Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

destul de trist ...... Iese lichidul ala si cand masina e incalzita ( motorul merge de minim 30 min ) ? Daca da, atunci este ar cam trebui sa te gandesti la garnitura sau chiar mai rau la chiulasa. Sigur te-ai uitat peste tot? Apar aburi pe parbriz dimineata ( in eventualitatea ca este caloriferul .... )? Mai verifica inca o data furtunele si in interiorul masinii covorasele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am avut probleme (la un R 19 Chamade) cu pierderi de antigel din cauza unor dopuri de tabla in blocul motor, care trebuiau sa sara afara in eventualitatea unui inghet pt a nu fisura motorul. Acele dopuri au ruginit si se prelingea lichidul afara din motor.

Ar trebui verificat daca Vw are un astfel de sistem de dopuri de siguranta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si eu am aceeasi problema. Trebuie sa stau cu sticla de apa dupa mine. Imi "mananca" 1 l la 500km.

Ati gasit o rezolvare concreta? Care a fost problema pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg de-al meu are aceasi problema cu un Opel. A fost la reprezentanta si verdictul a fost: garnitura de chiulasa. Garnitura 1 mil, manopera aprox. 5 mil. Acum asteapta sa-i aduca garnitura si sa si-o repare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles eu din niste posturi mai vechi, in nici un caz nu trebuie folosite prafuri/solutii "anti-leak". Ca mai rau fac.

Sa incerc sau nu? Poate e doar un por pe la un furtun....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni daca sa incerc sa pun solutie "anti-leak" in antigel? Nu a incercat nimeni in caz de pierdere antigel in cantitati mici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit la un Clio. Aveam ~170k km si era ceva fisura in caloriferul de la incalzire sau ceva furtun slabit pe la racorduri.(Aburea parbrizul, mai ales daca dadeam ventilatia la maxim). Si pentru ca o interventie la acel calorifer necesita demontarea bordului, un volum de munca imens, am zis sa incerc cu o solutie de aia magica. Am luat un flacon(este un lichid) de Wymm's, se numea Radiator Stop Leak si se turna in vasul de expansiune cu motorul cald.

Si chiar ca a fost magica. Nu am mai avut probleme de atunci si pana l-am vandut, la peste 180k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni daca sa incerc sa pun solutie "anti-leak" in antigel? Nu a incercat nimeni in caz de pierdere antigel in cantitati mici?

<{POST_SNAPBACK}>

Pe mine mecanicul m-a sfatuit sa nu folosesc acea solutie in cantitati prea mari deoarece poate ataca garnitura de la chiulasa. Incerca sa vezi si tu care este problema. Ridica masina pe un elevator si analizeaza radiatorul. Daca e fisurat se vade in partea de jos inflorituri ale acestuia, cum se scurge antigelul. Daca e caloriferul din bord, atunci se abureste geamul in interior. Poti sa te mai uiti la furtunele care iti sunt la indemana pentru a vedea daca nu picura. Daca nu s-ar putea sa fie distrusa garnitura de ghiloasa. De obicei acest defect se asociaza si cu o scadere de performanta a masinii, dar nu intotdeauna este sesizabila.

Spor la investigatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am deloc probleme cu aburirea geamurilor. Furtunasele care imi sunt la indemana sunt uscate, m'am uitat si dimineata. Masina nu pare sa aiba performante diminuate.

Mai ramane sa o urc pe elevator si sa analizam radiatorul.

Plus un singur flacon de "solutie magica". Mai mult nici nu as fi bagat.

Sper sa revin cu vesti bune. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ai rezolvat ceva? Care mai e mersul cu problema ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta varianta ar fi sa te uiti daca masina scoate pe teava de esapament un fum alb si atunci e posibil ca garnitura de chiulasa sa fie undeva ciupita si atunci iti baga lichidul de racire in ulei (in cazul asta e grav si urgent sa schimbi garnitura, altfel pierzi chiulasa si altele pe langa)

tot in cazul in care garnitura este ciupita se mai poate intampla, si asta trebuie sa verifici tu, daca nu cumva in vasul de expansiune gasesti si ulei din motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta varianta ar fi sa te uiti daca masina scoate pe teava de esapament un fum alb si atunci e posibil ca garnitura de chiulasa sa fie undeva ciupita

Mie imi scoate mult "fum"/abur pe esapament. Dupa demontarea chiulasei si analiza vizuala a garnituturii de chiulasa, aceasta pare in regula->concluzie chiulasa defecta.

INTREBARE: cunoaste cineva un service care poate analiza cu ultrasunete chiulasa pentru a pune in evidenta eventualele fisuri?

Multumesc anticipat

Si revin cu o intrebare: 700 euro pentru o chiulasa echipata, aprox 60k Km (declarati), second, vi se pare un pret bun?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica planeitatea chiulasei sau refa-o.

Solutiile alea nu fac decat lucruri rele:infunda radiatorul , circuitele de apa din motor,etc.)

Dupa ce termini operatiunea cu schimbarea garniturii de chiulasa poti sa tragi masina pe un loc cu beton 9 curat) si sa observi daca nu cumva se vad pete pe beton. Insa verifica toate racordurile si in special pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut, va rog spuneti daca ati avut problema de genul asta si cum ati rezolvat

ce cauze pot fi?

Ieri m-am intors de la Buzau la Buc, (un drum de 120 km), 4 pers. in masina, mers destul de tare 150-160 km/h

mentionez ca

- pe parcursul drumului masina nu a semnalizat nici o defectiune, temp la apa a stat la 90 grade cum e normal

- inainte sa plec de la Buzau am verificat nivelul antigelului si era la maxim!

Ajuns la Buc. am oprit motorul si am urcat in casa, dupa 20 min a trebuit sa mai fac un drum scurt,

- cand am pornit masina s-a aprins semnnul de la apa si STOP...CHECK COOLANT SISTEM..... stiti si voi

- deschis capota - nu mai era nici o picatura de apa in borcan!!!!

m-am uitat sub masina, nu se vedea nici o pata pe asfalt

verificat (cat am putut) toate furtunasele prin care circula antigelul+pe la motor, la fel nu se vedea nimic umed!!!

unde s-a dus tot antigelul?, in mod normal trebuia sa scape pe undeva, pe la vre-un colier ceva, nu inteleg ce poate fi

mentionez ca

-la interval de 1-2 luni mai consuma si completam cu antigel, dar foarte putin, max 100ml

-Am schimbat distributia + pompa apa de curand, poate avea vreo importanta

daca ati patit ceva asemanator sau stiti ce poate fi va rog sa spuneti

sau daca stiti pe cineva priceput care poate sa-mi faca o verificare ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca poate iti e fisurat radiatorul pe undeva... Apa la motor ti se incalzeste peste 90 de grade ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi este ceva suspect...De ce cand ai repus contactu ti-a dat eroarea...De ce nu in mers...mai ales ca ai zis ca nu ai gasit nici o pata de apa pe sub masina ...Vezi ai grijaca nu cumva acea apa as intre in baia de ulei si sa se evapore....Am auzit la cineva ca a patit asa ceva ...sau poate pe la pompa de apa si daca motorul este cald sa nu se evapore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura la motor nu creste de 90 grade

si eu ma gandesc ca poate se pierde pe undeva si se evapora repede, de aceea nu vad eu nici o pata

o sa ma duc in service sa se uite la pompa de apa, poate se pierde pe acolo - repet distributia + pompa a fost schimbata de curand, poate nu au pus-o bine.

Cu toate ca aperatiunea a fost facuta la Elcar Gid si am incredere ca a fost montata cum trebuie

Daca, sa zicem ca este pompa de vina (montata gresit, defecta....) se face pe garantie asa ceva, la distributie au spus ca am garantie 60.000 km, banuiesc ca intra in garantie si pompa?...stie cineva?

Modificat de LaurentiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intra in garantie si pompa, daca au schimbat-o. Problema e sa nu faca pe prostul si sa-ti bage ceva de vina, ca e exploatare necorespunzatoare, doar sa scape de responabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi lucrul mi se intampla si mie si eu am schimbat ieri distributia cu pompa de apa si azi de dimineata cand sa plec la munca mi-a aparut martorul de apa, a inceput sa bipaie si imi aparea un mejas in germana si mare pe bord STOP, am oprit si am reportnit si dupa cateva secunde iar, de 3 ori mi-a facut asa.

Desi ieri dupa ce am schimbat pompa de apa am facut un drum de pitesti dus intors 460 km fara nici o problema.

Ce poate fii?

Modificat de Kudlacech
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbarea distributiei + pompa apa lichidul de racire se pierde, a.i. dupa operatiune trebuie umpluta instalatia cu 6 l de lichid. S-ar putea sa nu se fi scos aerul din instalatie dupa completare. completeaza pana la max si observa in zilele urmatoare nivelul lichidului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am suna tmecanicul la care am facut schimbul si mi-a spus exact acelasi lucru ca mai trebuie sa competex in borcan desi am copletat acolo cand am repus antigelul la loc, dar intradevar acum cand m-am uitat in borcan iar era sub nivel desi ieri am psa pana la amxim.

O sa vad zilele astea cum se prezinta treaba acum completai iar la maxim si sa vad da mai sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, ca au facut lucru' de mantuiala. nu au scos aerul din sistem dupa ce au pus noul antigel. Vezi ca trebuie sa fie o anumita ratie de antigel la apa distilata. (intre 40% si 60% antigel in functie de conditiile meteo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles acum ce intreb si eu se face aerisire automata adica isi face ea singura sau trebuie facuta de mine, e vrun dop ceva care trebuie sa-l desfac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aceiasi intrebare o am si eu!?, poate si la mine este aceiasi cauza si a ramas aer pe instalatie

... insa ma intreb de ce atunci cand merg prin oras (cu viteze mici cei drept dar saptamani intregi) nivelul de antigel ramane ok, iar atunci cand fac un drum mai lung si merg cu 150- 160 km/h, la destinatie am borcanul gol???

@abuwz, asta ar inseamna ca temperaturile cresc in motor si instalatia i-si trage lichid de racire?, ok, pare logic, dar de ce dupa ce opresc motorul lichidul nu revine la loc in borcan?,...unde ramane?

de cand am pus lichidul la nivel am mers prin oras si vad ca nu a scazut deloc, dar drumuri scurte de 20-30 min.

o sa ma duc totusi la service, poate Metrotehnica sa verifice daca se pierde pe la pompa de apa

o sa va tin la curent

@Kudlacech daca afli cauza sa ne anunti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kudlacech, @LaurentiuD: Nu stiu daca exista aerisire "automata".

>>dar de ce dupa ce opresc motorul lichidul nu revine la loc in borcan<< Pai tocmai ca nu revine in borcan, aerul inlocuit de lichid in instalatie este mai greu este mai usor decat lichidul, ramanad la cel mai inalt punct al instalatiei -> vasul de expansiune.

aerul a fost probabil fortat afara din instalatie spre borcan la presiune/temperatura mare (turatii mari).

In viziunea mea se intampla ca in imaginea atasata. Probabil ca exisa un loc in instalatie unde se strange aer situatia 1, care la presiune mare este forata spre vasul de expansine si inlocuit de lichid.

1 - Circuit cu aer

2 - Circuit aerisit.

sper sa va lamureasca.

numai bine

post-11830-1188642363_thumb.jpg

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!