Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

@gabivvx- conteaza si filtrul insa imi place sa cred ca toata lumea-l schimba la 2000-3000km in tarisoara noastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu toata lumea il schimba la 2000-3000 de km .. asta ti-o spun sigur ;)

Modificat de Cera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la 20000 de km. Prostia aia de hartie poate fi si curatata, oricum mi se pare mult prea scump pentru ceea ce este si ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la 2000km e cam devreme....sunt colegi care fac lejer km astia in doua saptamani....o luna. Chiar si eu, care merg numai in oras, fac un pic peste 1000km pe luna...si sigur nu-l schimb la 2 luni. Eventual dat jos, scuturat, suflat....la o luna, doua....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 1 an de zile il schimb,la 6 luni il dau jos si suflu....filtru cu carbon.Corteco care e ceel mai bun furnizor de filtre de habitaclu,spune clar;15.000km-12 luni..Oricum dupa ce schimb filtrul se simte ca fluxul de are e mai mare ..

aer,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corteco zici...sa tin minte... acum am luat o porcarie de hartie - ca ma grabeam (cand am pus climatronicul pe masina si am pus si carcasa de filtru de B5,5) si al luat de la Norauto......scump si prost....Mann

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Florin,eu numai corteco am folosit,o data mahle si ultima data bosch..pt ca au avut aia o oferta in depozit la un filtru de clima carbon bosch...iti dadeau 1 spray de igenizare instalatie ac.E calitativ dar e si scump...de fapt tot ce e cu carbon activ pe producatori buni ,e scump.

..

post-64586-0-76774200-1323160126_thumb.j

post-64586-0-14233400-1323160296_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand spui turul de la calorifer de referi la unul din cele doua furtune care intra in habitaclu pe langa baterie?

Da, unul din cele doua furtune.

Ady, dupa ce ai spalat caloriferul, ai probat cu un furtun cu apa pus la tur ? iesea jet puternic pe retur sau nu ?

Jetul era mai mic la inceput apoi a iesit normal.

Care e turul si care e returul? Cel din stanga e turul? Cum stai cu fata la motor......

La Audi e un pic diferit. Turul este cel de jos si returul sus, dar pozitia caloriferului este tot acolo intre baterie si motorul de la stergatoare.

Scuze pentru raspunsul intarziat dar nu am fost anuntat pe mail ca s-a mai scris in topic.

Acum baga caldura calumea numai in turatie, pe loc. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aud goluri de aer in instalatie cand e in sarcina motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vis avis de filtrul de clima,ieri ma sunat un client cu un astra g si mi-a spus ca nu baga caldura si ca se aburesc geamurile excesiv.Mi-a spus ca masina merge ok,temperatura buna,bla..bla..bla.I-am spus ca scoata filtrul de clima si sa mearga cu masina o zi sa vedem fenomenul.Ma sunat dupa o ora;domne am scos filtrul,e negru,acum baga caldura bine si se dezaburesc geamurile.I-am cerut codul de pe filtru (la astra g sunt 2 sisteme si e aproape imposibil sa identifici filtrul de clima corect).I-am adus filtru...si ma sunat dupa 2 ore si mi-a spus ca totul e ok ,acum.Va postez poza cu filtrul vechi de pe masina,care e normal..nu cu carbon activ.Pai cum sa mai treaca aerul prin el si masina sa aiba ventilatie.. :lol: .Mi-a spus ca are 30.000km cu filtrul respectiv.Deci in consecinta luati in calcul si filtrul de clima...

post-64586-0-83094000-1323241100_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aburirea geamurilor - e semn clar de filrtu polen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema o are si mama mea tot la astra g (aburirea geamurilor) insa filtrul e nou dar motorasul de recirculare nu mai functioneaza si clapeta a fost blocata pe recirculare. Am deblocat clapeta si parghia ei (sa nu mai fie actionata de motoras, chiar daca el nu mai merge) si am lasat-o asa pe pozitia deschis ,deci sa traga aerul din afara. Deci si asta e una dintre problemele aburirii, recircularea aerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu un Passat B5.5 ,am aceiasi problema ,nu vine aier fierbinte ci doar caldut ,in momentul cand ventilatorul e pe turatie mai mica 1,2,3, cand maresc turatia la ventilator vine doar dezmortit trebuie sa merg mai mult cu masina sa se incalzeasca inuntru ,desi acul de la bord imi sta pe 90 fix. Sa am caloriferul infudat am vreificat furtunele si ala de langa servo e firebinte si ala de langa baterie e caldut ?:-s

Modificat de hutzzyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa il ai infundat. fa un test. Scoate cele doua furtune si baga un furtun cu apa pe tur, iar din retur scoate alt furtun care il tragi langa masina - asta daca nu vrei sa dai drumul la apa, in compartimentul bateriei. Pe retur, apa trebuie sa iasa cu presiune constanta. Daca vezi ca e diferenta mare intre presiunea care intra si ce iese - atunci e clar.

Continui activitatea pana se desfuda - daca reusesti asa......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aud goluri de aer in instalatie cand e in sarcina motorul?

Nu am auzit galgaieli...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am un golf 4 variant 99, 66kw, alh, am pus testerul si mi-a dat eroare la Positioning Motor for Temperature Flap (V68). Nu am gasit o regula dupa care baga caldura in masina: merg pe treapta a2a si 24grade si dezaburire la climatronic si acum baga caldura de iti arde fata si apoi aer caldut de se raceste in masina, apoi peste 1h, 2h, sau 4h baga iar cald asta la drum lung. Am mai observat diferente de intensitate a lumini pe displayul climatronicului, am oprit si am repornit motorul si nu au mai aparut acele intermitente de intensitate a luminii. Filtrul de polen e schimbat de vreo 2000km si e de hartie mann. Lichidul de racire din vas a scazut in 50000km de la maxim la minim o singura data in acest timp (2ani), am completat din nou spre maxim si nu a mai pierdut.

va multumesc si astept sa ma indrumati ce ar trebui sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zenzatia ca sa mesterit clapeta care dirijeaza aerul.Vorbeste cu FLORIN sau AL BUNDY..ei iti pot spune exact care e cauza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o setare de baza a clapetelor, si daca problema se manifeta in continuare, trebuie schimbat V68.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sau se incearca repararea lui - curatarea potentiometrului si intarirea lamelelor.

Eu, inainte sa montez climatronicul pe masina, am curatat si intarit lamelele la toate servomotoarele - clima si motorasele sunt de pe o masina din 2003 - si nu am nicio eroare pe Clima si nici-un motoras care sa faca zgomot prin bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, macar aveti noroc ca mventilatorul din habitaclu baga ceva. La mine nu misca deloc. Nu pot sa fac o scanare decat saptamana viitoare si musai sa folosesc masina. Fara ventilatie, pe langa ceata de afara se face si inauntru.

Aveti vreo idee ce poate pica, de nu mai functioneaza deloc? Sigurantele toate-bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carbunii ventilatorului sau electronica din ventilator (daca ai climatronic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare .daca am dat clima pe hi si treptele la maxim pe unde sufla aerul prin fantele de sus sau jos?si daca selectezi sa imi dea la picioare si prin fante de sus imi da numai la picioare :(

Modificat de hutzzyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe unde selectezi, pe acolo iti da. Depinde si de cat de bine lucreaza servomotoarele tale....si nu-ti inchipui ca asta inseamna ca pe restul aeratoarelor, nu-ti arunca cat de putin aer.....ca nu sunt 100% etanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha .azi am bagat apa in calorifer si iesea cu presiune constanta .deci caloriferul nu e infundat .servomotorele merg se misca nu agata isi fac cursa pana la capat .ce ar putea fi cauza ?cand pun mana pe frutunele de la calorifer ala de lanaga servo e fierbine ala de langa baterie e caldut de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si nivelul antigelului. Sa nu cumva sa fie garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!