Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

asta cu frana de mana si plecare e o prostie, daca vrei sa vezi daca-ti patineaza ambreiajul dai talpa in a 4-a de la 2000-2200rpm si vezi daca-ti pleaca turatia de nebuna. Dar haideti sa ramanem la subiectul topicului va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ales pe sistemul turbo (pt. care chiar avem specialisti, numai sa fie prin preajma).

Toate cele bune!

care sa fie aia? :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao.

Si eu am avut aceasi problema cu debitmetrul de aer. Am gasit la service-ul unde am fost eu unul la 290 RON dar trebuie schimbat neaparat si filtrul de aer. Chestia e ca scula asta se strica tocmai de la praful din abundenta in ROM. Eu schimb filtrul de aer la 5000 km si cu toate astea dupa 2 ani de rulaj in tara a cedat.

Se schimba foarte usor, e prins in 2 suruburi langa filtrul de aer si nu merita sa mai dai banii la service. Cu respect :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Eu schimb filtrul de aer la 5000 km si ...

Daca schimbi la fiecare 5000 km flitrul de aer nu faci prea bine motorului. Idea e ca ii bagi mai mult praf in el decat unu care il schimba la 30.000 km. La cine dauneaza mai mult? Tot eu raspunp tie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze..off-topic: daca schimb filtrul de aer la 5000 dauneaza motorului??? Ce minunatii poti invata pe aici. O sa ma duc la magazin sa cer filtru uzat de 5000 km ca e mai bun! La schimbarea filtrului nu cred ca intra o cantitate mare de praf ci una infima. Un filtru plin de praf cum e la noi e mult mai rau decat unul curat tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste din topicul asta de aici.

Mai simplu zis tu folosesti mereu un filtru cu "porii" deschisi. Dupa o periada se impregneaza cu pulbere fiind mai eficient in filtrare. Daca mergi cu el mereu nou motorul o sa inghita mai mult praf ca unul care are filtru vechi de 10.000km.

Acum faci cum vrei, fiecare e liber in decizia lui. Eu unul presonal o sa-l schimb doar la 30.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform service-urilor din germania filtrele se schimba la 30 mii km, adica la 2 schimburi de ulei, dar in romania totul functioneaza altfel, la fiecare schimb de ulei adica din 15 in 15 mii km se schimba si toate filtrele(filtru de motorina se schimba din 7500 in 7500 km)

eu zic ca la fiecare schimb ulei sa se faca service complet!

debitmetrul de aer se poate strica dupa 10 ani sau a a2-a zi!

(cand am schimbat ultimaoara filtrul de aer aveam in carcasa li pamant nisipos ata cat sa cred ca l-a pus cineva cu mana intentionat iar filtrul era mai rau decat un sac de la aspirator si asta la doar 10 mii de km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Care e debitmetrul, cum il scot... unde este? (ca sa imi dau si eu seama singur...) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e chstia aia cu o mufa si vreo 4 fire pe el prinsa imediat dupa filtrul de aer ,cu 2 surube.ca sa-l desfaci ai nevoie de o cheie torx.da o cautare pe google si vezi si niste poze cu debitmetrul.sau mai simplu o cautare pe forum ca s-a discutat la greu referitor le debitmetre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

de azi a iceput sa se comporte fff ciudat

in primul rand cand pornesc masina ,la relanti merge iregulat(scade in ture da sa se opreasca si apoi urca la loc timp de un min ,2 )

cea de adoua prb. ar fi ca nu trage la drum lung ,unde inainte dupa 2100 simteai vana in ia acu nu se intampla mai nimic,unde mai pui ca urca si greu in ture

Nu cred sa fie turbo pt ca pe loc cand o turez se aude

O FI DEBITMETRU?????

HELP!!!!!!!!!!

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca s-au discutat toate..da-i cu google serch din josul paginii!

pt scazut turatii...ori filtrul de aer..ori trage aer prin motorina (probabil poate sa fie si altceva ce nu-mi vine mie in cap acum)

pt putere..e simplu ca sa identifici daca e debitmetru, asa cum s-a mai scris pe forum, scoate mufa de la debitmetru...si mergi putin cu ea asa... si daca merge mai bine fara el..ala e (eventual cere unul de la vreun coleg de forum sa testezi)

daca nu identifici debitmetrul ca fiind problema..este clar turbina(chiar daca o auzi tu in gol..asa o auzeam si eu) oricum vb cu Istef si te ajuta el cu verificat de turbina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cutia aia mare neagra in dreapta cu filtrul de aer..si in cutia aia intra un tub mare de plastic..imediat, pe tubul ala de plastic, chiar langa cutia neagra..o sa vezi o chestie de plastic infipta in tub cu o mufa si cu un cablu...scoti mufa aia (se scoate usor, are 2 picioruse de prindere)

dai o tura cu mufa scoasa..eventual daca e motorul cald te dai un pic la ea..si iti dai seama daca merge mai bine, e ala..daca merge si mai prost..debitmetrul e bun..adica inca da valori bune!

nu stiu daca ai citit deja pe aici..dar cand scoti mufa calc de bord isi ia niste valori standard (pe care trebuie sa le masoare debitmetru)

Modificat de DragonBallz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca ceva..inainte sa ii pui alt debitmetru...schimba si filtrul de aer daca nu l-ai schimbat de multe vreme..si sa-ti sufle mizeria de pe acolo cu pistolul cu aer....tubul ala mare gros..sa-l infunde cu ceva sa nu intre in el praf ca dupa ii pui degeaba debitmetru nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge mai bine :lol: nu mai face prob la pornire cel putin (nu am scoso la tura inca e pre tarziu) vad maine care e treba exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am bagato azi p tester si e debitmetrul maine schimb piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa rezolvat se poate inchide topicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care a fost pretul debitmetrului si manopera ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mee m-a ajuns 320 roni debitmetru de pietburg(ceva de genu) si merge super OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

220 ron piersburg manopera a fost cu analiza cu tot 30 ron deci in total 250 ron

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt mai bune debitmetrele bosch decat cele piersburg? ce au in plus d dai cu 2 mil mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firma...

De unde ai luat debitmetrul pierburg la banii astia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!