Jump to content

Probleme instalatie de climatizare


speedo
 Share

Postare recomandată

Salut, mi sa fisurat conducta ce pleaca din radiator - partea de jos (stanga cum privim masina din fata), chiar in locul unde este prinsa de sasiu/lonjeron, cu colierul acela cu cauciuc. Se pare ca in timp a corodat datorita acelui colier/manson de cauciuc ce a retinut apa pe conducta. Aveti idee cat este una noua ca second nu vreau sa pun ca toate sunt corodate acolo si nu se stie cat ma tine, sau se poate suda?

Multumesc.

iti dau o ideee....

cauti la dezmembrari conducta cu furtun de AC,  de la  ford focus combi anii 2001-2002, sudezi capetele de la conducta ta si nu o sa mai ai probleme, eu asa am facut, si preventiv poti da cu vaselina in locurile unde o fixezi cu coliere, locuri inghesuite pentru a evita corodarea

spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Hey.Sunt nou pe aici si am vazut o multime de posturi folositoare legate de sharan.Ca si toata lumea am o mica(mare) problema cu jucaria mea.Nu da caldura deloc,ajunge la 90 de grade si pauza.Am incercat toate butoanele insa fara rezultat.Daca o tii turata pe la 2500 rpm incepe sa dea caldura.Pe langa daca urc un deal mai mare temperatura anigelului ajunge la 130 grade acul dar daca pun mana pe radiator este rece(rece fata de temperatura care o indica acul,pot sa zic ca are o temperatura normala).Mai vreau sa specific faptul ca masina a stat 5 luni inainte sa ajunga la mine.Acum sunt cu gandul la garnitura de chiulasa,trebuie schimbata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as schimba termostatu si dupaia vazut daca mai face,ce mai face.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 99% din cazuri termostatul ramane blocat pe deschis.Scoate duza si verifica busonul inainte de toate.Daca nu te descurci citeste  in topicul,, webasto,, sau ,,sharnul nu trage ,,ca asa e la noi.

Modificat de razvi_gyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are forta nu da semne de slabiciune,o ia de pe loc la relanti si termostatul pare a fi bun....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are forta nu da semne de slabiciune,o ia de pe loc la relanti si termostatul pare a fi bun....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa poate fi cauza. Nu circula lichidul prin sistem, decat la turatii mai ridicate, de asemenea cand motorul este in sarcina lichidul se incalzeste dar n-are cine sa-l recircule suficient ca sa-l raceasca. Iar senzorul de temperatura este pe chiulasa sau foarte aproape de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa este noua deabea am facut 2000km cu ea.Motorul cat timp masina nu este fortata tare nu trece de 90 de grade.Se supra incalzeste daca urca un deal mare sau daca as pune o remorca sa o trag dupa el.La drum lung este in perimetri normali numai ca nu da caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigel pierzi din vas,in caloriferu de caldura se aude un bolborosit,pompa de recirculare functioneaza?Cu vcds ai masurat sa vezi daca arata bine ceasu din bord?Ai facut cea zis Razvi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigel nu pierd deloc(daca nu fortez masina),pompa de recirculare functioneaza si ceasul indica bine

Dar din cate am vazut face o presiune in bolul cu apa de nu se vede cat antigel ai,pur si simplu bolul arata de parca ii gol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fa si ce a spua razvi,scoate duza si schimba si busonu de la vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are forta nu da semne de slabiciune,o ia de pe loc la relanti si termostatul pare a fi bun....

Colegu,ai ceva cu noi??? Daca ti sa pus pata pe garnitura da-o jos da-o dreaq !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigel nu pierd deloc(daca nu fortez masina),pompa de recirculare functioneaza si ceasul indica bine

Dar din cate am vazut face o presiune in bolul cu apa de nu se vede cat antigel ai,pur si simplu bolul arata de parca ii gol

Prietene ia usor masina pas cu pas,... eu as face  astfel la temperatura de acum -2 ,-3 si in cazul acesta: as verifica dimineata cu motorul oprit daca am putina presiune cand desfac capacul de pe vas, as scoate duza din furtun, as demonta termostatul si as pune alta fara alte ganduri, daca pompa de apa zici ca e ok, si nu pierde antigel,  ar trebui sa merga caldura la parbriz, picioare, mijloc cu clima pe mod normal si cu Econ putin mai slabut , dar la drum intins nesesizabil. Dupa 2-4 km temperatura trebuie sa ajunga la 90 neaparat. La mine indifrent de temperatura de afara vara-iarna, incarcata, remorca dupa ea,  clima, acul nu a miscat de la 90.

Verifica sa nu fie pierderi de lichid de racire, indiferent de regimul de exploatare, o masina fara probleme ,,consuma,, putin antigel intr-un an. Si dupa treci la alte verificari..........

Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa multe batai de cap am descoperit problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....si doar ai spus ca e garnitura de chiulasa,dar asa suntem noi nu vrem deloc sa ascultam  :winter:  :winter:  :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am o problema la dublu climatronic si anume nu imi afiseaza cateva linii la cifre, dar partea cea mai nasoala e ca nu imi arata sagetiile de directionare a aerului. E nasol ca tot timpu trebuie sa verific cu mana pe unde sufla aerul. A mai patit cineva asta? Se poate repara sau doar schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa climatronicul si curata acele lamele de cauciuc dintre afisaj si placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija cu cel il cureti. Cel mai bine ar fi sa il cureti cu alcool izopropilic. Sau sa folosesti putin spray de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dau cu acetona e ok sau stric ceva mai tare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

strici..!

 

alcool izopropilic sau spray dar tot cu alcool.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde sa m uit dupa fantele de condens?la mine cand opresc masina nu curge nimic sub masina ,si parca simt miros de umezeala in interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

vezi ca vine pe sub bord, pe la picioare pasager spre tunelul central - ridica masina si o sa o gasesti mai usor pe sub masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat filtrul de polen, de obicei de acolo e miros urat si umezeala in masina, mai ales cand ploua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

lipsa  apei  rezultat  din  condensare  rezulta  intradevar  fie  evacuare  opturata  ,  dar  si  nefunctionarea  aerului  in  parametrii ,si  150  grame  freon mai  putin  duce  la  lipsa  condensarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!