Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

@rayn - "@Comisare zgomotul l-ai inregistrat in interior sau in compartimentul motor? Daca zici ca pedala nu revine ''citeodata'' ma gindesc ca de vina este pompa.Mai investigheaza,daca era sa fie volant blocata plecai in smucituri,daca volant are arcuri rupte auzeai niste zgomote de frecare metal pe metal,daca este descentrata la jumatatea cursei se aude un scartzait ca de rulment fara vaselina.Daca pedala nu revine din cursa este primul semn ca pompa o sa te lase curind"

 

Zgomotul este sub capota la motor, dar cu motorul orpit se aude si in interior in momentul cand ridic pedala de ambreiaj. Am sa merg sa schimb cilindrul si pompa ca sunt mai ieftine dupa care am sa vad daca se mai aude.

In caz ca problema persista, daca schimb disc, placa, rulment si volant mai trebuie vazut inainte ce system am sau pot sa cumpar direct ce producator vreau eu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cu motorul pornit la relanti nu are nici un zgomot?! sau la apasarea pedalei? citi km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e calcat ambreiajul parca se aude o bataie, uite o inregistrare, am pornit motorul cu ambreiajul calcat si tinut asa, se aude dupa cateva secunde cum ridic pedala de ambreiaj (acel clanc) dupa care se aude motorul fara pedala calcata, dupa care am repetat : http://zarnesti.org/ambreiaj1.mp3 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-l citez pe Al Bundy  volantul este pe duca.Normal trebuie demontat si vazut ce marca de kit ai si dupa aia comandat sau comandate amindoua inainte de catre service.La mine a fost Sachs 228mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca vreau sa iau kit complet cu volant nu pot sa iau ce marca vreau ? Tot trebuie vazut daca am sachs sau luk ?

 

Ceva de genul http://www.kitambreiaj-volant.ro/cumpara/kit-ambreiaj-cu-volant-masa-dubla-sachs-skoda-octavia-ii-1-9-tdi-6935261 ?

Modificat de comisarul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.partsbase.org/skoda/octavia-oct-eu-2008-1z-8-000-001-10530-crankshaft-conrod-bearings/ daca te uiti putin ai sa vezi ca indica faptul ca trebuie demontat si vazut fizic ce kit ai.Pe alt site am gasit 4 variante-1-Sachs

2-Sachs pe specificatiile producatorului LUK

si viceversa, pe relatia aftermarket

http://www.partsbase.org/skoda/octavia-oct-eu-2008-1z-8-000-001-engine/

.10530 crankshaft-conrod 1.9/2.0L

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ce implica defectarea unui ambreiaj in mers? In afara ca nu mai pot sa ma deplasez cu ea. Mecanicul de la Skoda i-a  spus lui tata ca e posibil sa se rupa vibrochenul...

Multumesc frumos!

Modificat de bogdan_vw_11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit de asa ceva,este cam imposibil.In cel mai nefericit caz se blocheaza volant si trebuie sa o dai jos cu flexul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am mai auzit povesti de genul ca poți sa faci motorul praf dacă se blochează volant... dar ma îndoiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant bimasic blocat o sa se comporte ca unul cu simpla masa, adica apar vibratii, etc. Nicidecum distrugerea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ce a zis mecanicul de la Skoda e un mit....Sper doar sa nu ma lase pe la mare. A cam inceput sa trepideze cand plec de pe loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oferta pret reprezentanta :tuktuk:

 

volant SACHS - 3105

KIT AMBREIAJ - 1530

RULMENT PRESIUNE - 273

 

LEI

 

Care-I diferenta intre ce mi-au dat ei si http://www.kitambreiaj-volant.ro/cumpara/kit-ambreiaj-cu-volant-masa-dubla-sachs-skoda-octavia-ii-1-9-tdi-6935261 ?

Modificat de comisarul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am vorbit cu 3-4 mecanici care toti mi-au spus sa schimb urgent ambreiajul cu totul ca nu se stie cand ma lasa, poate si maine sa cada, au trecut 5 luni si 11.000 km . 

Masina are simptome f rar, cel mai des se intampla cand o las la liber si pun frana brusc, atunci se aud batai, in rest nu troncane si nu face figuri la plecat de pe loc, schimbat viteze, schimbator greu, etc. Imi vine foarte greu sa ma scap de 2300 lei doar asa , sa le fac lor pofta. 

Toti mecanicii si toate service-urile zici ca au un cod intern ceva, sa te puna sa schimbi tot ansamblul ala ca maine iti bubuie masina daca nu o schimbi. 

La fel si bucsele, vi s-a intamplat sa mergeti la un service si sa nu va puna sa schimbati bucsele alea de la punte ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Intrebare pentru cei care au umblat(schimbat) la pompa tandem:

Ce diametru interior au cele 2 coturi de care este prins senzorul de temperatura motorina, unul din ele intra in returul pompei tandem?

Vreau sa schimb pompa si cel care intra in pompa este crapat si umezit, deci mai mult ca sigur se rupe de tot cand o sa-l scot! Si nu se gasesc separat pe original decat cele 2 coturi cu senzor si teava care duce la filtru de motorina, iar pretul este exagerat de mare!

Ma tot gandesc sa caut niste coturi pentru motorina, din ce vad eu, asa la "ochi" ar fi de 8 sau 10?.

Multumesc in avans.

Modificat de b73bmw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oferta pret reprezentanta :tuktuk:

 

volant SACHS - 3105

KIT AMBREIAJ - 1530

RULMENT PRESIUNE - 273

 

LEI

 

Care-I diferenta intre ce mi-au dat ei si http://www.kitambreiaj-volant.ro/cumpara/kit-ambreiaj-cu-volant-masa-dubla-sachs-skoda-octavia-ii-1-9-tdi-6935261 ?

Diferenta este de pret pentru ca vine pe relatia reprezentanta.Ca si calitate nu este nici-o diferenta,important este sa vina preasamblat asa cum era in poza.Cel mai bine ar fi sa-l comande service-ul.Daca cumva ai probleme te duci la service si il iei de guler pe cel care ti-a facut comanda pe cind daca o iei de la magazin online suporti manopera de N* ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tak30ver - am >125k cu masina actuala, revizii facute doar la dealeri skoda diversi (elcargid, brady, avia militari) si nimeni pana acum nu mi-a zis sa schimb bucsele fata. Toti zic ca mai merg si adevarul ca merg, la speedbumps se aude un fasait scurt si deloc tare, se aude doar cu geamul deshis, in rest nimic. In schimb am schimbat amortizoarele spate pt prima oara acum vreo cateva mii de km. Deja cel din dreapta plansese de tot si aveam zgomot pe spate si masina era barca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fasaitul este normal, amortizoarele sunt pe gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221 - poate nu m-am facut inteles - fasaitul vine de la bucsele fata, independent de problema avuta cu amortizoarele spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:tuktuk: Bucsele nu fasaie,doar amortizoarele care sint pe GAZ :beer:.App mai este barca?! ce amortizoare ai pus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai e barca, am pus Sachs, pe ulei. Tot ulei erau si inainte.

Acum din contra, e enervant de rigida dar sta bine pe sosea, i-am schimbat si bieletele anti-ruliu.

Daca nu fasaie de la bucse pe fata, e de la amortizoarele fata? OEM sunt pe gaz pe fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am spus... 

 

post-17228-0-07393300-1438196242_thumb.p

 

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM sint ulei cu gaz inert sub presiune pentru a preveni spumarea si pe spate sint ulei

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, sa-mi fac griji de la acest fasait foarte fin aproape insesizabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bZ1 nu știu de ce îți faci griji, dar la mașina mea am acel fasait când trec peste denivelări din prima zi în care a fost cumpărată. Și la altele am auzit la fel, deci e un sunet normal, nu înseamnă că sunt uzate. Iar la mine se aude doar la cele de pe spate, pe fata nu. Ai ascultat atent și ești sigur ca nu se aude tot din spate?

Ps: nu au nimic ale mele, drept dovada mașina se tine perfect pe drum, iar acum mai puțin de o luna am făcut test amortizoare fata/spate și pe spate au ieșit vreo 78% parca, iar pe față 69%, în condițiile în care minimul acceptat e 50% (nu mai știu exact)

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, sa-mi fac griji de la acest fasait foarte fin aproape insesizabil?

 

sigur nu - majoritatea il au, trebuie doar sa ai geamul jos, sa fie liniste si sa asculti atent. Ti-au scris si colegii mai sus - nu te ingrijora, este totul ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!