Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

@gos : EGR intradevar este problema. Am schimbat-o si eu cei drept pe la 170 000 km . A costat 350 E , in Italia.

siptom oprire , relativ greoaie a motorului; martor galben (motor) aprins in bord.

vezi totusi ca , oprirea galagioasa...poate sa fie si de la faptul ca e volant "obosita"

va invit totusi , avand si eu Skoda, sa va aruncati un ochi asupra problemei care ar exista in acest topic :

Jurnal DSG

poate vreounu din voi a avut aceasta problema si stie mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am TRW si placutele si discurile, NU si etrierii! In total, 50k /km in 6(sase) luni de zile! Ploi am prins multe si cu discurile incinse! Tinand cont ca fac multe drumuri..Alba-Iulia-Sibiu-Cluj si naveta de la Alba-Iulia, acasa la Timisoara, drumuri aglomerate, soferi de duminica la greu ..... ti le recomand 100% in raport pret-calitate!

Nu stiu daca trebuie/necesita refacuta geometria dupa schimbarea lor!

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discuri ovalizate, sau placute de frana tocite inegal, nu cred ca sunt probleme serioase pentru Octavia 2. Se pot intampla la orice marca.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost sa schimb freonul din instalatia AC...pt ca asa am citit recomandari pe forum , ca la 4 ani e bine sa-l inlocuim chiar daca nu se pierde pe undeva. Cel de la service mi-a spus ca nu e cazul ca sunt povesti cu schimbatul...ca unde am auzit eu???

In fine, i-am spus sa vina sa verifice temperatura cand am climatronicul pornit....a verificat cu sonda in gura de ventilatie din interior si merge bine 13-14 grade..pr LO.

Apoi ne-am uitat in compartimentul motor si SURPRIZA : ventilatorul mic nu functioneaza , merge decat cel mare in treapta 2 din ce mi-a spus cel din service...in timp s-ar putea agrava mi-a spus, situatia. Unul nou la ei era 750 RON. As vrea sa stiu care ar fi cauzele si daca se mai poate repara. Mi-a spus un coleg ca ar putea fi periile blocate....

Astept opiniile voastre. Mai pot sta asa sau trebuie sa iau masuri????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PCR, si eu am avut aceeasi problema cu ventilatorul mic - nu mai functiona. Din cauza aceasta nu-ti va mai functiona AC la parametrii optimi, sau chiar deloc.....functie de temperatura exterioara si de cat de mult vei solicita tu instalatia de AC. E adevarat, unul nou costa 750 lei + manopera, dar trebuie inlocuit daca nu vrei sa transpiri prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu. Calculatorul masinii (ECU) opreste compresorul pentru a nu supraincalzi motorul, dat fiind faptul ca racirea nu functioneaza la parametrii. ECU da drumu la clima doar daca dai pe LO. Problema a fost de la ventilatorul mic, iar daca tot era sa-l schimb, am zis sa-l iau la cercetat. Dupa ce l-am demontat, am constatat ca o perie, nu facea contact pe colector. Am deblocat peria aia, am curatat totul pe acolo si am uns cu WD 40. Acum merge ca la inceput, si in plus am scapat si cu 800 RON in buzunar.

Mai intai verifica daca ventilatorul nu porneste nici pe direct. Adica, verifica daca e ars, sau defect cum a fost al meu. Dupa aia ia decizia de a cheltui banii :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..cine mai doreste, cine mai pofteste ... Sustin si eu cele spuse mai sus legat de ventilator! Am patit-o si eu (explicatia in sine nu stiu sa o dau) ''softistul'' la care imi verific/repar masina, mi-a bagat VAGCOM'ul sau ceva de genu' si a incercat (asta din ce mi-a spus el) sa porneasca ventilatorul de pe program ... n-a vrut! L-a demontat, l-a pus pe direct ... facea un mic zgomot si atat! Desfacut, curatat ... wd40 ... (cred ca e cel mai bun) si merge!!! Simti cum vine ''primavara" !!! Incearca! Merita!!! (800ron= 200L/motorina :P ) :blush:

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile s-a aprins in bord martorul TPM. am verificat presiunea in roti, este in regula. am incercat sa resetez de la buton, martorul se stinge pentru o secunda (atunci cand ar fi trebuit sa faca acel "gong"-dar nu il face), apoi se aprinde iar. ABSul functioneaza, l-am testat.

Are cineva idee? S-a mai intamplat cuiva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Dragos.Incearca resetarea sistemului tinand apasat 5 secunde butonul de TPM si cel de ESP.Daca nu va functiona va trebui sa mergi la service,este singura solutie de resetare :zzzzz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Und este acest ventilator mic? Este cel montat pe radiator? sau e undeva prin bord pe traseele de aer ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa mic ... e cel mai mic dintre cele doua de pe radiator, chiar cel din fata, NU cel dinspre filtru de aer!!!

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa schimb burdufele de la planetara. am gasit 50 ron bucata. si manopera la elcar gid e 200 lei. cu totul m-ar fi costat 700 lei la ei, asa ca am decis sa le cumpar singur si sa le montez in service.

ce probleme pot avea daca nu le schimb cat mai curand? oricum in max 2 sapt le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am scuturat putzin si a inceput sa mearga...il tot controlez de 2 zile.

As vrea si eu sa curat periile dar nu stiu sa-l dau jos. Nu cred ca merge in spatele blocului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie o rampa. Trebuie demontata placa pe care stau cele doua ventilatoare. Are 4 suruburi. Doua sus si doua jos. Daca ajungi altfel la cele de jos, nu mai e nevoie de rampa. Mai trebuie desfacuta mufa care e in partea de jos, in dreapta cum te uiti la masina din fata. Apoi cu ansamblul afara, te descurci mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PCR, sa ne spui daca ai reusit sa cureti periile......la mine, cel putin, venilatorul mic era incapsulat, si eu nu am reusit sa il desfac ( e drept ca nici nu am incercat prea mult), asa ca tot in service l-am schimbat.............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gos : EGR intradevar este problema. Am schimbat-o si eu cei drept pe la 170 000 km . A costat 350 E , in Italia.

siptom oprire , relativ greoaie a motorului; martor galben (motor) aprins in bord.

vezi totusi ca , oprirea galagioasa...poate sa fie si de la faptul ca e volant "obosita"

nu am reusit sa schimb EGR din lipsa de timp!

ce ar trebui sa simt daca intr-adevar si volant e "obosita"???

si ca totul sa fie bine, ventilatorul mic a incetat sa functioneze!

:salut:

Modificat de gos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit pe niciunde o problema asemanatoare cu a mea , asa ca o expun aici : am un CD AUDIENCE cu 6 Mp3. Cand am in el un CD audio se aude perfect, indiferent ca e original sau facut de mine; insa cand pun un mp3 se aude un bazait destul de puternic care deranjeaza odata cu cresterea volumului . Am crezut la inceput, ca trebuie sa-mi curat capul de redare, insa din moment ce am un cd mp3 in slotul 2 si unul audio in slotul 1 cu aceleasi melodii , iar cel mp3 bazaie, banuiesc ca nu e vorba de capul de redare. Am schimbat si pozitiile, dar tot acelasi fasait, care si-a facut aparitia de cateva luni. Mi-am luat alte discuri pe care le-am scris, insa tot asa se aude. Am fost la Skoda insa baietii de acolo nu au mai auzit de asa caz. Voi stiti ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios, cumva iti "piuie/fasaie" numai in mers? Gen de la 1900 turatii in sus? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-am intrebat pentru ca mie-mi facea asa la un modulator FM si asta tine de o siguranta. Cei din service nu ti-au zis nimic de o resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te ai gandit ca ar putea sa fie de la melodii in fine,ma refer la calitatea melodiilor

incearca sa le convertesti de la 128 pana la 320kbs si mai incearca si atunci.

o simpla banuiala din moment ce un cd audio il reda bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la 128kbps se aude prost sa fii sigur ca daca le convertesti in 320kbps, tot prost se va auzi. Nu calitatea lor este de vina, doar nu se auzeau toate prost. Cel mai probabil este o problema de soft. Cei de la service ar fi trebuit sa gaseasca o rezolvare, poate un update/reinstalare de soft. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!