Jump to content

Probleme instalatie de climatizare


speedo
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

buna seara tuturor...

am urmatoarea problema la masina mea,un sharan din 2004.am un singur ventilator pe masina,nu doua ca la majoritatea colegilor ce au postat.acest ventilator nu porneste sub nici o forma.apa sta la 90 de grade indifferent de conditiile de traffic sau caldura exterioara.ac ul nu functioneaza nu am aer rece.am bagat Freon 750 g in instalatie s-a facut curatare vidare cu un system bosch.pornesc ac ul se aude compresorul ca functioneaza o conducta e rece  rece una calda apoi cea calda frige si o incalzeste si pe cea rece...dar aer in masina nu da rece.ventilatorul nu porneste.am imprumutat de la varul meu ce are masina in service cu alta problema (distributie) si la fel ventilatorul nu porneste sub nici o forma. va rog pe cei ce ati avut asemenea probleme sa ma ajutati cu detalii sfaturi sau ce as putea face sa imi rezolv problema descrisa.multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este  foarte  posibil  ca  motorasul  ventilatorului  sa  fie  defect  ,  are  ceva  modul  electronic  pe  el  care  mareste  turatia  functie  de  temperatura


verificati  si  sigurantele  in  prima  faza  cele  mari  din  cutia de langa  baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca modulul de pe ventilator primeste comada, cu aparatul de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara tuturor...

Am urmatoarea problema la un Seat Ahambra -1997:

Vizita la un meserias pentru verificare cantitate freon si eventuala completare; Cuplat furtunul aparatului la ventilul din partea superioara a motorului, vacuum, verificat cu lampa UV, initiat umplere si dupa citeva minute de functionare a inceput sa iasa freon prin radiator.

Concluzia: conducta aluminiu fisurata, in consecinta alti bani alta distractie.

Nu sunt specialist in domeniu si am  ceva nedumeriri:

- daca la vacuum conducta era intacta se poate ca fisura sa fi aparut din cauza utilizarii gresite a aparatului;

- care varianta este mai buna: sudura sau conducta SH;

- cineva care se pricepe la reparatii de genul acesta in SB

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare: 

 

- ce cantitate de ulei trebuie bagata in instalatia de ac? (instalatia imi ia 750 grame freon)

 

 

 

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volkswagen1

este necesara o curatare a sistemului de clima   si schimbarea filtrului ,deoarece exista pe sistem particule de apa care la pornirea sistemului formeaza gheata si blocheaza scurgerea catre compresor a gazului . o spun din experienta .

o alta posibilitate ar fi supapa de refulare .

daca ai drum prin hunedoara  anunta-ma 


10 grame in sistem si 135 gr in compresor.

de obicei se inroduce ulei PAO cu substanta de contrast pentru depistarea pierderilor cu lampa ultraviolete sau detectorul


Buna seara tuturor...

Am urmatoarea problema la un Seat Ahambra -1997:

Vizita la un meserias pentru verificare cantitate freon si eventuala completare; Cuplat furtunul aparatului la ventilul din partea superioara a motorului, vacuum, verificat cu lampa UV, initiat umplere si dupa citeva minute de functionare a inceput sa iasa freon prin radiator.

Concluzia: conducta aluminiu fisurata, in consecinta alti bani alta distractie.

Nu sunt specialist in domeniu si am  ceva nedumeriri:

- daca la vacuum conducta era intacta se poate ca fisura sa fi aparut din cauza utilizarii gresite a aparatului;

- care varianta este mai buna: sudura sau conducta SH;

- cineva care se pricepe la reparatii de genul acesta in SB

Multumesc pentru ajutor.

in nici un caz . recomand conducta second hand  si o-ringuri noi . o sudura costa cca 50 ron iar conducta 50 -200 ron second 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volkswagen1

are cineva schita reala  a sistemului de clima la sharan dubluclimatronic 115 cp 2007?

am nevoie sa localizez anumite componente . multumesc 

 

aaa schita de mai inainte cu numerotarile nu mi-e buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema

treptele 1 si 2 de la ventilatie nu baga aer dar A/C e pornit

Cind cuplez treptele 3 si 4 merge ventilatorul dar se opreste A/C

poate sa imi spuna cineva ce se intimpla ?

am fost la electrician si a ramas interzis a zis ca nu a mai vazut asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema la o conducta de aluminiu la Sharan. s-a fisurat anu trecut, a fost sudata, dar s-a fisurat din nou. Potriveste daca iau de pe masina de Anglia? e conducta ce merge prin spatele radiatoarelor in forma de S. Sharan 2002 AUY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e la fel,poti sa le compari vizual,dar iarasi e o loterie cat tine.Uite un pret la una noua sa-ti faci o ideie(e aia de jos din link,mai scumpa).

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Cand pornesc clima,compresorul cupleaza cateva secunde si apoi decupleaza dar ventilatorul nu se invarte.E normal sa nu mearga ventilatorul cand abia pornesc masina la relanti.Masina este un seat alhambra 130 cp si are un singur ventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare ..

am un sharan 1 din 97 19tdi 90 caluti.

 

un zgomot ciudat la motor, ca un rontait/zdranganit in partea stg, zgomot pe care il face si cu si fara ac pornit

 

am verificat instalatia si am gasit o gaura in conducta de retur

am demontat-o sudat-o in argon, am montat-o la loc ,totul bun pana aici.

am scos cureaua de accesorii si am constatat un joc destul de mare in fulia de la compresor.

am dat jos compresorul, desfacut ambreiaj,demontat electromagnet si am gasit un joc mare pe axul capacului comresorului ,cel pe care se monteaza rulmentul fuliei.

am bucsat axul la un strungar priceput cu cote de interior ale rulmentului.

am montat totul la loc, rulmentul fuliei a intrat perfect pe ax totul bun.

mentionez ca fulia se invarte usor la mana , nu agata , nu face zgomot .

pe masina totul montat perfect, am pornit masina si......ACELASI ZGOMOT.

am pornito fara curea de accesorii si a disparut si zgomotul.

am demontat din nou compresorul , am scos rulmentul de la fulie si invartindul in gol nu se aude decat un fasait slab.

sa fie rulmentul de vina?

un sfat ?

VA MULTUMESC ANTICIPAT

 

unde il gasesc de cumparat, nu are nimic scris pe el nici un cod


si inca ceva dupa ce am montat totul la loc in instalatie nu mai este nici freon ,nici ulei ,nici fluorescent, am pornit ac-ul sa vad daca cupleaza compresorul si nimic, e normal? avand in vedere ca nu are freon in instalatie? sau e  o alta problema?

Modificat de popic32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa nu porneasca fara freon compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal.Eu am pus in miscare AC acum o saptamana,si am pus inapoi conducta sudata,unde face unghiul de inclinare ,ala ciudat,si am stat cu morcovul,daca am si compresorul dus.Dupa ce am verificat presiunea in instalatie(cu aparatul de AC) si am bagat feronul,am respirat usurat.pornind climatronicul,a pornit si compresorul+ventilatorul de clima.Am bagat deja un Otopeni+Brasov-Galati si retur si AC merege perfect.Depinde cat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce modul a aparut eroarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai stiu exact...stiu ca era urmatorul dupa clima.pe clima nu-mi da nici o eroare,am incarcato cu freon 750grame,dar tot palpaie cand pun contactul.

Modificat de C@T@LIN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce eroare da pe climatronic dupa ce palpaie ecranul ? Ar trebui sa-ti ramana vreo eroare acolo....

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Desi e vorba de un t4, postez si aici in speranta ca cineva ma poate ajuta in problema mea:

Am montat toate aerotermele de climatronic de t4, tevile de clima si senzorii, imi lipseste unitatea de control de dublu climatronic, am vazut ca la sharan(ford, seat) vizual este identica, diferenta consta in pret( la sharan se gaseste pe la 150-200 lei bucata, la t4 preturile sunt de la 200 euro in sus, ca de obicei, piesele de t4 sunt supraevaluate)

Se potriveste oare cel de sharan pe t4? diferenta de pret e destul de mare

La t4 sunt 3 aeroterme, cea din bord e controlata electronic dar si vacumatic, mai este una sub masina, in mijloc, doar pt aer cald, si inca una in stalp spate, care e pt clima pasageri( prin fantele din tavan)

Din cat am inteles, sharan-ul are doar 2 , cea din bord, si in spate care da caldura dar si aer condtitionat

Urmeaza sa plec in concediu peste vreo 2 saptamani, si as vrea sa rezolv problema asta, daca se poate fara sa dau 200 euro pe unitatea de t4.

Stiu ca sunt pe aici  persoane care chiar se pricep la sistemele de clima, astept si eu niste sfaturi, la sectiunea de t4 nu mi-a raspuns nimeni

Multumesc!

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Corvin se pare ca tu ai gasit raspuns la intrebarea ta. Sper sa gasesti si rezolvarea, cat mai repede :)

Eu, am totusi cateva nelamuriri:

Stiu ca am dubluclimatronic, cu unitatea digitala de comanda aferenta. La drum lung, baga aer rece si in spate. Uneori insa, baga aer cald.

Atasez eticheta gasita sub capota si....acum vine si intrebarea:

Ce cantitate de freon trebuie sa am in instalatie? Cum stiu daca am 2 vaporizatoare sau doar unul? Unde sa ma uit si unde sa desfac?

post-61162-14090708213407_thumb.jpg

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e simplu...daca ai in guri de ventilatie in plafon iti trebuie 1050,daca nu,750.Ca sa te convingi mai bine verifica daca mai ai 2 conducte  care merg in spate pe langa conductele de apa care pleaca la webasto(pe sub masina).Am discutat si in celalalt topic problema asta.

p.s.  eticheta asta o am si eu si bag doar 750 ca nu am conducte si in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eticheta respectiva e standard la  vw sharan indiferent de clima simpla sau dubla

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mi sa fisurat conducta ce pleaca din radiator - partea de jos (stanga cum privim masina din fata), chiar in locul unde este prinsa de sasiu/lonjeron, cu colierul acela cu cauciuc. Se pare ca in timp a corodat datorita acelui colier/manson de cauciuc ce a retinut apa pe conducta. Aveti idee cat este una noua ca second nu vreau sa pun ca toate sunt corodate acolo si nu se stie cat ma tine, sau se poate suda?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga un ochi pe autokarma,ingaraj,epiesa si te lamuresti cat costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!