Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Ma intorc si eu cu o problema legata de EGR. Imi apare in bord "Emission workshop" pe motivul Insufficient Flow. Am sters si a reaparut eroarea de vreo 5 ori pana acum. Se intampla sa imi apara numai cand merg calm, si numai sub 2000RPM. Masina merge identic cu/fara eroare in bord.

 

EGR a fost curatat bec acum o luna si ceva impreuna cu galeria de admisie.

 

Desi in eroare imi apare insufficient flow, daca pun pe measuring blocks imi apare cantitatea de aer ceruta ~230mg/st si valuarea actuala ~410mg/st la ralanti.

 

Sunt in ceata.

Log-155878.txt

Log-155973.txt

Log-156504.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Vin si eu cu o problema mai grava zic eu din punctul meu de vedere. Legat de Octavia 2, An 2006, Motor 2.0 140 CP cu DPF. Mergeam prin oras, si dintr-o data au aparut martori in bord, spirala si martorul de motor si masina nu mai tragea. Am bagat Vag-Com-ul pe ea, si mi-a dat mai multe erori. Ma intereseaza mai mult problemele pe Motor cum se pot remedia si cea cu Blocare Pornire. Le sterg si reapar. 

 

 

Deci, motorul este 2.0 TDi DPF 103 KW BMM. Pot face cu vag-com regenerare la filtrul de particule? Eu cred ca este filtrul de particule infundat. 

 

 

Am incercat sa fac o regenerare fortata pe o Skoda Octavia 2, motorizare 2.0 TDI 140 CP DPF ( BMM ). Prima data inainte de a face regenerare am incercat o scadere a ratei EGR ( dar nu am putut baga codul pentru operatiune, dadea eroare - se vede in prima poza ). Dupa m-am uitat la coduri ( a doua poza ) si am zis sa ii fac o regenerare in mers. Dupa ce am facut 2 drumuri dus-intors ( Cernavoda - Fetesti (10 minute) ), cand activam regenerarea masina tragea normal, chiar foarte bine, dupa ce se termina testul de regenerare adica la intoarcere spre Cernavoda, din 4.0 s-a facut 5.0 la Failed regenerations si dupa ce am mai facut un drum s-a facut 6.0. Intrebarea este cum pot activa Regenerarea fortata, adica totusi sa se curate acel filtru ? Dupa ce am facut doua teste, si a dat 6.0 a aparut in prima casuta din poza nr. 3 xxxxx1xx ( care nu stiu ce inseamna ) dupa care , i-am bagat iar codul 21295 si s-a mutat pe xxxxxxx1. Intrebarea mea este, am vreo sansa sa ii fac regenerarea in mers la aceasta masina? Ma gandeam sa fac un drum de bucuresti (dus-intors) si poate isi dadea drumul masina. Prietenul pe care vreau sa il ajut zice ca nu are bani sa schimbe senzorul nr 3 de pe filtru de particule si poate reuseam in mers sa desfundam filtrul ca este o sansa ca acel senzor sa nu fie stricat si totusi sa fie doar plin de fum. 

 

P.S: Azi cand am bagat codul 21295 si proprietaru a turat-o pana in 4500 a scos mult fum. 

 

La grupul 075 , canalul 3 - tot 15% a ramas si inainte de regenerare si dupa ce am incercat regenerarea.

 

Pe vag-com am erorile : 

005213 - Senzor 3 temperatura gaze evacuare

008194 - Filtru de particule Bank 1

P2002 - 000 - eficienta sub prag admis - MIL aprins

Colegul Al Bundy mi-a spus ca este vorba de senzorul G527, 03G906088D

 

Revin cu inca o intrebare. Ieri am scos masina la plimbare prin oras. Am fost vreo 2 km pana in oras si am oprit-o. Dupa ce m-am intors la masina ( la vreo 5 minute ) am pornit-o, s-a stins spirala in bord dar a ramas aprins martorul de motor. Si cand am plecat am accelerat-o brusc si acum trage normal , de parca nu mai are nicio problema :D . Cand am accelerat-o, am observat ca a scos fum negru iar apoi in drum spre casa, tot drumul ( 2-3 km ) masina a scos numai fum alb-albastrui si miroasea a ulei ars. Aveti idee ce ar putea fi ?  :dry:

Modificat de Soferasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si e normal sa scoata in continuare fumul acela alb ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi,

 

Am o problema care presupun ca s-a mai discutat pe acest forum dar nu gasesc exact topicul. Mi-a aparut o pata pe maxidot si din cate am mai citit am inteles ca e pe duca. Se poate sa-mi confirmati? 

 

Sunt curios cam cat costa un maxidot + manopera si cam cu cine ar trebui sa vorbesc de pe aici pentru a il schimba.

 

Am atasat poze mai jos

post-49045-0-47420300-1386251263_thumb.j

post-49045-0-21629500-1386251482_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o skoda octavia II 1.9 TDI din 2007. Masina are cam 62000 km. Problema este urmatoarea:

Azi cand luai curba sa intru la mine pe strada calcai ambreiajul si incercai sa dau treapta 1. In momentul asta ambreiajul paru greu de tot si nu mai voia sa intre deloc in nici o treapta cu motorul pornit(situatia nasoala, strada cu 2 benzi, avea loc sa treaca doar o masina si eu pe avarie) cand observai ca daca opresc motorul pot baga in viteza.

Mai clar: motor oprit, calc ambreiaj(ambreiajul cand motorul e oprit e moale) si pot baga in viteza. Daca pornesc motorul, nu mai pot nici baga nici scoate din viteza, e intepenita maneta. 

Ce poate fi si cam cat ma costa? Intreb pentru ca marti ma duc in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa sau cilindru de ambreiaj

e normal sa nu intre in viteza cu motorul pornit daca nu se realizeaza debreierea

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu te-ai exprimat bine... Circuitul ambreiajului nu are nici-o legatura cu motorul, asa ca nu e influentat de el daca e pornit sau oprit.

Vroiai sa zici de maneta schimbatorului de viteze, care nu face parte din ambreiaj, dar sa nu bat cimpii ...

 

Un defect de genul tau, aparut brusc, inseamna ca s-a rupt ceva in ambreiaj. Daca era pompa, conducta sau cilindrul, pierdeai lichid de frina si raminea pedala jos, nu mai revenea .

Deci s-a rupt ceva inauntru. Pot fi rulmentul de presiune, traversa care impinge rulmentul, placa de presiune sau ceva ferodou de pe discul de ambreiaj ... Ce anume s-a rupt, nu poti afla decit demontind cutia si dind ambreiajul jos. Pretul numai pe manopera demontat-montat ambreiaj ( deci si cutie ) era de minim trei milioane, bani vechi. La asta se adauga piesele care au sa trebuiasca schimbate. Din cite stiu un kit ( rulment, placa, disc) este intre 12 si 17 milioane, bani vechi.

Din pacate asta cred eu ca te asteapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cam 2000 de lei....

 

E riscant sa ma tarai cu masina cu treapta a doua 10 km sau cat o fi pana la reprezentanta sau sa incerc sa o car pe platforma? 

Realitatea e ca parca simteam asa vibratii in pedala de ambreiaj de mai mult timp, cel mai tare se simteau cand atingeam usor ambreiajul se simtea si cand apasam la maxim se simteau dar nu foarte tare. Faza e ca uneori se simtea uneori dispareau... Oricum am facut peste 10.000 km de atunci. Plus ca parca la pornire se smucea putin masina, 

Faza e ca atunci cand motorul e pornit pedala e tare si prinde undeva jos, cand motorul e oprit prinde tot la fund(inainte prindea mai la mijloc asa) dar e moale. Si daca opresc motorul cu ambreiajul calcat nu pot baga, doar daca e ridicat... In fine, sa vedem ce o fi marti...

 

volant nu ar putea sa fie? Cand fusesem ultima data la dealer parca era intre 14 si 17 mil kitul cu tot cu manopera, poate ma insel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam 17 mil e kitul complet pe LUK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scuze ca nu am fost mai explicit, intr-adevar pretul maxim e cu volant, dar trebuie verificat daca e nevoie sa fie schimbata, fiindca de regula ea cedeaza ultima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci 17 mil e cu volant? 

Oricum daca ma duc, scot aia cutia de viteze sa vada ce e iau ce iau de acolo si gata ca nu o sa platesc manopera de 2 ori... Pana acum au fost destul de seriosi cei de la reprezentanta. 

Ideea ar fi sa vad daca sa o tractez sau sa ma duc asa cu treapta a doua bagata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ti-a spus colegul nu e pret de reprezentanta...El ti-a dat pretul kitului luat pe producator...

Acum, cu mersul asa numai tu poti sti cum o sa faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica si daca tija de sub pedala de ambreiaj, cea care actioneaza pompa este la locul ei sau daca aceasta isi face cursa asa cum trebuie atunci cand apesi pedala. Cam aceasi manifestare am vazut-o la un G5 1.9TDI, a carei tija se rupsese in pompa si pedaua intampina rezistenta mare la apasare. Ce mi sa parut curios este faptul ca acea tija era ca dintr-un plastic facuta. Ca si costuri a fost undeva in jur de 100e(pompa) daca-mi aduc bine aminte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija la cilindru asa este facuta, din plastic. 

 

post-17228-0-98258200-1386673146_thumb.j

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact despre chestia asta vorbeam (mersi de exemplificarea concreta), ma rog eu i-am zis pompa tu ii zici cilindru, eu am mai spus de multe ori ca nu prea am treaba cu mecanica decat din poze. Despre piesa asta vorbeam in post-ul meu, piesa care se afla in contact direct cu pedala de ambreiaj prin acea tija.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine cum zici tu, Pompa .  la cutie este cilindrul receptor.. ma rog pana la urma ambii sunt cilindrii hidraulici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va si zic ce am facut.

Am fost ieri la reprezentanta, am dus masinuta pe platforma. Distractia a fost 2819 lei cu totul, tractarea a fost moca ca eram in club. In fine. Ma duc acolo, destul de ciudat, ma ia mecanicul ca cik sa vedem cum o fi sa nu fie cutia(cum naiba sa fi fost ?), il las, desface, verifica si apoi zice ca e buna. Mai astept, ajunge la ambreiaj. Aici cei drepr placa de presiune era intr-un loc parca putin deformata(vreo 3 zimti erau mai lasati in interior, putin sesizabil) si era albastrita ca cik am patinat eu masina. Asta da si placa de ambreiaj si zice ca e la nituri(acia io nush ca unele nituri erau aproape unele nu, dar erau inca dungile alea pe disc si de volant ca are joc cica). trebuie tot schimbat neaparat. Ies din altelier sa vb cu tata(era in sala de asteptare) ii zic si zice ca se duce sa vb cu astia si pana sa se duca, va zic sincer au fost cred 20 de minute maxim deja ala pusese cutia la loc cu ambreiajul nou Sachs(parca) si ii arata alea. Sa o ia naiba ca am zis aluia sa imi dea sa vad piesele cand le pune si cand plecasem a zis ca astepta comanda. Pana aici erau 2550 de lei pe factura.  Faza dura e ca dupa ce ma duc cu tata vine unu de era un fel de sef acolo si zice ca volant are joc si cand mica de ea cik e intepenita...

 

Ce naiba sa mai facem,  nervi, si ne ducem sa mai stam nitel apoi ne zice ala ca e rupt cilindrul de la pompa de presiune, o bucata de fier care nush unde masa apasa... Se face factura 2850, deja le zic astora ca e mult al naiba ce naiba, ca doar vorbisem sa schimbe doar ce e nevoie. Ce dreaq, trebuia si rulmentul ala de presiune si volant... 

In fine, dupa ce se face 5 jumatate ceasul scot astia masina si fac un test apoi platim factura si ne zic ca avem reducere 50 de lei ca suntem membri, cum a ajuns reducerea de la 2850 pana la 2819 sa fie 50 de lei... Dar cred ca baiatul apucase sa zica 2850 si facea 2870 si cred ca isi daduse seama ca e nesimtire. 

 

Acum, sa zic ca e ceva mai bine in sensul ca nu mai vibreaza chiar atata abrejaiul, dar cand ating pedala am batai, cand o apas la maxim simt asa niste vibratii in ea si pe loc in volan, mici dar sunt, sa zic cand era masina noua nu erau. Ce e ciudat e ca ambreiajul merge normal, adica nu pare nou, am mai mers si cu masina cand era noua, am mers si cu masina veche cu ambreiaj schimbat si se vedea cum prindea, parca mai brusc asa, la asta nu da semne sa iti moara motorul sau sa prinda brusc.

 

Parca numai chef de dat banii astia inainte de Craciun nu aveam si cred ca mai mergea mult si bine doar cu pistonul ala schimbat. Ca mai si vorbisem cu tata ca macar daca schimbau doar placa de presiune si plateam inca o data manopera in februarie. Desi sincer cred ca daca schimbau cilindrul ala se rezolva cel putin temporar.

 

A mai vazut cineva cum e ambreiajul de la Octavia 2 motor BXE, ma gandeam daca pot sa ii trimit niste poze si sa imi zica daca e chiar asa uzat(ma refer in principal la disc)? Oricum nu mai fac nimica dar macar sa stiu si eu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au taiat volant cu polidiscul in zona centrala sa aiba acces la suruburi? 

pune pozele aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica si daca tija de sub pedala de ambreiaj, cea care actioneaza pompa este la locul ei sau daca aceasta isi face cursa asa cum trebuie atunci cand apesi pedala. Cam aceasi manifestare am vazut-o la un G5 1.9TDI, a carei tija se rupsese in pompa si pedaua intampina rezistenta mare la apasare. Ce mi sa parut curios este faptul ca acea tija era ca dintr-un plastic facuta. Ca si costuri a fost undeva in jur de 100e(pompa) daca-mi aduc bine aminte

geopsi@  de ce ai mai intrebat daca nu ai incercat macar ce a sugerat colegul blue_eyed, care chiar daca nu se prea pricepe(el zice asta :icon_thumleft: ), se pare ca a avut dreptate. Si asta cu reprezentantele de la noi e deja muuuult discutata pe vwforum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios, nu cunosc cu mecanica. Eu scriu pe aici doar din vazute si patite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa taie daca in 20 de min au si dat volant jos si au pus tot kitul+cutia!!!

L-au pacalit cum fac cu cei care nu se pricep un pic.


Serios, nu cunosc cu mecanica. Eu scriu pe aici doar din vazute si patite

pai cam asta este rostul forumului,  si tu esti printre cei care si-au dat seama de asta   :study:  :rules:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca am mers la service ieri la 11 si am venit aseara la 6 acasa. Si acolo nici nu am putut sa mai stau pe forum. Treaba tampita a fost ca ieri de dimineata a venit mama la mine in camera si a inceput ca hai sa ne ducem la reprezentanta cu masina ca poate nu au piese si stam o saptamana(asa am patit cand am schimbat bujiile incandescente) si am sunat la service. astia au zis ca se poate sa o faca de la 2 ca atunci au om liber si am intrebat de tractare. Cum au auzit de tractare au trimis pe tip-ul cu masina si am plecat la reprezentanta cu tata. 

Treaba a fost ieri, nu azi cum programasem initial. Cred ca mai bine nu ma grabeam.

Pun maine pe zi si pozele ca am tot ce am primit in garaj. Le insir maine pe capota de la dacie cand se face lumina si le fac poze, acum nu as mai iesi din casa ca e tarziu, frig si blitzul poate sa luceasca aiurea.

 

Nu e taiata volant, io asa stiu. Chiar imi aduc aminte ca a zis mecanicul ca sa taie ala cu polidiscul. De ce sa taie volant ca nici atunci si nici acum nu am priceput.

Modificat de geopsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!