Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

Bună seara,am găsit la pret bun un Audi A3 1.8 TFSI din 2013 , 180 cai CJSA Euro 5 , dar motorul are 2 probleme ca sa zic asa, 1 în antigel este ulei, iar pe sub turbo pare ca pierde ulei.De pornit motorul porneste....

Sa fie chiulasa dusa? Oare aceste motoare au pb comuna cu chiulasele?

Am vazut ca acest cod motor este si Euro 5 și Euro 6 , care sa fie explicatia?

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

După o inspecție cu camera, am găsit gauri în blocul motor la pistoane! Doar la pistonul 2  unde am o compresie de 8 bari, și un  consum de ulei de 1litru la 300-400 km! Dar toate pistoanele au maroneala aia sus la supape, bănuiesc că tot de la ulei scurs! Nu înțeleg cum s-au făcut acele găuri în bloc și dacă se pot remedia! Ceva recomandări unde se poate recondiționa? 

Screenshot_20220901_071552_com.android.gallery3d_edit_74734445965678.jpg

Screenshot_20220901_071605_com.android.gallery3d_edit_74721934296409.jpg

Screenshot_20220901_071614_com.android.gallery3d_edit_74709751075578.jpg

Screenshot_20220901_071631_com.android.gallery3d_edit_74694366581309.jpg

Screenshot_20220901_071639_com.android.gallery3d_edit_74661026705273.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara,oare pana la urma motoarele 1.8 TFSI 180 cai CJSA tot ajung sa consume ulei când trec de 100 000 km?

Am găsit un Audi A3 cu acest motor la care fostul proprietar reclama în reprezentanta consum de ulei.Reprezentanta a verificat consumul de ulei și după măsurători a stabilit un consum de 340 grame la 1000 km spunând ca este normal.

Au verificat chiulasa, presiune ulei ,compresie cilindrii și a rezultat totul ok.

Motorul are 159 000 km reali servisat numai în reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aysmenIn general nu mai sunt problemele fostei generatii, gen 2.

Consumul inca exista, dar ar trebui sa fie undeva la 500-1000ml de ulei intre schimburi, la 10-15k km, asta in functie de cum mergi cu masina, de uleiul folosit.

Deci motorul e ok, merita cumparat.

 

Daca are ulei in antigel, ar insemna ca are garnitura de chiulasa dusa. E complicat, mai bine cauta alta masina. Poate sa fie acelasi cod motor, dar sa nu aiba aceleasi probleme.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

54 minutes ago, yeeeeman said:

@aysmenIn general nu mai sunt problemele fostei generatii, gen 2.

Consumul inca exista, dar ar trebui sa fie undeva la 500-1000ml de ulei intre schimburi, la 10-15k km, asta in functie de cum mergi cu masina, de uleiul folosit.

Deci motorul e ok, merita cumparat.

 

Cum zici ca e ok cu consum de peste 3 litri la 10 000? In ritmul ala nici nu mai trebuie sa schimbi uleiul, ca pana la revizie il inlocuiesti prin completare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult de 1000ml la 10k km deja e o problema undeva...

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei0241eu am spus ca e pana intr-un litru la 15k km, nu trei litri la 10k km. Si ca motorul din generatia asta, nu exemplarul asta, e OK.

 

Vorbim de motoare fara probleme. Ala cu ulei in antigel clar ca are probleme si conform experientelor altor utilizatori de 1.8 tsi, 2.0 tsi de pe golf 7 gti, golf 7 r, octavia, seat, audi, chiar si Jetta din SUA, motorul asta din gen 3 nu mai are probleme cu consumul de ulei, cum avea gen 2. O pot confirma eu, o pot confirma proprietarii de pe forum.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, andrei0241 said:

 

Cum zici ca e ok cu consum de peste 3 litri la 10 000? In ritmul ala nici nu mai trebuie sa schimbi uleiul, ca pana la revizie il inlocuiesti prin completare

nu e chiar asa. problema e ca acel ulei nu se topeste in neant. el se arde si de aia ramane mai putin, dar prin arderea aia apar alte resturi in motor si alte probleme conexe date de arderea asta. ca si eu imi ziceam la fel, ca ce mare branza sa mai pui ulei ca il gasesti la orice benzinarie. si mi s-a explicat ca e mult mai complexa problema data de aceasta "disparitie" a uleiului. asa ca inlocuiesti tu prin completare dar daca raman reziduuri de la ala ars, nu ajunge la revizie doar sa scoti lasand sa curga singur. se complica treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mandelu: era cu ton ironic ce scrisesem mai sus, dar e bine venita completarea ta, sa nu ramana careva cu o impresie gresita ca un consum de ulei inseamna doar ca trebuie sa completezi, fara vreo alta consecinta

1 hour ago, yeeeeman said:

@andrei0241eu am spus ca e pana intr-un litru la 15k km, nu trei litri la 10k km. Si ca motorul din generatia asta, nu exemplarul asta, e OK.

 

 

 "Motorul ala" pentru mine suna ca si cum te'ai referit fix la cel mentionat de aysmen si am zis ca poate ti'a scapat vreun 0.

Am retinut ideea, generatia asta de motoare a scapat de consumul de ulei exagerat, in exploatare normala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Generatia de motoare de pe Audi, in speta A4 Allroad, benzina, 2.0tfsi, 245cp, sunt ok? Mai prezinta problemele "copilariei"?

Fata de 2.0tfsi de 252cp diferenta e doar de gpf?

Dar fata de cele de 265cp? Astea le am vazut pe masini 2020 parca/2021

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună ziua, motoarele 1.8 TFSi generația 3 au nevoie sa meargă neapărat cu Benzina de 98?

De asemenea ce ulei se recomanda pentru ele?

Este OK 5w30 cu norma 504 507 sau trebuie alta norma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge foarte bine cu Petrom 95, doar asta alimentez de vreo doi ani. Dpmdv nu e un motor pretentios la carburant.

5w30 cu 504/507, schimbat la 15000km sau mai devreme.

Am pus Divinol, Mobil 1 ESP Formula si Liqui Moly acum. Toate bune, doar ca Divinol se "evapora" mai repede.

 

@acidone77tot ce e gen 3 in sus, e OK, daca e intretinut corect. Inca mai consuma ulei, insa in limite rezonabile, ca orice alt motor pe benzina. Distributia e OK, consumul e mult imbunatatit fata de gen 2, ma uitam ca eu am consum cat un 1.4 tsi CAXA de pe Leon 2, de 125 cai. Nu toate au injectie duala, MPI si FSI, dar n-ar trebui sa fie o problema.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman Mulțumesc pentru răspuns, am întrebat pentru ca la mine în lista de opționale apare FUEL Quality 98 RON

Screenshot_20220915-224444_Samsung Notes.jpg

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca inseamna ca merge si cu 98? Cel mai simplu, vezi ce scrie pe capacul de la rezervor, ar trebui sa specifice minimul de cifra octanica. La mine scrie min. 95RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aysmen exista o diferenta de consum (~1l/100) intre 95 si 98/99/100, mai ales daca ai talpa grea. 

Gen3 simplu cere 5W30, Gen3B si Evo4 merg cu 0W20 (au filtru de particule)

 

@acidone77 cam tot ce inseamna  1.8/2.0TSI dupa 2013 sunt gen3/3b/evo4 (exceptie tiguan 1, cc si touran care - pare-mi-se -  au tras de gen2 pana in 2016)

cum a zis si @yeeeeman consumul de ulei exista, dar e neglijabil, gen3/3b performance 1 si 2 - pana in 255CP - au injectie duala - au depuneri mai putine pe admisie, S-urile (280/272/300CP) au doar FSI; evo4 vin doar cu FSI; tot ce inseamna 2018+ (WLTP) vine cu GPF. Toate vin cu VVT, VLL (pe evacuare la S-uri, pe admisie la restu), nu au EGR, au valva PCV. gen3b - ala de 190/235 nu prea se overclocheaza pentru ca are compresie mare si foloseste VVL (audi valvelift) pentru ciclu Budack. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 gen4 a ramas cu norma 504/507 si astfel cu 0w30 chiar si cu OPF.

1.0 si 1.5TSI au norma noua cu 0w20.

 

Topicul asta unde sunt aruncate absolut toate EA888 nu prea are sens si creaza mai multa confuzie. Familia de motoare EA888 a fost introdusa in 2007.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman pe capac este trecut 91-95 cifra octanica.ciudat de ce în lista de opțiuni apare 98.o sa bag de 95.

Screenshot_20220916-164340_Gallery.jpg

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa mai bag si eu confuzie: Czpc-ul meu din 2018 nu are opf si merge fara probleme cu 0w20. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua, la un 1.8 TFSI CJSA 2013 am o scurgere de ulei între chiulasa și pompa de vacum/pompa de înalte.Stie cineva dacă înlocuiesc aceasta garnitura , este nevoie sa pui la punct sau sa faci ceva la pompa de înalte la remontare?Pare ca, garnitura este cea din ultima poza.

 

 

 

Screenshot_20220917-204548_Gallery.jpg

Screenshot_20220918-143954_Gallery.jpg

Screenshot_20220917-204623_Gallery.jpg

Screenshot_20220917-210116_Chrome.jpg

Screenshot_20220917-205911_Gallery.jpg

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu ai ce pune la punct, trebuie doar sa potrivesti acea cupla din pompa in asa fel incat sa intre perfect pe ax, strangi suruburile la cuplu si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterxoare trebuie sa demontez și pompa de înalte?sau doar scot cele 3 suruburi din pompa de vacum și iese direct cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa iasa impreuma cu pompa de inalte dupa ce o decuplezi de la conducta si furtune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ...

 

Din 2014 pana acum nu cred ca au fost inlocuite bujiile la motorul meu 1.8 cjsa (cel putin din 2018 de cand este la mine sigur nu :) ). Nu dau niciun semn  ... dar totusi ma gandesc ca daca tot vine acum revizia sa le schimb ... o recomandare ? NGK 94833?

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca cele OE după cod apar făcute ori de NGK ori de Bosch.Deci ce sa fie?OE , Beru sau NGK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!