Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am si eu o Skodiţă care-mi face probleme, nu ştiu c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din descrierea problemei nu se intelege prea mult, dar e posibil sa fie o problema ce genereaza "limp mode". Cum spuneau colegii, trebuie mers cu ea la cineva care se pricepe.

Turbina cazuta la 40.000Km nu e ok. Mergi cu ea brutal? Nu cred. Raman la parerea ca piesele scumpe nu se schimba direct, ci se face o diagnoza intai.

M

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema de acuma cu merge sau nu merge trebuie sa fie de la actuatorul turbinei, probabil pe tester va da ori comanda turbo ori furtunase scoase. ori direct tija de la geometria variabila blocata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testerul a raportat eroare la senzorul de pozitie al arborelui cu came ("implausible signal"). Din c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ! Am si eu o problema cu masina din semnatura ... Cand am luat-o, martorul era aprins! M-am dus la service, mi-a facut un test si ... ''ai probleme cu senzoru de presiune turbo'' ! Tin sa precizez ca, la cumpararea masinii, turbo nu functiona! Am lasat masina la ei. Avea sensor presiune turbo pe stoc. Dupa 5-6 ore m-a sunat si mi-a spus ca merge turbo si eroarea din bord a disparut! Cica, au fost nush ce fire in comp. care nu faceau contact(?!). A venit el cu masina, n-a oprit motoru ... Am luat-o eu la plimbare ... Tragea frumos !!! Am oprit masina dupa cca. 15 km parcursi si cand am repornit-o ... martoru' a reaparut! Au trecut cateva zile, am sunat din nou... din nou m-am dus la el.. de data asta mi-a spus ca e debitmetru de aer! L-am comandat si pe asta. N-a fost, nici de data asta, ce mi-a spus! Ce sa fac? Mi-e groaza de reprezentante, mi-e horror de ''mecanicii'' din mai toate service-urile... Masina trage si acum, (parca nu ca si atunci cand a ''reparat-o dar..) cu martorul aprins, doar ca face mici figuri la schimbarea vitezelor (din a 1a IN a 2a si IN a 3a)! Intrerupe, nu permanent, doar cand si cand ! Ca si cum as ridica piciorul de pe ambreiaj mai repede de cat ar trebui, dar nu e asa!Schimb mai tot timpu' pe la 2700-3000 ture, nu turez motorul pana nu ajunge la 90grade, calc ambreiajul pana in podea tot timpu'. Daca aveti idee de ce ''boala'' ar putea avea, va rog sa-mi da-ti un raspuns! Multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am luat-o, martorul era aprins [...] Tin sa precizez ca, la cumpararea masinii, turbo nu functiona!

Daca masina ai cumparat-o de noua,e vina ta ca ai ridicat-o.Asta mi se pare chiar aiurea...sa iti cumperi masina noua "sa fie buna" si o ridici stricata cu buna-stiinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am mentionat ca e noua/veche ... si nici nu am cerut mustrari/critici din partea ta sau a altora! Am nevoie de un sfat nici de cum de .. povesti! Merci ca totusi ai citit! Masina n-am luat-o de noua. Avea 120k la cumparare, iar acum are 177k la nici un an de la cumparare(scuze de repetare)!

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care masina nu era noua precum ai spus,postul meu nu-si are rostul. Sfaturi nu sunt in masura sa dau asa ca ma abtin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

am o problema :

-cand opresc motorul se simte o trepidatie zgomotoasa si puternica !!?? :biggrin:

in ultima vreme o percep la fiecare oprire!:(

ceva sfaturi?

multumesc!

Modificat de gos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la plecare de pe loc,masina cum se comporta? tremura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi din mai multe cauze, tester si gasesti poate un indiciu, poate fi de la un egr sau o supapa de egr sau un vacum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

a avut cineva probleme cu bucsa posterioara de la brat (bucsa care vine impreuna cu suportul de aluminiu), am fost la service mi-au pus masina pe tester si juca bratul in bucsa, toate bune pana aici, cat se poate spune , m-am hotarat sa schimb bucsele(300 ron buc) si cand sa le monteze au observat ca si cele noi joaca pe brat, singura solutie sa se comande brat cu bucsele montate (600 ron buc) . Toate verificarile au fost facute la TESS. Aici mi-au spus ca au mai avut o singura data problema asta la un passat si ca este defect de fabricatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu am acum probleme cu aceste bucse si sper ca pe luni sa mi le aduca... ce mi-e ciudat la tine, pretul! 300ron/bucata ''suna'' cam mult! 180ron/bucata si garantie 1 an parca, dar nu mai tin minte firma, ceva made in germany, sigur! E un joc pe care il simti si tu in piciorul(talpa) stang, mai ales la un drum cu denivelari, de multe ori, foarte infirm!!! Se ''duce'' bucsa de tot si poate nici atunci nu-ti dai seama ca-ti bate!

Bafta !

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca bucsele se pot scoate la un aparat, si e 30 ron bucata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste bucse nu se pot schimba separat, nu pot fi comandate.Se inlocuiesc impreuna cu suportul de prindere(partea de aluminiu).

jpg.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am schimbat pe toate si dinspre fata si dinspre spate si sunt ok , nu am avut probleme pana acuma, cele dinspre spate vin doar cu suport metaliz de al de fapt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca bucsele vin cu tot cu suportul de aluminiu, au vrut astia de la tess sa le schimbe si cand le-au montat pe brat, astea noi jucau (nu stateau fixe), si mi-au spus ca singura solutie este sa i-mi aduca brat nou cu bucsa gata montata. singura chestie ca am mai schimbat bucsele astea acuma 3 luni la un service oarecare, am zis sa nu dau atatia bani pe manopera la tess sau intercar, dar astia au pus bucsele noi dar nu cred ca au stiut ca trebuie sa fie fixe si sa nu aiba joc. La inceput nu s-a auzit nimica dar dupa vreo 2 luni a inceput sa bata la gropi si la denivelari, si acuma joaca si cand vranez , trepideaza toata masina. Deci cu alte cuvinte este foarte naspaaa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are legatura cu service oarecare...marca piesei conteaza.

Si eu am avut bielete Moog, care dupa cateva luni bateau, dupa ce am pus lemforder...no problems...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o spun pt. ai ajuta credibilitatea/spusele lui RIon dar NU cumparati produse moog!!! Am patit aceasi chestie cu bieletele de pe fata, tot moog! In nici 10k km sunt praf! Am circulat 90% pe drumuri nationale si europene ... Cluj, Sibiu, Timisoara... nu sar gropi, nu urc borduri!

:rolleyes: Cum era ''zicala'' la D=aca A=i C=ap I=-ati A=ltceva !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

timp de 10 zile nu ma folosit masina, iar ieri nu a vrut sa porneasca!!!

verdictul mecanicului : s-a dezamorsat pompa de motorina!!!de vina ar fi garnitura de la injector!??dar sa o tinem sub observatie!! :icon_thumleft:

am aflat si de ce am trepidatia "clapeta egr"!

a mai patit cineva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu niste probleme cu o Octavia 2 2.0 TDI 140 CP 2006

Am facut un drum de vreo 900 km si in timp ce mergeam cu masina lejer xxxxxxxxxxxxxx,intr-o localitate am incetinit pe la 50 si cand sa-i dau din nou nu se mai tura masina,se tura extrem de greu(nu ajungea la 3000 ture cu pedala in blana).Prima data am crezut ca a cazut turbo-u.Am oprit-o,am pornit-o iara,mergea,se tura peste 3000 ture,mergea normal,dar scoate un fum negru in spate cand o turez peste 2500-3000 ture.Chestia asta se repeta cam la 40-50 km facuti ( nu se mai tureaza,o opresc,o pornesc,merge iara...).

Ce poate sa fie ? Eu banuiesc ca s-a dus ori pompa de motorina,ori debitmetru.Nu sunt specialist in asa ceva.Daca ma poate ajuta cineva,as fi foarte recunoscator :D

Regulament:

4. b) Nu sunt acceptate discutiile explicite privind orice tip de activitate ilegala sau imorala (viteze peste limita legala, curse ilegale, warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

Toate acestea (pct. b si c) vor fi sterse neconditionat de catre moderatori si sanctionate cu avertisment verbal. In cazul repetarii vor fi sanctionate cu warning.

Nu in ultimul rand, foloseste functia SEARCH...raspuns poti gasi in ARIA TDI .

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am semnalat cand am facut revizia ca oglinzile nu functioneaza atunci cand dau comanda de "incalzire" au spus ca nu-i nici o problema,iar cand m-am dus azi sa o iau au zis ca intr-adevar nu merg decat la temperaturi joase (le-au bagat in frigider sa vada daca merg :icon_thumright:) si o vor schimba pe cea de pe stanga ca cea de pe dreapta merge.Plec de la ei,pornesc incalzirea in oglinzi merg vreo 5km pun mana pe oglinda din dreapta si cum ma asteptam si ea "RECE". A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!