Jump to content
catalindarius

Sfaturi achizitie Golf 7 SH

Recommended Posts

V A L I

@- A L E X -, eu nu am zis ca e terminata. Corect, ai zis. E doar o parere subiectiva.  Ciudat mi se pare oricum ca un parc auto sa duca masina la reprezentanta sa ii faca revizia, inainte sa o vanda (scrie in anunt ca ieri i-a facut revizia la VW Pipera).

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92
1 hour ago, -A L E X- said:

Tara de origine Franta nu inseamna ca masina e terminata. Inca un lucru care e total subiectiv e cel referitor la jantele pe 18. Poate asa a fost configurata masina de noua. Iar faptul ca are PS4 inseamna ca cineva a investit in lucruri de calitate in masina nu neaparat ca nu a menajat-o. Nu toata lumea are jante pe 16. 

 

Exact aceste aspecte voiam si eu sa le punctez...sa ai revizii efectuate doar la reprezentanta si michelin ps4 sunt clar niste plusuri, nicidecum minusuri..e normal sa avem pareri diferite intrucat suntem pe un forum, dar trebuie sa fim f constienti ca parerile unora pot influenta decizia altora...

 

Referitor la masina, mie mi se pare corecta. Cat despre dealeri, eu am incercat pe cat posibil sa ma raportez strict la masina ; in cazul de fata, sa te duci sa o vezi si sa tragi concluziile ; pt ca un dealer poate si el la randul lui sa vanda o masina samsarita sau una buna luata buyback de la proprietar..pana la urma trebuie sa platesti pt masina, nu pt recenzia dealerului sau povestile proprietarilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tavitara

Voi ce intelegeti prin dealer ?

Cineva care isi face o firma si vinde 3 masini ?

Asta e gluma ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
djkoss86

Salutare.

 

Intentionez sa achizitionez un VW Golf 7 1.0 tsi 110 cp, varianta comfortline cu ceva dotari (jante aliaj, faruri ceata, led de zi, clima, pilot automat, comenzi volan, senzori parcare fata/spate etc. Intentionez sa o folosesc ca masina de oras. E fabricata in 2018 (iulie). Cei care o vand sunt o firma de leasing operational din Bucuresti.

Masina are 45.000 km. Pretul este de 13,500. Vopseaua si interiorul par intacte, fara uzuri si altele. Cum vi se pare oferta ? Merita?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Noua, cu rabla si discount de la dealer sunt aproape sigur ca nu sare de 15500. Eu zic sa mergi la reprezentanta pt o oferta personalizata inainte sa iei decizia.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
djkoss86

Multumesc. Nu as vrea masina sa fie noua. Ma intereseaza motorizare pe care sa nu fie montat inca filtru GPF. Pentru comfortline am primit oferte de 17.000 si nu intra in bugetul meu.

Am renuntat pana la urma la masina de mai sus, intrucat am constatat ca fusese lovita frontal si revopsita. Proprietarul (o firma de leasing) nu a dorit sa puna ladispozitie istoricul masinii si nici facturile aferente reparatiilor efectuate. 

Am mai gasit una din 2017 cu 30.000 km cu aproximativ aceleasi dotari la pretul de 12.500. Inca nu am vazut-o dar cred ca e ok, fiind primul proprietar care detine tot istoricul masinii

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Ce preturi nesimtite. Nu mai bine adaugi ani vechime si ramai la 30-60.000km rulati? gen iei in considerare si 2016?  sunt tot euro 6 si poate gasesti 1.4 tsi.

O alta varianta ar fi o skala de pe stock, cu livrare imediata, 15.500e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeeeeman

El nu vrea masina noua ca are GPF. Dar nu cred ca GPF-ul de pe benzina o sa se infunde la fel de repede ca DPF-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

De unde temerea asta? masina e noua nu ceva jaf second cu km dati inapoi. Problemele cu dpf-ul apar de la utilizarea necorespunzatoare, sau de la uzura/defectarea unor piese/senzori care nu mai fac posibila regenerarea. Ca se infunda/strica dpf-ul e fix din cauza piesei dintre volan si scaun, care ignora orice eroare si cand apare in bord martoul spirala, opreste si porneste motorul si merge mai departe, mergand pe premiza lasa-o ca merge asa pana bubuie. Masinile dupa 2010-2011 nu mai merg asa, e un lant de piese interconectate, iar cand una se defecteaza (ex. senzor, egr) se defecteaza totul. 

 

Stiti voi ceva caz de dpf infundat la o masina cumpara de noua in primii 5 ani? 

  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Pari foarte sigur pe ceea ce spui deenman ; probabil ca ai partial dreptate, si masinile noi pe benzina cu GPF sunt mai putin problematice ca cele diesel, dar si acolo este o grija in plus ; cu cat mai multa tehnologie, cu atat mai multe posibile probleme ; pe langa asta, aceste sisteme sunt implementate strict dpdv al noxelor, caci altfel masinile ar functiona mult mai " usurate " fara egr / dpf / catalizator, samd ; nu dezvolt prea mult ca nu e cazul in topicul asta, dar si eu as prefera o masina fara GPF, iar ca sa iti raspund la intrebare, da, probleme sunt la dieseluri cu filtrul de particule si in primii ani sau < 150k km ; pe langa asta, te " obliga " sa le acorzi o atentie sporita, iar avand in vedere istoricul VAG din ultimul deceniu, sincer nu as vrea sa fiu printre primii consumatori ce incearca tehnologiile lor noi...cu atat mai putin daca aducem in calcul si garantia " imensa " pe care o ofera in raport cu ceilalti producatori..

Referitor la 1.4 tsi, nu e vreun monument de fiabilitate ; avantajul ar fi ca are 4 cilindrii, diferenta ce nu o sesizezi la volanul celui de 1.0 tsi  si puntea spate cred ca nu este fixa la 1.4 tsi ( aici da, e un mare plus ) fata de 1.0 tsi ; dar ca si rapoarte, accelerare si dinamica, 1.0 tsi sta al naibii de bine pt 115 cp ; 12k euro ar fi un pret corect pt un G7 aproape nou de la proprietar, cu istoric verificabil, insa cred ca nu multi sunt cei care vand masini dupa ~ 2 ani si < 40 k km ; 

 

p.s : nu vad ce legatura are defectarea dpf`ului sa spunem, cu un senzor, sau cu egr`ul, sau cu ce mai spui tu pe acolo..daca iti pica un senzor, nu iti pica toata masina ca in familia Flinstones :))

Edited by bgd_b92
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
djkoss86

Da. exact asa gandsc si eu.

Eu detin Ford focus 3.5 2.0 tdci luat de nou - EGR picat la 40.000 km - fix dupa iesirea din garantie - cost inlocuire 2000 lei. Se regenereaza odata la 200 de km indiferent de regimul de mers.

Trebuie sa fiu tot timpul atent la regenerari, sa nu opresc motorul, sa las sa finalizeze, trebuie sa am grija sa nu merg in oras, care daca are sistem de regenerare la relanti (cu al 5 lea injector) f sensibila la calitatea uleiului etc. Asta fara nici un fel de martor in bord! 

Motoarele cu DPF si GPF si EGR racit sunt motoare care nu merg doar cu aer curat ci sunt si inecate cu gaze pentru reducerea de emisii fix pe plaja de turatie aferenta mersului in oras (1500 - 3000 rpm). Aia cu racirea capului pistonului vara (cu gaze recirculate) mi se pare o tampenie.

Chiar daca la benzina noxele sunt mai mici, si poate GPF-ul nu e asa agresiv, eu chiar vreau sa conduc masina asta in oras fara sa stau 10 min cu motorul pornit cand ajung la munca sau in orice alta parte sau sa dau ture ca tampitul prin cartier. Atat timp cat e EURO 6 eu zic ca e friendly si cu mediul.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Din ce am inteles GPF-ul nu are regenerari active la fel ca cel de pe diesel asa ca nu e chiar acelasi lucru...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aerofan

Guys, sfaturi achizitie Golf 7 SH, discutiile astea trebuie pe aria tehnica nu aici. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
djkoss86
Posted (edited)

Pana la urma v-am urmat sfatul. Am renuntat la ideea de SH si am luat noua. Aveau pe stoc, comfort line, cu pachet iarna, pachet style, clima, comenzi volan, geamuri fumurii, jante 16, culoare alb, spalator faruri, park assist, pilot adaptiv, manuala 1.0 tsi 115 cai. Pret cu rabla, 16.500. O diferenta f mica fata de cea SH care avea 45.000 km deja...

Edited by djkoss86
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Felicitări, sa deschizi jurnal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri