Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Senzorul zice si-n carte ca e calibrat sa fie precis in mers. Deci mergi vreo 100m inainte sa-l crezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am luat masina, nu am dat niciodata clima pe "Low". Clima functioneaza impecabil pana acum, cred ca daca as seta pe mai putin de 20 de grade, vara ar fi ghetarie in masina :cool:

La mine, temperatura variaza intre 22-24 garde vara, 23 - 26 grade iarna. Stiu ca nu e bine sa fortezi compresorul inutil. De exemplu, vara, cand afara sunt 40 de grade, inainte de a te sui in masina poti ajuta climatizarea prin simpla ventilare cu usi sau geamuri deschise si alte asemenea. Astfel poti evita defectarea prematura a componentelor. In schimb, defectele de fabricatie nu le poti ocoli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie, personal, la praful care e in aer, mi-e mila sa las geamurile larg deschise. Las clima pe AUTO, ca stie ea mai bine ce are de facut. E programata de specialisti doar, nu? Indur cat e de indurat, apoi e ok. Insa la 18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul arata tot timpul mai mult..nu conteaza daca merge sau sta..nici eu nu tin clima pe LOW dar am vrut sa vad daca e vreo diferenta intre LOW si HIGH si nu e absolut niciuna!Baga aer fierbinte cel putin in oras..te zapaceste..am incercat toate combinatiile intre AUTO,recirculare,etc.. :cool:

P.S si eu cand e f. cald las geamurile jos inainte sa ma urc in masina si primii 50m dupa ce plec de pe loc sa se aeriseasca..

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e foarte precis senzorul. Taica-meu are vreo 2 statii meteo in locatii diferite din oras si in general ce-mi arata mie in bord bate cu cel putin una dintre ele si cu ce zic pe la radio la meteo posturile pe care le ascult.

In other news, am spalat presurile si am zis sa scot si filtrul de polen sa vad cum mai arata, si bine am facut. Nu era foarte imbacsit, dar erau cateva frunze pe partea exterioara care sigur incurcau. Am aspirat frumos in scobitura lui si pe el si acum e substantial mai bine. Filtrul nu e imbacsit si nu pute, mai merge sa-l las, oricum e schimbat in februarie, parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SURPRIZA! Azi dupa ce am spalat masina a inceput sa imi mearga A/C-ul..dar totusi daca persista problema n-as vrea sa o fac la Mobel la Ploiesti..poate cineva sa ma sfatuiasca la ce service SKODA sa ma duc in Bucuresti? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine ieri si azi, parca nu a mai vrut sa porneasca AC decat dupa cateva sute de m si dupa ce am dat pe cald-frig de cateva ori... nu stiu cat de normal e...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie problema de la mufa aceea indicata de colegul mario75, caruia ii multumesc pentru poza postata, am sa izolez preventiv acea mufa :beerchug:

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere. :beerchug: In cazul meu, totul mergea normal, climatronicul era in parametri, treapta ventilatorului era aleasa de el, locul pe unde baga aer, la fel, singura chestie pe care nu o comanda, era compresorul, si automat, aerul introdus era cel de afara, neracit. La scanare, spunea ca e compresorul ars (nu stiu exact codul de eroare, am facut scanarea la reprezentanta, si stiti ce secretosi sunt :cheers: ). Noroc ca am cautat si o a doua opinie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, problema mea cu foamea pentru antigel nu a disparut nici dupa schimbul pompei de apa. Nu curge pe nicaieri, dar dispare din borcan.

Zilele trecute am observat un fenomen ciudat... daca o calc, se face presiune in sistemul de racire, atunci cand deschid bidonasul iese mult aer si nivelul lichidului se ridica destul de mult. Daca merg frumos pana in 2500 ture, cand deschid bidonasul iese putin aer iar nivelul nu urca asa mult.

Dimineata, la prima cheie, porneste cam greu in sensul ca parca un cilindru nu face aprinderea cum trebuie. Dupaia toata ziua pleaca fara probleme.

Joi si vineri noaptea, am alergat-o putin prin oras... vineri si sambata dimineata, la prima cheie face o compresie, apoi la a doua sau a treia se opreste ca si cum nu as avea baterie. Pun contactu din nou, astept bujia, cheie, si porneste.

Sunt 90% sigur ca presiunea pe sistemul de racire impinge antigel in cilindru, iar dimineata nu poate face aprinderea din cauza antigelului din cilindru. Faptul ca nu a pornit m-a facut sa cred asta...

Aseara am mers frumos cu ea, ba chiar i-am eliberat presiunea de pe instalatie inainte sa urc in casa. Azi a pornit perfect.

Acum sunt doua posibilitati:

1. Garnitura la chiulasa are un por pe undeva (cu toate ca e metalica);

2. chiulasa este fisurata :Driver:;

Ce pareri aveti? Ati mai auzit de chiulase fisurate la motorul asta? Nu cred ca scap fara sa desfac motorul... :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele, asta arata! Varianta 1 - garnitura de chiulasa, arsa. Din pacate am mai auzit la cineva, parca tot aici pe forum, sau pe altul. Cred ca nu scapi de desfacut motorul :Driver:

Tine-ne la curent!

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la fel a patit un amic de-al meu la un Audi A6..toata apa parca se evapora..la fel nu curgea pe nicaieri..problema a fost : chiulasa.Care la rece nu dadea pe nicaieri dar dupa ce plecai cu ea si se incalzea avea niste ciupituri care din cauza caldurii se dilatau si pe acolo ii golea tot vasul..ciudat a fost ca fisurile erau atat de mici incat nu se vedeau cu ochiul liber la rece..

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la faza cu compresorul si aerul conditionat. si mie mi-a facut la fel azi. a inceput sa bage aer rece mult mai greu. nu stiu de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e pozitionata acesta clapeta si cum s-ar rezolva problema?Multumesc!

P.S. : Cand merg la drum lung constant,aerul merge..dar cum opresc sau dau de aglomeratie...

Inseamna ca nu are treaba cu clapeta, posibil sa fie compresorul pe duca sau sa nu porneasca ventilatoarele de racire , creste temperatura si apoi senzorul decupleaza sa nu se supraincalzeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy - e posibil sa-mi cada compresorul dupa nici un an de cand o am si 20.000km? Tind sa cred ca nu-mi functioneaza ventilatoarele adica s-a dus senzorul ala care s-a dus si la Passat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau s-a blocat o perie la un ventilator, iar daca ala nu mai porneste, atunci calculatorul nu-ti porneste compresorul decat atunci cand are racire suficienta, sau motorul nu s-a incalzit.

Cel putin asa am patit eu, si ala a fost motivul. Unul din carbunii ventilatorului mic, ramasese blocat si nu pornea ventilatorul. Asa ca aveam aer rece, doar cand considera masina ca imi poate da :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanRSTDI

Am si eu o Octavia 2 RS TDi si in primavara asta , cand am vrut sa dau drumul la aer conditionta, ia-l de unde nu-i. Am fost initial la un service de climatizare si mi-au zis ca e mort compresorul. Le-am zis ca vreau si parerea celor de la Porsche. Si m-am dus la ei. Vestea proasta mi-au confirmat-o si eu dupa o verificare "completa". Compresor + filtru + condesnsator(asta se vede la demontare daca este dus). Si am iesit din garantie din decembrie. Foaret posibil ca la vremea respectiva sa fi fost deja stricat, dar fiind iarna nu am avut de unde sa stiu. Acum dupa ce citesc pe aici ma gandesc ca poate mai am o sansa si astia chiar habar nu au ce fac. Nu mi se pare normal sa se strice asa ceva cand deabia am iesit din garantie la o masina de peste 26000 de euro. Si reparatia este estimata la peste 60 mil. Voi ce imi recomandati sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...cumperi piesele de pe internet si te duci la un service mai ieftin. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barcea_mare
Foaret posibil ca la vremea respectiva sa fi fost deja stricat, dar fiind iarna nu am avut de unde sa stiu.

eu si asta iarna am dat clima de 2-3 ori pe 16-17o :) ce-i drept nu pt perioade indelungate(10 minute max) :8: se simtea aer rece, dar tot era mai cald ca afara :) la fel merge procedat si vara 22-24 o inauntru tot is mai putine fata de 35o afara :P acuma realizez ca astfel mi-am facut o verificare(fara sa vreau) a climei ;)

daca ar fi facut si @BogdanRSTDI acelasi lucru poate acuma nu mai aveai problema asta :tuktuk:

poate ca n-ar fi rau ca sa mai verificam din cand in cand pret de 1 min un LOW iarna si un HIGH vara,sa nu mai pateasca nimeni ca si colegu :)

PS pentru 60 mil cred ca o sa mi-o verific saptamanal :D

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai intrat de ceva timp pe forum si vad ca si la altii masinile astea parca sunt pogramate sa faca pe nebunele dupa ce ies din garantie.

In cazul de fata O2 2,0 140CP la o luna dupa expirarea garantiei si 50000km. Mergand prin oras la un moment dat simt pedala de ambreaij ca incepe sa tina la jumatatea cursei in loc sa tina sus cum se intampla pana acum. La urmatorul stop a tinut si mai jos, iar cand s-a facut verde am bagat destul de greu in a 1-a si a 2-a, iar de iesit din a 2-a nu a mai vrut sa iasa, decat dupa ce i-am oprit motorul si am tras pe dreapta.

Pedala ramasese tintuita in podea si se ridica doar daca puneam mana pe ea, dar chiar ridicata era foarte moale si nu aveam nici un pic de ambreiaj.

M-am gandit ca a pleznit un furtun ceva pe la partea hidraulica, dar nu curgea nimic pe jos, iar lichidul de frana nu era sub minim.

Am tractat masina prin tot orasul pana la service.

A doua zi dimineata cand s-a suit mecanicul in ea aveam iarasi pedala de ambreiaj functionala, dar nu pentru mult timp.

Prima data cei de la service au crezut ca s-a stricat pompa de la pedala. Au schimbat-o si la pranz m-am dus vesel sa o iau. Nu am mers mai mult de 2 km si problema a revenit. M-am reintors la service si dupa ce au dat jos cutia au constatat ca de fapt pistonul care actiona rulmentul de presiune era vinovat. De atunci nu am mai avut probleme si a trecut aproape o luna.

Cost total in jur de 15 mil.

Sper sa nu mai apara si altceva.

Din ce mi-au spus cei de la service, in astfel de cazuri completarea cu lichid de frana pana la maxim si pozitionarea pedalei de ambreiaj ridicata la maxim va poate ajuta ca dupa cateva ore sa mai miscati cat de cat masina daca sunteti ramasi in camp, sper sa nu fiti nevoiti sa aplicati aceasta metoda.

Legat de problemele cu aerul conditionat, in general este recomandat chiar si la cele casnice sa mai fie pornite chiar si iarna pret de cateva minute.

Modificat de kok
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o Octavia 2 RS TDi si in primavara asta , cand am vrut sa dau drumul la aer conditionta, ia-l de unde nu-i.

Am fost initial la un service de climatizare si mi-au zis ca e mort compresorul.

Compresor + filtru + condesnsator

Voi ce imi recomandati sa fac?

Daca nu ai folosit AC, atunci axul compresorului nu s-a invartit, iar sansele ca acesta sa se fi dus de la sine sunt relativ mici. Inteleg ca pana in primavara nu ai avut vreo problema cu ea - de genul AC slab, zgomote, etc?

Nu inteleg de unde rezulta clar ca si condensorul e dus. Da, este corect, daca se inlocuieste compresorul, de obicei se schimba si condensorul ca sa se elimine din materialul de uzura (pilitura, bucati de AL, etc). Astea ar ajunge in filtru si o parte din nou in compresor. E logic. Dar primul pas e sa intelegi ce s-a intamplat; Nu cred ca un compresor se duce asa usor - daca in sistem nu s-a umblat. Ai avut vreo avarie?

Eu unul nu as cumpara un compresor nou pana nu il vede un mecanic specializat pe AC. Nu multi inteleg cum functioneaza. E un amestec de frigotehnie, mecanica si electronica.

Problema poate sa fie una banala - gen senzor de temperatura sau presiune dus. Primul lucru ar fi un scan cu Vag sau Vas si interogare la senzorii AC. Abia apoi mers pe fir si vazut ce se intampla. Poate e "doar" ambreiajul stricat. Spun "doar" pt ca e destul de scump si ala...

Daca nu ai la cine apela pt un scan, putem vorbi - dar pe PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intru si eu in clubul celor care au probleme cu AC. Sambata si ieri nu a pornit decat dupa ce am parcurs cateva sute de metri iar ieri eram in stationare si am pornit si oprit de 3 ori motorul si a luat-o. Vad ca astea noi au probleme mai multe decat cele vechi. La O1 nu am avut asemenea probleme. Maine ma duc la garantie cu ea, sper sa faca si acolo asa. Nu se mai fac masini ca altadata.

LE Nici ventilatoarele nu functionau in acest timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy - te rog spune-mi si mie dupa ce te duci cu ea la service ce ai rezolvat pt ca sunt disperat cu a mea..cand ti-e lumea mai draga in loc de aer rece imi da aer cald si emana si un miros urat (din cauza lipsei de freon cred) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

But fns , masina ta are un an , ce lipsa de freon sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a pornit din prima, sper ca maine sa nu porneasca la service, adica sa nu bage rece. Am scanat-o si nu am erori.

Si sa fie al dracu climatronicu asta nou ca nu pot accesa nici un bloc de masura la el sa vad cate ceva pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!