Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Salutare, a venit iarna, si de vreo 2 zile incoace observ ca masina simt ca nu imi baga caldura suficienta, pe dreapta da aer cald, dar pe stanga da aer caldut, sa fie motorasul sau caloriferul?

Modificat de rUsHeR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Welcome in the club rusher. L-am sunat pe mecanic. Insist ca am eroarea aceasta la V159. "Nu! E caloriferul". Iau un calmant si caut un alt mecanic. Maine fac testul indicat de Florin. Daca merge motorasul, iau un calmant si merg la mecanicul vechi.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici... Dacă lucreaza, in blocurile de masura, atunci iei tu calmantul și mecanicul îți schimba caloriferul. Dacă nu lucrează... Împărțiți calmantul.... Deoarece schimbi servomotorul....si vezi daca urmează sa schimbi și caloriferul... Sau nu. Am avut și astfel de cazuri..... În care a fost... Și... Și. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La valorile astea,sa incerc sa inlocuiesc caloriferul?In VCDS imi arata ca motorasele fac cursa corect.Ca si piese am gasit calorifer Thermothec,Van Wezel si Denso pt codul 3C0819031 si kit-ul de coliere si garnituri 3C0898380.Imi poate confirma cineva daca piesele se potrivesc la masina mea?Serie sasiu:TMBJF73T3A9044718.

Multumesc!

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă servomotoarele lucrează, temperatura este corect afișata, etc... Atunci este de la Calorifer. Denso este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Problema cu aerul rece pe dreapta și cald pe stanga o am și eu , am pus vcds și am diferenta mare de temperatura in drapta fata de stanga . Sa fie caloriferul ?

am dat jos torpedoul și grilele centrale pentru a vedea cum sunt motorasele , și se mișcă ok.

92AF9C23-B131-4B42-8789-911AA5A85F86.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă se mișca ok, problema este la Calorifer 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am schimbat si eu saptamana trecuta caloriferul la Passat. Nu aveam caldura pe partea dreapta. Inlocuirea caloriferului am facut-o singur, urmarind tutorialul din acest topic. Cel mai greu mi s-a parut sa scot tevile din el, in rest cu sculele necesare si cu rabdare nu am intampinat probleme. Conectarea noului calorifer cu tevile care duc spre motor am facut-o relativ usor, am dat cu putina vaselina inainte. 

Inainte de a baga antigelul in el, am legat cele 2 tevi din compartimentul motor, una cu cealalta (am scos din ecuatie caloriferul), am mers la un service unde am cerut o "clatire" a instalatiei. Nu am bagat nici un fel de solutie pentru curatare, am folosit apa distilata (aproximativ 5l). La service mi-au deconectat un furtun din zona radiatorului, un furtun de la racitorul de ulei apoi am bagat apa distilata, am pornit motorul pentru 15-20 minute, am scos din nou tot si am pus amestec antigel cu apa distilata. Nici inainte de aceasta clatire/curatare, nici dupa, culoarea antigelului nu a fost roz "curat/clar", pare putin tulbure, cu toate ca in cel putin 2 service-uri mi s-a zis ca este ok...

Toate bune si frumoase, am cald in masina, chiar foarte cald (acum realizez ca nici pe stanga temperatura nu ajungea la valorile actuale).

Astazi nu am avut de lucru si am taiat vechiul calorifer, de curiozitate, sa vad cu ochii mei ca arata precum cele de pe net (infundat cu ceva roz/portocaliu..) Spre surprinderea si nelinistea mea am gasit in el un fel de mâl, pământ... habar nu am ce poate fi si de unde.... 

Voi ce parere aveti?

Multumesc.

 

 

 

IMG_0476.jpeg

IMG_0475.jpeg

IMG_0474.jpeg

IMG_0469.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca de calorifer ai cumparat?A curs antigel mult in zona pedalierului cand ai deconectat tevile?Si eu o sa incerc sa-l inlocuiesc zilele urmatoare;pasii care mi se par mai grei sunt desfacerea tevilor din compartimentul motor(mi-e teama sa nu se rupa ceva) si desfacerea tevilor care se conecteaza la calorifer.Are cineva idee daca acel sertaras pt depozitare de sub volan este identic la Skoda si Passat?Am vazut ca are o piesa de plastic care il blocheaza si nu imi dau seama cum ar trebui sa procedez pt desfacerea lui fara sa se rupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat calorifer Denso plus un set de garnituri si coliere. La cat l-am zapacit pana sa scot tevile din el sa stii ca a curs destul de mult antigel (sa zic undeva la 200 ml), doar ca am izloat bine cu folie, carpe + presul de cauciuc, etc, astfel incat sa nu mi se ude mocheta. La passat, furtunurile din compartimentul motor se prind de tevi prin mufe rapide, n-ai nici un stres acolo, este extrem de simplu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am cumpărat servomotor Valeo pentru a înlocui servomotorul de recirculare V113 si mi-au livrat "motoras str./dr. clapeta reglaj temperatura" - V159 așa cum se vede in poză. Oare e vreo diferența? Multumesc. 

20191212_204801.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bun. Schimbi rotita de acționare, cu cea existenta pe motorașul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un Vw Passat B6, 1.9 TDI, 105 HP, an 2008, care, dupa ce pornesc, dau drumu la caldura, functioneaza perfect, iar cand temperatura apei ajunge la 90 de grade baga aer rece in partea pasagerului. Mentionez ca nu sunt inrgistrate erori iar motorasele functioneaza perfect.

Modificat de valibkr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci trebuie înlocuit caloriferul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V159 de la Un Passat de Anglia se potrivește la Un Passat cu volan pe stanga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, toate motorasele sunt la fel, doar parghiile difera.

PS : Daca cel de Anglia este functional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci, trebuie sa iau parghiile de pe motorasul defect si sa le pun pe cel nou sau trebuie sa cumpar parghii noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Pun si eu o intrebare daca se poate si nu este cu suparare. Ca multi alti de pe aici si nu numai am probleme cu caldura la passat b6. Passat b6, 2006, 2.0 bmp, dublu climatronic. Problema mea e mai ciudata in sensul ca, pe partea dreapta merge fara nici un fel de probleme, aer cald, aer rece, insa pe partea stanga este ''blocat'' pe aer cald. Am verificat motorasele, aveam eroare si chiar nu functiona v158, i-am schimbat potentiometrul si acum merge fara probleme, mai am insa eroarea dar el funtionmeaza cum ar trebui ( am si filmat ) insa oricat s-ar misca levierul sau motorasul v158, pe partea stanga am tot timpul aer fierbinte. Probabil caloriferul nu se pune problema sa fie dus, motorasul la fel dar atunci ce poate fi ? M-ar ajuta o alta parere daca doriti. O seara buna si sanatate. Emanuel

1f7b9ab6-ae35-4275-8975-874983f69364.jfif 29dfddaf-c0ad-452a-a7e9-465ca505f905.jfif 0084a640-cbb0-4e19-b6ee-774caea33619.jfif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă l-ai montat corespunzător, dacă ai pe LO da tot cald.. ... Sa verifici sa acționeze pârghia de comanda, atunci ai o problema la voletii din cutia climatronicul ui. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si multumesc de raspuns. Da, este montat corespunzător, motorasul si pârghia functioneaza, il am pe lo si tot cald da. Are cineva o poza din cutia climatronicului ? Sau un climatronic desfăcut? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e locul potrivit pt o intrebare dar nu am gasit unde. Deci am urmatoarea problema la rotita de reglaj a temperaturii sofer si la rotita de reglat turatia ventilatorului si anume sare temperatura cu mai multe grade cand actionez rotita, sau in sus sau in jos, nu merge corect si la ventilatie la fel. Aveti idee cum o rezolv? Mersi

Modificat de Freemidan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am incercat sa fac output test la sistemul climatronic si nu ma lasa, apare mesajul: "Requirements for output test not met" scris cu rosu. Am verificat in blocurile de masura deschiderea si inchiderea servomotoarelor si valorile de temperatura si totul pare ok. Am facut basic settings si pare ok. Am facut procedurile de mai sus dupa ce am inlocuit V113 cu Valeo (nou). In concluzie servotoarele functioneaza cum trebuie dar ceea ce ma deranjeaza este zgomotul care apare (acel cloncanit) pe care nu reusesc sa il elimin. Daca stie cineva ce ar mai trebui facut inainte sa ma duc la reprezentanta sa imi ia aia o gramada de bani ii multumesc. Eu cred ca nu se face setarea de baza cum trebuie sau panoul climatronic a luat-o razna. Craciun fericit tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Trebuia sa te lase sa faci setarea de baza. Oricum... Ai mai multe servomotoare, oricare poate face zgomot. Cu vcds ul poți identifica care este. Dacă le schimbi pe toate cu probleme ... Noi... Sigur vei scăpa de zgomot 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!