Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Tocmai de aceea am facut referire la ipoteza ta :cheers:, pentru ca nici eu nu "diger" atat de usor aceasta problema ca fiind musai din cauza discurilor. Asa cum am dat exemplul de mai sus, pot fi si alte cauze, hai sa zicem ... mai ieftine :rolleyes: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile am 2 probleme care apar aleator.

Prima, si cea care ma sperie cel mai mult este un zgomot ciudat care se aude in momentul in care franez. Zgomotul este ca un "clonc" care se aude, fara sa-mi dau seama de la ce ar putea fi. Acelasi zgomot imi apare si cand ridic piciorul dupa acceleratie (la viteze reduse) si cutia retrogradeaza vitezele (DSG). Nu ma pricep deloc la mecanica, astfel ca si explicatiile sunt ale unui afon in materie.

A doua problema care mi-a aparut, este un scartait continuu care mi-a aparut in viraje mai stranse si luate la o viteza de 30-40 km/h. Nu era un scartait de la cauciucuri, iar directia pare buna (testata la modul "lasat liber volanul in timpul mersului, nu a tras nici stanga nici dreapta"). Nici asta nu se intampla tot timpul.

Mentionez ca masina are 7400 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu masina la service autorizat: daca acel "clonc" se aude si cand pleci de pe loc putin mai in forta, e posibil sa fie vorba de un cap de planetara, desi pare neverosimil la kilometrii astia. Daca e clonc-ul doar cand franezi, posibil o placuta de frana sa nu stea cum trebuie in etrier. Trebuie investigat amanuntit. Despre scartait nu pot sa-ti recomand nimic, e greu daca nu auzi "live".

Cheerz!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi dimineata in service, la Elcar Gid Buzau. mi-au desfacut cutia de viteze ca sa afle de unde apare "scartaitul" la apasarea pedalei de ambreiaj. s-au uitat si au ajuns la concluzia ca nu are nimic cutia. chiar mi-au zis ca se cunoaste ca am menajat-o si ca am mers frumos cu masina. :icon_cool:. cutia este 100% ok.

dupa investigatii ulterioare au descoperit ca de vina pentru zgomot este o sfera de la parghia pedalei de ambreiaj. sper ca am inteles eu bine. oricum... mi-au comandat piesa si saptamana viitoare o sa ma prezint pentru inlocuire. pe garantie bineinteles :). oricum... piesa respectiva nu afecta in nici un fel comportamentul masinii. doar ca scartaia cand se incalzea. :icon_cool:

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema ciudata la mine: de vreo 2 ori la interval de 3 zile mi s-a intamplat o chestie ciudata.merg spre intersectie unde semaforul era rosu si dau sa scot din viteza si sa o las sa curga usor, fiind in vit a 4-a si cu ambreiajul calcat pana al fund nu mai puteam sa o scot din viteza...am incercat sa imping cu ceva mai multa forta dar degaba...la 20 la ora cat aveam ( de la 50 ca tot incercam sa o scot din viteza) si in vit a 4-a am ridicat usor ambreiajul si l-am apasat iar si a decuplat..bine ca aveam spatiu in fata sa pot sa fac asta ca altfel nu creca mai plecam de pe loc daca opream...de la ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai de toate verifica sa nu blocheze ceva cursa pedalei de ambreiaj (ex. covoras care nu e prins de podea si are tendinta sa se stranga sub pedale, astfel incat sa nu te lasa sa faci cursa completa de debreiere); daca ai curiozitatea sa scoti din orice viteza fara sa calci ambreiajul ai sa vezi ca iese lafel de greu sau deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

covorasul statea f bine..nu era sub pedala ca la aia m-am uitat cand am oprit la semafor. nu am incercat sa scot din viteza fara ambreiaj si nu cred ca am sa incerc vreodata....si sper sa nu fiu nevoit...:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In situatia asta este destul de ambigua o incercare de diagnosticare, acum, in situatia in care ti se intampla pur intamplator. Abia daca se manifecta mai des se poate merge pe o cale anume. Teoretic ar putea fi 2 probleme de verificat/rezolvat in service, daca incepe sa se manifeste mai des: calarea cablurilor timoneriei si, daca nu se rezolva nimic prin calare, desfacuta cutia si verificat cu atentie sincronul de la treapta 4, posibil sa fie ceva in neregula la el.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am mai scris pe forum de problema cu aeroterma climatronicului in sfarsit s-a rezolvat dupa ce am fost de 2 ori la avia motors si nimic. din pacate a trebuit sa dau mail in cehia pt a binevoi domnii de acolo(respectiv avia) sa imi dea pe garantie aeroterma care facea un scartait ingrozitor dupa o ora de functionare. cum la ei nu facea, nu au schimbat-o. cei din cehia au scris la porsche romania care m-au contactat la o zi diferenta. a 2-a zi dupa ce mi-a scris PR, m-au sunat cei de la avia pt programare in service cand pot. am fost cu masina si imediat au dispus schimbarea aerotermei(asa e cand vine de "sus"). deci se poate, dar din pacate cu "interventii" in cehia.

am scris aici ca poate ajuta pe cineva aceste informatii(cum m-au ajutat cele ale lui shkoda pe mine)

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In weekend am facut o excursie de aproximativ 300 km. In tot acest timp maxidot-ul s-a stins si reaprins la intervale neregulate. Astazi si-a revenit. Ce poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai citit pe forums de problema asta la maxidot: e "calitate VAG". Baietii au cerut alte instrumente de bord, pe garantie. Cica contactul tip panglica prin care se conecteaza maxidot e de vina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In weekend am facut o excursie de aproximativ 300 km. In tot acest timp maxidot-ul s-a stins si reaprins la intervale neregulate. Astazi si-a revenit. Ce poate sa fie ?

A mai avut exact aceeasi problema un prieten de-al meu cu un Eos. Nu ai ce sa faci decat sa mergi la ei cand incepe sa faca asa sa vada si cei de la service cum face si sa ti-l schimbe pe garantie. Prietenul meu asa a facut! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca de la o vreme problemele se tin lant....

Ultima "buba"....luneta sparta din senin. Sigur nu a fost sparta de cineva (cel putin asa ma gandesc) deoarece era crapata toata fara ca sa fie nici cea mai mica bucatica , cazuta. Un amic mi-a pomenit de soc termic. Am ras initial dar a venit si un al doilea care a avut aceeasi parere. Ma gandesc ca daca la 34 grade crapa luneta....la 40 deja o fac decapotabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum o rezolvi?

Garantia sau CASCO?

Normal ar fi garantia...CASCO e solutia de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea a " implinit " azi 1000km si ... prima problema. Am mai citit aisi despre ceva de genul asta dar nu e chiar acelasi lucru si mai ales ca probelmele se pare ca au avut solutii diferite. Mai exact : am constatat ca in treapta a III-a, accelerand progresiv intre 3000 si 3100 rot/min se aude un fel de harscait ( semnalat si de florin_d dar in alte conditii ) chiar daca accelerarea se face continuu. Acelasi lucru se intimpla si in treapa a IV si a V- a dar prima data la 2000rot/min si apoi ( mai slab ) la 3000 rot/min. Zgomotul se aude ca si cum ar fi in ddreptul CD-ului spre motor . Stie cineva ceva ? Mentionez ca accelerez in continuu , fara sa reduc , zgomotul apare la turatiile mentionate si dispare odata cu cresterea turatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un amic mi-a pomenit de soc termic. Am ras initial dar a venit si un al doilea care a avut aceeasi parere. Ma gandesc ca daca la 34 grade crapa luneta....la 40 deja o fac decapotabila.

Vara cred ca ar fi aberant sa vorbim de un soc termic la luneta, iarna DA, se mai intampla la geruri mari. Dupa cum ai descris tu problema ma gandesc mai degraba la un pumn sau un picior, in ambele cazuri se crapa luneta fara sa cada vreo bucatica din geam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

iata ca ma vad nevoit sa scriu aici dupa numai 1500 km.aseara am lasat masina pe avarii 10 minute, am inchis-o din telecomanda de pe cheie.masina nu are alarma.la pornire, simptomele au fost urmatoarele:

- ambele indicatoare de semnal au ramas aprinse, nu intermitent, ci aprinse, desi am oprit avaria

- cadranele de bord si tot audience-ul nu mai erau luminate (indiferent de cate incercari de pornit oprit luminile am facut).mentionez ca am optiunea de confort la faruri si functiona, deci senzorul din parbriz comunica ok

- inchiderea automata a usilor, setata anterior din BC nu functiona, iar lumina avertizoare a butonului de inchidere a usilor nu era aprinsa

- senzorii de parcare nu se activau automat la selectarea treptei de mers inapoi, dar la apasarea butonului de senzori incepeau sa functioneze.totusi , butonul de senzori nu era luminat si pe afisajul RCD nu aparea pictograma pentru senzori

- BC nu mai functiona, sau ma rog, butonul de selectie al functiilor nu mai functiona, dar consumul instantaneu era ok

- RCD ramanea aprins si dupa inchiderea usilor din telecomanda, a trebuit sa il inchid din buton

- compresorul de aer nu mai functiona, si am constatat o manifestare ciudata probabil a senzorilor, pentru ca dura ceva timp intre momentul apararii butonului auto si momentul in care turatia ventilatorului crestea.da, stiu sa folosesc dotarea climatronic :D

Alte probleme nu am sesizat, am parcat masina si am luat actele din ea, in ideea ca o potentiala problema la electrica poate duce la un incendiu. Azi dimineata totul parea ok si totul si a revenit la normal. Inclin sa cred ca este o eroare de soft, insa e al dracului de neplacut sa ai asa bucurii. E posibil ca aceasta anomalie sa fi fost provocata de o incalzire a unei piese, eventual justificabila pe seama caniculei?chiar daca e asa, pentru mine este o mare bila neagra la adresa skoda.oare o diagnoza la service va identifica sursa problemei, sau ma duc degeaba, daca s-a rezolvat deja de la sine?

Modificat de sosoktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a fost o eroare, ea a ramas (cel mai probabil)stocata. Peentru o simpla verificare, poti ruga si un coleg cu vag-com sa-ti faca o verificare ;) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cum a ramas cu problema la ambreiaj, din ce am citit am dedus ca audi_fan a schimbat nu stiu ce sfera la ambreiaj , mai face ? La mine se aude din ce in ce mai enervant, in special la viteze mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei ma uit in cartea tehnica, pentru ca au scris acolo ce au schimbat. faza e ca la mine au schimbat pe garantie, insa de cand dibuisera ce are... porcaria naibii, n-a mai facut deloc. :soare:

la mine scartaia doar daca se incalzea. si se auzea doar din afara masinii chiar daca era motorul oprit. deci, ceva mecanic. si puteam sa merg in continuare asa pentru ca nu era decat oxidata piesa respectiva. sper sa nu ai ceva mai grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost deja azi cu masina la service pentru o investigare rapida (asta pana miercuri, cand am si programarea). La primul schimb in viteza a 2-a s-a si auzit zgomotul (cu toate ca mie in ultimele 200 de km imi mai facuse o singura data). La prima vedere au zis ca e vorba de acelasi inel de franare de la sincronul 1-2, de care zicea si Blitz. In plus, au zis ca s-a ma intamplat la o alta Octavia 2 sa aiba aceasi problema numai ca nu era nici un defect fizic ci, pur si simplu mizerie stransa in acel loc si a necesitat numai o curatare/degresare, iar cutia respectiva nu a mai avut probleme din acel moment.

Am inteles ca dureaza 5-6 ore sa desfaca cutia complet iar dupa constatare in maxim 5 zile o sa vina piesele care au probleme. Deci necesita cam o saptamana de service. Sa vedem miercuri ce problema are...

Vizavi de garantia unei lucrari in service, am inteles ca este de 3 luni de la executie.

Modificat de ovisod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovi, m-as bucura (si cred ca si tu) sa fie numai mizerie. de asemenea imi pare bine ca li s-a manifestat defectul, in felul asta au tras mai usor concluzii.

Legat de garantie: conform legii, service-ul ofera garantie pentru orice lucrare efectuata cu piese originale 18 luni (atat manopera cat si piese). Pentru lucrare efectuata cu piese aduse de client dau garantie doar la manopera si nu raspund pentru pagubele facute de defectarea vreunei piese. Exista insa o situatie speciala, o sa o exemplific printr-un caz concret: masina iti iese din garantie intr-o luna, ti se schimba la service in garantie o componenta (sa zicem un ventilator); lucrarea s-a efectuat in contul garantiei masinii si daca cumva peste 2 luni se strica iar acelasi ventilator (adica la 1 luna de la iesirea masinii din garantie), acea piesa nu mai face obiectul garantiei.

Cheerz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,Speram sa nuscriu pe acest topic dar.... Ieri cind veneam spre Bucuresti am oprit la o benzinarie pentru un Red bull. Cind am vreut sa plec, am Octavia II 1.9 TDI - 2500 KM aprox o luna si jumatate, am patit urmatoarele:1. Climatronicul nu mai mergea, ( baga doar aerul de afara ca si cum compresorul nu era pornit).2.Comenzile radio nu mergeau,3. Nu s-au mai aprins martorii de bord ( ex semnalizarea -cu toate ca mergea- bordul nu era aprins desi avem faza de drum aprinsa)4 . Maxidot-ul era " intepenit in ultima pozitie lasata adica citi KM mai aveam de parcurs si temperatura exterioara.5.Am oprit masina, m-am dus sa cumpar ceva am inchis-o si cind am deschis masina fara sa am cheile in contact radioul mergea. Acum intrebare a mai patit cineva asa ceva ? Oricum azi o sa sun la service. Ce este ciudat , dimineata cind sotia mea a plecat cu masina , clima a pornit, martorii mergeau etc....

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, ti s-a intamplat de doua ori exact acelasi lucru :D :D

Mergi la service, trebuie sa fi fost vreo eroare. Bine ca ti-a functionat masina si ai ajuns acasa, asta e, era electronicii. La mine a existat doar bubuitul in boxe, in rest masina merge impecabil ~30k la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la service pentru problema legata e cutie... groaznic sa vezi cat au desfacut din masina... nu credeam ca e nevoie sa dea jos atatea...

Ideea este ca, dupa ce au desfacut si analizat totul, au constatat ca cutia nu are absolut nimic, nu prezinta uzura, ci pur si simplu era stransa ceva mizerie.

Uleiul pe care l-au dat jos din cutie era foarte curat.

Am inteles ca acum se vor ocupa de degresarea/curatarea tuturor pieselor din cutie dupa care masina va fi gata cel tarziu pana vineri. Sper sa merga OK dupa. Totusi, am mari dubii ca va fi totul la fel ca inainte, dar sa vedem... Mecanicul specialist in cutiile de viteze care s-a ocupat de masina mea zicea ca fara probleme ma pot incumeta sa plec cu masina in concediu, dar nu stiu ce sa zic... imi e cam teama.

Modificat de ovisod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!