Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

oricum, mai bine rezolvi problema.... cauza.... decat sa ii faci immo off. Se verifica cu alte ceasuri, se adapteaza, etc..

 

se poate faca immo on, dupa ce ii faci immo off.

 

totusi - ai grija cine se baga, sa nu faceti mai mult rau decat bine.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca avea probleme cu alimentarea ECU, atunci nu-l vedea la scanare.

 

video - e pentru modelele mai noi, la modelul lui, este mai simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy : din ce m-am documentat reiese ca trebuie sa ai PIN-ul de la imobiliser ca sa-l poti anula cu VCDS. E adevarat? Daca da cum aflu PIN-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu se poate afla asa.... si chiar daca il citesti, nu prea are ce sa te ajute, in situatia ta - ma repet - trebuie sa verificati unde e problema.

 

la masina ta, o sa iti trebuiasca un comander sau alta interfata care stie sa il citeasca.

 

imobilizatorul nu se anuleaza cu PIN-ul... acesta este pentru adaptare, scriere cipuri chei, etc.

 

ca sa il anulezi, trebuie modificate cateva adrese din eeprom-ul ECU-lui. Se poate face asta pe banc sau cu ajutorul altor interfete dedicate, care sa il rezolve pe OBD.

 

din pacate, VCDS-ul nu te ajuta cu nimic.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin : Asa mi-a spus si tipul asta..nu se poate anula Immo cu VCDS.

Sa va povestesc ce am facut azi...a venit omul, mi-a anulat Immo, mi-a dat si codul pin (just in case daca am nevoie vreodata) dar masina tot n-a pornit. Dar omul era foarte pornit sa rezolve problema asa ca s-a dus si-a cumparat un spray si m-a rugat sa-l las sa incerce. Si ce credeti ca s-a intamplat? Ei bine da.. a pornit. Daca dupa ce am vazut ca virgula cu Immo anulat nu pleaca imi venea sa-i dau foc, cand am vazut ca pleaca cu Spray-ul am zis ca ma ia cu ameteala..chestia asta o puteam face din prima zi si scapam de toate. Oricum problema nu e rezolvata..fara pretentii de a se pricepe foarte tare la mecanica omul mi-a zis ca problema ar fi putut fi de la vreun injector (oring sau altceva) neamorsat sau posibile rateuri la pompa tandem.. m-a atentionat ca exista posibilitatea ca maine sa patesc aceeasi treaba..oricum acum stiu ce are asa ca e mai usor sa merg pe fir..de acum e treaba mecanica. Dupa ce am pornit-o am mers prin oras la mai multe destinatii care au implicat oprirea si pornirea motorului si nu au fost probleme..aceeasi pornire la sfert cu care eram obisnuit. Astept pareri in continuare daca credeti ca se impun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa tandem si cand nu mai face deloc presiune, tot nu impiedica pornirea. injectoarele se amorseaza cu ce baga pompa din rezervor.

Am mers asa multi km cu o masina doar canu avea vlaga peste 90-100 km ora.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai facut IMMO  ON? sau a ramas asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy: M-a intrebat daca vreau immo on dar eu am zis sa-l las asa...mie mi se pare ca daca ramane off ma scapa de belele pe viitor.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de immo care ai zis ca nu se stergea de pe ECU..... cun ramane cu ea ? Deci...ok nu era pe partea de immo.

Dupa ce ai facut immo off...probabil dupa cata chinuiala i- ai tras, normal ca exista posibilitatea sa porneasca mai chinuita.... eu asta banuiesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy: M-a intrebat daca vreau immo on dar eu am zis sa-l las asa...mie mi se pare ca daca ramane off ma scapa de belele pe viitor.  

Nu e normal sa ai immo off, dar na, fiecare face cum vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect...doar ca trebuie intai sa vada unde are probleme pe.linia de imobilizare, dupa care sa le rezolve. Acum...cu immo off, sigur nu mai are cum sa vada unde are problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin : Erorile au disparut inainte de a face immo off. Inainte de incident pleca la sfert...acum mi se pare ca pleaca chiar mai repede..adica instantaneu. Pun pariu cu voi ca daca fac acum immo on masina pleaca fara probleme si ca dovada e faptul ca n-a plecat dupa ce a facut Immo off ci dupa ce i-a dat cu spray. 

 

Omul mi-a zis ca de regula el face calculatoare, ECU, alte minuni de astea de la clienti din alte localitati care ii trimit piese prin curier, el o face si apoi o trimite inapoi. Din acest motiv nu a avut nevoie pana acum de un VAG Can sau commander...doar la comenzile locale scotea el ECU..in cazul meu a trebuit sa dea jos stergatoarele, operatiune care ne-a luat cam 1.5 ore astfel ca tipul a zis ca in cateva zile isi ia VAG Can sau commander ca sa scape de chestia asta. Daca voi chiar credeti ca nu e bine sa ai immo off o sa-l rog sa mi-l faca on cand isi ia scula asta (el mi-a zis ca imi face asta fara nici un cost). Eu am senzatia ca fara immo deja ai depasit un obstacol in calea diagnosticarii..cred ca daca ai o problema ea va aparea oricum pe log indiferent de statusul pe care il are immo (ON sau OFF). In ceea ce priveste protectia antifurt a masinii tipul m-a intrebat ca cine fura o masina cu cheia ei? Prin absurd tot el mi-a spus ca daca unul are cheia masinii el o cloneaza in maxim 3 minute..cu alte cuvinte daca vrea unul sa-ti fure masina ti-o fura cu IMMO on fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sterge erorile, incearca sa pornesti si scaneaza iar.

 

 

 

Florin : Asta am facut deja..logul postat este al doilea (dupa ce am sters erorile si am incercat sa pornesc) si este identic cu primul inainte de stergere erori.

 

... eu am inteles, din ce ai scris tu, ca eroarea legata de motor blocat de imobilizator, nu se stergea de pe Engine.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! Poate ma ajutati si pe mine..am o problema cu panoul de bord, in sensul ca nu mai functioneaza...ceasuri,display maxi-dot, luminile de fundal,toate indicatoarele de ulei,apa etc , absolut nimic nu mai functioneaza la o secunda dupa pornirea motorului.Cel putin maxi-dot-ul nu se aprinde deloc. In schimb, radioul , semnale, climatizarea etc toate functioneza perfect. Toate sigurantele sunt ok, nu e niciuna arsa. Am facut schimb cu o baterie a unui prieten(in ideea ca poate ea este de vina, are 7 ani) si a mers perfect timp de 5 secunde dupa care au murit iar... Aveti idee ce poate fi?

   Aici este un link cu problema https://www.youtube.com/watch?v=3Mrl25QX7qs&feature=youtu.be

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi ce eroare ai. Sau mai asteapta cateva zile, posibil sa-si revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: problema rezolvata dupa ce am incarcat bateria pe redresor.. Acum am erori de airbag si lichid de frana...probabil se vor remedia dupa ce cumpar baterie noua !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, la airbag trebuie stearsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare:pragul asta se mai poate trage sau trebuie schimbat?Daca trebuie schimbat recomandati nou sau din dezmembrari?

post-23709-0-21895800-1420983257_thumb.j

post-23709-0-55768500-1420983270_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

destul de sifonat... oricum, e ceva de intreptat acolo, nu e numai pragul

 

un tinichigiu e cel mai in masura sa iti raspunda, mai ales dupa ce vede masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub tabla pragului mai e o teava destul de groasa. Cred ca si aia e indoita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dusa la service, desfacut si vazut ce e dedesupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa vizitezi un tinichigiu.... asa cum ti-am scris si prima oara... lucrurile astea nu se pot constata din poze, din pacate.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum dupa ce o fac vreau sa pun praguri de fibra.Ce sistem de prindere au?Sunt foarte joase?

 

 

Nu vreau sa pornesc un versus aici,doar sa cer un sfat.M-am gandit ca in vara/toamna asta sa o dau,si sa ma uit catre big brother Tiguan cu motor de 1.4 TSI,dar mi-e sa nu scap de dracu' si sa dau de ta-su.Ce ziceti?Am vazut ca intre 10.000-12.000 euro iei unul sub 100.000 km,dar n-as vrea sa umblu cu lantul in portbagaj

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!