea de acum doua veri care mai lucra cat de cat  si compresorul a pornit dar nu lucreaza normal(cand face rece cand nu) cred ca nu inchide bine...nu am gasit span pe sita sau pe valva.
Sa iau alta marca de electrovalva sa iau alt compresor? Cine a mai inlocuit cu Termotech are aceleasi probleme? Ma gandeam la Vemo sau daca stie cineva alta marca mai buna..

Multumesc

 

Update:

Inlocuit supapa presiune,de data asta am pus Vemo. Dupa inlocuire fara VCDS aveam 16 bar presiune pe ceasul aparatului cu care s a facut incarcarea cu freon,(ceasul rosu)asta in ralanti.Pe cel albastru era exact la jumatatea zonei verzi unde arata si gradele respectiv 5 grade. Temperatura exterioara 34-35 aproximativ.Totul pare ok face frig bine,sunt multumit si sper sa tina mai mult decat cele inlocuite in verile trecute de la Thermotech.

Cred ca sunt ok valorile si ma face sa cred ca o instalatie murdara sau un compresor pe moarte nu mai facea 16 presiune cu orice supapa noua montata sau facea o presiune prea mare din cauza mizeriei de pe instalatie. Voi ce parere aveti?

Va multumesc tuturor pentru sfaturile primite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian_marin

Buna ziua,

Am intâmpinat si eu aceasi problema la un vw passat b6/2008 referitor la temperatură. Pe partea șoferului intra aer rece (indiferent de ce temperatura setez la bord), iar la pasager baga aer cald.

Care ar fi totusi defectiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servomotor sau senzor temperatura.  Se diagnostichează cu vcds ul, dupa care se remediaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Salut,

Am si eu o problema la o Skoda Rapid 1.2 TSI din anul 2013.

Am pus testerul pe masina si mi-a dat eroarea din poza atasata:

2020-07-29_12h14_37.png.d3c49830a79c2029b3aa353c4ca4c800.png

Cand pornesc masina se aude un clantanit, ca si cum ar fi blocata in ceva / ar forta si s-ar da ceva peste cap.

Intrebarea este: cum pot sa aflu codul motorasului fara a demonta toata masina ?

Am gasit manualul de service care iti arata cum sa dai plasticul de pe bord jos, si nu mi se pare o operatie foarte complexa, dar as vrea sa am si motorasul la indemana, sa il montez si sa o pun la loc in aceeasi zi.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!