Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

o sa incerc sa readaptez clapeta. Stie cineva care e aia? Ce V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat azi iar (manual) si mi-a iesit eroarea 4F7 care am citit ca e "motor clapa temperatura" Oare asta e vinovatul? nu am putut nici sa sterg eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea!

Am un prieten cu Audi A4 B6 din 2004, motor 1.9 AVF. Are probleme cu caldura, nu-i baga mai deloc, am curatat caloriferul cu jet de apa si a iesit oarece mizerie, rugina. Apa sta la 90, turul de la calorifer fierbinte bine, eroare pe climatronic nimic, clapetele functioneaza, baga cald daca o turez pe la 3000, asta pe loc, daca nu mai turez scade temperatura aerului. Credeti ca mai trebuie curatat caloriferul sau nu e suficient de aerisita instalatia? Rezultatul acesta este dupa ce am clatit caloriferul, inainte conductele erau caldute. As vrea sa bagam otet pentru 5-10 minute. Afecteaza cumva?

Am scris aici pentru ca problema e mai bine tratata de voi.

Astept o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand spui turul de la calorifer de referi la unul din cele doua furtune care intra in habitaclu pe langa baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ady, dupa ce ai spalat caloriferul, ai probat cu un furtun cu apa pus la tur ? iesea jet puternic pe retur sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e turul si care e returul? Cel din stanga e turul? Cum stai cu fata la motor......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand scoti furtunele, o sa vezi sagetelele pe ele. Daca imi aduc bine aminte, cel din dreapta cum te uiti la motor, e turul si cel dins stanga returul....sper sa nu gresesc. Verific acasa daca vreti, ca am un calorifer in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa te uiti ca as vrea sa-l spal si eu putin maine,acum sunt la serviciu pana maine si nu ma pot uita.Stiti vreo solutie lichida buna pt curatare? Sau e suficient doar apa curata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ma suni pe seara - dupa oara 20, sa nu uit.....sau trimiti SMS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa folosesti solutia respectiva daca speli decat caloriferul.Respectiva solutie se foloseste doar daca speli toate instalatia de racire.De fapt se poate folosii dar trebuie facut un sistem sa iti recircule apa in calorifer cu o pompa electrica....e bataie de cap.Ai grija sa nu folosesti presiune mare sa nu cedeze caloriferul.Baga si pe tur si pe retur apa,in felul asta curata mai bine,eventual pe dus(in sensul de circulare)cu presiune mai mare,si pe intors(pe sensul de evacuare)cu presiune mai mica.Sa ai grija la presiune...repet sa nu faci prostia sa bagi presiune mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci mare lucru nu faci cu curatarea lui deorece mizeria care e in calorifer e si in instalatia completa.Eventual daca nu are vreun filtru ceva.Sau poate gresesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are niciun filtru. Relativ cu mizeria...poate infunzi altceva, sa vezi atunci durere de cap......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se infunda demult daca era mizerie asa mare.Eu nu am probleme cu caldura dupa ce am readaptat clapeta de temperatura insa vroiam sa curat caloriferul putin. Oricum o sa-i bag un furtun cu apa la presiune mica sa vad daca iese ceva,asta ca sa pot dormi linistit :-D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune de la robinet.

Mizerie - te doare capul ce e in blocul motor si in calorifer......

Eu, cand mi-am montat clima, am spalat bine si caloriferul - cu furtunul, pus la tur. Trebuie sa iasa apa frumos, pe retur ...cu debit mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca in calorifer se strang multe sedimente,nu ai o presiune mai mare ca la motor sa iti plimbe jegul de colo colo.Acum cateva zile am avut pe cineva cu un astra f...schimbat termostat,temperatura constanta la motor...caldura pla.A desfacut furtunul de retur de la calorifer....abia picura apa prin el.Era teapan si greu.I-am adus calorifer si sa schimbat situatia..caldura berechet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar....daca nu ai debit mare pe retur, e plin de mizerie. Il poti salva sau nu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand l-am schimbat pe al meu m-am speriat ce era in el si ce diferenta de greutate intre cel nou si cel vechi......caloriferul nou era fulg de nea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, oricum, e si diferenta dintre OEM si AM - banuiesc ca ai pus AM..... ca am schimbat si eu la cineva si a pus AM - cel OEM era spart.... si era dublu la greutate, cel OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM am pus, insa diferenta de greutate am subliniat-o datorita faptului ca era plin de mizerie cel demontat de pe masina, iar in momentul in care l-am dezmembrat m-am speriat ce era in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La g4 caloriferul original e 500lei(banuiesc ca valeo e ca sistemul de climatizare e valeo)si af valeo e 165 lei.E diferenta foarte mare de pret.Sunt unele repere cu preturi nesimtite rau pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM am pus, insa diferenta de greutate am subliniat-o datorita faptului ca era plin de mizerie cel demontat de pe masina, iar in momentul in care l-am dezmembrat m-am speriat ce era in el

Automat....

Oricum, eu am vazut diferenta de greutate intre cel OEM si cel AM - si circula bine apa prin cel OEM, doar ca era un pic ciupit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.....

Si eu am un Passat B5 tiptronic ,am aceiasi problema ,nu vine aier fierbinte ci doar caldut ,in momentul cand ventilatorul e pe turatie mai mica 1,2,3, cand maresc turatia la ventilator vine doar dezmortit trebuie sa merg mai mult cu masina sa se incalzeasca inuntru ,desi acul de la bord imi sta pe 90 fix.

Toate Pasaturile au astfel de probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca furtunele caloriferului care intra in habitaclu intre baterie si pompa de servo-frana sunt fierbinti sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific,luati in calcul si filtrul de habitaclu,daca e imbacsit si jegos...nu permite aerului sa intre in habitaclu...in interiorul masinii.Conteaza si el extrem de mult in rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!