Jump to content

Nu am trecut ITP! Motiv: NOXE


Clasicul

Recommended Posts

M-am prostit de tot, clar. Nu ai opțiunea să te uiți în VCDS la seriile componentelor modelului tău (știu că la mine s-a uitat un băiat la service când îmi zicea de care bujii să-mi iau). Că dacă te uiți la coduri de origine de pe paginile alea, sunt foarte diferite:

Coduri OE VW: 1J0131089BX, 1J0253023X - http://www.epiesa.ro/catalizator-vw-golf-iv-1j1-1-6-16v-bosal-099-987/14590/10147/articol-1618735/

versus

Coduri OE VW: 036253052CX, 036253052DX, 036253052FX, 036253052GX - http://www.epiesa.ro/catalizator-vw-golf-iv-1j1-1-6-16v-bosal-090-765/14590/10147/articol-1616255/

În altă ordine de idei, dacă prietenașul din semnătură scoate peste 6% CO la testul de noxe (față de 0.2% cât ar trebui)... sugestii de unde să încep verificările? Nu am codurile de eroare încă, abia pe luni-marți îmi vine VCDS-ul comandat și pe 6 martie îmi expiră numerele provizorii... încerc să rezolv până atunci dar dacă e catalizatorul mort am belit-o de toți banii.

Mi-e frică să nu fie motorul mort, să bag bani în ea de pomană când ar trebui s-o dau la dezmembrări.

Edited by sangemaru
Link to post
Share on other sites
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Clasicul

    6

  • vip3r_yo05

    4

  • negoctav

    4

  • davidut5

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Corect este sa-ti rezolvi problema, nu sa dai spaga.

misfire parca pe 14, 15 si 16.

https://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html

Posted Images

Rezolvat cu schimb ambele sonde lambda, o tobă finală nouă, plus fișe de aprindere plus remediat toate furtunele de vacuum deteriorate și alte surse de aer fals (duze GPL ne-etanșate). Cost total circa 2000 de lei.

Link to post
Share on other sites

@impero - al doilea link cred ca e catalizatorul. Spun asta pentru ca la Seat-ul meu mi s-a desprins ceramica din catalizator si nu am vrut sa fac treaba de mantuiala asa ca am schimbat catalizatotul cu totul. A fost in jur de 1000 de lei. Ulterior mi-a cazut sonda lambda de pe galeria de evacuare, mai precis produsul din al doilea link.

Deci daca ai de schimbat catalizator, eu iti propun sa incerci produsul din primul link.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...
On 7/24/2006 at 4:47 PM, Clasicul said:

Fratilor!!! am rezolvat inca de pe 20 aprilie. Va multumesc pentru sfaturi...... hihi am cam dat 1 mil.

Salut, cum ai rezolvat pana la urma, care a fost problema?

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
davidut5

Cat trebuie sa fie co% la non euro ca sa treci itp? Am vazut facturi de itp din spania de la masinuta si varia de la 0.4 la 2.8 %CO si a trecut.

Am facut identificarea si un itp in RO, dar parca nu da nimic la mana cu rezultatele testelor.

Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Nu cred ca se masoara CO la diesel, ci doar opacitatea, si aia trebuie sa fie pana in 3.

Link to post
Share on other sites
davidut5

Pai nu e diesel. E de 1.6.

Edited by davidut5
Link to post
Share on other sites

cum sa isi dea lumea seama daca nu spui si in semnatura ai diesel?!

Link to post
Share on other sites
davidut5

Pai dacă am postat în secțiunea MOTOARE PE BENZINĂ, cu alta ocazie am avut posturile șterse ca am postat problema de passat la golf(era ceva pe motor parcă,  ceva comun) 

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
santinel

Salut, imi puteti spune exact la masina din semnatura, pe ce canale pot face pe vagcom (v. 12) testul pentru catalizator si pentru sondele lambda? Si eventual pe ce canal pot vedea daca am misfire? Imi iasa hidrocarburile mari, desi motorul a fost segmentat anul trecut si nu consuma deloc ulei, erori nu am stocate iar singurele simptome sunt ca uneori apar ceva oscilatii la relanti cand e motorul cald, dar nu tot timpul iar daca sting farurile acestea mai scad in intensitate (oscilatiile), in sarcina totul este ok .

Ms. anticipat.

Edited by santinel
Link to post
Share on other sites
Al Bundy

misfire parca pe 14, 15 si 16.

Link to post
Share on other sites
santinel

Se poate ca vagcom sa-mi spuna ca sonda lambda este OK dar ea in realitate sa influenteze negativ noxele (hidrocarburile)? 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
vali zak

Ce ai rezolvat? Aceleasi probleme le-am avut cu un G5 caxa, sonda parea in regula pe vcds dar nu era, dadea amestec bogat, hidrocarburi aiurea la itp.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

@vali zak

Am pus sonde lambda noi si problema e aceeasi, la relanti iasa OK noxele dar in turatie hidrocarcurile mari si lambda 1.1 ..... am de vreo 40.000km bujii beru cu distanta dintre electrozi de 1.1....ma gadesc sa incerc ceva cu deschidere mai mica, poate nu da scanteia suficienta..... :(

Edited by Rave
Renunta la quote, este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri cum am facut eu
Link to post
Share on other sites

Eu am avut NGK ,daca mergi mai mult in oras cam la 40tkm ar trebui schimbate.Pentru AZD astea sunt bujiile: 

IMG_20200919_175152[1].jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri