Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am aceeasi problema cu geamul din dreapta, cred ca de vreo 2 ani.

Nu se ridica automat, o ia in jos dupa ce urca mai mult de jumatate. Ca sa-l ridic de tot trebuie sa o fac treptat.

 

Masina are cu putin peste 130.000km.

N-am cautat remediu pt.ca momentan nu am probleme cu restul geamurilor.

 

Insa:

 - La relanti lumina papaie

 - Tot la relanti ma zgaltaie(nu tare dar se simte) la intervale regulate

 - Cand ploua uneori stergatorul spate porneste chiar daca inainte l-am oprit

 - In anumite conditii (la umezeala parca, nu neaparat de la ploaie) motorul porneste cam greu. Zilelel astea chiar, cand am pornit dimineata din parcarea din spatele blocului e ok, dar seara cand s-o iau din parcarea subterana a firmei unde lucrez, porneste greu la prima cheie. :tuktuk:

 - Chederul de la portabaj se umple de apa cand ploua (intra apa pe la stergator)

 - Un harait care-l simt in toate cele cand trec de 2500 rpm si care curios, dispare o perioda dupa ce car ceva greutate mai mare in portbagaj

 

In rest toate par ok. :icon_geek:

Modificat de garbage
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geamul dreapta e problema cunoscuta , trebuie inlocuit motorasul.

 

restul.. Pot fi cauzate de umidtitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ralanti uneori observ și eu ca pâlpâie luminile din oglinzi (în garaj), de zgâlțâit...am mai spus și în alte topic-uri ca am o trepidație neregulată la ralanti. Dar toți spun ca poate fi de la ambreiaj, de la tampoane motor/cutie. Deja m-am obișnuit..dacă nu e nimic grav...e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o usoara trepidatie la ralanti cand motorul e rece, dar daca apas ambreiajul dispare si nu mai trepideaza nimic. Cam asta ar trebuie sa se intample si la tine daca ar fi volantul de vina. Volantul si ambreiajul sunt cele originale, iar masina are 275 000 km, toti facuti pe drumurile din Romania. Sar sigur de 300 000 km cu kit-ul volant+ambreiaj din fabrica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la mine acea trepidatie la relanti nu dispare.

 

Mai patesc uneori, rar dar se intampla atunci cand motorul e rece (indiferent de anotimp), la relanti imi ramane la 1100 de ture imediat dupa pornire si parca se aude ca e putin "incordata", adica huruie ceva mai tare motorul.

Atunci o repornesc, iar in cele mai multe cazuri isi revine si se stabilizeaza la 700 - 750 rpm (sau 800, nu imi vin in minte acum valoarea exacta).

 

Inca ceva, la relanti cand ascult esapamentul tot neregulat este si suna mai infundat de pe la vreo 60.000 km parca.

Nu e de la bujii, le-am schimbat o data si nimic nou.

Nu sunt 100% sigur dar aceste sunete neregulate in toba de esapament, ca si frecventa, au legatura cu "zgaltaielile" din masina (la relanti) si cu palpairea luminilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stai putin ca eu vorbeam de 1.9 TDI, eu vad in descrierea ta 1.6 FSI, adica alta mancare de peste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 1.6 FSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu tot de 1.9tdi vorbeam...eu ma întreb cum reușiți sa țineți 300 de mii un ambreiaj de 1.9, ca am mulți cunoscuți cu motoare ca al meu, sau 2.0 de 140cp și toți le-au schimbat pana în 150 de mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il tii 300 de mii dar te impaci cu tremurat la plecarea de pe loc, cu tremurat la relanti, intra mai greu in viteza si probabil volant nu mai este cu dubla masa, masele s-au lipit si au devenit single mass:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intra deloc greu in viteza, dar intradevar la plecare de pe loc are un mic tremurat, nu mai este ca una noua.  Si sigur nu s-au lipit "masele" intre ele pentru ca daca se lipeau nu mai aveam tacanitul ala la ralanti cu motorul rece. In mers se comporta normal. 

 

PS: Daca era ceva foarte deranjant o schimbam, dar pot trai cu ea asa fara nici cea mai mica problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ma panicasem cu volantul cand am luat masina, la 1 sapt. am auzit un bocanit meserias cand plecam de la service si toti au confirmat ca volantul batea in halul ala. Au trecut 2 luni de atunci, nu a mai facut de 2 ori asa, se mai aude cateodata pret de cateva secunde si atat, in rest schimba perfect. Doar la plecare , daca nu o turez sau dau a2-a imediat se resimte putin insa am decis sa astept pana simptomele se intensifica, nu ma apuc sa schimb piese de 500 euro doar ca zice service-ul ca a batut odata volantul. La drum lung cel putin, nu am nici o problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

am un huruit la roata stg fata masina din semnatura.Am suspendata roata pe cric, am miscat-o la sus jos dr stg , nu are absolut nici un joc la rulment.Am dat jos etrierul si placutele.Huruitul se mentine.Senzatia este ca huruitul ar proveni dinspre zona cutiei de viteza dar nu is sigur.Ar putea fi totusi rulmentii de la roata desi nu au joc?

Ps.Mentionez ca in cutie este ulei, schimbat anul trecut.

Huruitul se aude mai intens de la 40 km in sus, indiferent daca e bagata in viteza su ruleaza liber.

Astept un sfat, deocamdata e urcata pte cric.10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmetul huruie. De la anumite viteze hurie indiferent in ce viteza e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa huruie un rulment care nu are joc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dpdv al tribologiei, intai va face zgomot cand va ramane fara unsoare, iar mai apoi miscarea fara lubrefiere va duce la uzura si la aparitia jocului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

E a doua oara intr-o luna cand,la punerea contactului,se aude trei bipuri lungi.Nu apare nici un martor pe bord,masina porneste si merge normal.Ce poate fi?M-am uitat in cartea ei dar nu am gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se "aud" trei bipuri lungi,m-am grabit sa scriu

Acum am desfacut bateria ,am dat putin cu WD 40 pe contactele cutiei de sigurante,la electromotor, alternator si borne,si le-am smirgheluit putin.

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu cele 3 beep.uri...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci din ce cauza face,avand in vedere ca nu mi se aprinde nici o avertizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test de baterie,masuratori,incarcare daca este bateria OE ar trebui servisata.

Quote-Yes, don't worry about it.  Like Stevee and I said, we've been living with it for a while.  When cranking, the battery voltage drops below a certain threshold, sufficient for the ABS controller to think it's lost power so it warns you.

Posted 21 April 2005 - 06:58

just had mine done last month.... three beeps on startup but no warning light. Turned out to be the ABS pump sensor. Doesn't necessarily show up on the dealer's diagnostic. Make sure the dealer has up to date software that covers latest VRs (apparently). When mine had beeped I definately had no ABS otyherwise brakes worked. sensor changed and now ok.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e noua din aprilie,Bosch uscata,de 54 Ah,parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca ai citit si restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A,da,n-am vazut ,multumesc.Pe unde e?Pot sa-l schimb singur?

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!