Jump to content

Audi A6


andrein

Postare recomandată

@andrein: o sa iti dai seama in timp ca ti-ai luat un super player! sunt putine in gama lui de pret care se compara cu el la sunet.

Link către comentariu
  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrein

    73

  • CT-87-ADY

    14

  • Ice_2k

    4

  • FLorin D

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

deja incep sa realizez acest lucru. Cum am mai zis ..parca mi-as fi schimbat si boxele. Deja ma bate gandul sa imi iau si un Subwoofer activ, dar ceva mai incolo caci am alte prioritati deocamdata.

Multumesc de aprecieri !!!

poate voi veni si eu joia cealalta ( pe 14 sept )la intalnirea saptamanala. Sa vad si eu cum e treaba pe acolo :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Tare misto masina ! S-o porti sanatos ! Ma gandesc si eu la asa ceva pe viitor, dar intai sa vad cum sta la capitolul intretinere dpdv financiar si dupa aceea abia o sa ma bag probabil.

PS: Si sticker-ul cu vwforum sta tare bine acolo sub A6 :P

Modificat de shimano
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

hai sa va descriu si masina mea

am cumparat-o din germania de la Audi Hamburg:

Este A4, 2.0, Tdi, 103 kw, 140 cp, 2005, cand am cumparat-o avea 13.500 de km.

Ca dotari as putea enumera:

Pachet S-line Exterieur Paket, culoare phantomschwarz perleffekt metalic, tapiterie din stofa strato gri cu negru, xenon plus ( bi-xenon), spalator pe far, jante originale pe 17" cu anvelope All Season 235/45/17, inclusiv rezerva, bolturi antifurt,pachet lumini, pachet tehnic, pachet electronic, pachet de iarna, glanzpaket ( pachet optic...), pachet sport, pachet piele ( volan, schimbator si maneta frana de mana), scaune sport cu reglaj lombar electric, suspensia sport, volan sport in 3 spite multifunctional, sistem car kit cu bluetooth, comanda vocala cu functii pe volan si suport telefon in cotiera masinii, scaune fata incalzite, climatronic reglabil pe doua zone, full electric, tempomat, 6+1 viteze, servodirectie, esp, bara fata+spate intarite, sac de ski, senzor de ploaie si lumina, senzor functie "coming home/leaving home", computer de bord cu ecran color rezolutie inalta, 6 airbag-uri, volan reglabil pe inaltime si adancime, imiobilizator electronic in cheie, inchidere centralizata cu telecomanda, decor interior aluminiu, cotiera fata+spate, pachet depozitare, plasa portbagaj, proiectoare ceata, radio cd concert II+10 boxe active, folie LLumar pe toate geamurile etc.......

poze urmeaza....

Modificat de BV-01-TDI
Link către comentariu

Pt ca ii place masina mea :D

Poate un moderator sa-i faca topic separat , sa-i vad si eu masina omului in liniste ?

mersi

Modificat de andrein
Link către comentariu

bine v-am gasit...dar sunt membru de mult timp....se vede si la nr.de membru..am vreo 1000 in fata ta.....

cum adica de ce am postat aici??

pai eu am crezut ca aici isi descrie fiecare masina cat de cat?!

sau nu e asa.....

Modificat de BV-01-TDI
Link către comentariu

nu este nici o problema...

topicul se numeste audi a6....nu prea cred k are treaba cu descrisul masinilor dar ... in fine

NUmai bine

fa si tu la masina mea un topic si pune si niste poze!

Link către comentariu

aha..sincer nu am vazut ca topicul se numeste a6..credeam ca e de audi in general si se numeste "masina mea"

ma rog.....

oricum nu mai fusesem de mult activ pe forum si ma gandisem sa prezint si eu audi-ul a4....

dar orice ai face in romania asta nu ai loc de nimeni..in special pe forum dai de niste raspunsuri acide de stai si te gandesti pentru ce mai e facut forumul asta.....pentru discutii sau replici morocanoase...

ca sa iti fac tie pe plac in curand o sa mai cumpar si un A6 modelul nou si atunci o sa intru cu masina aia pe topicul asta!

mai multe nu mai zic..ca esti din constanta, sotia mea e si ea constanteanca si am si eu destui prieteni de acolo......si stiam ca baietii din constanta sunt de treaba....

Link către comentariu

BV-01-TDI se pare ca n-ai inteles nimic. In aria "Masina mea" isi deschide fiecare cate un topic si isi prezinta masina sa. Tu ti-ai prezentat masina intr-un loc total nepotrivit, adica in topicul unui membru ce-si prezinta masina sa si toate celelalte comentarii sunt pe marginea acesteia. Daca vrei sa-ti prezinti masina, creeaza-ti si tu un topic si descrie-ti cat vrei masina si fii sigur ca apoi nu va mai avea nimeni ceva de obiectat.

Link către comentariu
Masina e cumparata din Germania, dar provine din Belgia. A fost intordusa in tara in septembie 2005 cu 135.000 KM in bord. Acum am 150.000

Motor 1,9 TDI, AWX 131 cai, ulei LongLife Castrol SLX II 0W30, cutie manuala 5 + 1 trepte

E fabricata in 08.2002 iar RAR Romaina a pus-o pe 2003.

Dotari: 4 Airbags , CD-Player Blaupunkt (vreau sa-l schimb si sa pun mp3 player), dublu-climatronic, ESP, geamuri si oglinzi electirce si incalzite, Tempomat (pilot automat), oglinda heliomata ..restu se vede :beerchug:

De ce are aceasta masina doar 5 viteze? A mea are 6... si chiar e imperios necesare, am mers de f mute ori cu viteza maxima (208km/h) si nu pot sa-mi imaginez cum ar fi sa fie doar 5...

Chestia cu suspensiile si zgomotul la motor sint niste probleme specifice se pare... si mie mi se pare la fel la VW Passat. Am si un Ford Mondeo 2003 cu motor pe lant (2000 tdci 116cp) si e mult mai silentioasa si la gropi face MULT mai putin zgomot.

Link către comentariu

ms mult slider pt ajutor...

@maximus9: este mai reusita cea cu 5... pleaca mai bine de pe loc consumul este un pic mai mic si viteza maxima aceiashi...

Link către comentariu
ms mult slider pt ajutor...

@maximus9: este mai reusita cea cu 5... pleaca mai bine de pe loc consumul este un pic mai mic si viteza maxima aceiashi...

Din cate stiu eu, vit maxima tine de puterea motorului in principal, deci e aceeasi, insa totusi in rest... consumul nu poate fi mai mic, si nici alte avantaje nu poate avea o masina cu 5 fata de una cu 6. Parerea mea. Eu doar mi-am exprimat mirarea ca o masina asa misto si cu asa motor are doar 5.

Link către comentariu

nu te gandi ca la masina cu 5, cutia de viteze este exact ca a ta minus a 6-a treapta... cele 5 trepte sunt mai lungi decat primele 5 ale tale, astfel acopera aproximativ aceeasi plaja de turatii.

Link către comentariu

La 220 km/h pe ceas, acul de la turometru este cam cu 2 liniute peste 4000 ture :offtopic: , iar la 150 Km/h am 3000 ture fix

E bine zic eu ;)

Modificat de andrein
Link către comentariu

Vreau sa incep un mic jurnal cu reparatiile care le-am facut pana acuma. Masina a intrat in tara cu 137.000 km la bord in septembrie 2005.

- 139.000 KM ( OCT 2005 ): schimb -filtre: ulei, motorina, aer, polen.

-ulei: Castrol 0W30 SLX II LongLife 506.01

- 150.000 KM ( MAI 2006 ): schimb -placute frana fata ~ 300 RON(originale VW-AUDI)

-burduf planetara stanga.

- 151.000 KM ( MAI 2006): schimb -becuri faza scurta cu Philips NightVision ~ 150 RON

-becuri pozitie cu Philips BlueVision ~ 20 RON

- 154.000 KM ( IULIE 2006): schimb -filtre: aer,ulei.

-ulei: Castrol 0W30 SLX II LongLife 506.01

- 156.000 KM (AUGUST 2006): schimb -fulie alternator ~300 RON

- 158.000 KM (OCTOMBRIE 2006): schimb -releu semnalizare(avarie) ~100 RON

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

andrein, e frumoasa masina ta; ct-87-ady - dar te ai intrebat vreodata ce rol are a 6-a viteza daca nu creste nici viteza maxima,nu creste acceleratia si nu scade nici consumul...:( oare doar ca sa fie numar par??

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu

are un avantaj : scade consumul la viteze mai mari !

Adica daca el cu 6 trepte merge cu 160 km/h , o sa aiba un consum mai mic decat mine la aceeasi viteza.

Faza e ca inca nu m-am intalnit cu nimeni care sa aiba 6 trepe si sa imi zica exact cate turatii are in ultima treapta la 150 km/h.

Exista pe forum care zic ca au 3000 ture ( ca mine dealtfel !!!!! - si eu am 5 trepte ) dar mai sunt si altii care zic ca au mai putine turatii la acea viteza.

Deci nu stiu ce sa cred ... si de asta as vrea sa vad eu cu ochii mei o masina :(

Oricum 6 trepte e un avantaj , dar ... as vrea sa-l vad eu :P

Modificat de andrein
Link către comentariu

Andrein pot eu sa iti zic ca, inainte de chip, la 220 Km/h in Germania, aveam 4000 rpm. in cap. Deci cu 200 mai putin decat la tine. Acum, la 240, am 4150-4200 rpm (da parca ti-am raspuns si in topicul deschis pentru masina mea, ai intrebat si acolo)

Link către comentariu

Apropo de suspensii...

topicul pe care l-am scris in martie 2004 se referea la Passatul pe care il detineam in acea vreme....

nu se compara cu suspensia A6. acum am 64.000 km si merge ok, la fel ca noua... desigur cu micile zgomote la interior ce au aparut de la drumurile perfecte de la noi din tara...

Link către comentariu

In mod evident nu se pune problema sa nu se schimbe turatia motorului la viteza mare in treapta a 6-a in comparatie cu 5 viteze in a 5-a. Viteza maxima poate fi limitata electronic, dar evident ca esti de parte de turatia de cuplu maxim la viteza maxima, asa ca cu cat mai joasa cu atat mai mult consumul. Deci trepte in plus=avantaj atunci cand poti si ai unde sa mergi repede..

Link către comentariu
Andrein pot eu sa iti zic ca, inainte de chip, la 220 Km/h in Germania, aveam 4000 rpm

Sunt destul de sigur c-o sa ai la fel si dupa chip, cutia de viteze tot aia e :rolleyes:

Andrein pot eu sa iti zic ca, inainte de chip, la 220 Km/h in Germania, aveam 4000 rpm. in cap. Deci cu 200 mai putin decat la tine. Acum, la 240, am 4150-4200 rpm (da parca ti-am raspuns si in topicul deschis pentru masina mea, ai intrebat si acolo)

Un calcul simplu => 240km/h = 4363rpm (plecand de la 4000rpm in cap la 220).

Link către comentariu
  • 2 months later...

am sa incep incet incet sa repun pozele. Dar pana una alta ..punem ceva de sezon sa nu fie prea tarziu dupa aia :

picture006xd8.th.jpg picture007oj3.th.jpg picture008re7.th.jpg picture009yb9.th.jpg picture010rn7.th.jpg picture011bq9.th.jpg picture012sy1.th.jpg

Modificat de andrein
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!