Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

Am si eu o problema la un Golf IV 1.9 TDI AXR - imi pierde antigel - e balta sub masina.

Daca avti idee ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai da mai multe detalii

se face balta in timp ce stationezi?

pierde mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timp ce megeam mi-a dat mesajul acela cu STOP CHEK COOLANT - am completat cu antigel , dupa vreo 40-50 km la fel - a trebuit sa completez periodic pt ca aveam de parcurs vreo 350 KM. Dupa ce am ajuns acasa am verificat nivelul lichidului - si a scazut si cu motorul oprit.

M-am uitat sub scut si picura - am vazut antigel si in partea dreapta si in stanga!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca din pacate e garnitura de chiulasa

verifica daca furtunele cele groase se intaresc tare

dupa simptome asta indica

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e garnitura de chiulasa ce *simtome* ar trebui sa aiba?

In vasul de expansiune nu sunt urme de ulei, temperatura apei a fost tot timpul la 90, de tras motorul trage bine, picura antigel chiar si acum cand motorul este oprit de la amiaza......

Daca e garnitura de chiulasa poate sa curga antigel si cand este oprit motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga si tu un ochi pe laterale si vezi pe unde curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*simptom*

de obicei se face presiune mare in circuitul de racire

mai precis scapa compresie in circuit si refuleaza pe la supapa vasului de expansiune

totusi daca spui ca picura mult timp dupa ce opresti motorul s-ar putea sa ai ceva racord sau furtun fisurat

asa cum zice colegu uita-te pe unde curge

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit recent sa se umfle (si sa crape) furtunul de sub pompa tandem (cel cu plasa pe el), si cu ocazia asta am observat ca si cel de la calorifer de pe partea soferului era basicat. Toate astea din cauza pompei tandem care incet incet dadea cu motorina pe ele si care a necesitat schimbata.

Pune antigel/apa distilata in vas, da plasticul de pe motor jos,porneste motorul si asteapta sa vezi pe unde curge.

Daca nivelul de la ulei este in norme, iar in vasul de expansiune n-ai ulei posibil sa iesi mai ieftin :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curge pe la furtunul de sub pompa tandem (cel cu plasa pe el) - este crapat - la service-ul la care am fost nu aveau acest furtun - urmeaza sa-l aduca pe comanda - pe moment mi-au facut o improvizatie (au taiat portiunea de furtun unde era crapat si au cuplat un alt furtunas - sper sa tina pana cand imi aduce pe comanda).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am patit si eu saptamana trecuta. Nu am vrut sa fac improvizatia de care spuneai si tu asa ca sunt pieton de o saptamana :Driver: Luni ridic masina din service !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi garnitura de chiulasa, ar curge pe la supapa capacului de la vasul de expansiune, si se poate observa sta chiar pe vas, sau pe lonjeronul din dreapta.

pierderea se face atunci cand masina merge in forja mai mult timp, sau la viteza mica cu treapta 1, sau cand se urca un deal mai lung si masina trage din greu, si motorul se incalzeste mai itare.

deci se poate ca 2 luni sa nu piarda deloc antigel, iar apoi intr-o singura zi sa piarda aproape un litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am patit aceeasi problema :P . Toate bune si frumoase pana intr-o zi cand mi s-a aprins martorul in bord. Mentionez ca pana atunci n-am pierdut un gram de antigel. Ma opresc si verific repede nivelul din vas, era scazut bine, deci bordul a indicat corect. M-am uitat cat am putut pe deasupra sa vad pe unde ar putea sa se scurga dar n-am vazut nimic. Am completat dar a doua zi iar a scazut nivelul. Se pierde antigel chiar si cand masina sta pe loc. Temperatura sta la 90 grade, caldura baga in masina, AC merge normal. Am si mers in forja la un drum mai lung sa vad daca fierbe ceva in vas, dar nimic, totul e bine acolo. Se pare ca pierd antigel cand masina sta pe loc cu motorul oprit. Trebuie sa o urc pe un elevator sa dau scutul jos si sa urmaresc pe unde ar putea sa curga, prea dintr-odata se "evapora" :) Pana atunci daca tot completez cu apa distilata sper sa nu afecteze motorul. O zi buna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat cauza pierderii de antigel...pompa de apa. Deci urmeaza o gaura marisoara in buget, trebuie sa schimb distributia cat mai urgent. Plus uleiul si filtrele toate. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut la toti,sunt un nou posesor de golf4 din 99 1,9 TDI 81 kw.Problema la aceasta masina este urmatoarea:arunca antigelul pe la vas,pe la supraplin,in mers cand depasesc 3000 de turatii,pe loc o tii turata blana nu creste antigelul deloc in vas,doar in mers la >3000.am citit toate topicurile posibile legate de aceasta problema si nu am ajuns la o solutie de rezolvare sigura.Prima data am schimbat busonul de la vasul de expansiune cu unul nou,degeaba,am luat imprumut altul de la alt prieten,degeaba,am schimbat termostatul cu unul nou,tot nu s-a remediat problema.In bord acul nu se misca de la 90 de grade,deci nu fierbe.Arunca antigel si cand e incins motorul dar si cand e rece.Nu vreau sa cred ca e garnitura deoarece nici nu-mi fierbe,antigelu e curat,uleiul la fel,nu arunca nici pe esapament nimic,nu face condens,nu se aburesc geamurile,nu merge intrerupt,motorul merge perfect,toate bune si frumoase pana cand sari de 3000.Inafara de garnitura care asta e raspunsul la mai toti,ALTCEVA ce sa aiba?nu vreau sa schimb garnitura degeaba,adica o investitie de bani mare,ca pe urma sa am aceleasi probleme....multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca si rog rezolvare la cazul meu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut pe toata lumea la prima mea aparitie pe forum.

Am o problema cu pierderea de antigel la VW Bora 1.9TDI 2001.

In urma cu 2 luni am avut un mic accident in partea frontala, schimbat grila si capota.Acum 2 saptamani,dimineata cand sa-mi duc copilul la gradinita, am iesit sa incalzesc masina (afara -7C) , s-a aprins martorul de bord a lichidului de racire, in borcan lipsa lichid de racire.

De atunci, pana azi,am completat cu aprox 5l de antigel.

Tin sa mentionez ca NU sunt scurgeri vizibile de antigel la ridicarea capotei sau sub masina, nivel de ulei constant in calitate si cantitate,nu sunt urme de ulei in vasul de expansiune,masina se comporta normal(impecabil)in toate privintele.

Simptome sesizate, un miros iritant la prima pornire in habitaclu,pierdere antigel, pe returul de vasul de expansiune debitul nu este constant apar bule de aer iar fumul este mai intens (probabil din cauza temperaturii mai scazute de afara).

Aveti ceva sugestii pana la garnitura de chiulasa?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu stii cu ce sa diluezi antigelul? Eu tot pe apa distilata as merge, chiar daca in manual scrie ca apa de robinet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai postat pe forum faptul ca exista un tester care detecteaza existenta gazelor de ardere in antigel si deci se poate spune daca este o pb si trebuie desfacuta garnitura de chiulasa.

Aici iar unele service-uri au asa ceva.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut.De ceva timp imi scade nivelul de antigel din vas.Am verificat si cand masina este oprita si nu am gasit nici o scurgere si dupa ce am mers cu masina nu am vazut nimic.Din cate stiu nivelul trebuie sa fie maxim(peste jumatate),ii completez si dupa o perioada in care masina sta scade la minim.Sub minim nu coboara niciodata si nici nu trece temperatura motorului de 90.Am pus o poza sa vedeti pana unde il consuma si din ce cauza nu sta tot timpul la maxim???

post-46557-0-59591100-1309200169_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

hello baieti,de multa vreme cam....hai sa zic o data la 2 saptamani,pierd vreo 300-500 ml din bolul de apa de la motor.nu credeam ca e vreo problema,pana ce vineri am fost la RAR si domnii de acolo mi-au aratat ca am ceva....nu stiu cum sa zic (poate ar fi bine sa revin cu poze)...ceva mancat in dreapta si in fata la motor.ma si intreaba daca nu pierd apa si i-am zis ca da,la vreo 2 saptamani bag apa la bol pt motor.mentionez ca pun apa distilata + antigel...normal,luat din magazin la 15 lei 1 litru.baietii de la RAR m-au trimis sa rezolv problema,ca cica in timp imi distruge motorul.acum,citind ce tot ati patit voi,asa ca parere,cam ce credeti ca ar fi?mentionez ca imi baga caldura,chiar uneori dupa 5 min de mers,vara imi merge bine clima.asa informativ pana ma duc la un service specializat (sper sa gasesc ceva bun,ca deja m-am saturat de atotstiutori),ca sincer acum dupa revolutia cu cauciucuri nu prea mai am bani.

va rog asa o parere daca se poate

promit ca revin cu poze cat mai repede

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si yo prblema asta .. i se dusese timpul garniturii de la radiator si furtunul ala unde are robinetul ala ... asta daca problema ta e din partea stanga din locul soferului .. iar treaba cu aerul daca s-a intamplat ceva cu fulia aia .. ca si problema asta am avuto :)) ... vibreaza tata rau sii se poate fiind dusa putin garnitura de care vorbeam sau o alta garnitura totde prin zona radiatorului .. sa scape pe acolo ... in locul tau as scoate antigelul intrun butoias . si pe urma as lua toate garniturile la verificat . treaba de maxim 30 de min .. la mine curgea tot timpul . si nam facut decat sa scot garnitura aia si sai schimb pozitia ( in caz ca vrei poti sa le schimbi dar nam idee cam de cati cash ai nev .. ) si na mai curs pana acu nici pic .. alta cauza nas vedea ca nare pe unde sa curga ..decat pe la componentele radiatoruluidaca o luam logic .

PS :oameni buni .. baiatu a zis cai CURGE .. deci daia scade nu de la garnitura de chiulasa :|

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revino cu o poza sa ne dam si noi cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pt cunoscatori ( am cautat in cateva manuale si alte prostii pe internet dar n-am gasit exact :( ) cat lichid de racire intra la un GIV TDI cod motor ATD ( 74 kW ). Multumesc anticipat pt raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 litri, daca instalatia e golita complet. Cum lucrul asta e greu de realizat, intra un pic mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!