Jump to content
catalindarius

Sfaturi achizitie Golf 7 SH

Recommended Posts

deenman

Inainte sa cumperi probeaza un 1.4 tsi, s-ar putea sa-ti placa mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23axn

Oare ai putea detalia umpic cand ai vreme...

Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adi_vw

1.4tsi 150cp sta ceva mai bine la reprize decat 2.0tdi, e mai silentios si consuma cat un diesel si taxele sunt mai mici. Nu are filtru de particule, deci o bataie de cap in minus.
Avantajul unui 2.0tdi se vede atunci cand se merge preponderent extraurban si incarcat.
Am vazut ca vrei DSG. Pe 1.4tsi o sa fie DSG7 cu ambreaje uscate care nu are o reputatie tocmai buna. 

Edited by Adi_vw
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Eu recomand 1.4tsi in fata 2.0tdi, asta dupa ce am facut 30.000km in 15 luni, preponderent extraurban. Consuma in plus 1-1.5l maxim fata de 2.0tdi in exterior, unde dieselul exceleaza in conditii de mers obisnuite. Daca se pune pedala la podea, se mareste diferenta. Avantajele pe care le vad eu sunt faptul ca nu se apuca sa faca regenerari cand iti e lumea mai draga, poate fi folosit fara probleme urban, e mai silentios..ce s-a mai spus.

Marele dezavantaj este la cuplarea cu o cutie automata. Concret, DSG7 cu ambreiaje uscate este de evitat, in special vorbind de achizitie SH.

Edited by The_Ego
  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23axn

Inteleg si mersi mult de idee.

Am avut un B7 sedan pana de 1 luna 2.0 tdi 177 cp cu manuala.

L.am luat la inceputul anului....

Am fost multumit de el. Masina era un vis .

Mi.a parut rau ca nu am luat atunci Dsg.

M.a lovit un cretin si m.a făcut muci dauna totala....

Acu caut iar....

Sotia nu a vrut atunci DSG

IAR is in dilema veche....

Nu mai stiu ce sa iau iar...e naspa sa tot cauti....sa verifici ...alea alea😲😲😲

Auzisem si eu ca ala uscat ar fi cu bube inca de anul trecut

Share this post


Link to post
Share on other sites
imads

Pacat, am vazut poze cu masina atunci cand ai luat-o si era foarte ok!

Pe youtube sunt multe comparatii, in cea de aici pare ca e clar un castig 1.4 150. Eu personal mi-as luat 2.0 TSI, cel mai probabil asta va si fi urmatoarea. Dar ma opresc aici pentru ca nu e ceea ce cauti tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23axn

Sincer am un ghem in cap....

Si a mea isi facea reciclarea cand era lumea mai draga  in rest ace brice si gata.

Ma uit si dupa tsi...am avut un leon nou 1.2 tsi in 2011 105 cp dar nu am fost prea multumit.

Erau si la inceput tsi-urile....

Consum marisor...10 /% la 120 pe autostrada 7 in oras

Acum is mai evoluate sper

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Cel mai bine un testdrive..sau daca nu, macar stat in dreapta sa vezi cum ti se par cele doua motorizari. Ele nu se cumpara de pe forum, nici de pe youtube mai ales ca fiecare e diferit la cerinte, pretentii, mod de utilizare. Cel mult aici iti faci o idee la consum si mod de comportare.

TSI-urile noi nu au nicio treaba cu prima generatie, acum si platforma e diferita. MQB fiind altceva fata de vechea PQ35.

Imi pare rau de cele intamplate.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
23axn

Cred....

O sa bad saptamanile viitoare.....

Teoretic cred ca pot face un test de proba cu un TSI gasesc la welt in Cj

Acuma nubcres ca ce am avut eu pe passatul meu de 177 difera de asta de 150 doar is CR ambele....

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Ba difera. CR e doar tehnologia common rail, e alt motor, alt cod motor. Intercooler racit cu apa, asa numit chargecooler si probabil mai sunt si alte modificari. Passat b7 era pe vechea platorma. La cea nou e altfel inclinatia motorului etc. Sunt destule documente de studiat pe internet.

Ca feeling daca te referi e tot pe acolo.

Edited by The_Ego
  • Upvote 2
  • Like 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
ShadoWzZ

Nu poti compata MQB cu platforma anterioara. Este total alta masina si total alt feeling. La fel nu se poate compara motorul 1.4 tsi de generatie noua (pe curea) cu anteriorul pe lant.

Este un motor foarte reusit si daca ar fi putut veni impreuna cu dsg6 ar fi fost pe departe combinatia cea mai fericita.

  • Upvote 5
  • Like 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Bestial..am luat si eu si Shadowz negativ..desi sunt observatii corecte de la fosti posesori de PQ 35, chiar acelasi 1.4tsi caxa, care au actual MQB. Cum sunt sfaturi de achizitie, nu strica sa vedem si o explicatie din partea cui a dat, ca altfel poate induce lumea in eroare. Eu unul am apreciat postul.

Edited by The_Ego
  • Upvote 5
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ionescu George
On 8/28/2017 at 3:30 PM, 23axn said:

am avut un leon nou 1.2 tsi in 2011 105 cp dar nu am fost prea multumit.

Erau si la inceput tsi-urile....

Consum marisor...10 /% la 120 pe autostrada 7 in oras

 

Leonul tau avea probleme daca consuma 10L/100km la 120km/h. Am doi prieteni, unul cu Skoda Rapid 1.2tsi 105cp din 2013 iar altul cu Golf 7 1.2tsi 110cp, ambele luate de noi, nu consuma 10 nici la 140 cu masina plina si AC. De fapt nu consuma 10 nici 2.0TFSI-ul meu stage 3 la 140 cu AC si pasageri. Sincer si eu si ei suntem foarte multumiti de 1.2tsi ca performante si consum, au media undeva la 6,5 Golful si 7,5-8 Skoda Rapid(Bucuresti luni-vineri si weekend extern). Rapidul e ceva mai alergat, dar nu circula neaparat la orele de varf.

Cat despre dsg-ul cu ambreiaje uscate, pus pe motoarele mici, au dreptate colegii mai sus, nu e fiabil. Varului meu i-a cazut de 2 ori pe Jetta 1.6tdi luata de noua.

Edited by Ionescu George

Share this post


Link to post
Share on other sites
23axn

Sincer in primul an  cand am mers la mare pe autostradă ăsta era consumul.

O fi fost in rodaj aveam vreo 5000 km.

La viteza aia sincer aia era.

Apoi l.am si maritat.

Mai avea un viciu recunoscut ulterior

Asta e

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ionescu George

Iti zic sincer, am mers o gramada in Skoda Rapid si chiar am condus-o o gramada, ii stiu consumul. Sincer sa fiu, nu stiu vreo masina compacta, normala, care sa consume 10L/100km la 120km/h in conditii normale. Cred ca si vechiul Golf R32 consuma mai putin de atat la 120. Am reusit la 100 sa scot sub 5, cu un pasager si bagaje, iar cu Golful am facut Pitesti-Brasov 3 oameni in masina(3 cu tot cu sofer), cu AC, stat la semafoarele din Campulung de ne-a venit acru in gura, mers normal spre sprinten si consumul a fost 6,5. La 130 Rapid si Golf consuma cam 7, poate 7,5. Gandeste-te ca un amic are Civic 1.8 aspirat benzina de 140cp automat, 5 trepte, lar la 130 consuma 6,5, chestie de-a dreptul surprinzatoare. 1.2 tsi astea au consumat la ambii amici putin de noi, nu consuma ulei, au bagat doar benzina in ele intre revizii si facut presiunea la roti, atat.

 

P.S. Nu stiu cum sunt TSI-urile de 1.4, dar ai grija ca cele de 1.8 si 2.0 papa ulei, iar daca tragi de ele e musai benzina 98-100. Buba la injectia directa e ca se depunde un jeg incredibil pe supape, depinde ce generatie prinzi, la 2.0TSI de ultima generatie e injectie "mixta", sunt injectoare si deasupra supapelor, la S3 cel putin. Daca nu tragi de ele in oras, consuma chiar acceptabil, iar la drum lung sunt pisicute, torc si consuma putin. Bineinteles, depinde cati km faci pe an si ce preferi pana la urma.

Edited by Ionescu George

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF

Masini diferite, consumuri diferite.

Eu citesc in titlu ca vorbim aici despre Golf 7, deci ce treaba au aici vechile 1.8/2.0 ?? Ambele motorare actuale Gen3 au injectia "mixta". Nu mai zic ca @23axn a specificat clar ca nu vrea break, deci 1.8 pica din start ca nu exista decat pe Alltrack in Europa. Iar 2.0 TSI pica si el ca nu exista decat pe GTI/R, care nu va costa niciodata max 14.000 EUR. Altfel vorbim vorbe...iarna nu-i ca vara.

Revenind la subiect: daca mergi cu masina plina destul de mult timp, un 2.0 diesel te va ajuta. Are avantajul ca il poti lua cu DSG-ul 6. La 1.4 TSI esti cumva "obligat" sa iei manuala, varianta de DSG7 uscat este o optiune mai degraba pentru o achizitie noua (pentru garantie). 

Altfel, daca mergi normal, mai freci masina si prin oras si poti trai fara DSG, 1.4 TSI ACT va fi suficient. Probabil ca la TSI ai avea si avantajul achizitiei unei masini cu Km mai putini.

 

 

  • Upvote 1
  • Like 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
LUFY

Asa cand vezi cum a fost masina si cum este acuma, parca si din poze poti observa unele aspecte mai dubioase. Spoilerul fata nu culca bine pe aripa din dreapta iar chederul de sus de la usa stanga spate e super valurit. :wacko:

Edited by ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
LUFY

Revin cu o parere despre Golful acela de mai sus....mi se pare oare doar mie ca masina de pe autovit e mai maronie si cea de pe autoDNA e argintie ?! Poate ne spune cineva care detine un Golf 7, exista oare culoare asa mai maronie ? Sau e clasicul Reflex Silver dar care pare mai maronie in pozele de pe autovit pt ca.....poate a folosit vanzatorul ceva filtre cand a pozat masina ?! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Culoarea in ambele link-uri este Tungsten silver. Este o culoare care in anumita lumina poate sa para mai deschisa sau mai inchisa. Din anumite unghiuri/lumina poate ajunge aproape de reflex silver, dar nu este.

Tungsten silver vs reflex silver

hu0j1f.jpg

 

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
djxhouse

Salutare tuturor.

Ma bate gandul sa cumpar un Vw Golf 7 Variant SH.

Intrebarea este daca fiecare Vw Golf 7 are ca optiune standard - Asistenta la franare. Adica daca e ceva in fata masinii masina franeaza automat? Am gasit un film pe youtube unde spune ca pe fiecare masina in exista in mod standard aceasta optiune.

Oare acest Golf 7 are aceasta optiune?

Multumesc frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

Nu are Front Assist-pune automat frana la pericol de accident iminent.. Este o optiune care trebuie comandata si platita. La Skoda Rapid am dat pe ea 250 Euro. Daca avea, trebuia sa se vada radarul ca un patrat sub bara din fata. Standard au multicolision brake. Adica daca ai accident masina continua sa mentina frana apasata chiar daca tu nu o mai apesi. 

radar.jpg

Edited by Ebi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liviu_sbn

nu toate au Front Assistant, iar cea din link nu are de asemenea. Nu mai stiu la ce echipare vine standard. Altfel, poate fi pus ca si optional.

Share this post


Link to post
Share on other sites
djxhouse

Ok. Multumesc frumos.

Altfel, ce ziceti? Merita sa cumpar acest Golf 7?

Cum este echipat este deajuns. Probabil daca avea pana in 100.000km, dar in banii astia nu gasesc Golf 7 Variant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liviu_sbn

Depinde de tine ce vrei de la masina. Eu personal consider foarte util sa aibe comenzile pe volan. Orice masina iti aduci, vezi ca orice Autohauss are un deposit de anvelope si jante. Sfatul meu e sa-ti cumperi un set de jante de aliaj frumoase (anvelopele nu sunt musai dar in general ti le da cu totul) direct de la ei. Le au in stare buna si la super pret, trebuie doar sa intrebi, strambi din nas la jantele de table, poate ti le da gratuit :) . Pe ale mele mi-a cerut 350 de Euro cu anvelope cu tot, le-am luat cu 250 pana la urma, pe 16 inch.

Culoarea e geniala, o speli tu o data la 3 saptamani fiindca trebuie, ca nu cere spalata. Nu zic sa faci asta, dar sa inteegi ca idee ca nu stai toata ziua in spalatorie cu ea fiindca ti se pare jegoasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri