Jump to content

Ceasurile de bord


mask2k
 Share

Postare recomandată

curata mufa cu un spray de contacte. 

 

verifica cablajul dintre cutie si ceasuri. Verifica alimentarea in mufa senzorului.

 

daca totul e ok, atunci inlocuit senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mask2k

    29

  • kisslorand

    14

  • COSMIN27

    6

  • maDmaX2005

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, s-a rezolvat problema cu ajutorul lui Al Bundy :icon_thumleft:.

Intr-adevar era un cablu intrerupt sub baterie, care a fost schimbat si izolat si acum totul merge perfect.

Multumesc Al Bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Va salut. Va rog sa - mi dati o solutie. Ceasul de bord ( tabloul de bord ), al masinii partial a cedat. Nu mai functioneaza: termometrul pentru lichidul de racire, avertizarea sonora, martorul pentru baterie se stinge, dupa pornirea la  cheie, ridicand turatia pana la 1500 rot./min. Am un Vw polo variant 1,4 (44 kw, Aud) din 2000. Am achizitionat un tablou de bord de Vw Lupo, dar acesta ramane cu martorii de la: ABS, circuit electric motor (check engine). Martorul de la frana de mana se aprinde si clipeste impreuna cu 3 semnale sonore cand autoturismul trece de 15 km/ora. Am facut personal diagnoza si a aparut : 18058 power train data bus P1650-35-00. Daca mai citeste cineva si este dispus sa- mi acorde un sfat sau o indrumare, ii multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai polo, cum sa pui ceasuri de lupo ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta sw posibil sa ai, dar trebuie citit eepromul ceasurilor, sa ne uitam/modificam. 

Oricum..... Normal era sa îți cumperi ceasuri compatibile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tablou de bord inserat - detașare și remontare    Tabloul de bord este echipat cu o auto-diagnoză care facilitează depanarea.  Prin urmare, înainte de a scoate bordul de bord, efectuați întotdeauna următoarele lucrări:  - Solicitați memoria de eroare utilizând cititorul special V.A.G 1551.  = Σ Sistem electric - autodiagnosticare; Rep. Grup 01; Autodiagnosticarea inserției panoului de bord (vehicule 1998 C); Executarea autodiagnosticării = Σ  - Citiți valorile intervalului de service și indicatorul de kilometru utilizând cititorul de defecțiuni V.A.G 1551 și notați-l.  = Σ Sistem electric - autodiagnosticare; Rep. Grup 01; Autodiagnosticarea inserției panoului de bord (vehicule 1998 C); Adaptați datele privind intervalul de service în cazul unei modificări a inserției panoului de bord. = Σ  Dacă găsirea defecțiunilor duce la înlocuirea inserției panoului de bord, introduceți valorile notate pe noul panou de bord. 

Multumesc inca o data pentru raspunsuri. Ceea ce este scris mai sus, este din manualul instalatiei electrice pentru vw polo, in limba italiana. Traducerea am facut-o prin google translate.

Da, cu acest ceas m-am ales pentru ca eu am cerut 6k9902 806 (TRW) si am primit 6x0920 801A (MOTORMETER). Dar am constatat dupa acelasi manual ca acest model figureaza in lista cu descrierea diferitelor modele de ceasuri de bord. Nu stiu daca Vag- urile mai recente (am un 12.12.00) ar putea rezolva problema. Nu-mi ramane de facut decat sa caut un un alt tablou de bord si/sau un meserias in ale diagnozei. O sa revin cu alte detalii in functie de rezolvari. Numai bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat. Am luat alt tablou de bord identic cu originalul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

De ieri am observat ca nu mi se aprinde martorul de faza lunga(cel albastru). Nu am ajuns inca la un tester sa faca, daca se poate, un test pe IC. Intrebarea mea este daca poate fi altceva decat led ul dedicat si daca trebuie sa schimb led ul, ce culoare este? Albastru sau este led alb cu ceva filtru deasupra.

Si inca o intrebare, ca sa ajung la led(in cazul in care trebuie sa-l schimb) trebuie sa demontez si acele indicatoare?
Masina este un polo 6n2.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara ,, fica mea are un polo 6n2 benzinar din 2001 si se confrunta cu cateva probleme electrice de cateva zile , cand scoate cheia din contact  martori din bord se sting lent cam 10 sec.dupa care incepe sa porneasca aleatoriu releul de la pomba de benzina , piuie ca si cand ai lasa farurile aprinse , piuie ca si cand nu ai avea presiune de ulei  dar toate astea cu cheia scoasa din contact , mentionez ca am  scos pe rand mufa de la contact , releu confort, am verificat  cele 3 relee care le are sub bord , sunt curate pe contacte fara gram de oxid 

                                                                                                                                                                                                                                             multumesc anticipat pentru eventualele sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula este un led albastru tip SMD. Nu este led alb cu filtru alb. Cel putin asa este la bordul masinii mele. Din experienta mea, martorul din bord este albastru pentru faza lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Va salut, exista cineva prin Prahova dispus sa imi verifice ceasurile de la un polo 6n2 AMf 1.4TDi? ocazional cade turometrul si clipesc becurile de ulei, abs si frana de mana...

am tot cautat ceasuri dar cred ca trebuie rescrisi si nr de km si altele.. as prefera sa verific ceasurile in sine.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu cred ca problema estedin ceasuri, ci doar ca nu mai ajunge info de turatie la ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare. Am un Polo 6N din 1996,motor 1.4 /8v AEX, problema e cu turometrul, e mai mult mort. Din când în când se mai ridica acul și arata turația, dar foarte rar, mai mult cand e răcoare. În rest de când cu căldurile care au venit {mult prea repede} abia dacă mai merge. În rest totul funcționează normal, viteza, apa benzina etc. Din păcate capacul mare din spate nu se poate scoate sa am acces vizual măcar pe la lipituri sau poate vreun condensator /rezistenta prăjită. Ceva idei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Bună 

Am un vw polo 6n an200, 1.4 benzina Și am o problema cu lumina  din bord îmi funcționează semnalizarea și toate celelalte dar pe timp de noapte nu am nici o lumina ambientala la bord, nu se vede nimic, nici vitezometru, nici turometru e noapte. Are cineva idee ce e? 

 Mulțumesc! 🤔

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!