Jump to content

Ceasurile de bord


mask2k
 Share

Postare recomandată

KIsslorand, hai sa revenim te rog la problema iluminatului bordului in albastru, pe ceasuri nemodificate, deci negre, dar pe GOLF2. Ma intereseaza ce fel de leduri sunt mai potrivite, da' fara sa ma trimiti la site-uri in germana, ca ma duc degeaba. Stiu ca merg alea de 3 ori 5 mm, dar la citi volti ? La oricare imi trebuie obligatoriu si rezistente ? Un vinzator m-a incuiat intrebindu-ma de niste "milicandela" ???? ce-i aia si de cit tre sa fie pentru scopul urmarit (avea unele de 100 milicandele de-alea cu 25 mii/buc si unele de 2.500 de mili..., la 85.000 lei buc. Alea mai scumpe insa, parca faceau un spot prea ...SPOT, imi pareau ca nu vor difuza bine lumina pe tot bordul. CE zici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mask2k

    29

  • kisslorand

    14

  • COSMIN27

    6

  • Aurelian 6n2

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intre timp mi-am adus aminte ca am pus leduri SMD, nu cele pe care le-am postat. (Acelea le-am pus altundeva in masina, plafoniera, climatizare) Nu-ti mai dau link cu cele pe care leam pus. Oricum nu conteaza ce am pus eu, ideea e sa-ti pui leduri cu putere cat mai mare (milicandeli) si cu deschidere cat mai mare (sa nu fie spot). Ale mele au 120 de grade deschidere. Ia-ti leduri de care vrei, du-te la un electronist sa-ti monteze. In functie de parametrii ledurilor va sti sa calculeze valorile rezistentelor si cum sa grupeze ledurile. Va mai trebui sa pui leduri si la afisajul digital. Eu am pus 2 leduri.

Nu stiu ce sa-ti mai zic, cum sa te ajut. Maxim ce as putea face, e sa-mi trimiti bordul si i-l fac eu. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult. Daca n-as fi avut un electronist bun, chiar ca ti-as fi trimis bordul. Stii cum e,electronistu-i bun, da cind ti-e si prieten isi permite si te trimite : "du-te ia-ti tu leduri ca io n-am timp" si cind m-au luat aia din magazine ca milipilicandeli si volti si wolfram si dracu', m-am :censur: pe mine. Da' o rezolv si-o sa pun si niste poze dup-aia.Sal'tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-a mancat in c.. si am dat jos bordu' ca sa pun lumina albastra ma rog toate bune nu am mai ajuns sa pun leduri am pus un filtru albastru in locul la ala verde si se vede bine DAR am atins din greseala acu de la kilometraj si se pare ca s-a decalibrat adik in loc sa stea in dreptul la 0 sta mai jos eroarea este de -20km/h va rpg ajutati-ma si pe mine cu pot sa-l fac sa arate din nou bine tin sa mentionez ca desi il fisez in dreptul lui 0 cand pun contactul sau cand bag firul in spate la bord acesta nu ramane in dreptul lui 0 ci coboara!! :-( :-( pls help me ; tin sa mentionez ca este un polo classic din 99 :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-l misti cu mana in sens crescator ramane acolo? Daca da, inseamna ca e cu motor pas-cu-pas. In cazul acesta scoate acul de tot, pune contactul, scoate contacul, pune acul inapoi pe poz '0'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ramane acolo daca il misc cu mana o mica intrebare cum scot acu trag pur si simplu de el sau ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa si chiar daca il pun dinainte la 0 pun contactu coboara si nu se mai ridik cand iau contactu dar o sa incerc asa sa scot acu si sa-l pun la loc in pozitia 0 sa vad daca sta daca nu sta si cand ii pun conmtactu iar coboara am imbulinat-o sper ca nu tre sa iau alt ceas ca bani nu-s! sa speram ca merge asa cum ai zis , dar sa-mi spui te rog cum scot acu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu atingi acul, pt ca nu vei stii pina la urma unde ai fost. Nu ai avut cumva un stop la ac si sa rupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu e cu ac , cred ca e asa cu am zis kisslorand o sa incerc cum a zis el dar maine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, tragi pur si simplu de el :D Cu un pic de grija, preferabil :D

Polo Classic din 99? Ala are tabloul de bord ca la Golf 3, nu? Daca da, ma intreb ce cautai la ace, cand filtrul il schimbi fara sa scoti suruburile din spate... :censur:

Ciudat, acele is bine fixate pe ax, ma mir ca ai reusit sa misti un ac din greseala. Eu ca sa scot un ac imi rup cate o unghie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda ok m-ai prins am vrut sa curat geamu ca avea niste picaturi pe el nu ma intreba de unde si da are bordul ca la golf 3 pe bune s-a miscat ff repede!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am rezolvat problema cu kilometraju'(multam kisslorand) DAR acum e alta problema lcd-urile (kilometri parcursi si ceasu) nu raman aprinse dupa ce iau contactu si bineinteles ceasu se reseteaza mereu ,inainte dupa cum stiti ramaneau aprinse kilomteri parcusi nu se reseteaza ca raman 'scrisi' undeva dar ceasu cand pun contactu arata 0:00 , de la ce mai e si asta!!! ce am mai atins si nu mai face contact sau de la ce e???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni de ce nu raman lcd-urile alimentate dupa ce iau contactul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil tot tabloul de bord ramane fara curent cand scoti contactul, In spatele tabloului de bord este o mufa mare, dreptunghiulara. Verifica sa nu fie vre-u pnin/cablu indoit/intrerupt, atat de partea talbloului de bord, cat si de partea cablului ce vine din bord. My best bet so far...

PS: Daca cineva stie ceva, fii sigur ca o sa posteze, ai un pic de rabdare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In imaginea atasata este descrisa functia fiecarui pin din conectorul electric din spatele bordului. Instrument Clusterul se alimenteaza odata cu +Vcc direct din baterie (permanent) si se alimenteaza si prin contactul de cheie. In limbajul VW + Vcc direct din baterie este denumit terminal 30 (respectiv pinul 11) si alimentarea prin cheie de contact este denumit terminal 15 (pinul 13 din conectorul tau).

Probabil, daca vei masura in conectorul din spatele bordului, nu ai tensiune pe pinul 11 adica +12V direct din baterie. In acest caz verifica siguranta S21 (penultima din dreapta).

Daca in conector primesti tensiune +12V permanent atunci defectiunea este pe cablajul/circuitul electric al Instrument Cluster-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok mersi ma duc sa verific daca am curent la pinul 13 daca nu sa verific siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie pinul 11 trebuie sa aiba tensiune tot timpul, nu 13 (pe pinul 13 trebuie sa ai tensiune de alimentare numai dupa ce ai pus contactul de cheie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da shit am citit aiurea pe pinul 13 aveam tensiune cand puneam contactu ma duc din nou sa verific pinul 11 siguranta am verificat-o si e buna daca s-a stricat ceva de pe placa cu circuite a bordului am pus-o rau de tot!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NEED help frate eu nu ma mai ating de bordu ala cine stie un electrician care se pricepe la asa ceva si care sa nu ia mult, ca nu am bani sunt intr-un moment naspa cu banii si nu mai am prea multi basca ca mai imi trebuie si la facultate, dupa cum spuneam un electrician sa se uite la bord vin cu masina la el unde vrea el dar numai sa ma ajute cineva sa-l fac sa mearga cum era inainte PLSSSSSSSSSS :):(:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare in caz ca nu gasesc nici un electrician (desi cel mai bine e sa dau de unu sper sa ma ajutati sau daca unu dintre voi se pricepe si sta in bucuresti) daca as cumpara de la dezmembrari un bord de golf 3 care e la fel doar ca are 220km/h si 7500 de ture pe cadrane mi mi-ar arata bine tinand cont ca acum am 200 km/h si 6500 ture ??? pls help me again. sper sa fie printre voi si un electrican!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa arate bine (corect), dar de ce vrei sa-ti iei un bord? Daca ai rabdare pana joi, ma pot uita la masina ta, voi fi in Buc. (Si pot sa-ti aduc si bara de leduri gata pregatita pt bord si sa-l montam)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vii in buc?? belea dar stii care e problema ca eu joi am examen!!bine idee e ca examen am de dimineata pana pe la 12 tu cat stai in bucuresti?? cat vrei pe bara aia de leduri ca am si eu acasa leduri si nu mai am ce sa fac cu el vreo 6 si 4 rezistente de 400 de ohmi, de ce sa-mi iau bord pana mea am atins si acu de la benzina si accelaratie la cat de bou sunt si ala de acelaratie merge bne mersi indica bine dar cand opresti mtoru nu mai revine la 0 decat cand pui contactu iar, si ala de benzina s-a dus in jos sa mor io am dat-o in bara rau de tot cred ca de vina a fost frigu ca am tremurat in masina si am atins alea :) :) :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kisslorand: tu mai ai bordul ala cu calculator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a vandut. (si am cheltuit deja banii :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!