Jump to content

Codare baterie Agm


costy277
 Share

Recommended Posts

"fleece" = AGM

"binary..." = acumulator cu electrozi bipolari, destul de rare si scumpe

"gel" = un fel de AGM dar folosesc silicagel (nu stiu cum sa traduc, este ce e pus in pachetelele ce absorb umiditatea) pentru a absorbi acidul din baterie. Nu rezista la cereri mari de curent.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare! A venit rândul bateriei de schimbat,fiind cea originala de 68A, AGM,am înlocuit cu rombat 70 A, întrebarea este dacă trebuie codata și cum se procedează? 

Link to comment
Share on other sites

Daca e vb de Passat B7, da. Procedura o gasesti pe forum,  citeste posturile anterioare. Rombat nu o sa gasesti in lista, schimbi amperajul si codezi cu 111.....

Edited by F l o r i n
Link to comment
Share on other sites

44 minute în urmă, F l o r i n a scris:

Daca e vb de Passat B7, da. Procedura o gasesti pe forum,  citeste posturile anterioare. Rombat nu o sa gasesti in lista, schimbi amperajul si codezi cu 111.....

Este vorba de passat b7. Am tot citit aici pe topic și nu găsesc,ori sunt orb...

Link to comment
Share on other sites

On 1/30/2023 at 6:49 PM, alinbum said:

Am schimbat bateria originala de 68Ah la passat b7 Cffb 2014 cu Varta Silver de 70Ah tot cu AGM. Codarea veche era 068 jcb 1111111111 și am codat cu 070 VA0 1111111111. La pornire încarca 14,8-14,9. Este bine? La codare trebuia schimbat ultimul 1 în 2? Mulțumesc 

 

On 5/4/2022 at 12:13 PM, djsmiley007 said:

Ma poate ajuta cineva cu o parere daca am codat corect bateria o VARTA SILVER DINAMIC 70Ah E39 pe masina din semnatura. Si cum as putea verifica daca incarca corect dupa adaptare?

 

Multumesc

 

 

1858817181_WhatsAppImage2022-05-04at11_09.32(2).thumb.jpeg.d92763ddc32b03a36ee4ade686dc658c.jpeg897490800_WhatsAppImage2022-05-04at11_09_32.thumb.jpeg.5a66b8fa8abf87696bcdf6e4a878f505.jpeg479445977_WhatsAppImage2022-05-04at11_09.32(1).thumb.jpeg.20c4c188e43a34eba4ed1a7a8fe1af5e.jpeg

Ai toate info aici...

070 xxx 111... xxx era producătorul..  Rombat,nu exista in lista de codare

Edited by F l o r i n
Link to comment
Share on other sites

Producatorul oricum nu e important; poti sa lasi ce era inainte. Importanta este technologia (daca aveai AGM si ai inlocuit tot cu AGM atunci nu schimbi nimic). Schimbi amperajul si codul bateriei (adica lasi codul vechi si schimbi oricare cifra ca sa fie alt "cod de baterie"). 

Link to comment
Share on other sites

în urmă cu 8 ore, Xman_ghio a scris:

Producatorul oricum nu e important; poti sa lasi ce era inainte. Importanta este technologia (daca aveai AGM si ai inlocuit tot cu AGM atunci nu schimbi nimic). Schimbi amperajul si codul bateriei (adica lasi codul vechi si schimbi oricare cifra ca sa fie alt "cod de baterie"). 

Unde pot vedea dacă este selectata tehnologia(AGM)?

Link to comment
Share on other sites

In cadrul codului. Pentru fiecare parametru-producator, amperaj, etc-este un drop box din care alegi valoarea dorita. 

Link to comment
Share on other sites

10 minute în urmă, pronet a scris:

In cadrul codului. Pentru fiecare parametru-producator, amperaj, etc-este un drop box din care alegi valoarea dorita. 

Nu am găsit asa ceva, doar acea fereastra cu marca producătorului. Codarea se face în modul 61( battery regulator) ,sau în gateway?

Link to comment
Share on other sites

La modelul tau, in modul 61

Link to comment
Share on other sites

26 minute în urmă, F l o r i n a scris:

La modelul tau, in modul 61

Mulțumesc! Cred ca am reușit! Am trecut exact cum ai spus!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

La Baterii Bosch AGM când codam bateria ce cod punem ca nu gasesc de Bosch? Cod de Varta?

Link to comment
Share on other sites

Nu conteza brand-ul. Poti pune VAO-Varta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, tocmai am schimbat și eu bateria originală Varta AGM pe un G7, care la valorile de fabrică era înregistrată ca JCB de 68ah iar la tehnologie era Glass Fiber.

Am pus Varta silver E39, schimbat din 68ah în 70ah, schimbat din 1111111111 în 1111111112, schimbat în Binnary-AGM.

E greșit, e corect? are vreun impact în timp asupra duratei bateriei, trebuia s-o las pe Glass Fiber ca cea originală?

că AGM simplu nu există de selectat în listă.

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Este codata ok, asa cum ai procedat

Link to comment
Share on other sites

roby vw

Mersi… între timp am readus setarea la “Glass Fiber” cum

era standard de fabrică, după câteva căutări.

AGM fiind “Absorbed Glass Mat”, adică materialul elemenților interiori, mă gândesc că e mai ok astfel, la fel cum e și corect Fleece folosit mai nou.

N-am înțeles de ce în lista așa lungă de opțiuni din diversele softuri de diagnoză nu există setarea AGM, ci Binary-AGM care oricum nu se comercializează prin Europa și din ce-am găsit despre asta, e vorba de niște baterii mai compacte ca dimensiuni, cu altă construcție care suportă o încărcare mai rapidă mai mare și probabil alt regim de tensiune, pe care nu știu dacă mașinile astea îl știu prin soft (atașez și-o poză cu o baterie Binary ca info).

Iar pentru cine mai întreabă dacă e nevoie de codare sau nu, că oricum sunt apropiate 68ah cu 70ah, le pot spune că obligatoriu da, după ce am văzut la mine cum s-a comportat și anume: 

Bateria nouă Varta de 70 am instalat-o acum 3 săpt. fără codare că cea originală și-a dat duhul. În primele zile aveam start-stopul disponibil instantaneu, SOC era 100%, apoi în câteva zile a început să intre dupa câțiva km sau după ce se încălzea motorul, pentru că mașina avea stocat regimul vechi de încărcare pe cea veche și evident nu băga corespunzător în cea nouă. 
Acum 2 zile i-am făcut codarea, și imediat după și-a revenit start-stopul, e disponibil la fiecare pornire, indiferent că e motorul rece dimineața, nu că-l folosesc dar e semn că bagă suficient curent în ea cât să meargă în parametri. 
Iar cea veche pe original a fost jos pălăria, anul ăsta în Aprilie ar fi făcut 10 ani de funcționare.

938599F9-2760-4354-9373-93283DF47692.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Stancu87

Salutare!

am schimbat și eu bateria unu golf 7 cu start stop. Am pus un exude de 70 Ah agh.

Mi au codato acolo un am schimbat bateria folosind în loc de 111111111 cum găsesc aici ca ar fi trebuie folosind codul 1234567890.

Este în regulă așa? 
 

Menționez ca la un drum de 2 km nu a intrat start stop deși am oprit clima…

Mulțumesc!

 

Link to comment
Share on other sites

Xman_ghio

Codul ala NU reprezinta nimic - doar ca trebuie sa fie un cod diferit de cel anterior. Oricum o baterie are nevoie de mult mai mult decat 2km ca sa se incarce full. Mergi la drum lung cu ea, mai intri si in frane de motor ca sa se incarce cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura codul respectiv, nu e nici o pb daca se mentine si cel anterior. Importanta este codarea capacitatii-asta daca s-a modificat fata de cea anterioare, precum si tipul de baterie-agm, efb etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
_R_A_D_U

M-a lăsat bateria (Golf 6, CFFB, Blue Motion) și pentru moment am pus bateria centralei, o Caranda Maxima de 80Ah. Am schimbat valoarea 068 JCB 111... cu 080 JCB 111... iar valoarea test a fost cu verde. Știu, bateria este simplă, fără AGM și am 2 întrebări:

1. este ceva greșit momentan? (Am verificat încărcarea și pare ok (in jur de 13V in ralanti fără consumatori iar dacă dau drumul la climă + încălzirea-n scaune crește la 14.4V)

2. săptămâna viitoare vreau să pun VARTA Silver Dinamic 70 Ah 570901076D852 (evident, refac setările).

Dacă aveți alte recomandări, orice sfat e binevenit.

Link to comment
Share on other sites

Xman_ghio

Incearca sa nu mergi mult cu ea asa si sa nu folosesti consumatori mari. In principiu este ok.

 

Mergi pe Varta Silver ca este super ok.

Link to comment
Share on other sites

Stancu87
On 8/4/2024 at 5:42 PM, Xman_ghio said:

Codul ala NU reprezinta nimic - doar ca trebuie sa fie un cod diferit de cel anterior. Oricum o baterie are nevoie de mult mai mult decat 2km ca sa se incarce full. Mergi la drum lung cu ea, mai intri si in frane de motor ca sa se incarce cum trebuie.

Multumesc pentru raspuns.

am mers ea și tot nu intra start stop.

am revenit la băieții care mi au codat o au refăcut operațiunea. Au încercat și cu  agm și cu efb și nimic.

Totul pare în regulă mai puțin start stop ul. 

Au efectuat și un scan de erori și nu apare nimic legat de start stop!
 

A mai pățit cineva ceva asemănător?

sau mă poate sfătui cineva ce aș avea de făcut?

 

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!