Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

De aia cred ca nu e problemă la bobine si zic asta ca prima data missfire era pe cilindrul 1. Am scos bobina din 1 și am pregătit-o să o pun la 4,lucru făcut! Doar că atunci când eroarea a reapărut, ma așteptăm să fi fost pe 4 dar era pe 3,lucru care m-a făcut sa cred ca le-am încurcat eu. Abia atunci am început sa mut bobina de pe 3,pe 2 și pe 1 și eroarea s-a mutat și ea! Am zis ca scap, dar nu. La început înainte sa mut bobinele, ca să verific sa fiu sigur ca e bobina sau bujia le-am scos și am dat la automat sa vad dacă are scânteie și surpriză, bobina care era pe 1 cu prima eroare, dădea scânteie! Deci tind sa cred că nu de la bobine este, dar sper sa ma înșel! 

Consumul de ulei e mare, 1l/1000-1500 km, dar în același timp sper să-l piardă și sa nu-l mănânce. Parca la 105k km zic eu ca e prea devreme! Din ce am citit și această valva PCV, sau separator de ulei cum ii mai spune, ar putea fi cauza, pierderii de ulei, sper! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principal daca masina a avut parte de intervale exended de schimb al uleiului as zice sa incepi sa te obsnuiesti cu ideea ca e nevoie sa refaci motorul. Consumul ala de ulei si faptul ca ai missfire deja sunt idicatori clari. Nu cred ca prin sistemul PCV poti pierde atat de mult ulei, dar nu bag mana in foc. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter
8 hours ago, adrian001 said:

In principal daca masina a avut parte de intervale exended de schimb al uleiului. 

Nu are a face cu defectul constructiv al motoarelor TSi, decât dacă în motor nu a folosit ulei Long Life. Atunci am fi constatat o uzură excesivă a întreg ansamblului motor și un consum de ulei însoțit de o puternică emisie de fum pe eșapament, ceea ce nu este cazul CDAA. La mine nu a apărut niciodată fum pe eșapament, cel puțin nu în mod vizibil, proporțional cu consumul de ulei.

Modificat de safari hunter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce extended, ca bag 1 litru la mia de kilometri, ca și cum tot timpul e ulei nou în ea! Ultimele completări și schimb au fost cu ulei VW 0w30, acum poate și ăsta o fi prea subțire 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, Ursu82_kiki a scris:

E normal sa meargă în 3 pistoane? La relanti sau când accelerez tremura toată, după 3000 de ture merge fără tremurat! Ce am mai observat e consumul foarte mic când merg cu ea așa ! Am mai citit pe net ca ar putea fi și PCV valve. O să le verific pe toate! Mulțumesc și revin cu info! 

Am avut si eu acelasi simptome tot la un motor 1.8 TSI, cod CDAA. Rateurile si functionarea neregulata a motorului la turatii mici sunt cauzate de functionarea incorecta a senzorului de detonatie (solenoidul) sau a valvei de presiune aflata in capul variatorului arborelui cu came. E posibil si ca ambele sa fie compromise. Functionarea lor incorecta duce la erori de functionare a distributiei si injectoarelor. Eu de aici as incepe cautarile. Sfatul meu este ca inainte de orice sa faci o diagnoza la un service specializat Skoda. Cu putin noroc, vei afla exact sursa problemei. Daca incerci sa ghicesti, o faci pe timpul, banii si nervii tai. Sunt motoare complexe, la care destul de putini mecanici se pricep cu adevarat .Majoritatea sunt guru in ,,Dizel'' ca na, romanii sunt ,,dizelari'' din nastere. Pe acest topic am postat mai multe despre problema mea, similara cu a ta. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tin Tin tot ce e posibil, dar am fost azi la mașină și am mutat bobina de pe 4 și eroarea se muta odată cu ea! Ce am mai observat, ca dacă desfacem capacul de la ulei era ușor tras înăuntru și când îl ridicam mergea și mai rău! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 minute în urmă, Ursu82_kiki a scris:

@Tin Tin tot ce e posibil, dar am fost azi la mașină și am mutat bobina de pe 4 și eroarea se muta odată cu ea! Ce am mai observat, ca dacă desfacem capacul de la ulei era ușor tras înăuntru și când îl ridicam mergea și mai rău! 

Revin la ce spuneam. Fa o diagnoza la cel mai apropiat service Skoda. Costa vreo 150 de lei dar te poate scuti de multe cautari si cheltuieli inutile. Totusi, fara a incerca sa te descurajez, la un consum de 1 l de ulei/1000 de km, problema acelui motor e mai mult decat o bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind acest topic si ce spui tu, @ursu82_kiki imi da niste PTSD flashbacks de la inceputul lui 2020 si nu ma refer la pandemie.

Mai multe detalii pe aici daca vrei sa iti faci o idee.

 

 

Dupa 2 ani de la 'reparatie', masina inca merge in parametri, acelasi consum de cam 1l la 1000km, uneori mai putin(0.8l), depinde cat merg pe autostrada.

 

O problema ce a mai aparut dupa 1 an(Motorul tremura la relanti, dadea misfire aleator pe cilindri) si imi aduce aminte de topicul tau, a fost cu supapa principala, pozitie ax cu came(eu cu numele asta am gasit-o la piese auto[06H109257C]), in termeni 'populari' am invatat ca e valva VVT(dar poate ma insel) si suport ax cu came[06H103144F].

 

In toate situatiile, testerul a fost cel mai bun prieten al meu, poate reusesti sa faci si tu rost de unul sa vezi ce erori iti arunca mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva saptamani, ma confrunt cu o problema aparent minora, dar enervanta. In anumite momente, pe bord mi se aprinde martorul galben, ,,Check Oil Level''. Chestia este ca uleiul este la nivel, verificat de nenumarate ori. Semnalizarea apare in general la repornirea motorului dupa un traseu, urmat de o oprire. Nu are un model repetitiv de aparitie, uneori merg 200 de km si nu porneste, alteori fac un drum la piata si la plecare inapoi, martorul se aprinde. Uneori se aprinde la pornire, apoi dispare pentru un timp si reapare pentru scurt timp, in mers, apoi iar dispare. Ma gandesc sa schimb marca uleiului folosit acum (5W30) si sa ma intorc la vechiul Castrol FST 5W30. Precizez ca am doar aprox 3000 de km facuti de la schimbul de ulei anterior. Poate fi o eroare a senzorului nivelului de ulei sau e o problema de vascozitate a uleiului de motor? Functionarea senzorului poate fi verificata fara a goli baia de ulei? S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua, am făcut testul și am atașat pozele sa le vedeți! Ce părere aveți? La pistonul 3 e ceva ciudat ca mi-a ieșit 12bari,dar după ce am mai infiletat furtunul un pic, a dat mai bine! De bujii cum arată, ce părere aveți? În gaură unde întra bujia am găsit ulei scurs, nu mult dar este! Se poate vedea și pe una din bujii ca are și pe filet un pic de ulei! 

Să schimb acum bobinele și bujiile? Și sa vad pe urmă? 

Mai ma gândesc sa nu fie problema cu aer fals, după ce se încălzește motorul, eu acum am luat la rece, sa încerc și când e cald motorul? 

Screenshot_20220405_180511_com.android.gallery3d_edit_89214955542116.jpg

Screenshot_20220405_180507_com.android.gallery3d_edit_89239327109299.jpg

Screenshot_20220405_180503_com.android.gallery3d_edit_89260100900963.jpg

Screenshot_20220405_180459_com.android.gallery3d_edit_89278092587939.jpg

Screenshot_20220405_180455_com.android.gallery3d_edit_89295406779082.jpg

Screenshot_20220405_180450_com.android.gallery3d_edit_89315284904600.jpg

Screenshot_20220405_180446_com.android.gallery3d_edit_89333472603035.jpg

Screenshot_20220405_180441_com.android.gallery3d_edit_89354539251469.jpg

Screenshot_20220405_180436_com.android.gallery3d_edit_89371566388967.jpg

Screenshot_20220405_180432_com.android.gallery3d_edit_89385880181152.jpg

Screenshot_20220405_180428_com.android.gallery3d_edit_89402543218129.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia e buna, dar asta nu inseamna ca poti elimina o posibila problema cu internele. Principala problema la motorul asta este ca segmentii de raderii ai uleului au orificii mici si mai ales daca nu faci schimbul de ulei la timp (gen intervale extended), micile orificii sunt complet astupate de depuneri de carbon si practic segmentii de raderii ai uleiului nu isi mac fac treaba. La pistonele reviziutie, diferenta cea mai clara sunt fix segmentii astia ... cu un design total diferit si gauri mult mai mari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice ca compresia nu e chiar grozava pe nici un cilindru, manometrul fiind in psi si kpa, 130-140 psi = 8-9 bar unde minim pt acest motor este 7 bar si max 14 bar, as zice ca etansarea pistoanelor nu e chiar grozava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile iti arata amestec bogat

pe cilindrul unde ai ancrasata bujia cu ulei,ori pe la supape din cauza simeringurilor iti ajunge uleiul in cilindru, ori de la segmenti - segmentul raclor uzat sau blocat in piston

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie privita imaginea de ansamblu, la masurarea compresiei mai pot aparea variatii in functie de cum/cand a fost masurata, dar litrul ala de ulei consumat la 1000-1500 km spune o poveste mai importanta zic eu. 

 

Si da, valorile in bari sunt alea mici pe fond gri, nu alea negre de sus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter
11 hours ago, Tin Tin said:

 Poate fi o eroare a senzorului nivelului de ulei sau e o problema de vascozitate a uleiului de motor? Functionarea senzorului poate fi verificata fara a goli baia de ulei? S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

 

Este o eroare a senzorului de ulei în conjuncție cu pompa de ulei. La mine apăreau astfel de mesaje pe fondul întârzierii decuplării senzorului G 266 la trecerea peste 4000 rpm și treapta 2 de ungere. S-a remediat prin înlocuirea pompei de ulei și o resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-as fi gandit si la o problema a pompei de ulei dar, chiar inainte de aparitia simptomelor, am verificat presiunea de functionare a acesteia si datele erau cele corecte, in termen de valori ale presiunii furnizate. Exista o alta metoda de verificare a pompei in afara de cea clasica a manometrului de presiune? Daca pompa da ,,rateuri'', nu ar trebui sa aiba o anumita ciclicitate? Cum spuneam, se manifesta complet aleatoriu dar in cele mai multe cazuri atunci cand motorul e cald si este repornit dupa o functionare anterioara. Cu toate acestea mi s-a intamplat sa fiu avertizat si la pornirea la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tin Tinnu are legatura cu presiunea uleiului ci cu nivelul lui, fa o diagnoza si vezi ce eroare este stocata in instrumente, poate fi senzorul defect sau cablajul lui. Senzorul de nivel este pozitionat sub baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut o situatie asemanatoare in care sita si sorbul pompei erau destul de infundate. Zic si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta cu sorbul, am pățit și eu odată la fel, nu aveam presiune,a trebuit să-l curăț, dar la altă mașină! Revenind la Passat-ul meu, am schimbat toate bobinele am mers prin oraș pana s-a încălzit motorul, pana acum nu vreau sa ma bucur, dar merge bine. Totuși îmi stă pe creier litrul de ulei la mia de kilometri consumat. Mai văd pe parcurs ce și cum. Mulțumesc de sfaturi tuturor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, xmisterx a scris:

@Tin Tinnu are legatura cu presiunea uleiului ci cu nivelul lui, fa o diagnoza si vezi ce eroare este stocata in instrumente, poate fi senzorul defect sau cablajul lui. Senzorul de nivel este pozitionat sub baia de ulei.

cu Vcds-ul rezolva colegul @Tin Tin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter
9 hours ago, Tin Tin said:

M-as fi gandit si la o problema a pompei de ulei dar, chiar inainte de aparitia simptomelor, am verificat presiunea de functionare a acesteia si datele erau cele corecte,

 

Nu presiunea este problema, ci momentul în care se face tranziția la lubrifierea abundentă la peste 4000 rpm. Am văzut pe un display, ceva gen osciloscop un grafic cu turatia motorului și starea senzorului de ulei G266 care rămânea cuplat peste 4000 rpm, chestie de secunde, dar suficient să înregistreze scaderea de nivel de ulei și să emită avertizarea în bord. Am înțeles că senzorul se cuplează / decuplează din pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, safari hunter a scris:

 

Nu presiunea este problema, ci momentul în care se face tranziția la lubrifierea abundentă la peste 4000 rpm. Am văzut pe un display, ceva gen osciloscop un grafic cu turatia motorului și starea senzorului de ulei G266 care rămânea cuplat peste 4000 rpm, chestie de secunde, dar suficient să înregistreze scaderea de nivel de ulei și să emită avertizarea în bord. Am înțeles că senzorul se cuplează / decuplează din pompa de ulei.

Eu sunt sofer old school. Schimb vitezele la 3000 maxim 3500 rpm iar pe autostrada (in general) merg cu turatii pana in 3000 rpm, ceea ce in viteza a 6-a corespunde unei viteze de 130 km/h. Trecerile peste 4000 rpm sunt destul de rare in stilul meu de condus. Cum spuneam, erorile apar in general la turatii de ralanti sau turatii mici de functionare. Dar e bine de stiut aceasta particularitate pe care o mentionezi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter
6 hours ago, Tin Tin said:

Eu sunt sofer old school. Schimb vitezele la 3000 maxim 3500 rpm. 

Facem schimb de turbină? 😇

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa ma gandesc.🤔 Aaaa...nu?!

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai problema cu sorb pompa de ulei infundat ori senzor presiune ulei de pe blocul motor, trebuie înlocuit 

Mergi la mecanic auto sau la service sa iti puna un manometru in locul sondei și sa iti masoare presiunea in relanti si turat, si comparat cu datele din manualul de reparații. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Snyder
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!