Jump to content

'16 Audi A4 B9 2.0 tdi quattro


cristi511

Recommended Posts

Azi s au implinit 60k km de cand e la mine (din totalul de 80k) si ne suportam in continuare unul pe celalalt, eu cu figurile mele de "mai bine" sau "altceva", ea cu consumul decent, confortul acustic ridicat si prezența inca redusa pe strazi. :)

Momentan e win-win dar samburele indoielii a fost plantat. Acum ramane de vazut cat de revede va "incolti".

IMG_20200926_112829.jpg

Link to post
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi511

    403

  • bobalex18

    56

  • Rave

    41

  • cogdao

    37

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Welcome cu downvote Astia suntem 🤣

Ceva funny: acel moment cand masina iti transmite mesaje subtile la ceas de noapte!

Posted Images

cristi511

Față-n față cu viitorul!

 

IMG_20201001_192035.jpg

Link to post
Doc Morelli

A4 viseaza la E-Tron ?

Link to post
dydu_kuf

Incerc sa mi te imaginez incercand sa alegi intre una „mai tanara si zburdalnica“ si actuala. Cred ca tuturor ne-ar fi.... greu.

De regula cel mai indicat dar .... si cel mai dificil, chiar imposibil e sa fii rational.

 

Piticii sunt vinovati, nu tu :).

Edited by dydu_kuf
Link to post
cristi511

Trebuie sa recunosc ca motivul principal care intarzie un eventual upgrade este bugetul. Restul e can can! 

@ShadoWzZ toate conditiile sunt indeplinite sau aproape indeplinite, vine ea si vremea aia. :)

 

 

 

Link to post
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
cristi511

Lucru bun la 9 zile. Am ajuns sa schimb anvelopele, sa fac pregatirea pentru iadul alb care "vine" in fiecare an. :)

Cu ocazia asta mi-am reamintit cat de silentioase sunt nexenurile de iarna. Ok, sunt mediocre pe zapada dar in toate celelalte conditii sunt absolut suficiente, exceland la capitolul confort (acustic si la rulare). 

Asa cum mai spuneam cu alte ocazii, la urmatorul schimb de placute voi schimba si discurile. Sunt comandate si ma asteapta la service.

 

IMG_20201021_095744_copy_1488x1984.jpg

IMG_20201021_100116_copy_1488x1984.jpg

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Andy24
      By Andy24
      Buna ziua! Eu sunt Eli și de acum ma alătur și eu vouă!
       






      Ce pot spune rapid cât am timp:
      -culoare Ara Blue
      -senzori fata-spate
      -Faruri matrix 
      -Magnetic ride
      -scaune super sport 
      -pachet Performance( dacă așa se numește??, asa mi s a zis ) cu stitching roșu și etrieri rosii
      -Virtual Cockpit
      -MMI Touch +
      -Audi sound system 
      -Keyless entry / Go
       
    • anorganix
      By anorganix
      Salutare tuturor!
      Dupa ce colegii prezenti la intalnirea aniversara vwForum 13 ani mi-au cerut detalii despre masina, am hotarat sa-i deschid topic de prezentare.
       
      Asadar:
      Audi S3 8P quattro, 2007, echipare Ambition, Imola Yellow motor BHZ, 2.0 TFSI (195 kW) cutie manuala JET in 6 rapoarte bi-xenon adaptiv (AFS generatia 1 - dynamic bending light) + DRL interior negru, ornamente piano black, tapiserie in piele nappa scaune scoica Recaro (Audi Exclusive) cu incalzire navigatie RNS-E + sistem audio Bose + CD changer + intrare Aux bluetooth + comenzi vocale trapa + cruise control + senzori parcare spate oglinzi heliomate cu incalzire + duze spalare parbriz incalzite servotronic (speed-related variable steering assist) hill hold control  
      De-a lungul timpului s-au mai facut cate ceva modificari, atat estetice cat si de performanta:
      elementele cromate din exterior au fost vopsite piano black; pe lista au ramas doar capacele de la oglinzi footrest Audi TT manere consola imbracate in piele maner frana de mana imbracat in piele triple facelift pachet complet LED (interior + DRL) jante de iarna OEM 18" echipate cu Pirelli SottoZero 2, jante de vara Rotor 19" echipate cu Falken Azenis FK453 suspensie coilover DTS-Line, reglabila pe inaltime si duritate discuri frana perforate Zimmermann fata/spate bobine R8 + bujii NGK Iridium BKR7EIX + DV revizia G evacuare OEM decat + catback Milltek 3" (doar finala, la intermediara am renuntat) admise Evoms soft Koch Stage 2  
      Atasez cateva poze de la intalnirea aniversara, urmand sa revin cu altele in curand.




      Exista si ceva planuri de viitor, stay tuned.
    • Bebeee
      By Bebeee
      Dupa o perioada in afara grupului VAG, m-am intors J
       
      Povestea cu VW am inceput-o in 2006, cu un VW Polo 1.2 12v J O masina draguta, dar..
      Dupa Polo am trecut la the dark side si a urmat un Leon Cupra 2.0 TFSI, care la momentul despartirii de mine avea ~ 370 HP si 450 NM (nu stiu daca o sa mai am o masina rapida ca ea J) In acest timp am folosit si un Peugeot 206 1.4 HDI, care il am si in acest moment (o masina corecta, care in 100.000 km a cerut aprox. 1000 Lei pe langa consumabile)
      Dupa Cupra…a venit Prius-ul, un model din 2010, 1.8 Hybrid. O masina super ok, mult subestimata pe piata romaneasca. L-am folosit doar 1 an de zile, (20.000 km) dar e o masina care o pot recomanda oricui. Si pentru ca sunt pasionat de automobile, Prius-ul nu putea ramane fara un frate rebel, asa ca am “adoptat” un Jeep Wrangler JK Unlimited.. O masina care mi-a facut placere in mod special, cu toate ca era total inutila pentru ce o foloseam eu. La 2m inaltime si 2m latime era perfecta pentru jungla urbana. Colegii de trafic iti faceau loc, nimeni nu iti taia calea si o puteai parca oriunde si peste orice. Dar eu cum o foloseam 70% in oras si 30% in excusii la ski unde nici macar de tractiune integrala nu aveam nevoie, m-am hotarat sa ma despart si de ea.
      Asa ca m-am hotarat la un sedan premium. Pe lista erau: BMW F10 530xD, Audi A6 C7 si Audi A7 G4. Castigator a fost A7-le.
       
      Asa ca:
       
      2011 Audi A7 3.0 TDI quattro S-tronic, in momentul de fata cu aprox 135.000 Km, cu istoric service complet.
       
      Printre cele mai importante dotari se numera:
      Pachet S-line interior + exterior, interior negru piele + alcantara, volan cu padele.
      Jante 19” Audi Exclusive vopsite gun metal + GY Eagle Asymmetric 255.40.19 + suspensie sport S-line (cam bumpy pentru soselele din RO, dar muuult mai confortabila decat Cupra + KW)
      Adaptive cruise control with stop & go + Audi pre sense
      Active lane assist
      MMI navigation plus + MMI touch, cu HDD, display color mare in instrument cluster
      Sistem sonorizare Bose
      Softclose hayon
      Faruri bixenon + lumini de zi led + stopuri full led
      Pachet lumini cu led-uri peste tot, inclusiv puddle lights si praguri ilumintate
       
      Masina imi place foarte mult si sper sa stea alaturi de mine o perioada mai lunga de timp J
      Numerele de inmatriculare le-am cenzurat, masina fiind in curs de transcriere J
       
      Primele impresii, dupa 2000 km, masina merge tare si consuma putin. Am facut Arad – Bucuresti cu viteza media de 90 kmh cu 6.2l/100 km, in conditiile in care un 520d F10 a scos 5.2 in acelasi regim.
      In Arad consumul e in jur de 9l/100 km, probabil si mai putin cu sistemul start stop pornit (eu il opresc, nu prea imi place ideea de a opri/porni motorul de atatea ori)
      Planuri de viitor:
      -          Deja am dat jos folia de pe geamurile laterale fata, urmeaza sa dau si spatele jos si sa reaplic folie Llumar, de o calitate mai buna si cu o transparenta mai mare J
      -          La iarna o sa am nevoie de jante 17” + anvelope iarna
       
      Pana atunci, revizii, motorina si drumuri bune :D
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri