Jump to content

Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme


valioglu
 Share

Postare recomandată

La un calcul simplu, colegul a facut cam 13.500km pe an ( medie ), si i-a consumat in acesti km aprox 750-1000ml ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cei aproape 3 ani am completat de 3 ori, cam 750-1000ml de fiecare data la 9-12 luni sa zic asa, depinde de nr de km, drumurile din afara facute etc. Ultima data am completat acum 1 luna, 700ml sa ajung cu nivelul la 75% din indicatorul de pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci nu e nimic in neregula, orice motor consuma ulei ... nu stiu cum nu isi imagineaza unii ca a lor nu conuma gram de ulei. Putin mai maricel consumul tau decat ar fi ideal, dar nimic de speriat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa stiam si eu, dar am citit la multi ca la ei, dupa 15-20K de km, totul e in parametrii, nici vorba de consum ulei.. 😐 . Oricum, o sa vreau sa trec pe Mobil 1, sa vad pana la anul cum se comporta urmand ca la ultima revizie sa-i pun Liqui, Ravenol ceva mai bun.

 

NU MAI DA QUOTE POSTARII ANTERIOARE

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa fie normal sa consume ulei? Astea sunt bancuri marca VAG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut teste la tine in laborator, nu ? Ignoram toate cercetarile facute de specialisti in domeniu, multe dintre ele fara nici o afiliere cu VAG, care ne arata ca o parte din ulei este ars in camera de ardere la orice motor. De asemenea, este o mare consipiratie a producatorilor cand specifcia uleiuri low-SAPS pentru motoarele diesel cu DPF pentru a preveni acumularea mai rapida de cenusa in filtru de la arederea uleiului, nu ? 


Dar na, e mai usor sa crezi in folclorul romanesc cu "a mea nu consuma gram de ulei". Desi in unele cazuri, ma intorc la diesel-urile cu DPF, masina consuma ulei, dar nivelul ramane neschimbat pe joja si asta ii pacaleste pe multi sa creada ca masina lor nu consuma ulei. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The new LongLife IV specification VW 508.00/509.00 is not backwards compatible. Therefore, the oil may only be used in the aggregates released for this purpose. Use in vehicles without approval can cause significant damage to the unit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Articolulul e din 22 Februarie 2017.

Speram ca, pana si inginerii VW au realizat ca nu toate lucrurile facute de ei sunt ok, nu doar clientii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, este cineva cu 1.0 TSI, cod motor DKRF care a facut update de soft la ECU? In continuare, in cazul meu, turatiile la ralanti nu scad sub 950rpm, indiferent de temperatura, AC on/off, etc si doream sa stiu daca s-a rezolvat in versiunile noi de soft.

 

Eu am cod ECU 04C906025BA cu versiune soft de fabrica 7059 si observ ca este un update la 7722.

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Eu am DKRF pe Octavia 3 Fl, 2019 fabricatie (decembrie 2018 iesita din fabrica). Relantiul si eu l-am observat ca nu scade, insa nu i-am dat asa mare importanta. Cum imi dau seama daca exista un nou update, fara a merge la service?

 

Despre consum de ulei, nu vad la joja sa fi scazut. Intre schimburi am cam 12-13k km parcursi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Va salut colegi,

Doresc sa cumpar o masina pentru oras si m-am oprit la o Skoda Rapid 1.0 TSI din 2017 - 95 CP; cutie automata si 123.000 km reali. Am vazut pe youtube un clip in care cineva spunea ca cei de la VAG au dezvoltat acest motor pentru o durata de viata intre intre 150.000 si 200.000 de km maxim. Chestia asta m-a pus pe ganduri si nu stiu daca sa cumpar sau nu masina avand in vedere ca deja are 123.000 km.

Voi ce parere aveti? 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

1.0 tsi 116 cp cu 200.000 fara probleme, in crestere zilnic cam 2-300 km ( ride sharing ) consum 6,4 cu benzina de la petrom de 95 + un aditiv din cand in cand( alimentez numai de la petrom city )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mar1us79  La ce interval s-au facut schimburile de ulei avand in vedere ca e masina de ride sharing? E folosita  preponderent urban?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
On 21.06.2022 at 9:56, Mar1us79 a scris:

1.0 tsi 116 cp cu 200.000 fara probleme, in crestere zilnic cam 2-300 km ( ride sharing ) consum 6,4 cu benzina de la petrom de 95 + un aditiv din cand in cand( alimentez numai de la petrom city )

Doar in oras ai consumul asta ? In ce oras faci Ridesharing ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dan golf variant 7.5
On 17.02.2022 at 11:54, Adi_vw a scris:

Crezi ca nemtii ar vinde masini cu motoarele "terminate" la 10-15k euro? 
Vezi aici link

1,0 tsi 110 cp cumparata din olanda an fab 2018 201 000 km ruleaza perfect fara nici o problema consum autostrada 140/h--- 6 l/100---uleiul 0w--20 long life norma 508 00  cu 13 000 km la activ nivel pe joja EXACT cat este zona hasurata deci nu papa ulei deocandata verificat bateria astazi e bateria din fabrica (deci cred ca o voi schimba in curand depinde de noroc) EXIDE made in spain fabricata sapt 31 ---2017  ---59 ah 640 A ---EFB start stop  pret masina noua 32 000 eur ---achizitionata 8500 la licitatie olanda leasing operational---f multumit de masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Nu am mai scris de multa vreme pe aici, am schimbat mai multe masini insa acum va pot impartasi cate ceva legat de experienta mea cu 1.0 TFSI.

 

Din martie 2020 detin un Audi A3 2017 1.0 TFSI cu transmisie manuala, pe care l-am achizitionat  din Germania la 27.000km. Este motorul fara filtru de particule.

Prima revizie cu schimb de ulei l-a avut la 26.000km, in Germania, la o reprezentanta VW cu service Audi unde s-a pus Castrol 5w-30 LL3, 4 litri. Urmatoarele schimburi de ulei le-am facut la reprezentanta in Romania la 43.000km si 59.000km, tot cu Catrol 5w-30 LL3. La 61.000km am schimbat si bujiile, tot in reprezentanta. Ca idee, dupa ce vehiculul implineste 5 ani intra pe un discount de 30% la piese originale la ei, iar preturile sunt super ok unde merg eu (Scorpion Focsani). 

- schimb ulei si filtru de ulei ~540RON

- schimb lichid frana ~220RON

- schimb bujii + lichid frana ~800RON

- inspectie tehnica la 2 ani ~230RON

 

Filtrul de polen il schimb personal la fiecare 6 luni si folosesc MANN Frecious Plus.

Filtrul de aer il schimb anual, tot personal, si am utilizat MANN, MAHLE si original VW. Ca idee, la calitatea constructiei si a detaliilor cel mai calitativ mi s-a parut MAHLE, cel original VW care e acum pe piata nu stii de ce brand e produs ci scrie doar made in italy pe el. Dealerul recomanda schimbul lui la 6 ani sau 90.000km, interval cu care nu sunt de acord. Cred ca il voi lasa si eu 2 ani la urmatoarele schimburi pentru ca e destul de curat cand il dau jos.

 

In prezent am 65.000km si in tot acest timp nu am completat niciodata uleiul, de fiecare data cand am verificat joja nivelul acestuia era la optim, chiar si inainte de revizie, dupa 15.000km.

 

Ca exploatare merg 20% in oras si 80% in exterior iar consumul mediu pe ultimii 20.000km este de 6.1l/100km. Ca extreme, pe un drum Tecuci-Bucuresti, seara, trafic liber am scos 4.4l/100km iar la cealalta extrema, pe autostrada, medie pe ~60km cu 170+ km/h am scos 8.1l/100km. In general, pe drumurile nationale media mea de consum este intre 4.8-5.6l/100km, la un mers energic dar constant sa-i spunem. Masina are suspensie sport S line si folosesc jante 225/40 R18 vara si 225/45 R17 iarna.

 

Alimentez alternativ cu benzina de 95 de la Petrom, OMV si Rompetrol si din cand in cand cate un plin cu MaxMotion 100 de la OMV. De necesitate am alimentat de 2-3 ori si de la Mol si Lukoil cu benzina de 95 si nu am sesizat nicio diferenta in comportamentul motorului.

 

As putea spune dupa aproape 3 ani de utilizare ca sunt foarte multumit de masina din punct de vedere tehnic. Nu am intampinat probleme, preturile reviziilor la reprezentanta sunt decente si nu consuma ulei, iar pentru stilul meu de consus sunt multumit si de performantele acestui motor.

 

Daca va pot fi de ajutor si cu alte informatii imi puteti scrie.

 

Am prezentat masina cu Luci Popa intr-un clip pe youtube daca vreti sa aflati mai multe detalii: https://www.youtube.com/watch?v=VWqpTH1UPMY&t=1447s

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
dan golf variant 7.5

buna ziua

surpriza neplacuta astazi dupa ce am luat masina de 2 luni nu am rulat mai deloc cu ea dar astazi la o accelerare puternica la blana(am mai facut asa de 2-3 ori si nu au fost probleme) a scazut deodata puterea si viteza la 30 la ora NU SE MAI ACCELERA deloc .am tras pe dreapta oprit motorul scos cheia pornit iar si totul normal accelereaza si functioneaza normal.nu a aparut nimic in bord. ce poate fi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil o problema la motor, sau la Front Assist care ti-a infranat masina. 

O diagnoza te lamureste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dan golf variant 7.5
33 minute în urmă, andrei_221 a scris:

posibil o problema la motor, sau la Front Assist care ti-a infranat masina. 

O diagnoza te lamureste. 

la asta nu m am gandit bine ar fi asta sa fie si e posibil pt ca inca nu m am obisnuit cu setarile ACC si tempomat posibil sa fi intrat acc ul ca m am jucat inainte la setari si poate l am activat o sa o tin sub observatie multumesc mult pt idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, dan golf variant 7.5 said:

buna ziua

surpriza neplacuta astazi dupa ce am luat masina de 2 luni nu am rulat mai deloc cu ea dar astazi la o accelerare puternica la blana(am mai facut asa de 2-3 ori si nu au fost probleme) a scazut deodata puterea si viteza la 30 la ora NU SE MAI ACCELERA deloc .am tras pe dreapta oprit motorul scos cheia pornit iar si totul normal accelereaza si functioneaza normal.nu a aparut nimic in bord. ce poate fi???

Ai setat ACC pe "Limiter" probabil la 30 la ora sau pe acolo. Ar trebui sa poti accelera peste 30 cu kick-down... asa trece peste orice setare activa sau evident, anulezi limita din maneta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dan golf variant 7.5

ei aici este ca nu se accelera deloc ma gandesc poate am pus fara sa vreau ACC ul si la ala nu cred ca mai poti accelera masinile din fata cred ca aveau 30 la ora cred ca doar la tempomat poti accelera peste limita impusa cred ca la ACC  nu se poate accelera peste limita cand radarul simte masina din fata asta trebuie sa ne confirme cineva si m am mai linistit cred si bine ar fi din joaca sa fi pus fara sa vreau ACC dar daca stau si ma gandesc mai bine nu e asta pt ca masinile din fata se indepartau si eu nu puteam sa mai accelerez si nici nu se accelera ea singura sa plece dupa masinile din fata deci ramane sa mai testez

Modificat de dan golf variant 7.5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai masina in fata (la mica distanta) si vrei sa accelerezi, se poate intampla sa iti taie gazul si sa franeze pentru ca vede o potentiala coliziune. Nu e legat de ACC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!