Jump to content

Nu am trecut ITP! Motiv: NOXE


Clasicul
 Share

Postare recomandată

Sincer nu mai stiu ce sa investighez. Pe partea de admisie am schimbat tot ce inseamna garnituri, inclusiv curatare clapeta pe evacuare am inlocuit B1S1 care dadea eroare (acum nu mai da), masurat presiune pompa benzina (la relanti baga 4 bar, accelerata la 3000 rot/min scade fff putin … 3.8 bar .. ar mai ramane de verificat in sarcina la turatia la care incep problemele).

Ciudat este ca atunci cand incep problemele (la 3500-4000 rot/min se plafoneaza, merge in suturi si parca intea intr-o frana de motor cu toate ca acceleratia e apasata) catalizatorul sare din suportul lui (si acesta a fost schimbat impreuna cu suportii de la motor). 
Tot ciudat e si cu supapa de dupa pompa de aer secundar care a fost schimbata recent (s-a pus Pierburg) si care am gasit-o ieri murdara de funingine pe intrare (deci intra gazele arse in pompa - acest lucru se intampla din cate am dedus, doar cand functioneaza pompa si tot atunci masina merge in suturi fara a avea putere)

Nu se pune problema de spaga, omul mi-a explicat clar ca sunt probleme cu noxele (acesta fiind si motivul pt care a picat ITP in Germania anul trecut in noiembrie (masina e de la unic proprietar, pe care il cunosc).

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florilar1

Vezi și discuția de mai jos 

Daca era numai problema de la ralanti când este pompa în funcțiune as fi zis sa o lase așa, scoasă siguranță de la pompa și problema oarecum rezolvată. Numai că are probleme și in sarcina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am incercat astazi sa fac testele pe 034, 036 si 046. Am mers aproximativ 5 km ca sa incalzesc motorul, si cand am intrat pe 046 catalizatorul avea temperatura de aproximativ 450 gr. C si nu ma lasa sa ii fac testul (pe loc, puteam sa o accelerez doar pana in 3000-3500 rot/min). L-am lasat sa scada la 280-290 gr. C si daca ii dadeam doua pedale ajungea temperatura aproape de 400 gr. C. 
De aici concluzionez ca de vina este catalizatorul.

Am sa incerc sa il desfac din evacuare si din racordul de dupa sonda lambda 2, poate reusesc sa il curat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei

Schimba catalizatorul ;) Cumpara nou aftermarket de la targuldepiese(e mai ieftin ca epiesa,aceeasi piesa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat pe motorul asta catalizatorul ? Daca da, ce ai pus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei

Pe cel din linkul pus de mine l-am folosit.

Am pus inainte silicon dupa care am tras colierul si l-am strans.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca teava de pe catalizator avea acelasi diametru cu teava care pleaca spre toba finala. 

De cand il ai montat ? Esti multumit ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei

Am montat in 2022 in Septembrie,dupa care am facut itp-ul. E ok sa stii.

La primul itp era ofticat ca nu poate cere spaga(mi-a zis in fata) inginerul credea ca mi-am tras evacuare de inox si ii parea rau(eu am pus si intermediara noua pana in spate la finala).

Cand i-am zis ca e aftermarket luate de la targuldepiese s-a ofticat si mai tare ii parea rau tare si se apucase jegul sa imi deslipeasca el mie abtipildele de la evacuare puse de targuldepiese

toate tevile au acelasi diametru

la urmatorul itp anu trecut desi era el se facea ca n-a fost el, se suparase ca au iesit noxele si nu ma poate pica 

Modificat de mishu achihaitei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am rezolvat prin inlocuirea catalizatorului, inclusiv problemele legate de pompa de aer secundar.

Catalizator BM Catalyst - ca si calitate e ok(mai putin tijele care intra in suportul de pe caroserie - trebuie repozitionate pentru ca sunt sudate aiurea si nu pica pe gauri), legat de noxe vom vedea la urmatorul ITP.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!