Jump to content

Sfaturi achizitie Golf 7 SH


catalindarius
 Share

Postare recomandată

Atentie si la cele 3 butoane de pe panoul de clima. De exemplu, la anuntul postat de tine, pe langa faptul ca nu are incalzire in scaune, cum bine ai observat si tu, acolo este doar o simpla clima/AC simplu. Si sa te apuci pe urma sa faci retrofit la clima duala automata, mai bine vinzi masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da da bine ai vazut ... oricum anuntul e ca idee ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

49000 km in 5 ani? A revenit batrana din Germania😁

Nu spun ca e imposibil. Eu am 26000 in 3 ani, dar folosesc preponderent masina de serviciu. Astfel de cazuri, cu circa 10000km/an, sunt rare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Nenciu Victor said:

Asta e varianta "chel line" - nu are nici un Climatronic, ci clima simpla...

 

La noi in tara nu mi-as lua masina (mai ales la banii aia) fara Climatronic si incalzire scaune! Mai cauta alta...

 

Eu am dat Golf 7.5 la 65k km in 6 ani, deci se poate. Masina luata de noua, dar vanduta in familie. "Castanele" asa se dau, nu le gasesti pe site-uri online. Oricum sa pui un terster pe masina inainte, sa faci un Carvertical si o verificare "fizica" a masinii inainte de cumparare. Din cauza asta nu m-as duce in Germania dupa o masina. Prefer una cumparata de noua din Romania, cu istoric service clar si pe care o pot verifica fizic inainte de cumparare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am mai gasit și mai dotate, dar pe autoscout.ro. Legat de km, dacă îi verifici în reteaua scoprion vw și îți dă că sunt reali e bine.. depinde și cât s-a circulat cu ea. Dar eu consider că cam până în 100.000km motorul nu are uzură mare, dupa 150.000 încep să se mai uzeze. Vorbind strict de benzina. Bora mea are 370.000 si are uzură normala pentru km aia, dar și calitatea componentelor era alta acum 18 ani 😁.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mereu mi-a placut aia cu "masina pentru pretentiosi"! A scris cineva vreodata: asta e o masina pentru aia care vor sa dea bani multi pe un jeg de masina? 🙂

 

Suna oricum a anunt de samsar asa ca as fi foarte atent. Nu stiu daca s-a facut motor 1.6 TDI de 150cp (nu erau de 115-116cp?). Nu se incarca nici o poza. Nu scrie ce dotari are - ce inseamna "full options"??? Bine ca nu a scris "full fara pele" 😄 

 

...suspecta masina. Trebuie verificata online, dar mai ales fizic. Dusa la un service ok si verificata cu un tester, verificata vizual (accidente, daune, etc). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7500 EURO un Golf7 cu 123700 KM???

Pai si samsarul cu cat a luat-o? Cu 6000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o cumpara samsarul la 6k euro nu o vinde la 7.5k; o vinde cu minim 8 si o pune la vanzare cu 8.5k euro.

 

Ca sa nu mai spun ca nu isi cumpara nimeni un diesel ("full fara pele") ca sa faca cam 13k km pe an. Dincolo cam stiu sa isi cumpere masina pentru ce utilizare au: mergi preponderent in oras, drumuri scurte => benzina. Mergi preponderent pe autostrazi, drumuri lungi => diesel.

 

...tot mi se pare suspecta masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spune că e unic proprietar al mașini,oare e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteți să-mi recomandați o mașină până în 7 mii?Golf sau turan automata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca s-a inteles din anunt ca toti va exploatati masinile in tara

In Franta masinile zburda libere pe pasuni , daca vezi una peste alta nu s-au ciocnit , asa se naste o noua masinita electrica acolo

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tit Don in plaja aia de pret mie mi-ar fi greu sa iti recomand ceva automata. Gandeste-te ca masinile la banii aia au lejer peste 200k km. La varsta aia o automata poate sa inceapa sa manance bani. Ai 1000-1500 euro sa repari o cutie DSG in 6-12 luni de la achizitie daca este cazul? Daca raspunsul este nu atunci fie (a) cumperi o masina la 5500 euro ca sa ai bani de eventuale reparatii, fie (b) renunti la cutia automata


@tavitara alea sunt expresii de samsar: "masina pentru pretentiosi", "full", "nu confundati cu..."! Cum demonstreaza el ca a avut unic proprietar in Franta? Probabil prin acte "samsarite".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Doresc sa cumpar un Golf 7 Break 2.0 TDI cu DSG de prin 2017 - 2019 (deci cred ca motor euro 6). In fiecare dimineata am un traseu de 5 km pe care ii fac in 20 - 25 min, mers bara la bara. In unele zile as veni cu masina acasa imediat, deci practic ar fi 10 km, cu traseul de intoarcere mult mai lejer dar in alte zile intoarcerea ar fi doar peste cateva ore. In rest mai fac si alte drumuri prin oras la ore diferite. Practic masina ar circula aproape zilnic in oras si in general drumuri de 5 - 15 km.


Citind pe aici cate probleme poate da DPF-ul asta incep sa ma gandesc daca e o idee buna sau iau diesel. Vreau neaparat cutie automata si din cate am inteles la benzinare DSG-ul este uscat si se strica mai repede decat DSG-ul pe ulei de la diesel la motorul de 2.0 TDI. Deci ori accept problemele cu DPF-ul la diesel ori problemele cu DSG-ul la benzinar. Altfel daca e sa iau un benzinar ar trebui sa ma orientez spre alta marca, care are cutii automate mai fiabile la motorizarile pe benzina (nu stiu care ar fi aceea ?), dar imi place design-ul la Golf 7 Break. Masina as vrea sa o achizitionez din Germania, cred ca voi merge personal dupa ea sau apelez la cineva de incredere, dar masinile care intra in bugetul meu au un rulaj intre 150 - 200.000 km deci DPF-ul ar avea deja o uzura.

 

Exista vreo modalitate care se poate aplica ca sa mentin DPF-ul intr-o stare buna chiar daca masina ar face drumuri scurte ? Multumesc anticipat de sfaturi.

 

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua benzina pentru ce ti trebuie tie.

Problemele la cutia DSG DQ200 cu ambreiaje uscate se rezolva acum cu preturi decente , cca 3000lei.

Este foarte probabil sa nimeresti o cutie servisata eja de probleme.

Cred ca problemele la dpf diesel iti vor fi mai mari de suma asta, chiar daca l vei anula la un moment dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xfg8 incepand cu WLTP (09.2018) atat Leon cat si Octavia vin cu 2.0TSI 190 si DQ381. 

Impaci si capra si varza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, cascadoru said:

Eu as lua benzina pentru ce ti trebuie tie.

Problemele la cutia DSG DQ200 cu ambreiaje uscate se rezolva acum cu preturi decente , cca 3000lei.

 

Te referi la resoftarea cutiei DQ200 ? Sau se poate face si altceva ? Este valabil pentru orice an de fabricatie la Golf 7 sau doar de la un anumit an in sus ?

 

2 hours ago, zidanne said:

@xfg8 incepand cu WLTP (09.2018) atat Leon cat si Octavia vin cu 2.0TSI 190 si DQ381. 

Impaci si capra si varza.

DQ381 presupun ca este cu ulei ? Doar pe motorizarea de 2.0 TSI este aceasta cutie ? Mai sunt si alte motorizari pe benzina cu DSG cu ulei ? 2.0 TSI am impresia ca echipeaza variantele sport si cred ca depasesc bugetul meu.

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minutes ago, xfg8 said:

Te referi la resoftarea cutiei DQ200 ? Sau se poate face si altceva ? Este valabil pentru orice an de fabricatie la Golf 7 sau doar de la un anumit an in sus ?

Este valabil ce am spus eu pentru toate DQ200. Nu ma refer la soft ci la partea hardware: repararea partii din mecatronic 

responsabila cu presiunea n cutie - acolo cedeaza. Se inlocuieste o placa metalica plus cilindrul de presiune cu unele mai groase n material.

Exista si pe net kit de reparatie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xfg8 pe MQB sunt 2 cutii cu ambreiaje in baie de ulei folosite la benzinare: DQ250 si DQ381. 

 

Mai exista si DQ500 dar ala e mai rar (stiu ca e pus pe Tiguan&co)

 

DQ250 il gasesti pe 1.8 TSI AWD (4x4)

DQ381 il gasesti pe 2.0 TSI atat FWD cat si AWD. 

 

Dintr-o discutie mai veche se pare ca DQ381 e pus si pe 1.5 TSI la seat cu AWD (CUV-uri). 

 

Eu merg cam 3+3km dimineata (25-30 de min) si 3+3km la pranz (30

de min) ma invart undeva intre 12 si 16%. 18% daca e chiar parcare pe strada.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat aici postările pentru că unde ați postat voi era cât se poate de offtopic.

@xfg8 folosește cu încredere funcția Search :rules:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DQ200 mi se pare o cutie foarte decenta si gandita pentru motoarele mai mici (1.4-1.8 TSI si 1.6 TDI). Oricum in trafic "bara la bara" o sa omori orice DSG - intrebarea este cat de rapid.

 

Pentru "use case"-ul tau as merge pe un Golf 7.5 1.4 TSI. Am avut 5 ani unul (luat de nou) si nu am avut absolut nici o problema cu el. Intrebarea este cati km are masina si mai ales cum s-a facut intretinerea. Ori asta nu prea gasesti info exacte din tara pentru Germania si in special nu poti sa o verifici inainte de a o cumpara. Personal as cauta si in Romania o masina servisata ok. Eu merg pe principiul: prefer sa schimb bucsaraie de Romania, decat DSG/DPF de Germania (abuzat in toate felurile si intervale rare de schimb).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut inainte de Leonul 1.5tsi un Golf 6 2.0tdi cu 170.000km si aproximativ o data pe saptamana ieseam pana in Feleac sa-si faca regenerare. Nu s-a aprins niciodata in bord filtrul de particule, dar n-o sa ai tot timpul chef si timp sa mergi sa-si termine regenerarea. De asemenea mersul bara la bara cand masina e in regenerare e ciudat.
Am o cunostiinta care are G6 1.6tdi DSG de 8 ani. I-a picat o data mecatronicul(care probabil n-a fost inlocuit inainte), dar de atunci nu a mai avut probleme cu transmisia si circula zilnic.
As alege o benzinara chiar daca exista riscul mecatronicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

combinatia  diesel 2000 cmc - drum de 5 km - masina second hand nu e cea mai fericita combinatie din punct de vedere al fiabilitatii. Eu am motor 1600 cmc diesel si, pana acum, mi s-a colmatat de 2 ori filtrul de particule (la 38 000km si la 50 000km). De fiecare data l-am curatat la reprezentanta pe bani. Tu poti sa iti iei diesel, dar o data la 2-3 saptamani sa faci un drum extraurban de vreo 30km, sa desfunzi filtrul de particule. In cei 5km din oras abia apuca sa se incalzeasca motorul (daca apuca), nu va fi suficient sa se faca regenearea filtrului. Pe de alta parte, ptr 10 km parcursi pe zi, eu nu mi-as lua cutie automata. Nu vei simti un disconfort asa mare la apasarea ambreiajului in 5 km, incat sa fie nevoie de cutie automata. Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vizitator la tine cu siguranta ai alte probleme daca s-a colmatat DPF asa de repede. Ar trebui sa verifici de ce motorul iti genereaza atata fum/cenusa ca sa se colmateze DPF. 

 

La diesel in oras as spune ca: daca iti dezvolti "urechea" ca sa iti dai seama cand a inceput regenerarea DPF (evident ai nevoie de drumuri mai lungi decat 2-5km ca sa se incalzeasca motorul/uleiul, etc si sa porneasca regenerarea) si nu intrerupi de multe ori regenerarea (adica atunci cand a inceput sa se regenereze sa mai faci cativa km ca sa apuce sa se incheie) atunci si un diesel in oras poate fi relativ ok. Daca totusi mergi 90% in oras atunci cauta o masina pe benzina.

 

Mai repede eu mi-as face probleme cu orice DSG (fie umed, fie uscat) si mersul constant in trafic "bara la bara"! Se vor uza ambreiajele alea mult mai rapid. Dar daca iti asumi chestia asta atunci e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xfg8sau mazda 3 cu skyactiv g, benzina, aspirat, 150 cai, cutie cu convertizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!