Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

cateodata da.... cateodata nu... in functie de motorina din instalatie si altele.... alte conditii.

 

acum, sa speram ca problema nu este mai grava.... de aceea i-am zis sa verifice in blocurile de masura, cum sta cu comunicatia intre ceasuri, ECU, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221 : Nu porneste deloc.

Florin : eu sunt novice cu auto..ce mai prind de pe forum..asa ca te rog spune-mi ce-s alea ceasuri, unde le gasesc etc.

 

La acest moment fac demersuri sa gasesc un electrician auto bun (am ceva date de contact si astept sa-mi raspunda la telefon) care sa-mi faca un control electric. partea proasta e ca acum ploua in Ploiesti si masina mea e afara deci o sa trebuiasca sa se termine ploaia ca sa pot face ceva.

 

Uitandu-ma acum pe log-ul cu erori recunosc cateva : am intradevar un bec de pozitie ars, am schimbat Stream-ul cu care a venit masina cu un Audience dar asta acum ceva ani, de eroarea cu Auxiliary Heating stiu demult, nu pot deschide geamul de la pasager din butonul soferului dar in schimb il pot inchide (asta nu apare pe log dar m-am gandit s-o mentionez).

Modificat de Cretul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceasurile de bord .... au componenta de imobilizator in ele... si trebuie ca ECU sa comunice cu ele, ca sa autorizeze pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca partea usoara, sa vezi daca vine motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am si eu o problema la masina, poate a mai avuto cineva... Cand dau drumul la caldura pe partea stanga vine rece si pe partea dreapta vine normal... pe partea stanga doar daca dau la maxim vine caldura, daca incerc sa reglez temperatura cu 1-2-3 grade mai putin decat maxim incepe sa vina din nou aer rece pe partea stanga... partea dreapta functioneaza cum trebuie.Stie cineva ce poate sa fie?Am inteles ca poate sa fie un motoras ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca partea usoara, sa vezi daca vine motorina

 

corect... oricum, nu te costa nimic, sa verifici asta.

 

Ok am si eu o problema la masina, poate a mai avuto cineva... Cand dau drumul la caldura pe partea stanga vine rece si pe partea dreapta vine normal... pe partea stanga doar daca dau la maxim vine caldura, daca incerc sa reglez temperatura cu 1-2-3 grade mai putin decat maxim incepe sa vina din nou aer rece pe partea stanga... partea dreapta functioneaza cum trebuie.Stie cineva ce poate sa fie?Am inteles ca poate sa fie un motoras ceva?

 

e posibil sa fie problema la servomotorul de pe partea stanga... sau senzor temperatura.

 

cu vcds-ul, se verifica cum lucreaza, in blocurile de masura de pe climatronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi s-a mai oprit ploaia si am coborat ca sa scot furtunul de la capac si sa vad daca-mi baga motorina. Nu am reusit sa scot furtunul si mi-a fost frica sa incerc cu patentul asa ca am scos capacul de la filtru si am pus pe cineva sa puna contactul..motorina a tasnit cu presiune..asadar se pare ca pompa funtioneaza.

 

In plus am luat multimetrul si am verificat toate sigurantele din interior si din compartimentul motor (le-am mai schimbat intre ele pe cele de aceeasi valoare) si am verificat cu tabelul de sigurante daca ele exista si fizic. Am avut o surpriza ca in panoul de sigurante din compartiment motor la Pozitia 14 "Contact motor" si la Pozitia 21 "Sonda Lambda" manualul sa spuna ca exista siguranta dar la mine sa nu existe fizic. Am pus sigurante pe locurile respective dar tot nu a pornit. E normal sa lipseasca acele sigurante?

 

Acum ca am verificat si pompa funtioneaza imi spuneti ce sa fac mai departe?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e normal sa lipseasca sigurantele, alea sunt pentru benzinare.

ai incercat ambele chei?

Si alte chestie, cu VCDS intra pe motor, pe blocurile de valori si vezi daca ai turatie pe G28 cand dai la cheie.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu sunt toate ocupate - in functie de versiune, echipare, etc... 

 

acum, nu stiu ce mai poti verifica tu.... ti-am zis ca iti trebuie cineva priceput, cu un VCDS... si nu numai, ca sa iti identifice problema.

 

avand in vedere ca ai eroarea pe Engine, ca imobilizatorul nu autorizeaza pornirea... nu o sa porneasca.

 

trebuie gasit vinovatul.... nu pot baga mana-n foc ca e de la ceasuri.... poate sa fie, poate sa nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221 : Nu am decat o cheie..cand am ridicat masina de la Porsche dupa terminarea leasing-ului un domn amabil m-a pus sa caut a doua cheie intr-o lada unde erau cateva sute daca nu cumva mai multe asa ca am renuntat. Am gasit pe un electronist in Ploiesti care printre altele verifica si chei (cipuri) contra sumei de 50 RON. Ce ziceti e cazul sa testez sa vad daca e buna cheia sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT:

La 2 leasinguri terminate prin Porsche , la ambele masini am avut  2 chei.

 

Din ce vad pe Immo nu ai eroare de cheie, deci nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....sa verifice in blocurile de masura, cum sta cu comunicatia intre ceasuri, ECU, etc

 

 

Ce ziceti e cazul sa testez sa vad daca e buna cheia sau nu?

 

nu este de la cheie.... poate sa fie de la ECU.... verificati comunicatia intre componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de prin 2006 Porsche Leasing nu mai oprea una din chei, le lasa pe ambele la utilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, Andrei_221, Florin : Tocmai am reusit sa-l prind la telefon pe electricianul specialist pe Skoda care dupa ce i-am spus povestea mi-a spus ca de vina sunt ceasurile de bord fara echivoc..a zis ca a avut zeci de cazuri...mi-a spus ca daca sunt de acord vine si-mi demonteaza ceasurile de dimineata si seara mi le aduce facute. Mi-a zis ca toata distractia ma costa 100 de Eur...mie sincer mi se pare cam scump. Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de prin 2006 Porsche Leasing nu mai oprea una din chei, le lasa pe ambele la utilizator.

NU, eu am inceput primul leasing in 2003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ti s-a bulit eeprom-ul de pe ceasuri,cam asa cer toti 100E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, Andrei_221, Florin : Tocmai am reusit sa-l prind la telefon pe electricianul specialist pe Skoda care dupa ce i-am spus povestea mi-a spus ca de vina sunt ceasurile de bord fara echivoc..a zis ca a avut zeci de cazuri...mi-a spus ca daca sunt de acord vine si-mi demonteaza ceasurile de dimineata si seara mi le aduce facute. Mi-a zis ca toata distractia ma costa 100 de Eur...mie sincer mi se pare cam scump. Ce ziceti?

 

asa cum am banuit... ceasurile... da, trebuie vazut ce au. E posibil sa se repare, e posibil sa fie doar din lipituri cu probleme la surse, etc. ... sau e posibil sa nu-l mai poti salva.

 

nu ne putem pronunta asa, din ce ne povestesti tu, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau e posibil sa-si revina singure dupa ce stau ceva timp fara alimentare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, am inteles ca a incercat deja cu deconectarea bateriei.... 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde a scris? CA nu am citit despre asta ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rayn : fara pretentia ca ma pricep dar daca se bulea EEPROM-ul mai vedeam ceva pe bord?..La mine bordul (afisajul, datele) sunt OK.

@Al Bundy, Florin : Nu am deconectat bateria..habar n-aveam ca se poate rezolva asa.

Ieri am gasit un electronist care mi-a spus ca se baga el la partea cu ceasurile pentru o suma maxima de 100 RON in cazul in care nu sunt si piese defecte..azi a venit sa dea ceasurile jos si dupa ce a pus contactul mi-a spus ca nu crede ca de vina sunt acestea..am scos cele 2 suruburi de la ceasuri dar apoi ne-am blocat...ceasurile parca erau lipite, nu am avut curaj sa tragem mai tare de ele de frica sa nu le deterioram (el mi-a spus ca a mai scos la Golf V si au iesit foarte usor) asa ca nu le-am mai scos. Intre timp mi-a pus iar tester-ul si mi-a spus ca i-a aparut doar o eroare de genul Unitate Centrala blocata (nu-mi amintesc exact..sper ca asta a fost formularea lui) pe care a sters-o si care nu a mai aparut la urmatoarea scanare...mai exact nu a mai aparut nici o alta. Din ce mi-a spus a scanat si ceasurile separat si nu dadea nici o eroare. In schimb mi-a aparut in bord martorul de bec ars care nu-mi aparea la momentul primei scanari cu Vag-ul desi pe log-ul de erori aparuse si becul e intradevar ars. Mi-a verificat cu Vag-ul si senzorul de turatie si e OK. Nu stiu ce sa mai spun, sunt bulversat. Tipul mi-a propus sa revina maine cu sculele necesare, sa dea jos ECU si sa scoata imobilizatorul sa vedem daca pleaca...daca porneste ii platesc daca nu ii dau doar deranjul si cheltuielile. Ce ziceti de asta? Mai are cineva alte idei?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa dai jos ceasurile de bord, e nevoie de 2 baghete foarte subtiri sa le bagi pe deasupra sa declipsezi in 2 locuri.

 

 

ceasuri de bord.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221 : merci mult pentru schema..foarte utila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau un simplu card bancar sau de la metro, etc. Eu asta folosesc.

 

Ca sa faci IMMO oFF nu se da ecu jos, se face prin OBD.

 

Ai incercat faza cu bateria ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy : Chiar ma gandeam ce tije sa folosesc maine...foarte buna ideea cu cardurile. Merci

Referitor la dat ECU jos cred ca omul vrea sa o faca hard..cu vreun programator de ECU..stiu ca se ocupa cu codari de chei, reparatii calculatoare de bord si alte chestii de electronica auto. M-am uitat acum si vad ca tipul il anuleaza definit prin resoftare ECU. E OK asa? Din cate imi dau seama operatiunea asta e ireversibila?

Prin OBD implica chestii speciale sau exista optiunea in program?

Modificat de Cretul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!