Jump to content

Probleme instalatie de climatizare


speedo
 Share

Postare recomandată

salut,stie cineva unde se afla supapa de refulare de ac la un sharan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general pe compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o mica problema cu aerul conditionat in sensul ca nu imi baga rece ppe al treilea rand.cand pornesc ventilatorul pentru spate, pe fantele de pe randul 2 alea de la mijloc din podea vine rece, dar lateral stanga randu 3 spate vine cald.Masina nu are guri de ventilatie in plafon, desi unii colegi pe forum au spus ca atunci in spate nu baga rece ca nu este de fapt clima pe spate ci doar pe fata, eu am fost azi in reprezentanta si i-am zis la baiatul de acolo de problema si l-am intrebat ce ar putea fi, explicandu-i ca pe randul 2 in mijloc baga rece, mi-a spus ca exista un motoras si pentru randul 3 undeva pe traseu care nu functioneaza, ala fiind baiu pentru care nu am rece pe randul 3 de scaune-portbagaj.Bineinteles ca nu a vrut sa iimi spuna pe unde anume ii motorasul ala.Asa ca va intreb pe voi stiti careva pe unde ar putea fi?Si da, nu trebuie sa avem guri de ventilatie sus pentru a avea clima si in spate (asta dupa spusele unuia scolit in reprezentanta deci care ar trebui sa "manance pe paine" Vw).Multumesc.Astept ceva sugestii ajutor legat de motorasul ala fantoma problematic,care nu imi face rece in spate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fanta aia din mijloc iti vine rece din fata.Daca nu ai guri in plafon nu ai rece in spate.Spune-i meseriasului de la reprezentanta sa-ti "schimbe motorasul pe spate" dar sa te asigure ca pe acolo o sa iasa aer rece conditionat la sfarsitul lucrarii :)))

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D :icon_thumleft: Super. Ai avut dreptate.Am facut niste teste ieri cu climatronicul si asa este, nu exista nici un motoras, partea 2 a ventilatorului ii doar pentru aer pentru randul 3 din portbagaj.Am dat directionare la AC doar pentru picioare si doar pe ventilatorul 1 adica ala care porneste cand pui si AUTO la climatronic, si intr-adevar baga rece si la randul 2 jos in podea, fara sa pornesc ventilatorul 2.Deci intr-adevar ii "meserias" ala din reprezentanta :))))))...ce sa mai zic..de "mers" in reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A cedat climatronicul, poate ati mai intalnit aceasta situatie:

 

Saptamana trecuta 35grade s-a oprit climatronicul, eram prin Campina , caut pe internet si gasesc un service de aer conditionat, merg si scoate freonul care era complet, 950g pentru clima dubla, il baga inapoi,  porneste clima acolo hala. Verifica pe tester vag-com cu furtunele pe instalatie si verdictul este ca senzorul G65 defect, deoarece el avea 17 atm pe furtune si masina arata 11 atm cu vag-com. Am plecat, a mers o saptamana fara sa schimb nimic, pe la munte sunt temperaturi mai mici.

Astazi prin Buzau, Urziceni, 35grade a cedat iarasi, a mai dat el un semn cand mergeam mai incet la turatii mici, dar apoi nimic. Am verificat si cupleaza, decupleaza ambreiajul cand pornesc sau opresc clima, dar nici un semn de aer rece. Credeti ca este acel senzor, sa nu il iau degeaba, el ce decupleaza? daca amreiajul este cuplat nu ar trebui sa circule freonul, presiunea lui de 17 atm nu este prea mare? -asta am vazut pe un alt forum, ca ar trebui sa fie pana in 15. Pe vag com nu da nici o eroare la clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e mare, la 17 bari trebuie ca ventilatoarele sa treaca pe tr2. LA 32 bari se poate spune ca e mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cedat climatronicul, poate ati mai intalnit aceasta situatie:

 

Saptamana trecuta 35grade s-a oprit climatronicul, eram prin Campina , caut pe internet si gasesc un service de aer conditionat, merg si scoate freonul care era complet, 950g pentru clima dubla, il baga inapoi,  porneste clima acolo hala. Verifica pe tester vag-com cu furtunele pe instalatie si verdictul este ca senzorul G65 defect, deoarece el avea 17 atm pe furtune si masina arata 11 atm cu vag-com. Am plecat, a mers o saptamana fara sa schimb nimic, pe la munte sunt temperaturi mai mici.

Astazi prin Buzau, Urziceni, 35grade a cedat iarasi, a mai dat el un semn cand mergeam mai incet la turatii mici, dar apoi nimic. Am verificat si cupleaza, decupleaza ambreiajul cand pornesc sau opresc clima, dar nici un semn de aer rece. Credeti ca este acel senzor, sa nu il iau degeaba, el ce decupleaza? daca amreiajul este cuplat nu ar trebui sa circule freonul, presiunea lui de 17 atm nu este prea mare? -asta am vazut pe un alt forum, ca ar trebui sa fie pana in 15. Pe vag com nu da nici o eroare la clima.

Mai nou si eu am aceeasi problema, vcds imi arata ca am 11 atm  pe instalatie, scapari nu are, nu se vede nicaieri. Cupleaza si ventilatoarele si compresorul, dar tot aer cald vine. Nu are nici o eroare masina. Paate a scapat undeva si nu se vede sau e defect senzorul, dar stiu ca acesta cupleaza si decupleaza compresorul in functie de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva cat trebuie sa fie presiunea in instalatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aveam 11 atm pe vcds la 33C


parca a intrat iara babau in ea, o saptamana mers slabut si acuma numai caldura...., se cupleaza toate , erori zero, frig deloc


Acuma numai filtrul uscator ar mai fiii poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi al 27 grade afara la prima pornire nu a plecat aerul, am pus testerul pe ea, pe grupul 4 de la ac am constant in prima casuta 10-cred ca asta este presiunea din instalatie(si cand accelerezi si la relanti). Nici o eroare pe ac in test. Pornesc a doua oara masina dupa ce am sters scanarea, cu scanerul pornit si pleaca aerul.....aceleasi valori pe grupul 4, dar pe grupul 1 unde sunt numai temperaturi nu corespunde cu nimic-tempertura exterioara, apa radiator, ce afisaza masina.

Merg cu masina la testerul de aer, pune ceasurile si pe inalta avea 14 atm la relantiu, aerul mergea, acceleram peste 2000-2500 si presiunea in loc sa creasca scade, a scazut pa 8 atm iar aerul rece s-a oprit, la relanti presiunea crestea, aerul pornea...

Am verificat ambreiajul vizual la acceleratie si nu pare sa patineze, in schimb cand scade presiunea si nu mai raceste se aude putin diferit compresorul.

Verdictul lui este ca a cedat compresorul. 

 

Tutusi senzorul acela G65 am vazut ca are mai multe contacte, ce decupleaza.cupleaza el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G65 doar masoara presiune, nu decupleaza nimic.

Dupa ce spui tu, si mie imi pare a fi compresor defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pornit din nou masina si aerul merge, am gasit senzorul sub aripa dreapta, am scos mufa si a decuplat compresorul, aste modelul cu 4 contacte.

incerc prin schimbarea acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla valva de expansiune?

valva de expansiune la sharan  este in spatele motorului  stanga , pe   conductele  ce intra in vaporizator ,,radiator  din  bord ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit  pe unde scapa , pe la supapa de umplere cea din dreapta. Oare se poate schimba bila ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii unde as gasi una noua? 


as vrea sa le schimb pe amandoua sa nu mai am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de regula  se  distruge  cauciucul  de  la  supape  de  la  amestec  ulei pag  cu  ulei poe , indicat  sa  le  inlocuiesti  pe  amandoua recomand  noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu da am intrebat la magazine, se uita la mine ca la statuie parca le-am cerut un kil de aur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau  daca  optezi  pentru  second ,  la  cupla de  inalta  se potriveste de  la mai multe masini  care  au  ventil ,sunt  mai  rezistente  in  timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si asa ar fi  ceva, dar toti vand conductele cu tot cu supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!