Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Buna seara.

Cand dau drumul la clima, nu baga aer rece decat dupa ce temperatura antigelului ajunge la 90 de grade. Am observat ca nici ventilatoarele nu pornesc pana cand nu se incalzeste motorul. Odata ce s-a incalzit, aerul conditionat nu este prea rece. Nu cred ca va reusi niciodata sa atinga temperatura stabilita in mod auto pe climatronic. Am completat cu freon, insa nu s-a schimbat nimic.

 

As fi multumit de-ar baga mai devreme nu dupa 15 minute de mers in caldura.

Atasez o fotografie cu valorile sistemului de clima.

Ce parere aveti despre acesti parametri, log-ul fiind facut in momentul in care ventilatoarele functionau, iar instalatia baga aer rece?

Sa fie electrovalva? Compresor? Presiune scazuta in instalatie? Ventilatoare defecte?

Ventilatoarele n-ar trebui sa porneasca in momentul cand pornesc clima?

Multumesc.

valori compresor2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Se poate achizitiona dupa serie sasiu sau trebuie vazut ce scrie pe compresor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ce scrie pe compresor

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de producatorul compresorului si de starea electrovalvei uneori se poate si curata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

Am.aceasi problema asemanatoare  ca si colegul de mai sus.

Passat b6 ,clima incepe sa dea rece doar dupa ce apa ajunge la 90de grade,la prima pornire masina nu baga rece,nici macar nu vad sa cupleze compresorul,abia dupa ce circul cu ea incepe sa bage aer rece

Sincer nu vad sau nu aud ventilatoarele sa functioneze ..

De unde stiu care ar fi problema,risc sa ard compresorul daca circul asa?

Ps:stie cineva cum se numeste in engleza acea alectrovalva,

Multumesc

Modificat de shaftt24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu, nu se arde.

verifica electrovalva, cu vcds ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servicu unde merg nu are vcds,azi am fost la service,presiune face ,freon este in sistem,aer rece da doar dupa ce s a incalzit motorul

Nu stiu de unde sa comand acest solenoid,de obicei vine cu compresor cu tot

Am.gasit afther market pe aliexpress insa nu stiu daca se potriveste

Seria compresorului  este 5KO820803

Cine a achizitionat acest sernzor sau solenoid poate sa imi dea niste sfaturi daca merita luat din china sau sa caut ceva mai ok facut in europa..sunt ft putine si sunt scumpe

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

* ****

Are cineva o schema/video cum il pot schimba? Pe Youtube am gasit pentru V159 cateva video. Este asemanator?

Mersi!

Modificat de Manuel N.
Pt cod piese este alt topic!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am facut si eu o diagnoza cu vcds si am urmatoarele erori. Nu sunt deloc prieten cu mecanica si nu stiu cum sa le interpretez.

006469 - Control Module 1 for Cooling Fan 
               P1945 - 000 - Output Short Circuit - Intermittent

006480 - Radiator Fan (V7) 
               P1950 - 000 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 - - - Intermittent

Am un passat b6 din anul 2010, dublu climatronic. Cand pun contactul se aude un zgomot ciudat din dreptul butoanelor de clima. Cred ca este acel servo-motoras v158.In partea stanga in baga aer cald si in dreapta aer rece. Acum intrebarea mea este daca sa schimb servo-motorasul cu totul sau sa schimb doar potentiometrul acestuia. Nu dispun de multi bani momentan si manopera as vrea sa o fac singur. Daca ma poate lamuri cineva si cu celelalte erori, v-as multumi din suflet.

Eroarea la radiator si racire nu apare mereu. Spre exemplu am facut azi o diagnoza inainte de a pleca de acasa si am sters eroare, am mers in jur de vreo 50 de minute cu masina in care am oprit-o si am pornit-o de mai multe ori, insa cand am ajuns acasa, eroarea nu mai era.

Va multumesc anticipat!

Modificat de maalex98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba V158

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Pe Passatul meu, b6, 2.0, BMR, am eroarea asta: 00229 - Refrigerant Pressure: 002 Lower Limit Exceeded. Ce imi indicati sa verific pentru inceput? Senzorul G65 sau lipsa gazului de pe instalatie? Mentionez ca nu am aer rece deloc, si nu pornesc ventilatoarele cand activez climatronicul. ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/14/2020 at 2:08 PM, alexmarina said:

Salut,

Sunt nou pe acest forum si am nevoie de ajutorul vostru in masura in care ma puteti ajuta.

Am constatat de aproximativ o saptamana ca masina nu mai baga aer rece cu toate ca este setata pe low. Am verificat freonul si nu am avut pierderi si presiunea este ok. Nu am ajuns sa o pun pe tester avand in vedere situatia cu restrictiile din cauza pandemiei. Totusi am facut o diagnoza utilizand meniul ascuns al climei, dar nu reusesc sa gasesc codul erorii si sa il interpretez. 

Multumesc anticipat!

eroare.thumb.png.be1e0967d4382ff7b6908765b63191c9.png

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18000/P1592/005522 Codul de eroare este 638 in hexadecimal si facand conversia iti iese 1592 in decimal. Mai sus ai link-ul catre posibila eroare indicata de ross tech pe P1592. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
8 hours ago, axxell311 said:

Salut! Pe Passatul meu, b6, 2.0, BMR, am eroarea asta: 00229 - Refrigerant Pressure: 002 Lower Limit Exceeded. Ce imi indicati sa verific pentru inceput? Senzorul G65 sau lipsa gazului de pe instalatie? Mentionez ca nu am aer rece deloc, si nu pornesc ventilatoarele cand activez climatronicul. ??

Controlează intai daca ai freon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Pentru Adixtx: schema pentru inlocuire V158:

 

Screenshot_20200530-100224_Drive.jpg

Screenshot_20200530-100211_Drive.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee de cat trebuie sa fie tubulara pentru suruburile de la v158?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5.5...6...nu mai stiu exact, chiar daca ultimul schimbat a fost zilele trecute, le verific cand lucrez, unele merg cu torx mic, etc. Dar asta vezi la fata locului, banuiesc ca nu ai o singura tubulara....ci o trusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am inlocuit electrovalva de pe compresor,am ales Vemo.Sper sa tina macar 2 ani..Dupa inlocuire,am cuplat vcds ul la masina,am cuplu pe compresor in jur de 3 Nm,curent pe electrovalva 0.545 A,atat cere si atat consuma,presiunea refrigerantului aproape 7 bari,temp evaporator 2 grade.Setarea climei era pe low,temperatura exterioara 10 grade C,temp interioara 15 grade.Din datele astea eu nu imi dau seama daca au bagat suficient freon si daca electrovalva cea noua funcioneaza bine.Voi ce parere aveti?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea cam mica, banuiesc ca au facut freonarea completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au bagat 525 g freon,dupa spusele lor,eu stiam ca intra 600 g.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Acum,ca temperatura afara a fost destul de ridicata,am vazut si efectele inlocuirii valvei de pe compresor.Am cumparat o valva Vemo,model V15-77-1020,pentru compresor Sanden PXE 14,poate mai ajuta pe cineva informatia asta.AC ul functioneaza perfect,aerul incepe sa se simta rece de la 30 sec-1 minut de cand il pornesc.Am masurat si temperatura aerului la grilele de aerisire centrale,dupa vreo 10-15 minute de functionare are 4 grade Celsius.Afara erau 29 grade,in masina 43 grade dupa ce a stat in soare toata ziua.Presiunea statica de freon era 6.4 bari,in functionare a urcat pe la 11-12 bari,cuplu pe compresor in jur de 6 Nm.Costurile au fost 270 lei electrovalva si 300 lei montajul+umplere instalatie cu freon,ulei si substanta de contrast.Totul functioneaza perfect acum.O sa anexez acestui post si un tabel in care vedeti presiunea statica,inainte de pornirea motorului,in functie de temperatura de afara,poate mai ajuta pe cineva.Va multumesc pentru sfaturi,datorita forumului am reusit sa rezolv problema ac-ului.O seara buna tuturor!

IMG-20200606-WA0003.jpg

Modificat de Dan Cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu rezolvarea la problema mea:

Zero agent refrigerant in instalatie, si asta deoarece masina provine de pe autohaus germania.. Acolo ei scot agentul refigerant din instalatii inainte de a pune masinile la vanzare, asa mi s-a spus la service-ul unde am fost sa controlez "freonul". 

Test de vacuum, reincarcare instalatie cu 525g agent refrigerant, nu pierde, nu sufla, compresor obosit, nu lamineaza, probabil datorita faptului ca a stat ceva timp fara agent refrigerant, dar cel putin se poate sta in masina in zilele fierbinti. 

Cost interventie, 100 RON. 

PS: Mi-au recomandat sa ma orientez spre un compresor nou, daca acesta nu revine in parametrii de functionare in primii 100km de la interventie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu ii scoate nimeni freonul. Il pierde pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu un sunet ciudat, atunci cand am Clima pornita. Se aude un fel de uruit cand accelerez, se aude doar la viteze mici sau cand e pe liber, ca in videoclipul de mai jos. Are cineva vreo idee ce ar putea fi? Trebuie schimbat compresorul de AC sau pot sa mai merg asa?

 

Modificat de razvann87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea nu mai baga rece, b6 1.9 tdi, pe tur imi da presiune prea mare. Freon e incarcat la maxim, ulei schimbat, compresor schimbat, aceeasi problemă. In oras baga cat de cat, la fel in regim relanti, dar la drum lung nu baga deloc. Nu inteleg ce poate fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!