Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Asa e cand e vorba de disc si placa. Eu ziceam de volant care la 80000km era praf. Curgeau arcurile din el cand l-am dat jos si se misca ca pendulul fata spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, da-mi voie sa te contrazic, este vorba si de noroc...

Daca Florin 75 nu a mers cu piciorul sprijinit pe ambreiaj, daca nu a facut linute, atunci uzura avansata se datoreaza soarelui placii slab sau ferodoului discului prost...

La mine a picat ambreiajul la optzeci de mii si un pic, boala a durat trei zile ( ca la cancer ). Ce am gasit cind l-am dat jos ? O ureche de fixare a placii rupta complet, o a doua fisurata trei seferturi... Aici mai intervine soferul ?! e clar defect de fabricatie, dar fiind la noi in tara l-am schimbat cu bani si negasind atunci repede tot saks si trecind pe luk am schimbat tot.

Ce nu inteleg la Florin este de ce a schimbat tot chitul adica de ce a schimbat si volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

defectele de fabricatie sunt altceva..  discul uzat... la fel este altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit-ul meu de ambrieaj este cel original, masina are 275 000 km. In afara de un tremurat cand motorul e rece datorat volantei, nu sunt alte probleme momentan. Depinde foarte mult de mediul in care este exploata masina si de skill-urile celui care o exploateaza. 

 

LE: Oricum problema cunoscuta este la volant (care capata un mic joc cu timpul datorita pierderii elasticitatii arcurilor), ambeiajul nu avea voie sa se uzeze atat de mult in km aia. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si volant pentru ca avea joc....chestia cu piciorul sprijinit de ambreiaj iese din discutie, nu aveam soft, si nici liniute nu faceam. Toata chestie era daca stiam cand am cumparat.o a fost de la inceput pedala de ambreiaj ffff tare, eu inainte avand logan am crezut ca asa trebuie sa fie pedala f tare, deci d.p.m.d.v. clar a fost un defect de fabricatie. Acum in prezent pedala este fffff moale. Ganditi.va 7 ani de chin cu o pedala fff tare. Acum ambreiajul este mai bine ca cand era noua si ma minunez in fiecare zii de acest lucru. O zii buna!!

 

PS am permis din 93 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea, nu e de la injector, supapa gaurita, de acum urmeaza greul...ax came, cuzineti, supape, garnitura chiulasa, set garnituri, chit distributie + pompa, ulei si filtru, rectificare chiulasa, revizuire chiulasa, manopera 550lei, total 3400:(, mult putin, trebuie sa o fac

Cum a aflat ca nu e de la injector? Dupa ce la reconditionat, a facut test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supapa gaurita? ce inseamna asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica tachet... cred :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda.. si recitificarea de chiulasa de la ce oare sa fe necesara.... ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa-mi schimb scaunul sofer cu unul de pe o Masina din Anglia.Se potrivesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar vezi sa aiba reglajele toate ( nu au toate scaunele de pasager reglajul pe inaltime sau cel lombar)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa, daca o rectifica sau nu eu oricum platesc... Mm de mecanici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa platesti indiferent daca o rectifica sau nu ? la ce mecanici mergi :D  ? sa schimbe un ax cu came nu e necesara demontarea chiulasei , fii mai coerent ce inseamna supapa gaurita ? e indoita, nu inchide bine, o dat pistonul in ea ce anume ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai probabil asa i.au spus, ca e necesara si demontarea chiulasei.

cred ca totusi la tachet gaurit se face referire.

Deci nu trebuie demontata chiulasa... si nici nu e indicat, daca n.ai alte probleme

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu ambreiajul, mai exact in momentul reveniri pedalei de ambreiaj se aude un zgomot metallic. Am atasat un fisier audio, apasand de mai multe ori pedala de ambreiaj cu motorul oprit poate are cineva idee cam ce ar fi (rulment, placa, etc) .

 

http://zarnesti.org/ambreiaj.mp3

 

Daca cate o data in mers pedala de ambreiaj nu revine inapoi la nivelul normal sau revine greu este de vina pompa, cilindrul sau lichidul de frana ori este nevoie de interventie la ambreiaj ?

 

Merci .

Modificat de comisarul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant pe duca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca-i un calugar shaolin care bate la 2 tobe si un clopot :lol: ,verifica nivelul lichidului de frina daca este la nivel,incearca o aerisire a cilindrului receptor iar daca nu se rezolva problema te poti apuca sa demontezi ansamblul pedalei de ambreiaj.Probabil a cazut pompa.App nu ti-a curs lichid de frina pe picioare??!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul lichidului este normal, ma gandesc sa schimb cilindrul receptor, pompa si lichidul inainte sa dau banii pe un kit complet (oricum am probleme cu pedala). Poate sa faca cilindrul receptor asemenea sunete sau ala e sigur din ambreiaj ?

Chestia este ca schimbarea vitezelor functioneaza normal, nu am batai sau zmucituri, iar la service mi-au spus direct ca e ambreiajul dus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 10 ani si 55.000 de km cu Octavia problema cea mai mare (si cam unica) ramane cutia de viteze. Deja dimineata intra f. greu in viteza intai (ramane blocata undeva la mijlocul cursei). Este f. enervant. De fapt a inceput sa fie imprecisa dupa vreo.. 15-20 mii km. Mie si familiei mele ne-a fost frica de cutie automata, insa s-a dovedit a fi o alegere nefericita. 

 

In rest f. multumit de calitate si confort. Am schimbat doar 2 bucse fata (bucsele mari de la basculele inferioare) care erau usor uzate. 

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios si la mine au fost aceleasi simtome de pe la 21000km si la 51000km am schimbat ambreiajul.Eu zic sa te gindesti la un kit de ambreiaj si sa lasi cutia

 

 

 

@Comisare zgomotul l-ai inregistrat in interior sau in compartimentul motor? Daca zici ca pedala nu revine ''citeodata'' ma gindesc ca de vina este pompa.Mai investigheaza,daca era sa fie volant blocata plecai in smucituri,daca volant are arcuri rupte auzeai niste zgomote de frecare metal pe metal,daca este descentrata la jumatatea cursei se aude un scartzait ca de rulment fara vaselina.Daca pedala nu revine din cursa este primul semn ca pompa o sa te lase curind

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ryan. Sa stii ca m-am gandit si la asta. Dar nu as avea si alte simptome pt ambreiaj? Si cand se mai incalzeste cutia si toate ansamblurile din interiorul rau, simptomele se atenueaza. 

 

Mi-ar placea sa fie ambreiajul, macar sa stiu o treaba, dar ma indoiesc pt ca prea de nou a fost problema asta. Am sesizat cat era in garantie, dar nimic evident.. 

 

La tine la fel se manifesta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ideea ca poate scap mai ieftin de problema am facut altele la masina -inlocuit ulei cutie,lichid frina,tampon cutie,tampon antibalans,reglat cabluri timonerie....basca eram gata sa le inlocuiesc si pe alea.Toata problema era la rece,abea intra in viteze dupa ce se incalzea mergea ok dar dupa un timp a aparut un zgomot la apasarea 1/2 din ambreiaj.Mecanicul mi-a zis scurt-volant. Acum dimineata  la rece ma chinuiam sa bag in viteza dupa ce se incalzea bine, plecam in''suturi'' de la semafor.Zic gata, schimb ambreiajul,la demontare-kit sachs dmf -constatare-volant blocata si descentrata,discul- uzura maxim admisa(aproape de nituri)placa si rulmentul vizual pareau ok dar nu le am refolosit.Acum sint pe SMF.Parerea mea este sa te gindesti  la un nou kit de ambreiaj.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca m as pricepe...eram mecanic, era data chiulasa jos, mi a aratat ax ul cu came(era un pic ros, iar la fundul chiloasei, sub axul cu came (cred) sunt 8 cilindri mici(supape cred ca a zis ca sunt) arata ca un capac de 1". Una din astea avea gaura in ea, vecina ei era aproape pe duca, celelalte avand si ele ceva lovituri. In concluzie le am schimbat toate 8(pardon, am platit 8 buc, nu va pot spune ca le a si schimbat). Total de plata 3000lei(ax,rectificare/vizionare chiulasa, chit distributie, ulei+filtru, garnitura chiulasa, set garnituri chiulasa, jnjector reconditionat, antigel, manopera 550lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc rayn! Chiar ma gandeam sa-i schimb acum uleiul din cutie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca m as pricepe...eram mecanic, era data chiulasa jos, mi a aratat ax ul cu came(era un pic ros, iar la fundul chiloasei, sub axul cu came (cred) sunt 8 cilindri mici(supape cred ca a zis ca sunt) arata ca un capac de 1". Una din astea avea gaura in ea, vecina ei era aproape pe duca, celelalte avand si ele ceva lovituri. In concluzie le am schimbat toate 8(pardon, am platit 8 buc, nu va pot spune ca le a si schimbat). Total de plata 3000lei(ax,rectificare/vizionare chiulasa, chit distributie, ulei+filtru, garnitura chiulasa, set garnituri chiulasa, jnjector reconditionat, antigel, manopera 550lei.

 

mare prostie ai facut ca l-ai lasat sa dea jos chiulasa. ..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!