Jump to content

Nu am trecut ITP! Motiv: NOXE


Clasicul

Recommended Posts

Costa un pic mai mult decat un plin de benzina.

exageram..dar depinde si de capacitatea rezervorului :P

Link to post
Share on other sites
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Clasicul

    6

  • vip3r_yo05

    4

  • negoctav

    4

  • sangemaru

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Corect este sa-ti rezolvi problema, nu sa dai spaga.

misfire parca pe 14, 15 si 16.

https://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html

Posted Images

Fratilor!!! am rezolvat inca de pe 20 aprilie. Va multumesc pentru sfaturi...... hihi am cam dat 1 mil.

Link to post
Share on other sites
ingerul_danutz

sa verifici si pe rarom.ro ....

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
te duci oriunde si treci testarea daca dai o spaga cui trebuie...

vwforum nu incurajeaza astfel de activitati ilegale. Te rog ca pe viitor sa te abtii din a da astfel de sfaturi chiar daca sunt practicate la scala larga.

Link to post
Share on other sites

:D Fara suparare dar faza cu 'forumul nu incurajeaza blah blah ...' e dovada de ipocrizie. Treaba e oabla omul baga bani in piese aiurea care probabil ii sunt mai de folos in alte treburi. Daca dadea o atentie la dom' injiner avea si treaba rezolvata si cu banii in buzunar si fara timp si nervi pe apa simbetei.

Dar asta e doar parerea mea de roman 'corupt'. ;)

Link to post
Share on other sites
  • 7 years later...

Am fost si eu la RAR azi, am avut 2.8 in loc de 0.2  :tuktuk:  E mult mai grav decat la colegul de mai sus... idei ce as putea sa fac? Am martorul de "motor" aprins in bord, si am facut o diagnoza si a iesit cum ca sonda lamba dinainte de catalizator ar fi cu probleme. Sa fie singura problema? Mi se pare o diferenta enorma (de 14 ori mai mare).

 

Ceva idei baieti?

Link to post
Share on other sites

Am fost si mi-am schimbat sonda lambda. Am facut schimbul intr-un service care avea si statie ITP, iar dupa schimbarea sondei am facut test de noxe - a iesit mult mai bine (sub limita admisa cu mult). So, pentru cei care au probleme cu noxe ... o posibila cauza ar putea fi sonda lambda. Aveam martorul de "motor" aprins in bord.

Link to post
Share on other sites

Daca sigur e defect sonda e clar ca trebuie schimbata sa iasa si noxele, ea regleaza amestecul.

Link to post
Share on other sites

Stiam sigur de sonda, de aceea a fost si prima pe care am schimbat-o, insa diferenta era enorma (de 14 ori peste limita maxima) si nu eram foarte sigur ca este doar de la sonda (mi se parea prea mult). Dar se pare ca doar sonda era de vina.  :icon_bounce:

Link to post
Share on other sites

Maine de dimineata ma voi duce la RAR, dar schimbul sondei l-am facut intr-un service ce are si statie ITP, iar dupa schimb mi-a facut bonuri (atat la liber cat si turat, 2500 rpm) si au iesit ambele rezultate mult sub limitele admise - la liber e 0.2 si mi-au iesit 0.005 iar in mers e 0.3 si au iesit 0.13.

 

Nu cred sa am maine o problema, m-a asigurat si inspectorul statiei ITP. Revin maine insa cu raspunsul de la RAR. Urati-mi noroc :D

 

PS: Mi s-a sters eroarea din bord si nu a mai aparut!

Edited by vip3r_yo05
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Am si eu o intrebare,am un amic cu golf 4 ca si al meu dar itp-ul i-a fost respins pe motiv ca noxele sunt exagerat de mari si apare benzina nearsa si se simte miros de benzina.nu sunt mecanic de meserie dar se putea observa sa motorul tremura,nu f.tare dar suficient.sonda lambda are doar 1 (euro 2) si a fost schimbata.EGR-ul la fel e nou,filtre,ulei si bucsarie etc toate au fost schimbate recent iar in bord si cu vagcom nu da erori.

 

Ce sfaturi i-as putea da?Catalizator inexistent?ulei nu consuma...

Link to post
Share on other sites

Dacă miroase a benzină atunci cauze posibile ar fi

- amestecul este prea bogat.

- scânteie insuficientă

- scânteie nedată la timp

- compresie scăzută

De verificat (le-am pus cam în ordinea dificultăţii):

- senzorul de temperatură al lichidului de răcire, partea dinspre ECU

- aprinderea (bujii, fişe).

- valva de la canistra de vapori

- regulatorul de presiune

- pompa de combustibil

- compresia

- distribuţia

Link to post
Share on other sites

Ms de raspuns.am sa ii zic sa le ia pe rand.si revin cand aflu care e problema.poate ajuta si pe altii

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Ms de raspuns.am sa ii zic sa le ia pe rand.si revin cand aflu care e problema.poate ajuta si pe altii

nu ai aflat nimic? ca am si eu belea cam acelasi gen si nu stie nimeni ce si cum sa remediez :(

am un g4 1,4 16v benzina,am fost respins la rar cu noxele si am pus catalizator nou sonda lambda noua,bujii,filtre,ulei si aditiv de ulei si nimic tot rau pe noxe..am bagat multi bani degeaba(bun pt mine da ce folos ca nu trec rar nici asa).motorul pare ca nu papa ulei -de cand o am 1500km nu am vazut sa pape..hidrocarburi mari 400...cum sa le fac de 100???

Edited by golf4vw
Link to post
Share on other sites

Salut,nu am mai vorbit cu el,nu stiu sa iti spun.daca aflu detalii revin

Link to post
Share on other sites

Incearca la alt rar sau statie autorizata rar ca de...traim in RO.

Link to post
Share on other sites

Ai depuneri pe pistoane, trebuie curatate, isi revine si puterea motorului cu aceasta ocazie.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Salut.

Cu masina din semnatura am fost la ITP si se pare ca HC sunt in jur de 220 si ar trebui sa fie cam sub 100. Cum motorul a fost resegmentat pentru ca "manca: ulei (1l/1000km), tipul de acolo spunea ca e posibil sa fie catatlizatorul imbacsit. Am rulat testele cu VCDS pentru cele 2 sonde lambda plus catalizator si pentru sonde a iesit OK in schimb la catalizator, pe blocul 46, raportul de conversie este 15% si ar trebuie sa fie sub 0.5% => Test Failed Cat Not OK. Acum nu stiu ce sa fac, sa incerc sa curat catalizatorul sau sa il schimb?

Mai mult de atat m-am uitat pe epiesa sa vad pe la ce pret se ridica si pentru modelul meu (2001) apara 2 tipuri de catalizatoare:

http://www.epiesa.ro/catalizator-vw-golf-iv-1j1-1-6-16v-bosal-099-987/14590/10147/articol-1618735/

http://www.epiesa.ro/catalizator-vw-golf-iv-1j1-1-6-16v-bosal-090-765/14590/10147/articol-1616255/

Care sa fie cel potrivit?

Link to post
Share on other sites

Să fie oare prețurile așa mici? Văd că al doilea mai are un cod de motor la care e valabil, tu ce cod de motor ai?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri