Jump to content

'16 Audi A4 B9 2.0 tdi quattro


cristi511

Postare recomandată

Gata si mini-concediul. 760 km cu un plin, arges-mare si retur. 

Nu simt nicio diferenta la confort dupa schimbarea jantelor asa ca toate bune.

Nu-mi place insa lipsa de vlaga la viteze de autostrada. Ori a fost ceva in motorina ( fapt pentru care am facut un plin cu efix55, poate poate) ori e nevoie de mai multi horsi.

Ca interventii din viitorul apropiat enumar:

- a 2a revizie ( ulei + filtre). Nu consuma gram de ulei ceea ce ma bucura;

- revizia la cutie si (cred!?) Haldex(uri) adica ulei si filtru;

- vizita la garantie pentru rezolvarea incalzirii in oglinda de pe partea soferului;

- poate, dar aici este un mare semn de intrebare, ducem iepele la inseminare artificiala. :)

IMG_20180819_191459.jpg

IMG_20180819_202023.jpg

Link către comentariu

Suntem destul de limitati. Mergem pe 25-35 de cai și 40nm? Ca valori nu e wow dar trebuie văzut cum se mișcă. Poate mai coboară viteza maxima dar se îmbunătățesc reprizele. 

Mie chiar îmi place cum trage. Numai sa o prinzi cu presiune in turbină

Link către comentariu

Studiem problema si vedem ce solutii exista.

Cat priveste reprizele...depinde cu ce compari. Per total masina este putin mai inceata decat leonul. :)

Problema si mai mare este cand incerci sa depasesti o jetta de 140cp pe autostada si constati ca daca nu te lasa nu ai timp/loc/putere suficienta. Mi-a cam dat cu virgula...

In alta ordine de idei, nevasta-mea zice ca-s nebun insa nu m-am putut culca stiind ca masina este murdara ? 

 

IMG_20180819_214804-1984x1488.jpg

IMG_20180819_215445-1984x1488.jpg

Link către comentariu
57 minute în urmă, cristi511 a scris:

Problema si mai mare este cand incerci sa depasesti o jetta de 140cp pe autostada si constati ca daca nu te lasa nu ai timp/loc/putere suficienta. Mi-a cam dat cu virgula...

?

Incercai sa iti depășești fosta Jetta????

Ce greutate ai trecuta in talon? Pt că mă așteptam să stea mai bine pe reprize fata de Leon, mai ales cu cutia automata. :o

Link către comentariu

1650 si nu, nu sta mai bine. Dimpotriva, treptele 6 si 7 sunt luuuungi ca o zi de post si nu ajuta.

Fosta jetta imi dadea fum la propriu si la figurat, din orice pozitie :))

in fine, studiem fenomenul si vedem. 

Link către comentariu

Chiar nu înțeleg de ce zici asta. Eu sunt super ok cu ea. Un prieten are S4 dar și un a5 cu aceeași motorizare cu a noastră doar că b8.5.  a zis că este clar alta setare decât pe b8.5 pentru că la noi trage mult mai bine. 

O sa caut ceva teste pe reprize cu Jetta și cu a ta și sunt sigur că ți se pare că e lentă

Link către comentariu

Sa nu uitam totusi ca sunt oameni carora si GTR-urile li se par incete si fac chestii la ele... Daca asta e parerea lui, cifrele sunt irelevante...

Link către comentariu

Intre 80-180 este o diferență de 10 secunde (50%). Faptul că mașina este foarte bine insonorizată "nu simți viteza" că în golf. Dar să lăsăm subiectivismul (tipic feminist de genul "mi se pare") și să vedem cifrele

Link către comentariu

P.s.: cea din comparația de mai sus este tracțiune față. Pe quattro sta un pic mai bine

Link către comentariu

Fix asta voiam sa spun si eu, 2.0 quattro ar avea 0-100 in 7.2sec, sigur si reprizele sunt mai bune

Link către comentariu

Va inteleg punctele de vedere insa trebuie sa intelegi ca masina eu o conduc asa ca orice apreciere este cat se poate de subiectiva.

Propun sa trecem peste moment. Multumesc :)

Link către comentariu

Comentariul asta și gata. :D

 

Opel insigna 2.0 benzina gsi de 260 de cai awd face 0-100 in 7.6 secunde. 

A4 2.0 benzina de 252 de cai quattro face 0 - 100 in 5.5s (daca nu greșesc). Am vazut niste clipuri cu el resoftat unde este mai rapid decât S4.

Link către comentariu

Ma bag si eu putin: eu te inteleg pentru ca si in cazul meu, unul din principalele motive de dinainte de soft au fost legate de timpii/modul de accelerare pentru depasiri. Care timpi desi erau buni si ai putea zice ca suficienti pentru orice om normal la cap, pe mine nu ma multumeau pe deplin in cazul in care masina era cu inca 2 pasageri si bagaje (pentru ca se simte imediat). Acest aspect este rezolvat dupa soft, desi binenteles, omul este nesatul din fire si intotdeauna vrea mai mult :D

Nu am condus acest 2.0 diesel nou de 190CP, dar cu toate pierderile quattro + greutatea aferenta, nu ar trebui sa ai probleme mari (dar poate NU in treptele 6/7 :) ). 

Oricum, un potential soft va rezolva multe lucruri ;)

 

 

Link către comentariu

Cristi mie mi se pare fara vlaga btdi-ul meu asa ca te inteleg perfect , asa este dupa ce ne invatam cu ele , despre  GTI ce sa mai zic   Logan  curat :)

Modificat de b-75-dru
Link către comentariu

He he, daca nu fuge macar sa consume putin. Sa nu uitam de rotile pe 19.

IMG_20180824_195355.jpg

Link către comentariu

Eu nu inteleg de ce o masina 4x4, mai grea si mai puternica decat vechiul Leon consuma mai putin...

Dar ma bucur! ?

Link către comentariu

Avem topic-uri dedicate unde va puteti contesta orice parere cu argumente nai mult sau mai putin valabile.

Multumesc!

Link către comentariu

Acum că ai mers ceva timp cu jantele noi, cum se simte trecerea la 19 dpdv al consumului, dinamic și frica de gropi? La fel și cu anvelopele noi. 

Link către comentariu

Cum consumul este mai degraba influentat de alti factori cum ar fi anvelopa, presiunea avelopei sau stilul de mers, pot spune ca a scazut cam cu 0,5l. In plus, o roata pe 19 este ceva mai usoara decat una pe 18. (In cazul meu) 

Dinamic nu am simtit vreo schimbare anume dar nici nu am avut in traseu drumuri virajate. Tot ce am observat este ca masina nu se mai "apleaca" foarte mult pe umerii anvelopelor.

Frica de gropi este la acelasi nivel adica scazut. Nu prea imi bat capul cu gropile si/sau denivelarile. Daca pot sa evit o fac dar nu sunt genul care sa se intoarca din drum in caz de asfalt mai prost.

Alegerea anvelopelor a fost una inspirata. Ceva mai putin zgomot in habitaclu, ceva mai mult confort in cazul denivelarilor scurte ( au peretii mai moi decat dunlopurile) si un consum mai mic.

Per total, alegerea a fost win-win.

Link către comentariu

@cristi511 Nu vreau sa pun paie pe foc (ok, fie, vreau :))  ) dar ieri (pe o zona de drum privat, of course) am facut 2 rolling start-uri cu A3-ul sotiei (2.0TDI 150cp fwd cu stage 1 TCM) vs un A4 B8 2.0T quattro 211cp stock si l-am ars de fiecare data :) Nu mult, cam o masina, o masina jumate de la 60 pana la 180 dar oricum, face treaba softul :)

Link către comentariu

Stiu ca nu vrei...dar ai pus :))

ideea e ca din rahat nu faci bici asa ca de data asta aleg consumul mic pe cere mi-l ofera versus juma de secunda la accelerare sau 1s la reprize. 

Pana la urma urmei, A4 asta e mai rapid decat c250cdi 4matic (204cp si 500nm) sau A6 2.0 facut la Ginel (209 cp pe dyno), teste efectuate pe strada inchisa, unde locuiesc. Nu e o masina inceata, problema e la mine. 

Dar, functie de cum se termina anul asta si incepe urmatorul, poate imi fac curaj sa trec la 3l.

Vom vedea...

 

 

Link către comentariu

Hmmm, de la un banal soft stage 1 la 3.0 tdi :)) 

3557d382-5035-41ee-b836-9ab6c666fc56-Esc

Si ca sa arunc paie pe foc, de ce nu 2.0 tfsi? :D

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
  • cristi511 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!