Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

si mie mi-au desfacut cutia cand am avut zgomotul acela la pedala de ambreiaj (vezi paginile anterioare). pana la urma au constatat ca au desfacut-o degeaba. problema era minora dar nu o gaseau. au descoperit-o dupa ce au montat cutia de viteze la loc. era total in alta parte. cutia mi-a fost desfacuta acum 8000km si merge perfect. eu zic sa nu iti faci griji... dar mie mi-au desfacut-o la Elcar Gid Buzau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut primii 15 Km cu masina dupa rezolvarea problemei de la cutie. Cutia merge impecabil, insa, cu siguranta mult mai bine decat atunci cand am cumparat masina. Este incredibil cat de usor intra acum in viteze. A condus-o si un amic care are tot o Octavia 2 de 2-3 luni si a avut exact aceasi impresie... cutia e mult mai precisa si mai usor de manevrat decat a lui. Inca este in teste, insa prima impresie este ca totul este cu mult peste asteptari, sunt foarte multumit :)

Modificat de ovisod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa vreo 8000 km am un pacanit cand iau curba in loc. De la servodirectie cred ca e ceva... se aude ciudat cand curbez rotile. Mereu am incercat sa misc masina cand intorc, ca sa nu fortez servodirectia. La voi se aude acel zgomot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti cumva piciorul pe frana in timpul ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu sunetul ala..... cocluzie.... mi-au schimbat un amortizor care scartaia..... l-am vazut si eu dupa demontare era murdar si intr-adevar nu mai scartaia dupa.

Problema e ca acum face la fel dar celalalt si ma duc sapt viitoare la constatare. Si mai am o problema dupa ce l-au schimbat au uita de directie si aum am volanul stramb cand merg drept. Sper sa le rezolv pe toate sapt viitoare. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De dimineata a inceput si ventilatorul meu de la climatronic sa faca ca un tractor. Problema a aparut din senin si se pare ca deocamdata isi face treaba, raceste aerul dar este insuportabil zgomotul.

Daca a mai patit cineva chestia asta il rog sa posteze si sper ca nu trebuie inlocuit. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dimineata a inceput si ventilatorul meu ...

Cel mai probabil o frunza sau un bilet de parcare a ajuns printre paletele aerotermei. Cam astea sunt obiectele cele mai des intalnite pe-acolo. Iti recomand sa mergi degraba la un service sa verifice acolo, pana nu capata joc in lagare. Daca e descentrat, se inlocuieste, sper ca mai ai masina in garantie, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca mai e in garantie si iti multumesc pentru raspuns, dar as fi interesat cat dureaza operatiunea de inlocuire (daca e cazul) pentru ca e extrem de aproape concediul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu pacanitul cand virezi st ori dreapta este intradevar de la amortizor . Pe flansa de la amortizor se afla un rulment imbracat in cauciuc . Din cauza acelui rulment face. Servodirectia nu mai are nici o leg ... ca in cazul lu O 1 sau G4.... cand cadeau pe capete .

Daca ai garantie se schimba pe garantie daca nu ... e cam 500 mii rulmentu..+ manopera.

Eu am facut pe garantie ... am dus masina de 3 ori in service autogrup cta pana sau prins baietii, dar culmea ca nu facea intotdeauna cand ajungeam la service nu mai facea, pana am prinso o data ... si au ghicit-o .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu trebuie sa schimb a doua flansa cu rulment..... dar o fac dupa ce revin din grecia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desi recunosc ca nu am avut rabdare sa citesc tot topicul, sunt putin nervos asa ca imi permit sa scriu fara sa stiu daca au mai patit-o si altii:

Mergeam ca floarea cu 90km/h cand... s-a blocat volanul. S-a aprins becul de servodirectie. Atentie, s-a blocat de tot, nu ca masina s-ar fi comportat ca una fara servodirectie. A trebuit sa apelez la toata puterea mea ca sa-l rotesc cu 4-5 grade cat sa trag pe dreapta. Daca eram in curba... ala eram.

Am oprit motorul si am iesit sa iau aer, ca ramasesem fara :)

Dau sa repornesc.. nimic. Se aprindeau toate becurile pe bord si atat. Nici claxon nu mai aveam, nici geamurile nu le puteam ridica.

Masina are 1700 km!

A fost dusa la Brasov pe platforma (e o masina de firma), eu sunt din Buc, asa ca nu stiu inca raspunsul celor de acolo.

Cand ma gandesc ca vroiam sa plec cu copiii in concediu cu ea.... acum mi s-a luat.

A mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a blocat sau mergea greu? Ca e o mare diferenta... Sunt tare curios sa postezi aici concluzia service-ului, in mod normal sistemul servo nu afecteaza cu nimic (rau) bunul mers al directiei. Ea trebuie sa functioneze mecanic fara probleme. Este prima oara cand aud la O2 aceasta problema, deci probabil este doar un incident izolat.

Foarte ciudate problemele voastre... mie imi pare ca stati cam mult in jurul masinii, trageti de geamuri, etc... rau la rau trage :(

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a blocat sau mergea greu? Ca e o mare diferenta...

S-a blocat... ca atunci cand se blocheaza cu motorul oprit. Am 1.87 si 100 de kile, zic eu ca am suficienta putere, si abia am reusit sa misc volanul cu 5 grade cat sa ies de pe sosea...

Da, problema nu e serioasa, e grava. Faza e ca masina e de firma, si daca nu fac eu scandal, probabil ai mei nu or sa faca deloc :) Dar o sa fac scandal.

Prima oara m-am gandit ca e bateria, ca nu incarca. Dar.. sa fie directia prima afectata? Habar n-am... Va tin la curent cu raspunsul de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este foarte grava,cel mai probabil o defectiune la partea electrica ,care se ocupa de directia electroasistata.Asemena cazuri s-au intamplat si la Mercedes,dar soferul nu a mai avut asa noroc ca tine,dar a scapat cu viata.sincer nu am mai auzit de asa ceva la skoda.Acum nu trebuie generalizat dar sunt curios sa vad ce iti spun la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directia trebuie sa functioneze fara servo bine mersi. Directia nu se blocheaza cu motorul oprit, se blocheaza cu cheia scoasa din contact.

Ca merg mai greu rotile pe loc cu motor oprit (deci fara servo) e alta...

Neaparat sa ne spui ce au zis din service. Eu as zice ca ai o defectiune de ordin mecanic la servo... Nu pot sa cred ca la o viteza de 40-60 km/h cu servo mort, nu poti trage masina pe dreapta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam 90 km/h :D

Am primit un telefon din service cum ca am caseta de directie defecta :icon_thumright:

Nu au reusit inca sa ma lamureasca de ce nu mai puteam porni masina. Se pare ca au un dialog cu Porsche Romania. Keep in touch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-au spus de la service asa ceva? Ca caseta de directie e defecta? Nu pot sa cred.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va scriu sa va prezint o situatie destul de grava cu ceea ce am patit eu cu masina.

Am o octavia II de aproape 2 ani pe care o folosesc destul de intens. Adica am ajuns deja la 70.000 de km.

Acum aproape o saptamana, cand ma apropiam de un semafor in oras am auzit un zgomot ciudat de la motor (ca si cum s-ar fi rupt ceva) si motorul a inceput sa mearga sacadat. Am reusit doar sa trec de semafor si dupa aceea s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca. La bord nu s-a aprins nici un martor si nici un mesaj pe maxi dot.

Am dus masina la service pe platforma si aici dupa vreo doua zile (pana au avut loc ...) au constatat urmatoarele (scuze pentru descrierea destul de a-tehnica dar nu prea ma pricep):

La motor s-a rupt un tachet din cauza caruia s-a stricat un injector, un piston, o biela; totodata s-a stricat ceva la chiulasa si trebuie schimbata (chiulasa complet echipata). Va da-ti seama ca cosul pieselor e astronomic - aprox 15.000 lei noi.

Acum norocul meu este ca masina inca e in garantie; sper sa nu am probleme cu garantia pentru ca se pare ca nivelul la ulei era foarte scazut ...

Azi astept confirmarea din partea importatorului ca totul se repara pe garantie.

Ce parere aveti despre ce mi s-a intamplat ? Poate cineva ma lumineaza si pe mine mai bine despre natura defectului ...

Totodata, ce credeti - dupa reparatie motorul va mai fi la fel ? Adica pot sa ma bazez ca nu o sa mai am probleme, pentru ca garantia se apropie de sfarsit si eu imi planificasem sa ma tin masina inca 2-3 ani.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul uleiului e foarte scazut pentru ca a intrat in motor din cauza defectiunii!!!

Sa nu-i lasi sa comenteze si sa zica ca e din vina ta. Nu este exploatare necorespunzatoare ci este defect de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul uleiului e foarte scazut pentru ca a intrat in motor din cauza defectiunii!!!

Sa nu-i lasi sa comenteze si sa zica ca e din vina ta. Nu este exploatare necorespunzatoare ci este defect de fabricatie.

Merci mult pentru informatie. In principiu nu ar trebui sa fie nici o problema din cauza nivelului de ulei.

Ceea ce ma streseaza pe mine totusi este cum naiba sa ia un defect de fabricatie care sa apara dupa 70.000 de km ? E foarte ciudat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e deloc ciudat. Metalul e metal si nu poti sti niciodata cand se va deforma. De aia este garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad altfel lucrurile: turbosuflanta s-a defectat, motorul a tras ulei pe admisie si gata motorul: biela rupta, piston praf, chiulasa lafel, tacheti nu mai vorbesc. Cred ca-ti vor schimba tot motorul mai degraba.... si turbina.

Marog, e un scenariu facut de mine asa, pe NV, cum se zice. Cred ca lucrurile in realitate stau aproximativ lafel. Cu siguranta ti se va face lucrarea in garantie. De curiozitate, la ce service ai masina?

Cheerz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Ploiesti, la Mobel. In principiu, as fi preferat sa-mi duc masina la un service in Bucuresti, dar m-a lasat in Ploiesti si mi-a fost mai simplu.

Merci mult pentru informatie; parca lucrurile incep sa se mai limpezeasca si pentru mine.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu-i vorba de diesel-uri aici. Uite, ATD-urile (PD-urile din prima generatie montate pe fabia I si pe Octi I 4x4) sunt fiabile. Merg de rup pamantul si la 2-300mii km. Problema la generatiile noi este turbosuflanta. Este un esec total, pe bune. De la ea toate necazurile: consum mare de ulei, ulei mult in admisie cu repercursiuni vazute si mai sus (poate), ulei mult in evacuare, cu catalizatoare facute zob si tot tacamul. Aici e baiul mare, ca in rest motoarele merg de traznesc.

Aaa, si mai e ceva la PD-uri. Lipsa de cunoastere a efectuarii reglajelor la pompele injector. Multi habar n-au (nu ma refer aici la service-uri acreditate din reteaua VAG) si de-aici am vazut PD-uri facute zob, tacheti hidraulici (aparent nu au legatura cu reglajul camelor de actionare a PD-urilor) sparti si alte nenorociri.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scenariul lui BLitZ se confirma, motorul va fi schimbat integral.

DAR, din cate spunea el, motorul s-a oprit brusc. Daca ar fi fost ceea ce zicea BLiTZ, motorul trebuia sa mearga "pe ulei" la turatie maxima (adica undeva pe la 5-6k rpm) cateva zeci de secunde pana ceva se rupea in motor sau se termina uleiul.

Asa ca eu mai degraba cred ca ceva s-a blocat pe la axele cu came, si turbina nu are absolut nimic

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!