Jump to content

motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme


Recommended Posts

Intentionez sa achizitionez un Golf VII nou, cu motorul 1.0 tsi varianta de 110 CP. 

Va rog frumos sa postati aici pareri / experiente despre motorasul in cauza. In principal sunt interesat de comportamentul acestuia mai ales pe Golf dar si pe alte modele, probleme, consum.

Multumesc! 

Daca am gresit prin deschiderea acestui topic si exista deja unul similar imi cer scuze anticipat moderatorilor.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Alexx77

    9

  • Ebi

    8

  • v-four

    7

  • Marck 76

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

80.000 km / an si 2.5 ani = 200.000 km asa da anvelope probabil la 200.000 naparlesc si cad singure de pe jante , astfel incat pui anvelopele noi direct  

Iar eu din 2012 şi până în prezent am folosit 6350 litri de benzină (dintre care 5018 de 98+) pe 4 maşini diferite (deşi doar GTI-ul necesita peste 98). Nu am fost atent la consum, însă am simţit

La 30000 km merg la Skoda si il schimb, este uleiul din fabrica, (am citit ca altii schimba uleiul si la 7-8000 km, parerea mea ca sunt bani aruncati, dar fiecare face ce vrea cu masina proprie) apoi

Posted Images

Nu sunt posesor dar am condus. 

1. Desi motorul e in 3, nu transmite vibratii in cariserie si e mai silentios;

2. Cuplu foarte bun de la turatii joase pana la 5000rpm;

3. Masina aia consuma incredibil de putin;

4. Avantaje la rca, impozit;

Iti recomand sa il conduci apoi sa mergi cu 1.6 aspirat. O sa ai o mare surpriza.

Edited by lupo_bv
Adaptare la context
Link to post
Share on other sites

Performante dinamice are daca ne orientam dupa cifrele ce indica acceleratia 0-100 km/h care ar fi de 9.8 secunde, mai repede decat multe masini.... Consumul si reprizele ar mai fi de interes pe langa fiabilitate. VW a dat-o in bara in ultima vreme mai ales cu motoarele pe benzina. Ca sa nu imi amintesc de 2.0 TDI PD....

Link to post
Share on other sites

Va rog să mențineți discuția on topic, pe bază de argumente și fără atacuri la persoană.

Link to post
Share on other sites
On 6/16/2017 at 2:32 PM, bogladen said:

Iti recomand sa il conduci apoi sa mergi cu 1.6 aspirat. O sa ai o mare surpriza.

hai sa nu generalizam. sunt si 1.6 aspirate mai avansate decat 1.0. poti cauta codul motor AVY. plus ca, in general, un motor aspirat este mai fiabil..si VW cam o dain bara cu astea  mici turbo, de aia au si anuntat ca renunta la downsizing. deja 1.4 a fost inlocuit de 1.5. personal, dupa experinta cu 1.2TSI am luat 1.4 MPI pe Polo 6R... 

eu sunt curios de 1.0 TSI de pe UP. despre el ce stiti? vad ca l-au anuntat si pe UP GTI, cu 115 CP.. de condus..nu prea e in testdrive pe la dealeri. 

Link to post
Share on other sites
mihai.onu94

1.2 tsi si 1.4 tsi pus pe golf 7, octavia 3 sunt motoare reusite iar proprietarii sunt mai multumiti decat tdi-urile din aceeasi generatie,deci momentan nu poti sa mai spui ca tsi-ul e un motor slab... Poate vw a invatat din propriile greseli si acum au inceput sa produca motoare mai fiabile.

1.0 tsi isi va arata fiabilitatea abia peste minim 1-2 ani.

Link to post
Share on other sites

Primele reviewu-uri arata ca 1.5 tsi ar avea comportament la turatiile joase sub 1.4 tsi (si acceleratia 0-100 ) la 1.4 tsi e mai buna ca la 1.5 tsi. Deci motivul nu e faptul ca 1.4 tsi nu ar fi un motor fiabil. 

Edited by alexxb
Link to post
Share on other sites

Pareri dupa drive-test 1.0 110HP (comparat cu masinile din semnatura):

Pros:

- cuplul se simte ok de la turatii mici.

- silentios la 3500-4000 de ture, nu se aude deloc motorul in habitaclu.

- masina testata avea 8km in bord, consum mediu pe cca. 25 km mixt - 6.2% (irelevant totusi, la acest moment)

- turbo isi face prezenta din plin, fata de un aspirat, nu incape discutie.

- printre ultimele tipuri de motoare fara filtru de particule.

- mai mult ca ideala pentru oras si calatorii scurte-medii.

- asigurare mica.

Cons (momentan subiective):

- 3 pistoane

- pare ca ruleaza mai turata, chiar si la viteze mici.

- varianta de 115HP a fost retrasa, au ramas 110HP (marketing sau...?)

Concluzie personala:

- pentru o masina de firma de ex, cred ca este alegerea ideala. ca masina personala, care se doreste a fi tinuta si dupa expirarea garantiei, probabil ca merita diferenta de bani spre 1.4 sau 1.5 TSI si in momentul de fata nu pot afirma asta decat din aceeasi temere ca si altii - acest motor imi inspira o oarecare neincredere dpdv al fiabilitatii. Probabil ca in momentul de fata cea mai buna alegere este 1.4 TSI, atata timp cat inca se mai gaseste in configurator/stocuri, 1.5 TSI fiind, din nou, o necunoscuta.

Edited by vwmkv
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Buna ziua,

Sunt nehotărât nu știu dacă merita diferența de aproximativ 1000€ între vw golf 7 cu motor 1.0 110 cai si Opel astra j sedan 1.4 T 140 cai. Despre Opel am citit este Ok am făcut test trage bine cu motorul de 1.0 m-am plimbat doar cu Octavia si nu dădea senzația de motor mic ar trebui sa meargă Ok si pe golf variant dar as vrea păreri de la cei care dețin acest motor. Mulțumesc de răspunsuri!

Link to post
Share on other sites

Am achizitionat un golf cu motor de 1.0 110 cai,trage destul de bine,simti ca nu ti trebuie mai mult,mai ales pt drumurile noastre.Am lucrat ls o firma de rent a car,am mers cu toate masinile posibile si opel,ford,renault sau altele care ii sunt rivali sunt sub golf.Asta este parerea mea.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Mă bate gândul la un up gti...dar nu știu. .e prea nou motorul. ..

Pe ce alte mașini din grup mai e pus 1.0T?

Link to post
Share on other sites

Eu nu reusesc sa ma lamuresc cu motorul asta. Cel de la Ford a iesit motorul anului in ultima perioada o fi la fel si cel din curtea vw?

Link to post
Share on other sites

Eu am 1.2 tsi remapat la aprox 125 cp si vreo 200nm,  de care sunt extrem de multumit.   Acum vreau sa fac testdrive pe 1.0 tsi pe ibiza  cu 95 cp, care sigur merge remapat tot pe la vreo 120 :)  

Edited by Mumus.
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Am testat un golf cu dsg si nu mi-a placut ca atunci cind te dai la el din prima are o ezitare mica, dar ce sa vrei de la un litru?!?!? Altfel e o masina care se misca decent spre bine, mi-a placut comportamentul la drum intins daca nu vrei sa mergi sportiv.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Eu am "riscat"si am luat octavia 1.0 tsi, 115cp, 200nm si merge la fel ca vechiul  1.9 tdi, chiar mai tare. Concediul a fost proba de "foc" si a trecut cu brio, am tinut pasul cu toate masinile din jurul meu, iar consumul a fost ca la diesel, in oras nu vei simti nevoia de mai mult, nici pe drumurile judetene, pe autostradă cu masina plina si pe urcari acolo vroiam un pic mai multa putere. Fiecare alege motorul in funcție de ce are nevoie, in cazul meu soția foloseste masina pt a face naveta si cand ai si copilul in masina mergi mult mai prudent, daca ai 20 de ani si vrei senzații tari motorul de 1.0 nu e pt tine

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
Catalin1609

Salut! v-four, am testat si eu octavia 1.0 TSI, 115 CP si m-a impresionat in mod placut la prima vedere. Tu ce imi mai poti spune despre masina de cand ai luat-o si pana acum? Mentionez ca am un 2.0 TDI, 140 CP din 2012 si vreau sa trec pe 1.0 TSI pentru ca merg mai mult prin oras. M-ar ajuta enorm ceva pareri sincere despre masina ta. Multumesc anticipat!

Edited by lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link to post
Share on other sites

 M-am uitat pe datele tehnice si acceleratiile 0-100 Km/h,  viteza maxima,  sunt cam la fel la 1 TSI cu 1,6 TDI. Cum dieselurile incep sa fie persecutate (pe buna dreptate), as vota cu 1 TSI.

Link to post
Share on other sites
Catalin1609

Sunt de aceeasi parere cu tine, Ebi. As vrea insa parerea sincera unui posesor de o astfel de masina. Am vazut multe filmulete cu ce poate face 1.0 TSI dar eu vreau parerea cuiva care o exploateaza in mod normal, zi de zi, concedii, la munte, etc.

Link to post
Share on other sites

Daca treci de la 2.0 140cp la 1.0 115 cp nu o sa-ti placa, o sa ți se pară ca nu trage deloc, ca nu are putere, dieselul te baga in scaun, la 1.0 nu ai asemenea senzatii, diferenta mare nu e intre ele in oras si viteze pana la 120 -130, doar ca la 1.0 nu ai senzatia de viteza si trebuie sa mesteci  mai mult in cutie

Daca vrei ceva asemanator cu 2.0 tdi alege 1.5 tsi

PS: eu in concedii(si pe autostrada si la munte) cu masina incarcata am fost foarte multumit de motor si nu regret ca l-am ales, am mers constant cu viteze foarte mari( nu pot sa-ti scriu cu cat ca ma blocheaza un destept, desi in tara in care am mers sunt portiuni de autostrada fara limita de viteza) si am un prieten si el cu 1.0 care tracteaza in mod regulat o remorca fara probleme

Masina are deja peste 17000km si nu am completet ulei si nu am avut nici o problema cu ea

Link to post
Share on other sites
On 05.04.2018 at 8:20 PM, Catalin1609 said:

Sunt de aceeasi parere cu tine, Ebi. As vrea insa parerea sincera unui posesor de o astfel de masina. Am vazut multe filmulete cu ce poate face 1.0 TSI dar eu vreau parerea cuiva care o exploateaza in mod normal, zi de zi, concedii, la munte, etc.

Am motorasul pe un Polo, varianta de 95cp.La drum lung am mers foarte putin, dar in oras, la o utilizare zilnica e neasteptat de vioi si placut.Parca sunt cativa utilizatori de Octavia care au jurnal de bord si poti citi acolo...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

De 3 luni si 3000 km sunt posesor unui SEAT Toledo 1.0 TSI 110CP. Comparand cu vechiul motor 1.6 benzina 102 CP, acest 1.0 TSI este mult mai sprinten, se simte cuplul de 200Nm. L-am condus pana acum preponderant in oras, dar am avut si o iesire prin tara de aproximativ 1000 km. Pot zice ca la drum lung, masina incarcata (4 adulti, 1 copil, bagaje) s-a comportat foarte bine. Am avut si drum intins dar si drum de munte cu serpentine si panta. Nici o clipa n-am simtit nevoie de alta motorizare mai puternica (nu sunt genul care sa faca depasiri la limita, mai ales cu familia in masina). Si cu toate astea mi-am luat o amenda de viteza, deoarece nu ai senzatia de viteza, 1-2 esti la 60-70 in oras :). Pentru o masina de familie, acest motor este foarte bun. Pana acuma consumul mediu se situeaza undeva intre 5.5 - 6.

Acestui motor nu prea ii place turatia intre 1000 - 2000, se simte probabil faptul ca e in 3 cilindri. Ca sa fie silentios si sa nu trepideze, trebui tinut peste 2000 de rotatii. Sub 2000, face ca un tractoras, parca as avea diesel. In comparatie la vechiul 1.6, puteam merge linistit cu 40 km/h in viteza a 4-a de ex (turatia fiind putin peste 1000), motorul nu trepida.

Per total, pana in acest moment sunt multumit de alegerea facuta.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
georgematasa

Detin Scoda Octavia 1.0 TSI de aprox 8 luni si 13 000 km fara probleme la motorizare si masina.  Motorul este vioi, face fata fara probleme caroseriei, nu transmite vibratii majore in interior, are un consum decent, apropiat de 1.9 TDI si chiar mai mic. Este o optiune de pus pe lista pentru o masina noua.

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Adrian Petcu

Salut!

Am un T-roc 1.0 tsi 115 CP de aprox. o sapt (400 si ceva km) care are un consum mediu cu ac pornit in jur de 12.5l/100km in oras.In afara am scos cam 6.1l/100km.Eu sincer sunt speriat de consumul asta avand in vedere ca la masina anterioara(megane an 2004 1.5 dci) eram obisnuit cu consumu mediu in oras de 5-6l/100km.Compar merele cu perele..dar totusi.. :))) ce parere aveti? Sfaturi?

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
anyidyoulike

Ar fi interesanta o statistica cu numarul de km parcursi cu aceste motoare si problemele aparute...

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri