Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Daca nu are turele necesare se opreste. Marog, ce mai conteaza. Oricum ruperea bielei a fost cauzata sigur de ulei in camera de ardere (sau un lichid, incompresibil). Ca alt lichid n-avea de unde. Motorina nici atat, ca nu cred ca s-au scos vreodata la motorul lui pompele injector. Si daca s-a stambat biela, n-a mai fost mult pana s-a rupt.

rvacaru, dracu mai stie. Nu mai comentez nimic ca oricum imi racesc gura. Ma bate gandul de ceva vreme sa dau fabiuta la anul prin mai si sa imi iau o octi II 2,0TDi(DPF) 140CP. Mi-e destul de frica cand ma gandesc la turbine, volanti si altele (vezi topicurile dedicate)... pe bune.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu se mai comercializeaza decat 2,0TDi cu DPF. Marog, e un risc asumat DPF-ul: am idee de cum sa merg cu el si am si logistica necesara eventualei depanari. Pana la urma 2 riscuri mari insa am avantajul ca imi repar singur masina, daca e cazul. In fine, mai e pana la anul...

In alta ordine de idei: am oscilat (si inca o mai fac) intre 1,8TFSi si 2,0TDi insa ma gandesc ca benzinarele se devalorizeaza mai repede... nush, ma mai gandesc. In fine, sa terminam cu offtopicul si sa lasam oamenii sa expuna probleme serioase!

Cheerz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, am si eu o mica nelamurire (chiar daca e off-topic): cum de ai asemanat patania ta cu ce a patit Ramses. Si de ce te intreb: pentru ca din ce povesteste Ramses mi se pare ca el a pierdut servodirectia electromecanica, nu ca i s-a blocat volanul (volanul se poate manevra, dar mai greu; cu cat viteza este mai mare cu atat volanul se poate misca mai usor fara servo, cand masina este pe loc, e un adevarat efort titanic ca sa virezi fara servo). Tie ti s-a blocat ceva mecanic la mecanismul acela antifurt (te sfatuiesc sa mai incerci din cand in cand miscarea si daca se mai repeta ce-ai descris mai sus, mergi la un service).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Revin cu update (nu am mai postat ca sa nu va induc starea de confuzie care ma cuprinsese). Maine imi vine masina. Diagnostic: partea electrica. Au fost schimbate cateva relee :Driver:

NU au schimbat caseta de directie asa cum gresit m-a anuntat cineva de la noi de la firma. Cica au facut "kilometri" ca sa vada daca problema mai apare, n-a mai aparut... Sincer nu stiu ce sa zic... eu tot cam fara incredere in masina am ramas... sper doar sa nu se mai intample.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si a venit. Cei de la service au facut ~250 km cu ea. M-au asigurat ca pot sa stau linistit (eh...). Am facut si eu azi 100 km cu ea... pare ok. Ori mi se pare, ori volanul se misca putin mai greu decat de obicei. Dar asta poate sa fie doar o parere, avand in vedere ca in timp ce masina era in service am umblat cu megane-ul meu la care volanul se misca super usor. O sa plec totusi in concediu cu Octavia (Arabella :icon_thumright: ). O sa merg mai usor... in fine. Sper ca totul sa fie OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Azi am luat masina din service. A durat putin pana s-a rezolvat cu dosarul de garantie dar dupa aceea tot a mers foarte repede; totul pare in regula acum ...

Am incercat sa aflu ce s-a intamplat si am avut o discutie cu mecanicul care a lucrat la ea. Se pare ca totusi cel mai probabil a fost nivelul scazut de ulei.

Acum vine partea "haioasa" - l-am intrebat de ce nu mi s-a aprins martorul ca am nivelul scazut la ulei si se pare ca nu pe toate octavia II exista asa ceva !!! cel putin asta mi-a spus mecanicul ... ideea e ca eu nu am la masina (cu toate ca e nivelul de echipare elegance) senzor pentru nivelul de ulei si nici senzor pentru placutele de frana.

O zi buna

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si a venit. Cei de la service au facut ~250 km cu ea.

Atat de multi kilometri? Nu se poate. Esti sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RamsesII, te rog, daca poti, sa ne spui _exact_ ce problema a avut masina. Descrierea ta a sunat _grav_ si sunt siguri ca toata comunitatea ar vrea sa stie ce a fost acolo.Pe de alta parte, la fel de grav este si ca service-ul a facut 250 km cu masina ta, ceea ce ma indoiesc sincer. Ai spus ca ai lasat masina la BV. Ca sa faci 250km in jurul BV-ului iti trebuie ceva timp, nervi si motorina. Nu cumva ai considerat in cei 250 km si drumul BV-Bucuresti, cand ti-a sosit masina reparata?

Deci la cata tehnologie moderna are masina asta in ea joja ramane sfanta ?! Deci poti sa ai martor pe bord si sa functioneze si asta ca senzorul de lumina din 2 in 2 nu ? :offtopic:
Nu stiu altii cum sunt, dar eu n-as da joja pe nici un senzor din lumea asta... e mult prea grav sa umbli fara sa stii cat ulei mai ai in motor decat sa deschizi 1 data pe luna capota si sa te uiti asa cum facea bunicul la Moskvitch... rusinos da' sanatos :D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O vorba de duh din anturajul mecanicilor auto: motorul care nu consuma ulei e motorul la care nu i se verifica niciodata nivelul de ulei. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face o confuzie ... toate masinile (pana si rabla de Octavia) au senzor de presiune a uleiului, cele mai noi au si de calitate (din nou si rabla de Octavia), iar unele au si de nivel al uleiului (banuiesc ca si Octavia, dar nu sunt sigur, s-ar putea sa fie numai in anumite echipari, eu parca tin minte ca un coleg neamt a spus ca are...)

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat de multi kilometri? Nu se poate. Esti sigur?

Da. Am lasat masina cu 1700 km si am ridicat-o cu ~1960 km. Masina a fost dusa (si adusa) cu platforma.

RamsesII, te rog, daca poti, sa ne spui _exact_ ce problema a avut masina. Descrierea ta a sunat _grav_ si sunt siguri ca toata comunitatea ar vrea sa stie ce a fost acolo.Pe de alta parte, la fel de grav este si ca service-ul a facut 250 km cu masina ta, ceea ce ma indoiesc sincer. Ai spus ca ai lasat masina la BV. Ca sa faci 250km in jurul BV-ului iti trebuie ceva timp, nervi si motorina. Nu cumva ai considerat in cei 250 km si drumul BV-Bucuresti, cand ti-a sosit masina reparata?

Tot ce stiu este ceea ce mi s-a comunicat verbal de catre tipul de la administrativ de la mine de la firma. E vorba de niste relee arse care au fost schimbate. Avand in vedere ca volanul se misca mai greu decat inainte eu banuiesc ca au schimbat si caseta de directie (dar asta trebuie sa mi se confirme). O sa sun maine pe cineva in service in BV sa imi spuna _exact_ despre ce a fost vorba. Cand am intrebat luni in ce stadiu mai e masina, tipul care tine legatura cu service-ul mi-a spus ca "face kilometri" ca sa vada daca mai este vreo problema. 250 km nu inseamna prea mult, mai ales ca ei au alimentat cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Ramses pentru precizari.

Directia poate fi setata cu aparatul de diagnoza sa "mearga" mai usor sau mai greu, poate difera doar setarea "soft". Daca s-a ars un releu, nu s-a apucat nimeni sa iti schimbe caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata! :rolleyes: Discutia despre problema "serioasa" cu apa ;) , s-a mutat la locul ei (sper). AICI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

nu am mai scris de mult pe forum din lipsa de timp si acu m_am lovit de o mare problema si va cer ajutorul ,in asta seara mergem in predeal si se auzea un suierat ciudat la motor ,initial am zis ca nu e de la mine ,dar da era de la mine si am mai observat ca nu mai aveam demaraj la apasarea pedalei de acceleratie. Va mai spun ca nu s_a aprins nici un bec la bord motorul merge normal la relanti iar cand accelerez pe loc se aude acel suierat.

Va mai spun ca am 72 de mii de km cu masina si de 15 zile a iesit din garantie si ma gandesc cu groaza la ce ar putea fi

Astept parerile voastre si ceva sfaturi, va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pai ce motor ai? daca ma iau dupa nickul tau... turbinache s-ar putea sa fie de vina!

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am de cateva luni o O2 si am o problema. Cand o calc, in momentul cand schimb viteza, se aude un zgomot ciudat, ca si cand ar trage aer. Zgomotul mi se pare ca se aude de la toba de esapament ca si cum ar trage aer. Motorul trage de super. Voi aveti un asemenea zgomot?

PS Pana acum am condus doar benzina, poate e normal la diesel? :blink:

LUMINATI-MA!!!! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se descarca turbosuflanta... de la ea vine zgomot (este mai ampla explicatia dar daca insisti ti-o voi expune). Treci cu tr.1 sau 2 pe langa un zid (cu geamul deschis, ca s-auzi mai bine), accelereaza putin mai brusc ca sa duci motorul spre "full load" si schimba treptele, sa vezi ca din compartimentul motor se aude. Oricum, zgomotul ala e bestial :D ... de s-ar auzi mai tare!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut BLiTZ,

Merci de explicatii!

Intrebarea mea se refera la zgomotul de "tras aer" in momentul cand schimbi viteza, nu de suflat. Ieri am mers cu alta O2 si nu am auzit zgomotul asta si asta ma cam sperie!!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca n-am fost prompt; se pare ca am intuit gresit acel zgomot. De vina e faptul ca multi utilizatori de TDi au reclamat acel zgomot.

Daca zici ca ar fi altceva, atunci se complica lucrurile si mi-e greu sa iti mai dau explicatii fara sa ascult si eu masina. De aceea iti recomand un service autorizat cat mai degraba, sa nu fie cumvas ceva mai delicat la mijloc. Altceva: specifica si tu orasul de unde esti la profilul userului de pe forum.

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am de cateva luni o O2 si am o problema. Cand o calc, in momentul cand schimb viteza, se aude un zgomot ciudat, ca si cand ar trage aer. Zgomotul mi se pare ca se aude de la toba de esapament ca si cum ar trage aer. Motorul trage de super. Voi aveti un asemenea zgomot?

PS Pana acum am condus doar benzina, poate e normal la diesel? :D

LUMINATI-MA!!!! :D

si la mine se aude acel zgomot la toba ca si cum ar trage aer dar numai cind schimb treptele la tuatii 2000-2500

si trage de rupe masina am 22500 cu ia si o sa ma duc pina in 26000 atunci ii vine timpu de revizie care ii fac cam intro luna

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca ajungi inaintea mea la service sau daca afli ceva, tine-ma la curent te rog ;) (incep sa-mi fac ganduri negre ;) ). Eu mai am pana la revizie, asa ca ma gandeam sa-mi fac o programare special pentru asta!

Apropo, mai are cineva un tacanit in bord cu masina in relanti? Cei de la reprezentanta mi-au zis ca ar fi de la servomotorasele se la ventilatie, cica ar trebui recalibrate sau ceva asa. :P Dar m-au linistit cand mi-au zis ca se rezolva in garantie :( .

Toate vesele! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema de cateva saptamani

Pe fiecare dimineata cand dau sa plec de pe loc masina sare de bot adik imi patineaza ambreiajul exact asa se simte.

Mi s-a zis ca uleiul din cutie e prost si nu cupleaza pesfect ambreiajul.

Dupa ce fac 2 plecari, ca automat ca sa nu se opreasca il calc la loc, nu mai face, face asa numai daca e lasata pe loc mai mult timp cca 8 ore sau 10 cat stau la servici sau peste noapte .

Ce pot face?

Am scimbat uleiul la 18 mii adik acum 3 luni si deja s-au apins becurile ca e sub limita si era , uleiul prost sau de ce a mancat atata , ulei schimbat de mine ,castrol.

Si inca una este posibil sa trebuiasca aerisit ambreiajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spui tu, pare destul de grav!!!

Eu te sfatuiesc sa te duci urgent la un specialist (service). La numai la 18000 sa ai probleme cu ambreiajul? Ciudat!

Toate vesele! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..Am si eu o problema de cateva saptamani

Ce legatura are uleiul din cutia de viteze cu mecanismul de cuplare a motorului cu transmisia (ambreiajul, generic)? Eu nu vad niciuna. Cel mai probabil se intampla asa tot de la binecunoscutul volant bimasic care probabil se comporta asa din cauza ca nu a ajuns la o temperatura minima de regim de functionare.

Sau masina ta e echipata cu DSG??

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sta 5 min pornita pana ajung la ea si tot prost cupleaza are 2 ani si jumate masina mi s-a spus ca uleiul din cutie e prost si nu merge bine din cauza asta poate , asta mi s-a spus , la service ma pot duce de pomana pt ca nu mai are garantie

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!