Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Astazi la doar 37 de grade, banui ca langa asfalt erau mai multe cu clima pornita dupa 20 de km se aprinde in bord avertizarea galbena de presiune ulei prea mica si ca ma restrictioneaza pana la maxim 4000 de ture. Oricum nu ajungeam la turele alea ca eram in oras. Merg incet cu ea pana in maxim 2000 de ture si ajung in parcare acasa. O las pe drum drept si intre timp mai pun contactul si chiar pornesc masina sa vad daca mai am ceva eroare. Nu am nimic. Fug pana sus iau mufa sa vad de erori. Nu are nici o eroare. Scot joja (ma ard bine pe la degete de la caldura) si verific uleiul, uleiul e OK. Are treaba cu faptul ca am 5W-30 si ca afara au fost temperaturi foarte "racoroase" iar uleiu s-o fi facut supa, sau am ceva mai grav?

Asta din ce experienta ce o aveti voi, ca in carte nu-mi scrie ca daca am ulei subtire si cand afara-s 40 de grade se poate sa apara avertizarea.

 

Merci de raspuns, o seara racoroasa va doresc ca pe mine cel putin de doua saptamani m-a innebunit vara cu caldura asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor presiune poate, verifica cablajul/conectori

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva pe unde se afla? Am inteles ca sunt 2 senzori.

LE: banui ca poate nu fac mufele bine contact avand in vedere inundatia suferita in 2013 si de faptul ca am mai spalat motorul de 2 ori de cand e la mine :D

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul galben este de nivel ulei. Cand se aprinde rosu e problema de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie exact mesajul asta mi-a aparut. Nivelul e OK ca l-am verificat.

post-19648-0-74685400-1436298650_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la baza filtrului de ulei, cel negru 1.8 bar urmatorul cupleaza la 3.3 bari ,unul dintre ele nu decupleaza corect

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod de motor ai?  daca ala e mesajul, sunt 2 posibilitati : switch defect ( cel de presiune redusa) sau presiune redusa... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CDAA 1.8 TSI 118 kw. daca e defect de ce nu a mai aparut? Din cauza ca nu mai apare (vad maine daca mai apare) credeam ca din cauza caldurii prea mari, (inca nu am avut aici mai mult de 35 de grade, astazi fiind 37 pe bord) banuiam ca uleiul nu se mai raceste cum trebuie si e si mai subtire. in fine, daca mai apare in weekend ma uit la mufe si daca totul pare in regula schimb senzorii si terminam balciu' :).

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum a spus colegul mai sus, sunt 2 senzori. 

1- 038919081K

2 - 06H919081A si  codul schimbat, 04E919081A

cam 20 euro bucata

E posibil ca lrelanti sa fi scazut foarte mult presiunea uleiului... eu as merge cu un 5w40 la tine... sau un 0w40 premium

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Andrei. Ca de obicei esti salvatorul meu. Ma mai gandesc cu uleiul. Mi-e frica sa schimb pe 5W-40 ca am lant si am vazut ca mai cad la motoarele astea. Si asa-s paranoic si schimb uleiul la maxim 9000 chiar daca e 5W-30 tot din cauza ca ma gandesc ca se arde, se depune si se mai infunda canale printre care si canalele de la intinzatorul de lant si asa ajung sa-mi sara lantul. Ulei numai VW original iau.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca 06H919081A de culoare albastra are inlocuitor e clara treaba, el urmareste plaja superioara de presiune (avertizarea galbena)

ce ai primit tu nu e avertizare de presiune mica la relanti (aveai rosie daca era asa), scoate mufa din senzorul albastru tureaza incet motorul si vezi la ce turatie primesti averizarea daca e peste 3000 rpm stii ce sa cumperi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 9000 km 5w40 sau 0w40 sunt mult mai bune decat 5w30. Nu se ard, nu infunda canalizari. Gandeste-te ca sunt motoare muuulte care au lanturi si merg cu 5w40

 

Iar daca ai intinzatorul prost la lant, oricum va fi nevoie sa il schimbi. Si cred ca sigur pe ala il ai.... :(

 

PS : http://vwforum.ro/topic/116255-lipsa-putere-la-plecarea-de-pe-loc-si-peste-100kmh/

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema cu motorul 1.8 tsi de la skoda. Masina este anul 2007, 160 cai, cod motor BZB. Problema sta in felul urmator. De prin noiembrie-decembrie, am inceput sa am probleme cu relantiul (ralantiul). Acesta varia intre 900 si 1600 atunci cand roata se invartea. Cand masina stationa la semafor spre exemplu, relantiul era constant 850-900. Prima meu instinct a fost sa curat clapeta si sa schimb bujiile. Le-am schimbat, insa fara rost. Am masurat compresia in cilindri, este in parametrii. Eroarea pe tester a fost amestec prea sarac, asa ca am etansat galeria de admisie si am schimbat oringurile care vin peste chiulasa. Problema insa a ramas aceiasi. De curand am schimbat epuratorul de gaze (PCV valve), citind pe diferite forumuri ca acest ar fi de vina. Dupa schimbarea lui, motorul a inceput sa mearga mai rotund, relantiul sa stea uniform la 900 rpm. Dupa ce am plecat din service, la scurt timp s-a aprins martorul de motor din nou. Astazi am schimbat valva n75, pentru a remedia situatia. PRoblema sta in felul urmator: dupa schimbarea acestei valve, motorul la relanti sta la 1100 rpm, varind pana la 1300. Daca dau drumul la aerul conditionat, turatia scade la 850 si sta ceas. Intrebarea mea este ce as mai putea sa fac, pentru a uniformiza mersul la relanti, de ce relantiul scade odata cu aprinderea consumatorilor? De ce inainte de schimbat valvei n75, relantiul era regulat insa martorul aprins? Astept cu mare interes raspunsul vostru, pentru ca chiar nu mai stiu cum sa-i dau de cap. Precizez ca am dus-o la nenumarate serviceuri, nici ei nu au stiut ce sa-i mai faca. Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde este situat senzorul n249 pe motoarele 1.8 tsi? O poza mi.ar fi de mare ajutor. Mersi

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pct. 3 - N249 turbocharger divert air valve

 

 

 

 

post-34129-0-21576700-1436437609_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos. poti sa-mi dai link-ul de unde ia luat poza?

Modificat de AlexRadu16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

programul se numeste ELSA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un link sigur de unde il pot downloada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan_vw_11

Salutare,

Am citit pe la jumatea topicului de o problema asemanatoare cu a mea.

Ambreiajul tine foarte jos si se aude un clanc atunci cand apas pedala, are si un trepidat cu AC pornit cand plec dupa loc.La Octaiva lui tata de la serviciu tine la jumate. Eu as schimba doar kitul fara volant....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 1600 de ron kit complet...de ce sa platesti de 2 ori manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai schimba doar placa si discul, si pe urma mai desfaci odata sa pui si volant_a. Pentru ca ea face acel zgomot, nu placa si discul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce recomandati intre LUK si  SACHS? Le-am gasit la pret asemanator de 1700 roni kit + volant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original ce ai pe masina sa nu patesti ca si mine ca Sachs e pentru 4x4 si LUK pentru normal. Uite aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus sachs, cumparat de la un comerciant de aici de pe forum ~1600ron, n-am nicio problema.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Scurt istoric: asta toamna cand am inlocuit filtrele si uleiul, am observat ca pierd ulei din cutia de viteze.

Dupa o vizita la service Skoda, cei de acolo mi-au spus ca am un joc axial mare in diferential.

Doar pentru demontare/remontare si constatare imi cereau aproape 3000 de lei la ei, asa ca am zis pas, avand in vedere ca in mers nu simteam nicio problema.

 

Saptamana trecuta, dupa aproape 8 luni de la constatarea lor, am plecat voios spre litoralul nostru, in concediu. 

Pe autostrada, dupa vreo 70 de km de mers cu a 5a, la 130km/ora, ma trezesc ca imi iese din viteza a 5a. Acest lucru s-a repetat de vreo 3 ori in decursul a maxim 1km.

Am cautat prima iesire de pe autostrada si m-am intors cu ea acasa, in Bucuresti, dar am mers cu a 4a, unde nu am intalnit astfel de probleme. Restul treptelor functioneaza.

Am plecat la mare cu alta masina.

 

Mi-a fost recomandat asta toamna, tot aici pe forum, reconditionarea cutiei de viteze la un atelier de pe langa Campia Turzii. 

Asa ca pun mana pe telefon si ii explic celui de la atelier cele intamplate.

Imi spune ca "s-a incins din cauza lipsei de ulei si din cauza asta imi scoate din viteza a 5a" si ca o poate reconditiona in o zi.

Tind sa cred ca fac treaba buna avand in vedere cata lume ii lauda. Asa ca o sa incerc sa rezolv problema la ei.

 

Acum, pentru ca am 105k km, si am de ceva timp zgomote de la ambreiaj, ma gandesc ca trebuie schimbat ce e necesar pe acolo, daca tot sunt cu cutia demontata, sa nu platesc manopera de 2 ori.

Asadar:

1. imi puteti spune va rog ce producator (ma intereseaza cat mai bun) imi recomandati pentru kit ambreiaj + volant si ce mai e nevoie?

2. Am inteles ca exista variante si cu masa simpla? este recomandat masa simpla vs masa dubla? 

3. piesele se comanda dupa seria de sasiu, dar am citit pe forum niste experiente neplacute, conform carora piesele se identifica dupa demontare. E adevarat in cazul meu?

 

Iata mai jos datele de identificare pt masina mea:

Octavia 2 1.9 TDI, 1896 cmc , 77kw, 105cp, cod motor BJB, an fabricatie 2005, serie sasiu: TMBBS41ZX52091605, hatchback, 5 trepte la cutia de viteze.

Daca mai sunt necesare alte informatii, va rog sa ma anuntati.

 

Multumesc in avans pentru ajutor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!