Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Ce treaba are motorina cu cutia de viteze si erorile pe ea, probabil uleiul nu este la semn si uleiul nu isi face presiunea necesara sa schimbe treptele , cam astea ar fi simptomele , urmatorul suspect de asa ceva e pompa de presiune de la cutie , cea care schimba treptele.

Cea cu emisiile este de la motorina , sunt mai pretentioase , asta e cea mai proasta treaba la masinile astea , eu in 4 ani nu am avut probleme si am bagat din orice peco de 2 lei

Probabil tine foarte mult de mersul subturat si incet ...

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema cu eroarea stocata de la airbag.

m-am intalnit cu "kostas", membru si coleg cu noi aici pe forum, care a avut amabilitatea de a ma ajuta. ii multumesc inca odata si pe aceasta cale.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu motorina slab calitativa(s-a mai discutat, lovit altii de problema)..consuma motorina si realimenteaza de unde puneai de obicei si tine-ne la curent cu evolutia

Am realimentat si nu sa stins martorul din bord. Maine ma duc la service. Referitor la mersul sub turat nu prea se potriveste la mine ptr ca am un stil sportiv de condus. Sa vedem ce zic cei de la service maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles de la un mecanic (in care eu personal am incredere) ca sa arzi particulele din filtrul de particule (ca de aia ti s-a aprins beculetzul ca ai filtrul plin) ar trebui sa mergi constant cu o viteza de 50-60 la ora un timp .. dupa care se stinge martorul.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este cum spune pro_niger. filtrele DPF de pe vag sunt concepute ca sa arda acele particule la temperaturii foarte mari, la care se poate ajunge doar la un drum lung. de asta probabil sunt si asa problematice la noi pentru ca in general romanu nu face drumuri lungi zilnic si prin urmare acele particule nu sunt arse cum trebuie si se cumuleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emissions workshop nu e acelasi lucru cu DPF.

Martorul de DPF arata asa:

http://www.tamlync.com/scn/dpf-light.jpg

Daca nu l-a comandat ca si optional nici nu ar trebui sa il aiba. Depinde si de cand e luata masina. Posibil ca la cele noi sa vina cu aceast filtru de particule in standard.

Pentru a se stinge martorul si regenera filtrul trebuie mers catica km cu o viteza constanta. De preferat undeva pe la 2500-3000 rpm in viteza a 3-a sau a 4-a.

Emissions workshop intr-adevar apare din cauza motorinei proaste sau/si a mersului subturat din cate am mai citit pe forumuri.

Mie unul sincer sa fiu mi se pare mai buna motorina de la Petrom decat cea de la OMV. Nu dati cu pietre pentru ca motorul meu (care e sensibil la calitatea motorinei) a facut figuri de fiecare data cand am bagat motorina de la OMV. Motorul nu mai mergea la fel de rotund, avea goluri de putere, DPF-ulse regenera foarte des si o data s-a si aprins (dar s-a stins repede).

Cu Petromul n-am dat gres niciodata si am bagat de la statii din toata tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

@ catageo = intrebare . tu simti cand accelerezi ca schimba treprele....? (banuiesc ca da ) parerea mea e ca o prbl de software sau o prbl cu uleiul / pompa de ulei de la cutie.

cat despre motorina daca ai CR..e o prbl ... deoarece e din ce stiu eu ...foarte pretentioas CRul

DPF se duce"" din cauza drumurilor noastre si a ambuteiajelor

Am avut si eu "emissions workshop" si martoru "robinet" ( ca saracu e un motor) . Pe scurt schimbat V157 (EGRul)

pt cei care ii intereseaza pot sa va dau codu piesei ; in caz ca ( doamne fereste ) va trebuie sa incercati sa luati mai eftin :offtopic: . pe mine ma costat 350 E cu totu

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la masina mea:acum,de cand s-a incalzit vremea,pe la pranz,nu mai porneste din prima,abia pe la a 4-a incercare,si atunci o ajut din acceleratie;am abia 6.500 km,ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu masina sa-mi reglez unghiurile pt ca tragea in dreapta, insa mecanicul cand s-a bagat sub masina a zis ca sunt sparte bucisle. Masina are 50.000 km si mi-a spus ca pe la 45-50 se duc la skoda. De asemenea mi-a spus ca trebuie sa-mi cumpar bucsele brat inferior stanga si dreapta. Are cineva idee ce inseamna asta?? Eu am intrat pe autokarma si acolo sunt - spre fata - si - spre spate- si sunt putin confuz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai auzit zgomote suspecte inainte sa mergi sa reglezi unghiul de fuga, sau ai simtit masina "mai altfel"?

ai incredere in mecanic? mi se pare cam tras de par.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am auzit zgomote ciudate, insa masina tragea in partea dreapta de cam multa vreme si volanul sta putin inclinat spre stanga , nu are poztie fixa. Mecanicul m-a chemat sub masina, si mi-a aratat fisura bucsilor, deci tind sa-l cred ca e sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

@ catageo = intrebare . tu simti cand accelerezi ca schimba treprele....? (banuiesc ca da ) parerea mea e ca o prbl de software sau o prbl cu uleiul / pompa de ulei de la cutie.

cat despre motorina daca ai CR..e o prbl ... deoarece e din ce stiu eu ...foarte pretentioas CRul

DPF se duce"" din cauza drumurilor noastre si a ambuteiajelor

Am avut si eu "emissions workshop" si martoru "robinet" ( ca saracu e un motor) . Pe scurt schimbat V157 (EGRul)

pt cei care ii intereseaza pot sa va dau codu piesei ; in caz ca ( doamne fereste ) va trebuie sa incercati sa luati mai eftin :) . pe mine ma costat 350 E cu totu

Toate cele bune.

Am fost la service am schimbat EGR-ul (cica asta era cauza martorului aprins in bord), apoi am plecat la un test ptr cutie cu testerul in masina si dupa aproximativ 10 km martorul din bord a aparut din nou. L-au resetat si dupa ce am plecat a aparut iarasi. Am vb cu ei si au zis sa merg din nou la ei si o sa-mi curete nu stiu ce si o sa-mi puna EGR-ul meu inapoi sa vadem ce se intampla. Dupa testul la cutie se pare ca totul e ok, doar ca ar cam trebui sa schimb uleiul care costa cam 8 milioane!!! Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu cred ca este normal sa nu-ti porneasca din prima o masina noua la 6500 de km. Eu in locul tau as alimenta cu cea mai buna benzina 99 sau 100. Daca mai face in continuare probleme dute in service de urgenta. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 800 km, mi-a reaparut eroarea cu airbag fault. am revizie in maxim 2 sapt, (defapt ar trebui sa ajung undeva peste 400 km, dar nu am cand) insa pana atunci, vreau si eu niste sfaturi, de ce a reaparut si ce recomandati, ca de data asta nu am mai fost pe la spalatorie, ca sa gasesc un vinovat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde,una din cele mai intalnite probleme la octavia 2 este la airbagul de la scaun fie sofer fie pasager .Rezolvarea este simpla nu trebuie decat sa ajungi in service. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca este de la scaunul de la pasager. intrebarea care ma macina este daca nu cumva este o problema mai grava, avand in vedere ca eroarea a fost stearsa si a reaparut. mentionez ca pana saptamana trecuta nu mi-a mai aparut niciodata eroare de airbag fault, cu toate ca stiam de ea si de aceea nici nu m-am impacientat cand am vazut ca ma avertizeaza. eh... s-o rezolva ea odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema... dar sa incep cu inceputul Octavia 2 2.0TDI 140CP DSG... 118.000km. Nu am facut inca schimbul distributiei si uleiului la cutie, urmeaza in cel mai scurt timp.

In dupa-amiaza asta, cand ma indreptam spre casa la 200m de parcare, pe stradute, alei, plec de la 0, pana pe la 30-40km/h - ce-i drept am apasat mai tare pe pedala(nu la fund) cat sa ajunga in a doua la 2500-3000 RPM (nu prea mai dau atentie turometrului de cand am luat DSG) - deodata o pocnitura destul de zdravana :blink: (din masina cu geamurile inchise am avut impresia ca am calcat pe o sticla si a pocnit). Opresc si vad in lumina farurilor fum... :coffee_lol: ridic capota, motorul cam zgomotos. Deschid usa si apas acceleratia usor... se aude ca si cum as avea toba sparta, dar sunetul vine de la motor.

In bord nu mi-a aparut absolut nimic.

Urc in masina sa o duc in parcare. Plec de pe loc, iar la 1700 de ture da in nas. Nu stiu cum sa descriu dar ma imaginam in masina ca in filmele alea in care nu stiau aia sa plece de pe loc (acc-frana-acc-frana). Ideea e ca accelereaza, da in nas, accelereaza da in nas... din secunda in secunda. Daca accelerez mai tare, si trece de 1700 de ture, trece de faza asta, dar se aude sunetul de toba sparta.

Am dus-o in parcare, am ridicat din nou capota, nu am simtit miros de ars... am scos busonul la ulei si iesea cam mult abur (constatarea tatalui - nu ma pricep cat abur trebuie sa iasa).

Nici nu stiu la ce sa ma gandesc... vreo garnitura, a murit turbina, s-a fisurat chiulasa, s-a fisurat galeria de evacuare. Nu se aud zgomote gen frecat fier pe fier, nu scartaie nimic...

Am observat ca manca antigel acum o sapt... iar cei de la skoda au testat si au zis ca nu se scurge pe nicaieri si ca au mai intalnit situatii in care il manca pompa de apa care urma sa fie schimbata de curand.

A mai patit cineva? Stiti ce ar putea fi? :D :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul era alb? Din actiunea ta ar putea rezulta o turbina dusa, adica ai calcat-o cu motorul rece... dar din cele descrise apoi, nu...

Cauta pe cineva cu un VagCom rapid, si incearca sa nu mai deplasezi masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul iesit pe la busonul de ulei aparea in bataia unei lanterne pentru ca incepuse sa se insereze afara. Parea destul de albicios... aducea a abur.

Motorul era cald, avea pe putin 30km de functionare cu opriri scurte in care nu a avut timp sa se raceasca.

Masina nu o mai deplasez, zilele astea cu pastiul, nici nu am unde sa o duc. Voi incerca sa o bag pe vagcom...sa vad pe cine gasesc. Vreau si eu sa imi cumpar cablu, dar nu stiu ce sa iau... pe ebay sunt multe modele si nu prea ma pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

In primul rand vreau sa le urez tuturor membrilor un Paste Fericit.

Ma numesc Razvan si am o skoda octavia II 1.9 TDI 105 Hp remapata 140hp. Mentionez ca asa am cumparat masina. Acum sa va descriu putin problema mea, sau mai bine zis cele 2 probleme ale mele. Cam de 3 saptamani masina cand sta la relanti trepideaza. NU face tot timpul si inca nu mi-am dat seama exact de la ce face asa. La inceput am crezut ca e motorina de vina - mentionez ca alimentez numai cu EVO diesel de la MOL sau PREMIUM diesel de la OMV. Ieri seara cand am plecat cu ea am uzit un suierat atunci cand acceleram usor pe la 1500 sper 3000. Daca o las pe liber si accelerez in gol se aude acelasi suierat iar daca sa zicem ca apas in mers putin pedala de acceleratie, atat cat sa nu influentez fff mult turatia se aude acelasi suierat. Pana ieri seara nu s-a auzit. Un prieten mi-a zis ca s-ar putea sa am un furtun fisurat sau turbina sa fie de vina. Masina nu are decat 45000KM. Am mai citit pe alte forum-uri ca la diesel-uri nu e recomandat sa iti pui BLOW-OFF. Persoana de la care am luat masina avea asa ceva montat pe ea. Saptamana trecuta am scos acest BLOW-OFF deoarece atunci cand l-au montat au taiat tubul de presiune de la turbina si a inceput sa sara ulei pe langa acele coliere cu care stransesera Blow-off-ul. Din experianta voastra puteti sa imi dati niste sfaturi.

Ma gandeam ca daca e sa se fi stricat turbina, sa o inlocuiesc cu una de 140hp. In acest caz puteti sa imi spuneti cam ce modificare mai tb sa fac. Nu prea sunt adeptul remaparilor.

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum alb...apa in ulei, verifica si uleiul sa vezi daca e spumos... :P chiulasa :P

Ce e blowoff-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tubulatura de la turbina e posibil sa ai in furtun sarit :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sp!der nu o mai porni asteapta pe cineva care se pricepe sa nu cumva sa fi sarit un dinte inapoi de la distributie , cam asa face ... unu sau 2 dinti si incepe sa dea rateuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o mai pornesc. Voi vorbi marti-miercuri cu un mecanic sa se uite la ea... sper asta sa fie singura problema. :)

In legatura cu mancat antigel aveti idee ce ar putea fi? Am fost la reprezentanta in constanta, au testat-o (bagat presiune pe sistem) si nu au gasit nici o scurgere. Ei mai spun ca e posibil sa fie si de la pompa de apa care trebuie schimbata. De altfel am mai citit in alte topic-uri/forumuri ca exista posibilitatea sa fie fisurata chiulasa :Driver: sau sa piarda pe la garnitura. In vasul de expansiune parca incep sa se vada mici depuneri negre pe pereti unde se face condens. Esapamente banuiesc eu...

Mentionez ca nu imi mananca constant antigel. Odata mi-a luat de la max la min in 500km, alta data mi-a luat de la max la min in 200km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!