Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Daca tot e sa facem comparatie: eu am avut passat B6 2.0 Tdi si am avut numai probleme cu el: injectoare, volant, pompa motorina si cateva mai mici. De asta am si trecut la SKODA fiindca printre cunostinte si pe forum am vazut ca Skoda are mult mai putine probleme ca Passatul model B6. Uitati-va putin la forumul de la Passat B6 sa vedeti acolo probleme adevarate ca eu m-am saturat deja. Ceea ce m-a convins cel mai mult a fost si faptul ca am un prieten care are o SK. Octavia II de 4 ani, 90.000 km, si nu a avut nicio problema (a schimbat doar electromotorul fiindca pornea mai greu cand era cald motorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.Am mai spus-o pe forum,Octavia are niste frane de ca*at.Cel putin a mea asa are.Si e o problema mai mult decat serioasa.Sa nu mai zic ca odata a tinut decat pe 3 roti.

Ce intelegi prin faptul ca are frane slabe?

Iti pot spune din propria experienta ce am patit eu:la fel ca si tine consideram ca nici franele dar nici tractiunea la plecarea de pe loc a masinii nu sunt satisfacatoare .Si am inlocuit jantele ( de la unele de 15" de tabla am luat unele 17" aliaj ) cat si anvelopele(de la Matador Elite 2 195/65 R15 am trecut la Michelin Pilot Primacy 225/45 R 17).Astfel, comportamentul masinii mele la franare s-a modificat simititor. Am sesizat si eu ca de fapt Octavia 2 are niste frane foarte bune,dar probabil doar in conjunctie cu niste anvelope si jante mai bune . de asemenea masina ruleaza mult mai stabil in linie dreapta si franeaza CU MULT MAI BINE de la viteze mari de peste 100 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot la skoda as ramane cu toate ca stiu ca odata cu trecerea timpului calitatea a scazut pentru ca pe plan mondial se merge spre scaderea masiva a pretului si putini constructori de masini isi pastreaza "standardele". pentru o masina din februarie 2005 si 60k km eu sunt multumit, am schimbat doar consumabile si in acest moment ma deranjeaza greierasii si un geam care se incapataneaza sa scartaie.

consider ca e si o chestiune de noroc si intr-adevar, subscriu unui antevorbitor, pentru vest masinile sunt facute altfel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce modificari de soft? Vreau si eu, ca si mie imi porneste mai greu, de cand am luat-o. Trebuie sa tin 1 secunda - 2, cheia intoarsa in contact pentru a porni. O singura data acum o saptamana, nu a vrut sa porneasca la prima cheie. Multumesc.

Si la mine face la fel. Dimineata sau prima pornire a zilei trebuie sa dau "cheie" mai mult ca sa porneasca. Turometrul sta pe la 400-500RPM si este intr-o stare de reanimare, iar daca iau "cheia" cateodata porneste (cam chinuit ce-i drept), cateodata nu. Este doar o chestie legata de soft? Mentionez ca masina este luata din "Nemţia".

Deci, m-ar interesa si pe mine acele modificari ale softului.

Modificat de Sp!der
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Culmea e ca ai avut probleme fix cu o piesa care vine direct de la "origini": renumitul super-fiabil motor TDI de la VW :D

asa este, e un motor superfiabil

cand am vazut turbina schimbata stii ce marca era? era stantata pe ea cu litere medii "TURBOMECANICA"

am auzit de asa o marca... si la altii

piese de schimb de import?... ma cam indoiesc

si mai mult de atat.... cum va explicati ca am dus masina si in 2 ore era gata schimbata turbina?

asa ceva sa fie pe stoc?... o piesa care nu se defecteaza prea usor?

cred ca au dat telefon la bacania din colt si in 30 min au avut-o

Modificat de bonygy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi prin faptul ca are frane slabe?

Frane slabe inteleg neoprirea ferma,pe toate rotile uniform,fara sa tarsaie rotile(nu prea intra ABSu,) si atunci cand franez brutal masina nu-si pastreaza traiectorie corect...Si m-am comvins ca are frane mai slabe punand-o langa cealalta masina din semnatura,la viteze egale am franat,Passatul a oprit MULT mai repede.Stiu ca anvelopele Matador sunt execrabile,am schimbat si cauciucurile cu GoodYear si nu am observat o schimbare majora.Nu spun ca toate Octaviile sunt proaste dar a mea are unele chestii ciudate care ma streseaza si nu pot sa ma impac cu ele. Si nu mi se pare normal sa imi schimb jantele sa-mi opreasca masina in conditii de siguranta.Intr-adevar si eu vreau sa imi pun jante pe 17" pt stabilitate mai mult (apropo stabilitatea e un alt capitol unde m-a dezamagit). Dar avand in vedere ca cea mai buna frana fiind distanata o sa incerc sa rezolv problema cand o sa am timp sa ma ocup de ea,cel mai probabil la revizia de 30.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca Octavia e masina instabila, inseamna ca nu exista masina stabila sa tu chiar ai probleme cu ea :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice e dar numai stabila nu e..cel mai mult cred ca e din lipsa ESP'ului. Am mai spus-o,toate concluziile referitoare la masina asta au fost trase comparand-o cu 3BG'ul din dotare.Are multe plusuri,chiar foarte multe dar.. :lol:

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca nu exista diferente intre masinile din vest si cele peroduse pentru est, si spun asta pentru ca vad si pe forumurile internationale aceleasi probleme care le avem si noi ... Legat de masina mai multumit nu puteam fi de ea are 5 ani fara 2 luni, 92 000 de km si nu am schimbat decat un bec pe spate la frana. Am mers cu ea si cu 185 km/h (pe ceas nu GPS) pe drumuri denivelate si suspensia se comporta impecabil (bineinteles am mers pe un fel de drum inchis unde nu circulau masini) si mi s-a parut destul de stabila. Legat de frane sunt destul de bune dar trebuie sa apesi destul de tare pe pedala sa rupi aderenta cu asfaltul (sa intre ABS-ul adica). Eu zic ca oricat te-ai chinui nu poti obtine doua lucruri perfect identice, nici daca lucrezi cu roboti in procesul de productie. Si nu mai vorbim ca o masina e contruita din mii de componente ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee ce spuneti? .. cum sa fie diferite masinile produse pentru noi si cele din vest cand se fac in aceeasi fabrica? .. cam cat ar costa o linie de productie diferita? ... nu mai vorbiti prostii .. noi, romanii, suferim de teoria conspiratiei rau tare.

Cat despre masina ... mie mi se pare chiar foarte reusita. Toate bune si cred ca mergem incet incet spre un foarte mare :) si o sa ne ia moderatorii la suturi.

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la cele spuse de pro_niger! Nu exista Skoda facute pentru est si pt. vest, cu toate ca parca am vazut pe aici pe forum ca cele cumparate din Germania ar avea piston la capota fata si senzor lichid standard.

Aceasta situatie este intalnita la Passat de exemplu unde sunt fabricate separat pentru est si pt. vest (in Brazilia si Germania parca).

Situatii asemanatoare se intalnesc la Mercedes, Renault ( Franta si Turcia ), dar la Skoda nu am auzit asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diferenta ar fi ca la acelasi nivel de echipare, sa zicem, Elegance, cele din Germania au mai multe dotari de siguranta si confort. Pretul automat e mai mare. Cand cautam eu sa-mi cumpar masina, versiunea Elegance din Germania avea multe dotari, care la noi erau optionale. Am configurat o masina la noi cu aceleasi dotari optionale care la ei erau in standard si nu am ajuns la pretul lor. Stiu ca piese pentru VW se fabrica in mai multe locuri, asa cum sunt turbine facute in Romania. Nu zic ca ar fi mai proaste, ci doar mana de lucru mai ieftina sau costul lor mai ieftin. Si, atunci, aceste piese vin montate pe masinile care merg spre tarile mai sarace. De acolo si diferenta de pret. Nici eu nu credeam ca se fabrica diferit, dar m-am convins dupa aia. Importatorul autorizat (Porsche Romania) a comandat Octavia 2, versiune echipare Elegance, cu acele dotari in minus pentru a fi mai accesibile romanilor si a se putea vinde. E, in cazul asta, cehii, nu trebuiau sa acorde o atentie diferita acelor masini care se construiesc ca niste "Elegance"-uri, dar de fapt sunt niste "Trend"-uri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia are niste frane de ca*at.

In nici un caz. Octavia TA are frane slabe, cu asta pot fi de acord. Vezi de frane cat mai curand posibil, nu e un capitol cu care sa te joci. Eu rulez cu jante pe 16/Bridgestone si masina franeaza minunat, iar de stabilitate cu probleme nici nu poate fi vorba. Verifica suspensie/frane, sigur ai o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este, e un motor superfiabil

cand am vazut turbina schimbata stii ce marca era? era stantata pe ea cu litere medii "TURBOMECANICA"

am auzit de asa o marca... si la altii

piese de schimb de import?... ma cam indoiesc

si mai mult de atat.... cum va explicati ca am dus masina si in 2 ore era gata schimbata turbina?

asa ceva sa fie pe stoc?... o piesa care nu se defecteaza prea usor?

cred ca au dat telefon la bacania din colt si in 30 min au avut-o

Si ce ma fac daca imi pica turbina exact la 6 luni dupa ce iese din garantie? O inlocuiesc pe banii mei la reprezentanta. Si daca dupa inlocuire merge execrabil si scoate fum ca o drezina?

M-a disperat Octi 2. Am si scos-o din semnatura :icon_thumright:

Daca nu o tin peste 2000rpm, turbina nu intra(kick-in), se simte motorul cum trage singur si scoate fum ca o locomotiva.

Mai grav este ca plec cu masina de pe loc, schimb la 2500-3000rpm in fiecare treapta si nu intra turbina pana in viteza a 5-a. Trebuie s-o scot din viteza ca doamna turbina sa intre.

Sau ma trezesc ca intra la 2200, si pe la 2700rpm turbina se "decupleaza": scoate fum si se simte cum pierde din putere.

Cam asa ceva:

Mai vin si eu cu o problema: la demaraj are o scadere de putere dupa ce urca de la 1500 de ture pana la 2000 si apoi isi revine in spre 2500 si mai sus. Stiam ca turbina intra in functiune inca de la inceput, de la 1500 de ture in sus.

Nu pot s-o vand ca n-am inima asa de rea. S-a mai lovit cineva de asemenea probleme? Si le-a rezolvat altfel decat sa vanda masina?

Modificat de JDoe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e problema grava ca nu intra turbina?

Vrei sa o rezolvi tu?

Pai daca te pricepi vezi daca functioneaza actuatorul sau daca vacumul ei functioneaza.

pune masian pe tester si vezi ce da...deobicei asa face cand actuatorul ei este blocat sau ea e prea murdara...

Nu inteleg cum nu intra turbuna decat daca ajungi la a 5-a , eu cred ca nu stii ce vorbesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz. Octavia TA are frane slabe, cu asta pot fi de acord.

Pai asta am spus si eu,citez : "Octavia are niste frane de ca*at.Cel putin a mea asa are." Am mers cu altele,dar nu am franat brutal,sa fac o comparatie.De asta mi-am permis sa generalizez.Eu ce sa vad de frane daca ma duc cu ea la service si zice ca n-are nimic? Sa le dau cu ea in cap? :rolleyes:

In concluzie,e valabila zicala "Cat dai atata face" si gata n-are rost sa mai continuam discutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ mario75 : Subscriu la ce ai zis. Oricum pentru vest nu suntem decat o mica piata de desfacere fata de adevaratii "clienti". Nu suferim de mania conspiratiei dar trebuie sa fim realisti. Altfel vom cadea in extreme cealalta in care vom crede ca suntem cei mai importanti, ceea ce nu este nici pe departe adevarat. In vest cand iei masina ai discounturi si poti negocia pretul, pe cand la noi nu. Cunosc persoane care de la 24000 pretul initial au ajuns la 15000 dupa negocieri, asa ca se poate. La noi nu cred ca se va putea lucrul asta niciodata. Suntem etichetati ca tara de nivel 2 sau uneori 3 de altii si asta o stiu de la prieteni care se specializeaza in mastere pe afara . Odata ce avem firme subsidiare de piese sub firma mama, ce o fi greu ca lotul facut in tara X sa fie montat pe masina si sa plece in tarile X, Y si Z iar piesele facute de firma mama sa fie montate pe masini si sa ramana in tara mama. Oricum poate fi e chestiune de piata, de management intern si cred ca e greu de dovedit ca ar fi ceva. Asa cum am spus si mai sus, a fost ca parere personala si sper ca nu am jignit sau creat animozitati nimanui. Pot spune ca tin foarte mult la masina care o am, este un vis as putea spune devenit realitate si sper ca, daca o sa am probleme cu masina, bunii colegi de pe forum sa ma ajute cu sfaturi sa le remediez cu aceasi promtitudine ca si pana acum.

Modificat de AlexBAC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare o prostie sa crezi ca masina ta e facuta prost ca e pt romania , exista alte nivele de echimare asta da, exista alte opriuni pt altii asta da, dar de aici pana la a spune ca rebuturile vin la noi e cale lunga, crezi ca turbinele din ro sunt proasta si echipeaza doar skodele de vin in ro?

Te inseli daca crezi asta , suntem printre cei mai buni in turbine si asta o pot demonstra multi mecanici ca turbinele de romania se defecteaza cele mai putin...

In privinta discountului de la 24 la 15...iar vorbim ca sa ne aflam in treaba, cat ar cotsa produictia masinii plus taxe plus transport plus alte alea ca sa castige dealerul 9 mii de euro care poate sa ii si lase, daca ala castiga la o masina de 24 de mii 9 mii sau peste inseamna ca fabrica o face gratis,cat ar castiga la un ferrari sau o masina de sute de mii?

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel, multumesc foarte mult pentru raspuns! :icon_thumright:

Asta e problema grava ca nu intra turbina?

HeHe, da dar la o analiza mai atenta, turbina functioneaza, se aude suieratul specific.

Vrei sa o rezolvi tu?

Nu! Nu sunt specialist in turbine, si mai bine stau deoparte :Driver:

Pai daca te pricepi vezi daca functioneaza actuatorul sau daca vacumul ei functioneaza.

pune masian pe tester si vezi ce da...deobicei asa face cand actuatorul ei este blocat sau ea e prea murdara...

Turbina are vreo 2000Km deci nu cred ca e murdara.

Partea cu actuatorul si cea de vacuum cred ca ar fi cauza comportamentului diferit fata de cea de dinainte (inainte sa pice)

Ai dreptate cand zici s-o pun pe tester si cred ca e ceea ce o sa fac zilele urmatoare.

Nu inteleg cum nu intra turbuna decat daca ajungi la a 5-a , eu cred ca nu stii ce vorbesti.

S-ar putea sa nu stiu sa explic :vaidecapulmeu:

Saptamana viitoare dupa ce iese din service revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina de o ai acuma pe masina este identica cu cea originala?

Actuatorul are un reglaj presetat de producator daca cineva a umblat la el e clar ca deaia face sau clar vezi ce da pe tester numai trageti concluzii asa ca e masina de vina sau marca mai bine zis.

Acelasi motor identic e si pe audi si pe g5 si pe seat si e chiar identic.Ok e dusa turbina, o pui noua si face la fel.Nu pui un semn de intrebare oare turbina era de vina?

Bafta , inainte de stergere ca si erori cerele sa le listeze si dupa ce le sterge sa porneasca sa faci o tura sa te duci inapoi sa mai citeasca odata sa vezi ce a ramas.

Sa vedem ce spune acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa nu mai scriu aici dar sunt nevoit din nou sa va cer sfaturile. Saptamana trecuta a iesit din service (schimbarea compresorului de A/C + un motoras de sub bord care tine de dezaburire plus piesa ce am incercuit-o in poza de mai jos).Buuuun toate bune si frumoase,dezaburirea merge (nu ca inainte parca falfaia un somalez cu o frunza de lipan) si A/C merge. Problema este ca daca dau drumul la Climatronic pe parvriz (semnul de dezaburire) se abureste parbrizul pe dinafara . Stiti cumva ce sa-i fac?

P.S Ies din calcul solutiile de genul punerii in vanzare,care ar fi ideal. :blah_:

post-20287-1246658242_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut schimat de curand parbrizul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se abureste parbrizul pe dinafara, daca afara e cald si multa umezeala in aer, iar eu dau pe dezaburire (deci cu compresorul pornit - aer rece). Se raceste foarte mult sticla parbrizului si condenseaza apa din aerul exterior pe parbriz. Eu zic ca e perfect normal. Piesa din imaginea ta este un senzor al radiatiei solare si se implica in functionarea climatronicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam ce e..cert e ca a fost schimbat.Multumesc pt raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!