Jump to content

Ceasurile de bord


mask2k
 Share

Postare recomandată

dorneanucostel

salut....cel putin la mine ramane tot timpul afisat kilometrajul si ora...cred ca e ceva normal si sigur asa e pt ca am vazut asta la multe masini din grupul VAG...deci nu iti fa griji :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mask2k

    29

  • kisslorand

    14

  • COSMIN27

    6

  • liviu-lfi

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc mult.

Nu stiu de ce am avut impresia ca s-ar fi stins vreodata afisajele acelea. Cred ca mi s-a parut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei9999 La toate Polourile 9N si 9N3 trebuie sa ramana aprinse ceasul si kilometrajul. Daca spuneai ca inainte nu ti ramaneau aprinse, inseamna ca aveai o problema acolo care cred ca s-a rezolvat de la sine :vwrullz:.

Drive safe :P

Modificat de catalist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Da, potentiometrul a fost de vina.S-a rezolvat

Cum ai reusit sa ajungi la el,cum ai desfacut butonul de reglaj al farurilor ca eu nu reusesc,da-mi te rog niste indicatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da m'ar interesa si pe mine cum se desface potentiometrul ala .....ca la mine nu mai merge iluminatul lor ,al celui pt intensitatea luminii din bord si al celui pt regalrea farurilor , presupun ca sunt iluminate adica au un bec ceva acolo ca la butonul pt deschis/inchis faruri are un bec acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Cum ai reusit sa ajungi la el,cum ai desfacut butonul de reglaj al farurilor ca eu nu reusesc,da-mi te rog niste indicatii.

Nu stiu sa-ti spun, am fost cu ea la un mecanic si el a rezolvat. Sorry

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare.Am un vw din 98 motor de 1.6 benzina tipul motorului este AEE si ma intereseaza in ce categorie se incadreaza ca am gasit aici tot felul de 6N uri si io mai stiu ce.In fine asta ma ardea mai mult dar ma intereseaza si cum se desfac ceasurile la acest model pt schimbarea luminii in bord.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din 1994 si pana in 1999 s-au fabricat numai model 6N. in 2000 si 2001 s-au fabricat 6N2-urile, un facelift de fapt, cele mai vizibile diferente fiind noul bord imprumutat de la lupo si farurile cu sticla clara si care au la 6N2 becuri separate pentru faza scurta si lunga. din 2002 s-au fabricat 9N-urile, cu cate doua faruri rotunde, unul pentru faza scurta si unul pentru lunga, iar mai tarziu 9N3-urile unde cele doua faruri rotunde au fost unite intr-un singur corp. cat despre ultimul model de polo (6R parca) nu pot spune dacat ca seamana foarte mult cu golf VI la partea din fata ... si cam atat.

cum bordurile noastre difera, imi pare rau dar nu te pot ajuta in legatura cu a doua problema, dar este chiar in bucuresti un 6N in care proprietarul a schimbat becurile din ceasuri cu leduri. daca retin bine era instructor la o scoala de soferi.

pana una alta insa, toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa-ti spun, am fost cu ea la un mecanic si el a rezolvat. Sorry

am rezolvat si eu problema luminii din bord,care tot asa,ba mi se aprindea un bec,ba altul,dar niciodata amandoua din bord iar noaptea era nasol.

si singurel azi m-am apucat de treaba,am dat jos rama ce capsuleaza "corpul din bord ce are toate ceasurile alea",apoi in stanga si dreapta sus a a bordului capsulat am mai desfacut 2 suruburi dupa care am tras de el si am cautat sa il potrivesc intr-o pozitie ca sa il pot scoate din bordul mare prin volan,e putin mai greu,dar am reusit,adica cu cadranul in jos de-a lungul a iesit.apoi am desfacut mufa cu firele ce vin in bord si foarte usor am gasit becurile cu rozetele alea rosii si verzi pe care le-am scos,le-am sters,le-am verificat ochiometric daca-s arse si le-am strans putin urechile alea ca sa faca contact ok cand se zdruncina masina.nici un bec nu era ars,dar cand se balanganeau la gropi,etc,ori se stingeau ori se aprindeau,asa ca am bagat cablul,am aprins farurile si surpriza... S-AU APRINS TOATE.

Ma bucur ca am distrus mitul acela care spunea ca pentru a schimba becurile ce se aprind in bord cand aprinzi farurile,trebuie sa dai tot bordul mare jos.vrajeala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt informatii.cat despre leduri stiu sa montez problema e ca nu stiu sa scot ceasurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ms pt informatii.cat despre leduri stiu sa montez problema e ca nu stiu sa scot ceasurile

Salut ...eu sunt persoana de care zicea colegul mai sus...ai reusit sa demoontezi ceasurile ...????

E simplu ...te pot ajuta daca esti din bucuresti...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am si eu o problema cu turometrul si vitezometrul la un 6ns din 95. Nu merg tot timpul, cateodata merg dar daca opresc motorul si il pornesc iar nu mai merg. Stie cineva ce as putea face?

Am vorbit cu un mecanic (nu electrician) si mi-a zis sa iau spray de curatat contacte si sa dau cu el la mufele de la ceasuri dar nu prea as vrea sa ma bag eu acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi,la mine problema e alta,cand pornesc masina oricand cu motorul rece,kilometrajul si indicatorul de la rezervor indica perfect,dupa ce parcurg cativa km cade acul de la kilometraj la 0 si isi mai revine cateodata dar pentru scurt timp iar acul de la rezervor o ia razna(daca virez la dreapta acul indica nivelul minim in rezervor,daca virez la stanga acul indica nivelul maxim).in cazul in care mai dau cate o palma in peste bord cand acul de la kilometraj e la 0 in mers,acesta mai urca uneori la viteza corecta,dar la gropi iar pica.asta iarna cand era mai frig,mai pica uneori din cauza la gropi,dar rar si isi revenea,acuma vara pica indiferent de starea drumului iar daca opresc masina si motorul si e f cald afara tot la 0 ramane dupa ce pornesc.spre exemplu seara pica mai rar,dar ziua cand e cald pica obligatoriu si nu isi revine nici daca ma opresc la benzinarie 10 minute si apoi plec iar.geamul din dtreptul ceasurilor se incalzeste(nu rau)dar nu cred ca ar trebui sa se incalzeasca deloc pt ca am inlocuit becurile ce ilumineaza bordul cu leduri care se pun la pozitii sau la iluminat nr de inmatriculare,oare astea sa fie cauza?asta iarna nu le aveam si tot imi facea figura asta.

si inca o chestie,cand pica acul de la kilometraj la 0km/h iar acul de la rezervor o ia razna nici kilometrii pe care ii pargurg in acest timp nu ii mai inregistreaza cat merg cu kilometrajul la 0 dar ii afiseaza normal(adica recalculati )dupa ce isi revine kilometrajul si merge normal.deci cand e cald face figuri foarte des,cand e mai racoare face mai rar!

ce poate fi stimati colegi?vreo siguranta bulita care de la caldura nu mai face contact?vreun fir intrerupt sau am strans eu prea tare in suruburile alea 2 bordul si din cauza caldurii el se dilata si asta e un efect advers?oare cu o scanare cu vag-comul pot rezolva sau vedea care e cauza?care sunt sigurantele aferente bordului de la Polo 6n ca sa le verific?CE E DE FACUT?VA ROG,HELP !CA MI-A MANCAT NERVII PE PAINE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@'COSMIN27' si Dark Driver problea este in bord, trebuie desfacut si vazut lipiturile in special la tabilizatorul de tensiune, daca vizula se prezinta bine atunci problema consta intr-un circuit integrat dus si nu prea merita , mai bine iei un bord second. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scapat singur de aceasta problema dupa 6 luni de neplaceri.dupa ce desfacusem bordul bucata cu bucata ,fiecare ac in parte si nu rezolvasem nimic am socotit ca ar fi bine sa verific mufa cu firele care intra in bord si asa am facut.am desfacut carcasa mufei si am bagat o bucatica de carton gros cam de 3 mm ca sa nu joace mufa in carcasa ei de la trepidatii si cand o bagi in bord apoi am mai dat un strat zdravan de izoler peste fire cat s-a putut si apoi l-am prins ca lumea in cleme ca sa stea fix.acum din fericire vad ca nu mai am probleme si am facut deja vreo 200km fara nici cea mai mica neplacere,kilometr ajul merge ceas(dar trebuie sa-l verific cu GPS-ul sa vad daca si cat are eroare ) si indicatorul de la rezervor e ok.

pt cei care au astfel de probleme sa nu se avante sa cumpere alt bord sh sau nou decat dupa ce l-ati verificat pe cel defect din aproape in aproape,pentru ca din cauza unui fir intrerupt puteti arunca niste bani frumusei pe geam si nu merita

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu probleme cu kilometrajul. toata treaba a inceput cand ceasul arata ora cu ceva dungi lipsa. m am gandit sa il atentionez cu cateva palme. zis si facut dar dupa vreo 2 kilometri ceasul si a revenit dar acul kilometrajului o ia razna uneori. sare de la zero la 100 ba merge normal, ba oscilieaza cand stationez si doar calc ambreiajul. stie cineva cat ar costa un bord sh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

si eu am avut dacie, si este mult mai simplu la polo , ai 4 suruburi in total se scos, si pe partea de sus a bordului ai becurile . eu am luat cu 10 lei/2buc, se gaseste in orice colt. stau intr -un oras mai mic, si totusi am gasit .

iti trimit un link, sa vezi ce tip de led potriveste , http://www.accesorii-auto.ro/?page=shop/flypage&product_id=1836&category_id=12a33db182f068b5ed62d51aab7d101b& .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut am si eu o intrebare pentru cine a incercat, pe ultimele modele de polo 6n s-au montat ceasuri de bord asemanatoare cu cele de g4 doar ca iluminate pe verde, aveti idee daca se potrivesc direct sau trebuie modificari? avand in vedere ca restu bordului este identic decat rama de incadrare pare sa difere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt aproape identice cu ceasurile de Golf 3,dar de Golf 4 nu cred cu atat mai putin sa se potriveasca la mufa aceea cu "enspe" fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

fratilor stie cineva daca ceasurile de bord de pe golf 3 se potrivesc pe polo,ca ma iau totui dracii cu ceasurile astea...cand ti-e lumea mai draga ba imi pica vitezometrul,ba se reseteaza tot...am cautat in zona prin dezmembrari,ceasuri de bord de polo sau ibiza acelasi an cu ce am eu si nu am gasit...HELP!!! :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sa-mi bag picioarele in ele ceasuri,ca am incercat cam toate cele,inclusiv varianta lui COSMIN27 si degeaba a vitezometrul meu tot mort e...am pus ceasuri de golf trei si totu' OK,doar ca imi dadea eroare la ulei,nu se potrivea nush ce pe acolo...o sa imi iau campii...am cautat prin dezmembrarile din zona iasiului ceasuri de polo sau ibiza benzina an '95,da cica tre sa fie musai pt motor de 1.6 ca cica altfel nu se potriveste...ma poate ajuta cineva,o idee unde as putea gasi astfel de ceasuri... pray.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta de Ibiza ,tot asa modelul fabricat intre 95 si 2000 ca merge la fix totul,numai diesel sa nu fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer,am cautat prin toate parcurile de dezmembrari din zona iasi,cat si pe net si nici o sansa...au orice numai ptr 1.6 nu...:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca e neaprat ca ceasurile sa fie de pe un polo sau ibiza 1.6,sau se potrivesc de pe toate masinile care au motoare benzina??? :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!