Jump to content

unde se pote sabla si galvaniza o broasca?


jumpy
 Share

Postare recomandată

Am citit undeva pe forum despre o broasca norocoasa :o care a fost sablata si apoi galvanizata.As vrea sa stiu si eu unde au fost facute operatiunile si cat au costat.Si mai am o nelamurire, a fost intai sudata si apoi restul? Din cate stiu eu dupa sablare apar toate cele (gauri,suduri vechi si tampite,strambaturi,etc)care trebuie remediate si abia dupa-ia se poate vorbi de galvanizare. Oare au fost facute toate op. sub acelasi acoperis?Intreb ptr. ca tabla as face-o eu,dar cu restul.... :( Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MishuL

    18

  • George53

    8

  • charlie

    6

  • ciprivw

    4

Top Posters In This Topic

Intii se sableaza dupa aia se sudeaza apoi se sableaza din nou :D apoi se galvanizeaza, apoi se grunduieste, apoi se antifoneaza, terosoneaza si apoi se vopseste ...

Se pot sabla la Oldtimer studio, daca te tine punga sau in Timisoara ... in Bucuresti, din pacate la preturi umane si la o calitate acceptabila, as vrea si eu sa stiu.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu care e treaba cu oldtimer, am dat un mail sa intreb daca imi pot face caroseria la masina (tinichigerie+vopsit) si n-am primit nici un raspuns. dupa ceva timp am sunat, mi-au zis ca sefu nu e acolo, ca el stie, sa las nr tel ca ma suna el. am lasat, am asteptat... am sunat din nou, mi-a cerut iar nr tel, acceasi poveste.. asa ca am renuntat. din ce am citit pe net am inteles ca sunt plini de proiecte, ca le vin si din afara.. dar chiar asa? imi trebuie recomandari si cv-uri ca sa ajung la ei? scuze pt offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu care e treaba cu oldtimer,

ei se ocupa de restaurari, s-ar putea sa nu se bage la un Polo...

Modificat de RaduI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum o confirma si dl. Retromobiloiu, Oldtimer prefera mai nou sa ofere masini restaurate pe baza parcului auto in decrepitudine avut pe stoc de ei; nu se mai baga la a renova masina clientului decat doar daca vii cu cine stie ce rara avis a carei valoare de piata restaurata fiind sa acopere in orice caz efortul de resuscitare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era vorba de un rekord c, nu de polo, si daca are cineva informatii despre un atelier bun de tinichigerie/vopsitorie ptr oldtimers e binevenit sa impartaseasca. sa zicem ca in afara de oldtimer studio

Modificat de teh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sablare se face la baia-mare si e la un pret accesibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam care ar fi pretul pt o caroserie (sa zicem de aro M 461)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sigur, dar am auzit de 20$/mp. apropo, dupa sablare, cu ce ar trebui data o caroserie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la American Hot Rod de pe Descopery cum au curatat o caroserie: in acid, care a mincat tot chitul si toata vopseaua, fara sa atace metalul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai cand golisem o buda dezafectata si ma pregateam sa trag tzeava de aer si sa fac acolo camera de sablare, am constatat cu satisfactzie ca de cand au plecat 2300 de oameni de la reatebel, in uzina nu se mai lucreaza la schimbul 2 si la ora 14 se opreshte aerul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare: unde trebuie desfacuta broasca pentru a separa sasiul de caroserie? unde-s localizate suruburile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ne-am intalnit la ultima intalnire la Dali, am vrut sa-ti zic, o sa-ti zic cand ne mai vedem ca-s ala cu tuica :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Prieteni, saptamana trecuta am fost invitat la Cheia la casa de vacantza a unui amic care detzine si el, acolo, ca omul gospodar, cateva fabricutze :blink: .

Omul produce fieratanii mari pe care le da la export, in stare sablata si grunduita.

Ar pasiona pe cineva, pt caroserii? Nu i-am zis inca nimic. Poate ma duc odata la el sa vad ce si cum.

Minuail.... mai facem jantele alea la mine la uzina? Parca erau destui amatori... ia sa caut topicul in cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mamaaaaa, cat m-atzi obosit cu topicul asta! Ultimele 3-4 pagini le-am citit din scroluire :( .

Ca se discuta de sablare. Am vazut la cimitirul ala de mashini si fiare unde ma duc eu un compresor industrial. Adica un rezervor de f'o 300 litri si compresorul aferent, enorm, in 3 cilindri parca. Aspecte:

- rezervorul are o sudura. Trebuie incercat la o presiune mai mare cam de 1,6 ori inainte de exploatare. Daca face bau... asta e, am ramas fara el si cautam alt rez

- pretzul de achizitzionare- estimez 5-6 milioane toata harabaia

- eu n-am bani si nici interes sa-l cumpar si nici loc unde sa-l pun

- nu are motor. La o adica donez motorul de pe Moskwich

- nu merge antrenat cu mot monofazic in niciun caz, trebuie trifazic de 7-8-10 kW sau termic

- divaisu' se preteaza la sablare industriala. Agregatul de sablat e rel ushor de facut, tot secretul e sa ai un compresor care sa dea presiune (min 6-8 bari) si DEBIT. Ce dau astea de pe piatza, 180-200 l/min, e pishwasser. Cine vrea, poate veni la mine la uzina sa vada ce inseamna sablare.

DECI:

1. Vretzi sablare?

2. Datzi banii pe compr si rez?

3. Avem unde il pune si unde sa sablam? Tre' o incinta inchisa si un sist de filtrare ca altfel vine prot mediului pe noi- acum sau dupa ce luam UE

4. Eu NU am bani de dat pe el. Pun la bataie motor termic. Repar compresorul. Fac instalatzia. Fac filtru la garaj. Nu am spatziu. (sau am, dar la moshie- daca va convine... 60 km. de la Cora Pantelimon)

5. Vreau acces liber si gratuit la instalatzie pt mashinile mele. Daca facem inst la moshie, accesul va fi gratis pt toata lumea.

Ashtept propuneri.

AAAA! Varianta. Luam doar compresorul (sa zicem 300-350 lei) si cumparam de la RATB 10 rezervoare de aer de autobuz de 40 litri, Pnom 10 bar, Pinc 16 bar, si le montam in baterie. La astea ma angajez sa particip si eu, am deja 3 si mai... procur :P 2-3.

Maine ma duc la depozit si fac poze la divais si aflu pretz.

Later edit. Ca idee, eu oricum am motor termic (nu ala de Msk) si compresor, mai mici dar oricum mult mai mari decat astea de pe piatza, voi fata ceva in iarna asta, agregatu' va sta la moshie...

Durata estimativa de sablare pt, sa zicem, o janta:

- pistol mic, cum am eu acum, si compresor de pe piatza: 2 ore

- agregatul pe care mi-l fac eu: 15 min

- agregatul propus: 2-3 min

later-later edit: ceva ma face sa cred ca nu va ieshi nimic :) . oricum, ar fi bine ca dihania sa fie in Buc....

later-later-later edit: iertata fie-mi excitatzia :P , am baut f'o 3 cafele azi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu,

io's inca p'aci, da' am ceva trebi.

care va's'zica, deci si prin urmare: io unu' ma bag la gara asta (da' nu de unu' singur). insa din cele cetite/spuse de tine, se intrevede o mare broblema: spatziu, soro! unde? ca la tine la moshina, daca vin cu KGu, ne linsheaza aia p'amindoi si duce KGu la fier vechi, ca are tabla sanatoasa...

adecatelea, e prea departe, bre... si io ca sa ajung acolo tre' sa pun mashina pe platforma, sa o aduc pe platforma, etc. nu prea se justifica. da' asha, din spirit ... nu'sh de care, daca e mushterii, ma bag si io...

daca nu iese nimic, si nu ma lasa ashtia sa dau cu shmirghelu', o duc la sablare pe undeva pe mai aproape...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mator trifazic ash face si eu rost, dar curentu'? Il aduc la sacosha de la scarbici? ;)

Aaaaa... iertatzi-mi chestia aia... mi-a trecut ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mator trifazic ash face si eu rost, dar curentu'? Il aduc la sacosha de la scarbici? :P

Aaaaa... iertatzi-mi chestia aia... mi-a trecut ;)

mi-e nu :P

motor termic rulez! eu shtiu cum e sa sablez cu compresor de 3HP si rez de 150L/8BAR = chinul de pe pamant!

daca nu altceva, macar rezervoare din alea de 40 vreau ... vr-o 10 bucatzi ;)

Modificat de charlie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-e nu ;)

motor termic rulez! eu shtiu cum e sa sablez cu compresor de 3HP si rez de 150L/8BAR = chinul de pe pamant!

daca nu altceva, macar rezervoare din alea de 40 vreau ... vr-o 10 bucatzi :)

Deci nu mi-a trecut de sablat pt mine, sau pt noi doi- mi-a trecut naivitatea de a crede ca putem pune pe picioare o chestie mai evoluata decat glaspapiru', pt toata comunitatea. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu mi-a trecut de sablat pt mine, sau pt noi doi- mi-a trecut naivitatea de a crede ca putem pune pe picioare o chestie mai evoluata decat glaspapiru', pt toata comunitatea. :)

sheff, ai zis si tu, de unde locatie (o curte, un garaj) - uite, din partea mea puteti conta pe o contributie baneasca, numai sa dimensionam efortul financiar (cati si cat) si sa stim ca obtinem ceva, nu doar un morman de fiare, in varful altor fiare inutile - adica dau banu' dar vreau sa vad aplicabilitate si utilitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nenorocire,atat pe mine cat si pe ceilalti,lipsa unei locatii unde sa ne "desfasuram"ne tine pe loc!Bani pentru compresor sau altele s-ar mai gasi,am putea sa contribuim cu totii,dar unde dumnezeu sa tinem toate cele?Trebuie tinut cont si de faptul ca locatia sa fie la indemana,caci la zeci de Km distanta nu te poti duce,ca in loc sa lucri ceva stai pe drumuri!De aici si sentimentul Mishului referitor la neimplicarea comunitatii in diverse proiecte,altminteri foarte utile tuturor!

Asta este si unul din motivele pentru care de multe ori ma "multumesc"sa rasfoiesc forumul si sa nu intervin prea des in discutii!Ce naiba sa fac,vad tot felul de topic-uri cu multe treburi foarte interesante,dar cand se pune problema aplicarii unora dintre ele imi aduc aminte de lipsurile de tot felul si prefer sa-mi vad de saracia mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scurt si parere personala: sablarea de inalta presiune pe care o gaseshti pe "nashpa" prin foste intreprinderi socialiste distruge mashina. Sablare cu nisip normal si ieftin facuta artizanal cu duza mica si presiune la fel am executat eu pe o fatza de usha: e lenta dar nu deformeaza. de aia zic ca prefer sa fac instalatia chiar si la 40km de bucuresti: pierd 2-3 WE-uri sau o saptamana de concediu, dau doua trei chile jos de pe burta, dar am satisfactia lucrului bine facut cu mana proprie. Si tot din experientza: solutia de fosfatare, oricare ar fi ea trebuie sa fie la indemana: janta aceea sablata de mine in 2 ore de munca e acum la fel de ruginita ca inainte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!