Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Salut.imi poate spune cineva unde se gaseste senzorul g 62 pt motorul bkd care este pe octavia 2?Daca aveti si o poza sau un filmulet.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

De ceva vreme am observat ca porneste un pic mai greu dimineata. Bateria este bosch silver s5 care luna asta a facut fix 3 ani.acum cateva zile am observat pe baterie rahat de soarece(stau la casa) si inceput de ros de cabluri de la modulul drl conectat la baterie. Ieri am pus otrava de rozatoare tip pastile din comert cu aroma de cirese... in fine. Azi pe la 4 am vrut sa plec dar pauza. Se aprinde bordul iar cand dau automat clantane. Ma uit in compartimentul motor din otrava era mancat cam jumatate din 2-3 pastile.imi da un vecin curent, porneste, plec pe autostrada pana la km22 si inapoi , totul ok.

intrebare : e posibil sa fi ros soarecul niste fire ascunse care nu se vad si sa dea la masa pe undeva sau e bateria pe duca ?

Am masurat, fara consumatori baga 14,2 v iar cu faza scurta proiectoare etc nu scade de 13,8 v.

Multumesc si daca am postat aiurea rog sa fie mutat.

seara buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. am luat alta baterie un rombat premier de 75Ah. dar dimineata cand m-am uitat la motor am gasit toate pastilele de otrava pe capacul de la motor de parca le-a pus cineva cu mana acolo. din ce am auzit cablurile de VAG nu prea le plac  :D

 

Aveti grija cand cumparati baterii, pentru ca la mine vanzatorul a inseriat ampermetrul cu o borna cam oxidata si in standby aveam un consum care oscila de la 0,47-0,83-1.17 A de credem ca am alte probleme si oricum nu imi dadea garantie. noroc ca am mai avut si eu un aparat la mine si am pus pe direct fara borna buclucasa si aveam consum spre zero de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am o octavia FL din 2010 cu 12 TSI si de ceva vreme simt un miros puternic de benzina in masina cu precadere atunci cand ma deplasez cu ea. Am fost la un service iar cei de acolo au spus ca au verificat la motor conductele si ca nu au sesizat nicio problema insa mirosul de benzina persista. Ati avut probleme asemanatoare?Vreo sugestie?

multumesc

Modificat de nifelheim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

De ceva vreme cand sunt la relanti pe loc si calc pedala de ambreiaj, cam pe la jumatatea cursei, aud un zgomot ca de frecat. Asta doar la jumatatea cursei, sus sau la podea nu se aude. In rest e ok nu am simtit nimic in mers sau la schimbarea vitezelor.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice volant dar poate gresesc, nu te lua dupa mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude de la 30 de mii km cred sunetul ala cu pedala apăsată la jumătate. Probabil e volant, dar nu e nimic grav dacă se aude doar atât. Eu am ajuns la 93500km și merge la fel, dar mai nou bate mai tare la rece...probabil o sa schimb ambreiajul pe la 100k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a inceput tarziu, pe la 90k, acum deja tremura putin la plecarea de pe loc. Am cumparat deja kit ambreiaj+volant si am programare in service pe 25 mai. Deja nu mai suportam, era ca picatura chinezeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facuti cu ea de noua 110.000. Cam de cateva luni mi-am dat seama de zgomot.

Zgomotul nu are treaba cald/rece motorul face oricum. Am incercat sa tin piciorul la jumatatea cursei pe liber si face zgomotul in continuu ca o frecare fier pe fier.

Se poate sa fie mai de mult dar acum e cazul sa fac ceva sau mai merg asa si vad ce se mai intampla?

Modificat de Adrian82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu face zgomot in ralanti sau la rece eu zic sa o lasi, doar nu o sa stai cu piciorul pe ambreiaj calcat la jumatate, apasarea este scurta si pana la capat, este posibil sa fie putin obosit rulmentul se simte in acea pozitie, nu te deranjeaza la debreierea normala.Pana nu incepe sa bata nu are rost  interventia. Eu am la munca un T4 care la pornirea la rece bate volantul dupa care nu se mai simte nimic, merge bine asa de 30k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, zgomotul ala la jumatea cursei îl face tot timpul și la mine. Dar la rece când țin ambreiajul călcat la fund a început sa se audă o bătaie înfundată, care dispare când se încălzește puțin motorul..sau când ridic piciorul de pe ambreiaj. Ce voiam sa scot în evidenta e ca la mine de la 30 de mii face asa și pana acum la 90 de mii nu am avut alte zgomote..iar acum e bătaia asta, probabil i s-a făcut de înlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine face zgomotul la jumatea cursei ambreajului de la 30.000

Oricum volant isi face simtita prezenta , dar inca in limite normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie ok ca abia ce am terminat de bagat banii in ea pe consumabile gen distributie si altele si ziceam ca o perioada gata am scapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestie interesanta astazi. Aseara a turnat cu galeata jumatate de ora de am zis ca o sa-mi fie masina iar sub ape :D. Azi ma duc jos la masina sa plec cu ea si cand ma uit erau geamurile deschise cam aproape pe un sfert. Arunc ce aveam in mana si alerg ca un nebun aia 5 metrii speriat ca s-a deschis aseara si masina e plina de apa. Ma linistesc cand o vad uscata, apas pe butonul de inchidere si se inchid geamurile la loc. Deschid masina, o pipai sa fiu sigur ca nu e uda si ma linistesc pe moment.

Acum intrebarea, e un accident ca s-a apasat butonul de deschidere in buzunar (avand si telefonul peste chei si cand m-am incaltat printr-o rara coincidenta s-a apasat butonul) sau sunt chiar probleme de care trebuie sa ma ocup?

Am cautat pe net si pe forum dar in afara de indicii catre switchul din usa nu am gasit altceva, insa la toti cei cu probleme la switch geamurile erau complet lasate in jos la mine doar putin. Eu n-am probleme la switch pentru ca momentan functioneaza totul in parametrii (usi, geamuri, lumini interioare).

Sa fii intrat apa aseara de la ploaie pe broasca? M-as mira ca eu spal masina mai rau fata de cum a plouat aseara :D. Ceva idei? :D.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De vreo 100 km am observat un scartait/chitait in mers pe partea fata dreapta care se accentueaza cand fac viraj dreapta. Daca trag volanul stanga - in mers, dispare, dar cum se indreapta rotile reapare alleatoriu. Daca i-au curba dreapta se aude destul de deranjant - am deschis geamul si e enervanta treaba destul de rau. Pe loc nu se intampla nimic, all is good. 

Masina e cea din semnatura, distrubitie schimbata de vreo 15k km, amortizoare schimbate fata/spate, bucse fata schimbate. Masina are 132k km.

Nu cred sa fie piatra la etrier ca am mai patit si huruia de nu puteam sa stau in masina :)

Rulmentul cumva s-a dus draqu sau ?

Multumesc de indrumari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerofan, ție îți face figuri geamul dreapta față? Mai demult am descris ca aveam probleme la el (mai mulți am citit ca au probleme) în sensul ca în timp ce urca, o lua înapoi în jos de nebun. Când îl apuca, dacă insistam cu ridicatul lui din cheie, la un moment dat nu mai mergea deloc decât din buton sa îl învăț iar poziția de jos/sus. Și în momentul respectiv dacă descuiam mașina (fără sa țin butonul apăsat sa deschidă și geamurile) îmi coborau geamurile vreo 3-4cm. Și asta se întâmpla la fiecare atingere a butonului de descriere pana învățam iar geamul dreapta pt pozițiile sus/jos apoi se potolea. E o anomalie, ma gândesc să nu aibă legătură și la tine cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RzzV, nu-mi face figuri nici un geam, totul merge perfect. Cand apas pe butonul de deschidere sau inchidere trebuie sa tin 2 secunde pana reactioneaza geamurile. De aceea am scris ca e interesant :). Oricum ca si siguranta am dezactivat deschiderea geamurilor din telecomanda si din usa, sa nu ma trezesc cu ea plouata :). Mie mi-au fost deschise toate 4 geamurile cam un sfert, asta e si motivul pentru care banuiesc ca a fost o apasare de buton cu telefonul in buzunar cand ma incaltam. Mai asteptam sa mai vedem ce se intampla, credeam ca e un defect si stie cineva de el :D. Merci de raspuns.

 

@mocasini, verifica-ti directia (ai luat vreo groapa mare in ultima suta de km?), scartaitul poate veni de la o roata care nu mai calca cum trebuie iar cauzele sunt ori bucse duse, pivotul stricat de la un soc sau chiar dereglare de directie tot de la vre-un soc. In cel mai rau caz poate sa fie flansa de la telescop. Eu zic sa incepi cu astea sa verifici. Rulmentul huruie, nu scartaie.

Ar mai putea fi si de la placute dar mai rar, oricum cand verifici uita-te cam la tot sa fie in regula. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema cu motorul 1.8 tsi de la skoda. Masina este anul 2007, 160 cai, cod motor BZB. Problema sta in felul urmator. De prin noiembrie-decembrie, am inceput sa am probleme cu relantiul (ralantiul). Acesta varia intre 900 si 1600 atunci cand roata se invartea. Cand masina stationa la semafor spre exemplu, relantiul era constant 850-900. Prima meu instinct a fost sa curat clapeta si sa schimb bujiile. Le-am schimbat, insa fara rost. Am masurat compresia in cilindri, este in parametrii. Eroarea pe tester a fost amestec prea sarac, asa ca am etansat galeria de admisie si am schimbat oringurile care vin peste chiulasa. Problema insa a ramas aceiasi. De curand am schimbat epuratorul de gaze (PCV valve), citind pe diferite forumuri ca acest ar fi de vina. Dupa schimbarea lui, motorul a inceput sa mearga mai rotund, relantiul sa stea uniform la 900 rpm. Dupa ce am plecat din service, la scurt timp s-a aprins martorul de motor din nou. Astazi am schimbat valva n75, pentru a remedia situatia. PRoblema sta in felul urmator: dupa schimbarea acestei valve, motorul la relanti sta la 1100 rpm, varind pana la 1300. Daca dau drumul la aerul conditionat, turatia scade la 850 si sta ceas. Intrebarea mea este ce as mai putea sa fac, pentru a uniformiza mersul la relanti, de ce relantiul scade odata cu aprinderea consumatorilor? De ce inainte de schimbat valvei n75, relantiul era regulat insa martorul aprins? Astept cu mare interes raspunsul vostru, pentru ca chiar nu mai stiu cum sa-i dau de cap. Precizez ca am dus-o la nenumarate serviceuri, nici ei nu au stiut ce sa-i mai faca. Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-o la reprezentanta, ei s-au mai intalnit cu astfel de cazuri si pot sa faca cerere de asistenta mai sus.in caz ca nu se descurca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aerofan și la mine tot asa fac toate se deschid la fel, dar doar când îmi face figura geamul din dreapta înainte. Altfel e ok totul și nu se deschid aiurea..nu știu motivul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!